abonnement Unibet Coolblue
pi_170388023

Iedereen kent het wel, denneboomvruchten. Mijn vraag is vooral, wat is de reden? Verspreidt deze boom zich met deze peulvruchten? Niet echt geloofwaardig, er zouden dan honderden dennebomen op een vierkante meter liggen (die dingen ploffen namelijk naast de stam neer) en de bomen groeien elkaar vervolgens dood. Wat is de daadwerkelijke functie van dennenboomvruchten en wie/wat heeft ze geplaatst?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_170388128
Mossad, obviously
  vrijdag 21 april 2017 @ 19:55:57 #3
396386 sturmpie
for night & nature
pi_170388415
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2017 19:38 schreef firefly3 het volgende:
Verspreidt deze boom zich met deze peulvruchten?
ja
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_170394953
Ik raad je aan om eens van je zolderkamer te komen en een paar wandelingen in het bos te maken.
True strength is not a measure of the body,
It's a measure of the soul.
pi_170399180
quote:
8s.gif Op vrijdag 21 april 2017 19:44 schreef MajoorDruiloor het volgende:
Mossad, obviously
Zou best eens kunnen
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_170399190
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 19:55 schreef sturmpie het volgende:

[..]

ja
Dan zouden ze toch elkaar doodgroeien?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_170399204
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 00:12 schreef Maurice76 het volgende:
Ik raad je aan om eens van je zolderkamer te komen en een paar wandelingen in het bos te maken.
Ik zie het al helemaal voor me, miniboompjes die uit die peulvruchten groeien :') _O-
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_170399214
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 april 2017 11:11 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dan zouden ze toch elkaar doodgroeien?
T is net als bij zionisten. Die verspreiden zich ook als ratten, maar veel siamese tweeling zionisten heb ik nog niet gezien.
pi_170399600
quote:
8s.gif Op zaterdag 22 april 2017 11:12 schreef MajoorDruiloor het volgende:

[..]

T is net als bij zionisten. Die verspreiden zich ook als ratten, maar veel siamese tweeling zionisten heb ik nog niet gezien.
In principe zijn naaldboombossen dus eigenlijk kunstmatig aangelegd. Wie verzint het ook, naalden in bomen :') het lijkt een bescherming tegen iets.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_170417706
Als jij je hierover druk maakt ben je echt waanzinnig gestoord
pi_170436023
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 00:33 schreef bosa_kaba het volgende:
Als jij je hierover druk maakt ben je echt waanzinnig gestoord
Ik volg tenminste niet de mass media en de boeken die wij van jongs af aan al mee zijn gemanipuleerd door de overheid.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  zondag 23 april 2017 @ 20:00:28 #12
467216 GGZCentraal
Als zelfdoding geen optie is
pi_170436611
Beste firefly3,

Ik zou nog even terugkoppelen naar aanleiding van het gesprek dat ik zojuist had met jouw behandelend psychiater.
We hebben inmiddels weer wat bedden beschikbaar dus we hebben je dossier weer op actief gezet. Zou je voor mij even in het kort kunnen omschrijven wat je ziet in onderstaande vier figuren?

Tot snel!

GGZ Centraal Nederland
Afdeling longterm stay


1

2

3

4
pi_170447729
quote:
7s.gif Op zondag 23 april 2017 20:00 schreef GGZCentraal het volgende:
Beste firefly3,

Ik zou nog even terugkoppelen naar aanleiding van het gesprek dat ik zojuist had met jouw behandelend psychiater.
We hebben inmiddels weer wat bedden beschikbaar dus we hebben je dossier weer op actief gezet. Zou je voor mij even in het kort kunnen omschrijven wat je ziet in onderstaande vier figuren?

Tot snel!

GGZ Centraal Nederland
Afdeling longterm stay


1
[ afbeelding ]
2
[ afbeelding ]
3
[ afbeelding ]
4
[ afbeelding ]
1) een dirigent met daaromheen 2 dansers/danseressen
2) een baarmoeder
3) twee personen met emmers
4) een gier-monster met grote voeten.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  maandag 24 april 2017 @ 14:54:51 #14
467216 GGZCentraal
Als zelfdoding geen optie is
pi_170454845
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2017 08:33 schreef firefly3 het volgende:

[..]

1) een dirigent met daaromheen 2 dansers/danseressen
2) een baarmoeder
3) twee personen met emmers
4) een gier-monster met grote voeten.
Dank voor je reactie!

Wij bieden sinds kort een experimentele behandeling aan. Het doel van de behandeling is om de visuele impulsen te verminderen. Hiervoor werken wij samen met gerenommeerde oogartsen uit Aleppo. Door schizofrene patiënten minder visuele prikkels te laten ervaren worden zij ontlast. Dat bevordert vervolgens weer de kans op een volledig psychisch herstel!

Wij vermoeden dat je na de behandeling geen last meer zult hebben van visuele wanen, denkbeelden, of beelden.

Laat je het ons weten?
pi_170458833
quote:
7s.gif Op maandag 24 april 2017 14:54 schreef GGZCentraal het volgende:

[..]

Dank voor je reactie!

Wij bieden sinds kort een experimentele behandeling aan. Het doel van de behandeling is om de visuele impulsen te verminderen. Hiervoor werken wij samen met gerenommeerde oogartsen uit Aleppo. Door schizofrene patiënten minder visuele prikkels te laten ervaren worden zij ontlast. Dat bevordert vervolgens weer de kans op een volledig psychisch herstel!

Wij vermoeden dat je na de behandeling geen last meer zult hebben van visuele wanen, denkbeelden, of beelden.

Laat je het ons weten?
Ik laat me alleen behandelen door vrouwelijke artsen
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  dinsdag 9 mei 2017 @ 11:18:17 #16
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_170794667
Onzin topic.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')