abonnement Unibet Coolblue
pi_170394864
OP van iemand anders:

Ik merk, zelf op fok, op dat er steeds meer haat gecreërd wordt tegen moslims.

Dit is onder andere een voorbeeld:
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2017 23:35 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

71% Nederlanders, zeker weer zo'n cbs statistiekje wat jij en je gelijkgestemden weer negeren. Vanaf de 2e generatie allochtonen worden ze geregistreerd als Nederlanders. *met dubbel paspoort niet.

Blijf maar goedpraten, het gezwel genaamd de islam komt met de dag meer bloot te liggen en de dag dat er actie tegen word genomen komt steeds dichterbij. Wil je er iets aan doen, dan ga je maar de straat op hysterisch staan te roepen als er weer radicalen je geloof kapen. Maar jij bent net zoals 99% van de rest van de moslims, daar geen woord over maar wel paraat om te schreeuwen en te demonstreren als er mensen via woord of geschrift kritiek geven op de islam.

En voor mij is het klaar nu, zoals ik al zei ik ga geen discussies over homo's voeren met personen die er een dubbele achterliggende islamitische agenda op na kunnen houden. Bij ieder argument moet ik me dan afvragen of je de waarheid spreekt of liegt om je geloof te beschermen.
Ik kom letterlijk met feiten. Toch worden die door hem blind genegeerd. Er is zich een moslimhaat aan het creëren in deze samenleving. Ookal ben ik zelf geen moslim. Ik begin hier wel de kriebels van te krijgen. Denk toch eens bij jezelf na hoe geweldig het zou zijn als iedereen elkaars geloof, uiterlijk, afkomst etc. Zou respecteren. De wereld zou dan zoveel malen beter zijn.

Waar onstaat deze moslimhaat. En waarom groeit die zo snel? "Ja, maar aanslagen" is geen reden. Elk persoon met een iq hoger dan 1 weet dat je zo'n aanslag niet moet linken aan elke aanhanger van het geloof. Er zijn uitzonderingen. (Zie hierboven.)

Heeft iemand enig idee hoe dit tot stand is gekomen?

Hier verder.
pi_170394902
ik HAAT ...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 22 april 2017 @ 00:15:32 #3
396386 sturmpie
for night & nature
pi_170394988
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 00:04 schreef LelijKnap het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe dit tot stand is gekomen?
imo
de haat komt voort uit haat van moslims tegen nederlanders. 't geklaag & agressief gedrag + de haat op nederlanders veroorzaakt haat bij nederlanders tegen moslims.

je wil vast 'n voorbeeld: bijna iedere NLse jongen/man kent de moslimgroepjes, kijk er eentje aan en je hebt de hele groep tegen je, in een groep voelen ze zich groot en doen ze groot, kom je ze alleen tegen dan valt 't vaak wel mee maar ook dan is er vaak een agressieve houding.
oftewel, mijn ervaring is, moslims kunnen niemand verdragen die anders (niet-moslim) is.

natuurlijk, kom je soms een moslim van 50+ op straat tegen, die is zijn wilde haren al verloren, maar hoe jonger de moslim, hoe agressiever, en dat vraagt om 'n reactie en dat is moslimhaat.
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
  zaterdag 22 april 2017 @ 00:18:35 #4
396386 sturmpie
for night & nature
pi_170395024
en moslims schijnen besneden te zijn zegt Possetje dus ze kunnen dat zelf moeilijk verwerken en zo ontstaat er 'n agressie van binnen die zich naar buiten reflecteert.
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
  zaterdag 22 april 2017 @ 00:29:42 #5
396386 sturmpie
for night & nature
pi_170395181
ik begrijp het moslimprobleem 100%. ik heb er geen goede ervaring mee, ze provoceren graag, zoeken graag ruzie. 1 op 1 zijn ze niks maar in een groepje gaan ze raar doen. dat irriteert en veroorzaakt moslimhaat.

natuurlijk zijn er 1% aardige moslims die de huidige situatie ook begrijpen. moslims zijn ook een klagerig volk. klagen doen ze graag, is onderdeel van hun cultuur.
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
  zaterdag 22 april 2017 @ 00:53:34 #6
396386 sturmpie
for night & nature
pi_170395467
moslims zijn 'n minderheid in NL en leven als een hechte gemeenschap. daar is op zich niks mis mee. het gaat pas mis als vanuit de moslimhoek agressie tegen NL-ers plaats vindt. dan ontstaat er moslimhaat.
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_170395494
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 00:15 schreef sturmpie het volgende:

[..]

imo
de haat komt voort uit haat van moslims tegen nederlanders. 't geklaag & agressief gedrag + de haat op nederlanders veroorzaakt haat bij nederlanders tegen moslims.

je wil vast 'n voorbeeld: bijna iedere NLse jongen/man kent de moslimgroepjes, kijk er eentje aan en je hebt de hele groep tegen je, in een groep voelen ze zich groot en doen ze groot, kom je ze alleen tegen dan valt 't vaak wel mee maar ook dan is er vaak een agressieve houding.
oftewel, mijn ervaring is, moslims kunnen niemand verdragen die anders (niet-moslim) is.

natuurlijk, kom je soms een moslim van 50+ op straat tegen, die is zijn wilde haren al verloren, maar hoe jonger de moslim, hoe agressiever, en dat vraagt om 'n reactie en dat is moslimhaat.
vaak soms en vaak heb je gelijk
  zaterdag 22 april 2017 @ 01:15:29 #8
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_170395632
ik houd niet van antisemitisme :(
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_170397288
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 00:04 schreef LelijKnap het volgende:
OP van iemand anders:

Ik merk, zelf op fok, op dat er steeds meer haat gecreërd wordt tegen moslims.

Dit is onder andere een voorbeeld:

[..]

Ik kom letterlijk met feiten. Toch worden die door hem blind genegeerd. Er is zich een moslimhaat aan het creëren in deze samenleving. Ookal ben ik zelf geen moslim. Ik begin hier wel de kriebels van te krijgen. Denk toch eens bij jezelf na hoe geweldig het zou zijn als iedereen elkaars geloof, uiterlijk, afkomst etc. Zou respecteren. De wereld zou dan zoveel malen beter zijn.

Waar onstaat deze moslimhaat. En waarom groeit die zo snel? "Ja, maar aanslagen" is geen reden. Elk persoon met een iq hoger dan 1 weet dat je zo'n aanslag niet moet linken aan elke aanhanger van het geloof. Er zijn uitzonderingen. (Zie hierboven.)

Heeft iemand enig idee hoe dit tot stand is gekomen?

Hier verder.
Het zijn zwijgers, dus zeer gevaarlijk voor atheïsten. Bovendien zouden de moslims ons ook haten indien de atheïsten de moslims zouden imiteren.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')