abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_173628593
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 20:49 schreef Maraca het volgende:

[..]

_O-

Maar maak je geen zorgen. Je zult vrijdag zien dat niemand een voldoende heeft, misschien met uitzondering van die ene streber en die andere die de uitwerkingen al heeft :P
Ja heb zijn feedback in m'n uitwerkingen net ook bekeken, en ik heb er zeker heel veel aan. _O_
I hope your day is as nice as your butt.
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  woensdag 6 september 2017 @ 21:55:58 #52
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_173629771
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 21:06 schreef KaBuf het volgende:

[..]

Ja heb zijn feedback in m'n uitwerkingen net ook bekeken, en ik heb er zeker heel veel aan. _O_
Daarom! Elke uitwerking die je maakt is beter en je werkt hem steeds sneller uit :) Je ziet vanzelf die stijgende lijn
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_173632844
Ik ga in december ook fa landelijk doen. Had afgelopen juli fau, die vond ik wel heel goed te doen maar hoorde al dat je voor fa echt draak is. Ben benieuwd, vrijdag eerste college daarvan.
pi_173680589
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 16:10 schreef KaBuf het volgende:

Edit: au niet in public trouwens :o dan lijkt me dit vak extra zwaar inderdaad. Helemaal geen ervaring ook?
Ik zie nu je edit pas. Ik werk bij een organisatie die onderdeel uitmaakt van de Belastingdienst. Wel van 2006 tot en met 2012 in de accountancy gewerkt (deels duaal tijdens HBO studie) maar alleen samenstel. Daar heb ik geen *(&*^aan dus.

Ik vind het nog geen leuk vak. Misschien dat dat in de tweede cyclus komt, dat toch blijkt dat ik iets geleerd heb of dingen herken. Ik hoop het maar haha.

quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 06:57 schreef Gwniemand het volgende:
Ik ga in december ook fa landelijk doen. Had afgelopen juli fau, die vond ik wel heel goed te doen maar hoorde al dat je voor fa echt draak is. Ben benieuwd, vrijdag eerste college daarvan.
Ik volg je verhaal niet helemaal door de afkortingen. FA landelijk = Financial Auditing landelijk? Maar wel al FAU (ook financial auditing?) gedaan?
Bij ons n collegereeks voor zowel instellingsexamen als landelijk examen. Op welke uni zit je?
pi_173682286
Wat is de elektronische leeromgeving van de praktijkopleiding een draak van een site zeg... Ben echt elke keer minstens een kwartier aan het zoeken voor de juiste pagina's :r
  maandag 11 september 2017 @ 07:35:25 #56
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_173707302
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 20:19 schreef GuitarJJ het volgende:
Wat is de elektronische leeromgeving van de praktijkopleiding een draak van een site zeg... Ben echt elke keer minstens een kwartier aan het zoeken voor de juiste pagina's :r
Dat is knap :P zoveel valt er niet te klikken
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_173717724
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 20:19 schreef GuitarJJ het volgende:
Je kan het best op de linkjes in de mails voor het uploaden klikken, anders ben je wel even aan het zoeken :)
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')