abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_170449491
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2017 09:34 schreef Chanty het volgende:

[..]

Ach daarentegen schuift ze nog steeds achteruit :')
Emmy ook.
De laatste tijd gaat ze wel soms op haar knietjes zitten met haar voeten onder haar kont. Ik denk dat het niet lang meer kan duren voor ze kruipt.

Ze kan wel zwaaien nu, zo schattig. Ze doet het niet vaak op commando, maar bv wel weer spontaan naar wildvreemde mensen in de supermarkt :')
pi_170449535
Haha die kniekousen _O-

Phoebe ik was 16 kilo aangekomen en binnen een week 11 kilo kwijt. Daarna is er niks meer gebeurd :(

Het zijn niet perse zwangerschapskilo's, maar ze zijn van de chocola tijdens de zwangerschap onder het mom van ik ben toch al dik en mag ook al geen gerookte zalm en wijn.
  maandag 24 april 2017 @ 11:11:54 #153
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_170449756
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 10:24 schreef ReginaFalange het volgende:
Naud de nudist. :D :D
Bestaat Lange Jan snoep nog? Daar moet ik nu steeds aan denken door jouw lange Jan.

Over baby jongetjes gesproken...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Molo: Die spekjes. O+
Lekker aan het nagelbijten geweest ook trouwens? >:)

Wanneer waren jullie alle zwangerschapskilo's kwijt?
Ik ben maar 12 kilo aangekomen, dus was helemaal blij en trots. Want ik ben overal voorgelogen dat 12 kilo puur baby en zwangerschapskilo's zouden zijn. Nou, ik voel me besodemieterd en bedrogen. Er zit nu na 4 maanden nog 4 kilo's aan. -O-

Goedzakje bestond gisteren -give or take 48 hours- trouwens een jaar. We hebben het niet gevierd, het voelde ietwat raar om de neukbeurt te vieren waaruit hij is ontstaan.
Gefeliciteerd nog met gisteren :P

En ja, fervent nagelbijtster hier, en nu beetje stressy tijden dus dan extra :')

Kilo's hier zijn er af. Maar ik ben zelf een speklap dus is niet vergelijkbaar met vrouwen met een gezonder gewicht voorafgaand aan zwangerschap
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 24 april 2017 @ 11:14:29 #154
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_170449800
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 10:38 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Ja, dat doet ze hier als ze vrolijk ligt te spelen. Alleen nu vanwege de keelontsteking is ze hees en kan ze die hoge geluiden niet meer maken. :D

[..]

:D
Wat ziet ze er verder fleurig uit voor de dochter van iemand met een inktzwarte ziel. ;)
Awwww dat is sneu ;(

En ja, nou, dit is een krijgertje en vandaag voor het eerst en laatst aan denk ik. Ik ben gek op roze en bloemen (jaja, echt, ook bij mezelf :+) maar dit is niks 😅

Mijn Next bestelling met wat zut komt vandaag binnen, ben benieuwd of dat wat is.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 24 april 2017 @ 11:37:10 #155
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_170450244
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2017 10:52 schreef Arja het volgende:

[..]

Emmy ook.
De laatste tijd gaat ze wel soms op haar knietjes zitten met haar voeten onder haar kont. Ik denk dat het niet lang meer kan duren voor ze kruipt.

Ze kan wel zwaaien nu, zo schattig. Ze doet het niet vaak op commando, maar bv wel weer spontaan naar wildvreemde mensen in de supermarkt :')
Ik denk al twee maanden dat ze zo vooruit gaat tijger maar nee hoor :') en hier zwaait ze nu ook sinds een paar weken, ook op commando O+ super lief inderdaad!
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  maandag 24 april 2017 @ 11:40:37 #156
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_170450316
Hier na 8,5 maand weer op het gewenste gewicht. was ruim 26 kg aangekomen en wilde daar 20 van kwijt. 4 maanden is nog maar net bevallen ;) 9 op en 9 af. Geef het dus tijd.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_170450456
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 11:40 schreef Chanty het volgende:
Hier na 8,5 maand weer op het gewenste gewicht. was ruim 26 kg aangekomen en wilde daar 20 van kwijt. 4 maanden is nog maar net bevallen ;) 9 op en 9 af. Geef het dus tijd.
Maar na die 4 kilo zwangerschapspens moet er nog een kilo of 11 af. :'(
Tegen de tijd dat het er af is dan is het weer december vreetfestijn.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  maandag 24 april 2017 @ 11:52:06 #158
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_170450531
Schattig dat zwaaien O+
Haha die kniekousen. heeft ze veel te lekkere spekbeentjes voor O+
RF hier nog niet veel 'tentjes' in de luier gehad ;)

Ik zat met 39w zwangerschap op +5.
Na bevalling op -1 ofzo.
En nu zat ik weer op +5..
Maar sinds een week ben ik begonnen om op mijn eten te letten en nu +4
Yay :P Snap je het nog? :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En...
}:|
Ongesteld.. op 1 dag na 5 maanden na bevalling... joepie -O-
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  maandag 24 april 2017 @ 11:52:26 #159
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_170450544
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 10:24 schreef ReginaFalange het volgende:
Naud de nudist. :D :D
Bestaat Lange Jan snoep nog? Daar moet ik nu steeds aan denken door jouw lange Jan.

Over baby jongetjes gesproken...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Molo: Die spekjes. O+
Lekker aan het nagelbijten geweest ook trouwens? >:)

Wanneer waren jullie alle zwangerschapskilo's kwijt?
Ik ben maar 12 kilo aangekomen, dus was helemaal blij en trots. Want ik ben overal voorgelogen dat 12 kilo puur baby en zwangerschapskilo's zouden zijn. Nou, ik voel me besodemieterd en bedrogen. Er zit nu na 4 maanden nog 4 kilo's aan. -O-

Goedzakje bestond gisteren -give or take 48 hours- trouwens een jaar. We hebben het niet gevierd, het voelde ietwat raar om de neukbeurt te vieren waaruit hij is ontstaan.
Volgens mij is het niet functieloos maar heeft het gewoon te maken met doorbloeding. En je kindje zal het straks ook al als prettig ervaren als het zelf aan zijn piemel friemelt. Gewoon normaal.

http://www.goedgevoel.be/(...)-op-kindermaat.dhtml

Bij vrouwen zwelt het ook op maar dat zien we dan weer niet.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_170450655
voor wie is het ongemakkelijk? Ik kan me er niet druk om maken, hoort bij de jongetjes denk ik dan maar.

kilo's ga ik t niet eens over hebben :') Ik ben nogal een emo-eter en emoties heb ik zat gehad sinds zn geboorte :') :')
S. 2014
J. 2016
pi_170450789
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2017 11:57 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
voor wie is het ongemakkelijk? Ik kan me er niet druk om maken, hoort bij de jongetjes denk ik dan maar.

kilo's ga ik t niet eens over hebben :') Ik ben nogal een emo-eter en emoties heb ik zat gehad sinds zn geboorte :') :')
Nouja, ongemakkelijk is misschien niet het juiste woord. Maar het ziet er gewoon niet uit, een baby met een erectie. Hij is mijn mini mensje, hoezo heeft hij een erectie? Doe dat lekker als je later groot bent.

Ik wil gewoon genieten van die tandvlees lachjes als hij dan een erectie heeft dan is dat zo confronterend dat hij ooit gewoon een volwassen man wordt (en ook gewoon uit huis gaat :'( ) terwijl ik daar nu helemaal niet aan wil denken want tandvlees lachjes en baby geluidjes. <3

Dat hij er aan gaat friemelen enzo dat vind ik natuurlijk helemaal niet erg, dat hoort gewoon bij het ontdekken van zijn lichaam.

[ Bericht 4% gewijzigd door ReginaFalange op 24-04-2017 12:12:20 ]
Oh, I wish I could, but I don't want to.
pi_170450850
M friemelt ook weleens tijdens het luier verschonen ofzo :+ Als ze al schoon is laat ik het gewoon, als er nog poep zit natuurlijk niet :D

Ik vind het wel apart altijd dat jongens piemels hebben, en meisjes "spleetjes" of "onderkantjes". Waarom niet gewoon een vagina? Of denk ik nu gek? :+

En kilo's... Tja ;( Op zich valt het qua hoeveelheid kg's wel mee (misschien nog 1 of 2 meer dan voor de zwangerschap), maar mijn buik is echt anders, een stuk slapper.

Ik probeer M ook te leren zwaaien, maar nog niet echt succes. Een high five doet ze soms wel *)
  maandag 24 april 2017 @ 12:44:16 #163
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_170451757
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 12:03 schreef ReginaFalange het volgende:

[..]

Nouja, ongemakkelijk is misschien niet het juiste woord. Maar het ziet er gewoon niet uit, een baby met een erectie. Hij is mijn mini mensje, hoezo heeft hij een erectie? Doe dat lekker als je later groot bent.

Ik wil gewoon genieten van die tandvlees lachjes als hij dan een erectie heeft dan is dat zo confronterend dat hij ooit gewoon een volwassen man wordt (en ook gewoon uit huis gaat :'( ) terwijl ik daar nu helemaal niet aan wil denken want tandvlees lachjes en baby geluidjes. <3

Dat hij er aan gaat friemelen enzo dat vind ik natuurlijk helemaal niet erg, dat hoort gewoon bij het ontdekken van zijn lichaam.
Over 18 jaar neukt die mini van jullie de sterren van de hemel jeweetz :7

Ik zeg trouwens gewoon vagina nu. Geen idee hoe ik dat straks als ze groter is ga doen.
Er wordt hier ook lachend down there gegraaid en ook gegiecheld als ik haar schoonmaak :')
Ach ja, gelukkig maar dat er gevoel in zit toch?


Vroeger noemde mijn moeder het altijd voorbips... Mja, nou... Die wordt het iig niet zeg maar
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 24 april 2017 @ 13:17:44 #164
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_170452546
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 12:06 schreef Miezziej het volgende:
Ik vind het wel apart altijd dat jongens piemels hebben, en meisjes "spleetjes" of "onderkantjes". Waarom niet gewoon een vagina? Of denk ik nu gek?
ik vind dat soort woorden echt verschrikkelijk, er was laatst een mooi artikel waarom je het gewoon bij de juiste termen moet noemen. Ik vind het gewoon piemel en vagina/vulva al die andere namen leert ze ook niets of alleen maar dat je er niet over mag praten zoals het is.
pi_170453039
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 10:38 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Ja, dat doet ze hier als ze vrolijk ligt te spelen. Alleen nu vanwege de keelontsteking is ze hees en kan ze die hoge geluiden niet meer maken. :D

[..]
* Unihipili stelt zich een rokershoestje erbij voor

Ik zeg ook vulva en vagina enzo, gewoon bij de naam. Al zeg ik wel te vaak vagina voor wat eigenlijk vulva is maar oke :'). En penis en piemel en anus. Ik vind al dat er omheen gedraai zo stom, het is gewoon natuur :?.
pi_170453290
Voorbips is anders ook wel een leuke :7
En schaamlippen zijn dan flappen :9

Vaak in de avond is M wel moe, maar verzet ze zich tegen de slaap. Ik dacht eraan om misschien een boekje toe te voegen aan het avondritueel, misschien wordt ze daar rustiger van en valt ze dan lekkerder in slaap. Voor de voorlezers onder ons, wat is wijsheid? Voorlezen terwijl ze in bed ligt of op schoot? Nog favoriete boekjes die ik echt moet checken? :+
pi_170453697
pi_170453822
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 13:41 schreef Unihipili het volgende:

[..]

* Unihipili stelt zich een rokershoestje erbij voor

Ik zeg ook vulva en vagina enzo, gewoon bij de naam. Al zeg ik wel te vaak vagina voor wat eigenlijk vulva is maar oke :'). En penis en piemel en anus. Ik vind al dat er omheen gedraai zo stom, het is gewoon natuur :?.
Ik gooi hem er even in. :D


Ik vind voorbips hilarisch preuts. Net als "front bum". :D

Lange bruine flappen.. :'( :D De vunzige DM staat nog vers in mijn geheugen.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  maandag 24 april 2017 @ 14:11:35 #169
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_170453876
Ik gebruik het boekje voorlezen vaak als middel om Max een beetje rustig te krijgen, dus soms ook op de commode, maar eerder als hij in zijn bedje ligt. Alles is best qua boekje hier.

Rustig worden in bed is trouwens een no-go momenteel. Draaien, opdrukken, rupsen, terugdraaien, op je knietjes zitten en dan x100. En dan met heel veel snottebellen. Er zijn al 2 avonden geweest waarop ik Max in de wagen heb gezet en hij na 5 minuten sliep. Hij wordt daar toch wat beperkt in zijn mogelijkheden en zit een beetje omhoog (beter voor de snottebellen).

Vanmorgen werd er gelachen en zelfs gespetterd in het zwembad! O+ Geen grote tuk, dus dan maar samen aan tafel voor de lunch. Eindelijk heeft hij weer een beetje goed (groenten) gegeten. Hij at en dronk de afgelopen dagen als een zieke kip. En nu slaapt hij gelukkig lekker.

Nieuwe features: hardop naar en met me lachen (/geinporem) & knietjes onder zijn lijfje trekken :)
pi_170453919
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 13:50 schreef Miezziej het volgende:
Voorbips is anders ook wel een leuke :7
En schaamlippen zijn dan flappen :9

Vaak in de avond is M wel moe, maar verzet ze zich tegen de slaap. Ik dacht eraan om misschien een boekje toe te voegen aan het avondritueel, misschien wordt ze daar rustiger van en valt ze dan lekkerder in slaap. Voor de voorlezers onder ons, wat is wijsheid? Voorlezen terwijl ze in bed ligt of op schoot? Nog favoriete boekjes die ik echt moet checken? :+
Wij lezen overdag voor. Omdat ik merk dat Goedzakje door hardop praten weer gereset wordt en ineens niet meer lekker doezelig is.

Lees de algemene voorwaarden van Fok voor in monotone stem. Gegarandeerd dat ze in slaap valt.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  maandag 24 april 2017 @ 14:13:30 #171
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_170453921
Ik voer overigens nog geen gesprekken met mijn baby over piemels, voorbipsen, vulva's en vagina's, dus laat dit nog even aan me voorbij gaan. First things first.
pi_170453959
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 14:13 schreef Quoi het volgende:
Ik voer overigens nog geen gesprekken met mijn baby over piemels, voorbipsen, vulva's en vagina's, dus laat dit nog even aan me voorbij gaan. First things first.
Wanneer je baby prakjes eet is het perfecte moment om daar mee te beginnen.
Laat zien hoe je een condoom om doet op een banaan. Vervolgens eet je baby lekker een geprakte banaan.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  maandag 24 april 2017 @ 14:17:17 #173
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_170453992
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 14:15 schreef ReginaFalange het volgende:

[..]

Wanneer je baby prakjes eet is het perfecte moment om daar mee te beginnen.
Laat zien hoe je een condoom om doet op een banaan. Vervolgens eet je baby lekker een geprakte banaan.
Wat drupjes yoghurt toe. Indien meisje kun je het zo in haar gezicht kwakken, kan ze het met haar vingertjes giechelend van de wangetjes naar de mond brengen en vingertjes aflikken en zulks
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_170454064
Mijn Goedzakje heeft net trouwens zitten smullen van de bloemkool.

Ik ben wel bang voor de scheten en poepluiers nu.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  maandag 24 april 2017 @ 14:21:44 #175
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_170454089
:D

Bij het zwemmen tref ik altijd een moeder die best heel hardop hele gesprekken voert met haar baby, waarvan ik denk: wtf? OH ZIT JE NU AAN MAMA'S BORSTEN? JA, DAT IS MAMA'S BORST JA! JA! DAAR KOMT MELK UIT HÈ? NEE, JIJ HEBT GEEN BORSTEN NEE. JIJ HEBT EEN PIEMELTJE. JA! En dat gaaaaaaaat maar door.

Dat kind is 4 maanden :{ Ik denk dat ze verder weinig buiten komt en eindelijk iemand heeft gevonden om tegenaan te praten.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')