abonnement Unibet Coolblue
pi_170394204
Hi piepeloi allemaal,

Ik ben al wat jaartjes in het bezit van design tuinmeubelen die eigenlijk totaal niet lekker zitten.
Ik zit dan ook niet zo graag in mijn tuin en het slechte zitcomfort is verdomde makkelijk om de visite mee weg te jagen. Maar dat is een ander verhaal.

Ik heb dus 2 witte "TOY" stoelen van Driade ontworpen door Philippe Starck.
Deze waren erg groen uitgeslagen door de jaren heen en ik heb ze inmiddels goed schoon gekregen door middel van St. Marc en een hogedrukreiniger.

Nu leek het mij wel leuk om de stoelen opnieuw te schilderen/verven (ik weet nooit welke term ik moet gebruiken) in een nog te bepalen kleur.
Alleen ben ik totaal geen Rob of Nico in de klus- en tuinwereld.

Iemand tips voor verf, spuitbus, primer, kleur, etc?

You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_170394546
Zet ze op markt-plaats en koop nieuwe. Ze zijn nog best gewild en je koopt van de opbrengst stoelen die je wel fijn vindt.
Kan vast hoor, ze schilderen, maar dan ben je met goede primer en verf best wat geld kwijt terwijl ze wrs zo weer hun oude kleur hebben als je ze buiten laat staan.
*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?
  vrijdag 21 april 2017 @ 23:51:57 #3
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_170397088
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 23:47 schreef d.k. het volgende:
Zet ze op markt-plaats en koop nieuwe. Ze zijn nog best gewild en je koopt van de opbrengst stoelen die je wel fijn vindt.
Kan vast hoor, ze schilderen, maar dan ben je met goede primer en verf best wat geld kwijt terwijl ze wrs zo weer hun oude kleur hebben als je ze buiten laat staan.
Ik heb ze ook, in het grijs. Wat d.k. zegt: hip stoeltje, verkoop je zo. Haal je lekker nieuwe.
Feel the fuzz!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')