abonnement Unibet Coolblue
pi_170408324
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 18:10 schreef Kermit. het volgende:

Jij oogt erg als een tokkie
Jij oogt nogal dom.

Tof man, filmen hoe achterlijk kutvolk wheelies maakt en 'stoer' een wijk terroriseert.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_170408423
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 18:12 schreef Abed het volgende:
Curieus dat nu hij zijn leven gebeterd heeft er nogsteeds mensen kritiek op hem hebben.
De verontwaardiging komt niet doordat een treitervlogger zijn leven al dan niet zou beteren.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_170408475
Om te kotsen :r voor mij een reden om het ad op te zeggen, mocht ik daar lid van zijn. Kut krant :r :r
People are always teaching us democracy but the people who teach us democracy don't want to learn it themselves.
pi_170408488
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 10:54 schreef Kermit. het volgende:

[..]

Wat is er zo grappig aan? Jammer dat dit initiatief van AD zo negatief wordt ontvangen, ze proberen het probleem van populisme deels op de lossen door de probleemwijken te laten zien. Jammer dat FOK! net zo is geworden als Dumpert/GeenStijl, allemaal PVV'ers hier.
Jammer dat mensen als jij iedereen met een afwijkende mening van jouzelf weg moet zetten alzijnde tokkie of PVV'er, maar goed dit zegt dan ook meer voer jou dan over FOK!.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_170408927
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 april 2017 18:22 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Wat is daar pijnlijk aan? Het is nog steeds een debiel.
Pijnlijk dat jullie alleen maar negatieve dingen in mensen zien en vooral degene met een kleurtje.
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 18:27 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Jij oogt nogal dom.

Tof man, filmen hoe achterlijk kutvolk wheelies maakt en 'stoer' een wijk terroriseert.
Jij hebt duidelijk de video niet gezien, wellicht eerst handig voordat je reageert.
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 18:35 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Jammer dat mensen als jij iedereen met een afwijkende mening van jouzelf weg moet zetten alzijnde tokkie of PVV'er, maar goed dit zegt dan ook meer voer jou dan over FOK!.
Je mag je afwijkende mening hebben maar kom dan wel met argumenten. PVV'ers vinden dat buitenlandse jongeren zich moeten aanpassen of ze moeten het land uit. Nu verandert Ismail zijn leven en dan is het weer niet goed :'). Tevens laat hij aan andere moeilijke jongeren zien dat ze hun missie kunnen behalen ondanks de vele tegenslagen die ze hebben gehad. Niet iedereen komt uit een veilig gezin of wijk zoals menig fokker.
pi_170409043
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 18:57 schreef Kermit. het volgende:

Jij hebt duidelijk de video niet gezien, wellicht eerst handig voordat je reageert.
Ik heb hem gezien en ik zag een heleboel kutvolk met neppe Gucci-tassen, capuchons, petjes en trainingspakken. Achterlijk volk dat 'stoer' gedrag vertoont. :')

Dat had ik ook al gezegd, dus doe niet zo achterlijk. En loop niet van die domme aannames te maken, simpele ziel.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_170409122
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 18:57 schreef Kermit. het volgende:

[..]

Pijnlijk dat jullie alleen maar negatieve dingen in mensen zien en vooral degene met een kleurtje.

Maar kom dan wel met argumenten

Hoe achterlijk ben jij?
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_170409134
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 18:57 schreef Kermit. het volgende:

[..]

Pijnlijk dat jullie alleen maar negatieve dingen in mensen zien en vooral degene met een kleurtje.

[..]

Jij hebt duidelijk de video niet gezien, wellicht eerst handig voordat je reageert.

[..]

Je mag je afwijkende mening hebben maar kom dan wel met argumenten. PVV'ers vinden dat buitenlandse jongeren zich moeten aanpassen of ze moeten het land uit. Nu verandert Ismail zijn leven en dan is het weer niet goed :'). Tevens laat hij aan andere moeilijke jongeren zien dat ze hun missie kunnen behalen ondanks de vele tegenslagen die ze hebben gehad. Niet iedereen komt uit een veilig gezin of wijk zoals menig fokker.
Wat zit je nou te bazelen? Je bent toch niet serieus zo naïef dat je denkt dat ie veranderd is? Hij krijgt nu gewoon de opdracht van het AD om kutfilmpjes te maken en daar zitten eisen aan. Of denk je dat ie zelf met het idee kwam om de manager van Broederliefde te interviewen? En wat dan nog als het wel zo zou zijn? Die gast is gewoon dom en spreekt belabberd Nederlands. Waarom zou men in die aids geïnteresseerd moeten zijn?
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_170409219
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 18:57 schreef Kermit. het volgende:

[..]

Pijnlijk dat jullie alleen maar negatieve dingen in mensen zien en vooral degene met een kleurtje.

[..]

Jij hebt duidelijk de video niet gezien, wellicht eerst handig voordat je reageert.

[..]

Je mag je afwijkende mening hebben maar kom dan wel met argumenten. PVV'ers vinden dat buitenlandse jongeren zich moeten aanpassen of ze moeten het land uit. Nu verandert Ismail zijn leven en dan is het weer niet goed :'). Tevens laat hij aan andere moeilijke jongeren zien dat ze hun missie kunnen behalen ondanks de vele tegenslagen die ze hebben gehad. Niet iedereen komt uit een veilig gezin of wijk zoals menig fokker.
FYI die afwijkende mening mag ik ook zonder argumenten hebben, en ook ben ik geen PVV-er. Dit gezegd hebbende heb ik al een aantal argumenten geplaatst in dit topic, evenals heb ik geplaatst dat de meeste verontwaardiging er waarschijnlijk niet in zit dat Ilgun nu gaat werken, maar dat iemand een erg goede kans krijgt aangeboden door het treiteren van andere mensen terwijl er legio hardwerkende mensen zijn die hier een moord voor zouden doen. En dit komt niet voort uit afgunst, maar door de vervoeilijke boodschap die het uitdraagt zijnde dat een klootzak zijn beloond wordt.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zaterdag 22 april 2017 @ 19:56:07 #110
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_170410478
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 22:54 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Misschien willen die knullen die het homopaar met een betonschaar bewerkt hebben ook wel een column schrijven, je hoeft mensen niet alleen maar te straffen om ze op het rechte pad te krijgen. Verder maak je niet duidelijk welk potentieel die nou precies heeft.
Ja, en misschien wil Hitler wel bij een NUTS bedrijf aan de gang gaan. Of doutroux op een middelbare school. Gradaties dude.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_170410653
Wat een heisa weer omtrent deze gast... Zijn grotere problemen in dit land.

En wat voor doel hebben die filmpjes...Alleen maar kansloze zielen.
pi_170410843
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 april 2017 19:56 schreef jogy het volgende:

[..]

Ja, en misschien wil Hitler wel bij een NUTS bedrijf aan de gang gaan. Of doutroux op een middelbare school. Gradaties dude.
Het doel was toch om criminelen terug op het rechte pad te krijgen én om het potientieel juist in te zetten, dit werkt dus tot op zekere hoogte?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_170411521
Het is en blijft ergens belachelijk dat zo'n jongen deze kans krijgt maar aan de andere kant heb ik het net zitten kijken en vond het serieus een aardig programma. Hij doet het wel goed vind ik.
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
pi_170414802
Ik heb liever zaanse mayo dan zaanse vloggers.
pi_170414857
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 22:14 schreef LurkJeRot het volgende:
Ik heb liever zaanse mayo dan zaanse vloggers.
ik ook. morgen ga ik wat frikandellen speciaal maken met die zooi.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_170418928
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 april 2017 16:55 schreef jogy het volgende:
Ik vind het wel een geschikte actie van Hans Nijenhuis. Juist iemand met een bepaald potentieel deze helpen het op een constructieve manier in te zetten. Helemaal niets mis mee. Chapeau.
Je komt er als witte Nederlander ook niet ongeschonden uit die wijken lol er moet GVD een Marokkaan met een camera naar binnen en dan kun je een klein beetje zien maar ik verwacht geen beelden van Drugsdealende kinderen en snuivende mede burgers :)
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
pi_170419386
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 18:57 schreef Kermit. het volgende:
Je mag je afwijkende mening hebben maar kom dan wel met argumenten. PVV'ers vinden dat buitenlandse jongeren zich moeten aanpassen of ze moeten het land uit. Nu verandert Ismail zijn leven en dan is het weer niet goed :'). Tevens laat hij aan andere moeilijke jongeren zien dat ze hun missie kunnen behalen ondanks de vele tegenslagen die ze hebben gehad. Niet iedereen komt uit een veilig gezin of wijk zoals menig fokker.
Dat dacht ik nou ook. Maar blijkbaar kan iemand voor eeuwig uit de gratie zijn wegens zijn "misdaden". Blijkbaar zal hij voor eeuwig moeten branden als het aan de gemiddelde Fokker ligt.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  zondag 23 april 2017 @ 07:07:32 #118
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_170419416
Waarom zou je 4 jaar School voor de Journalistiek doen en jarenlang buffelen om van het plaatselijke sufferdje naar de nationale pers op te klimmen als het ook in een paar maanden treitervloggen kan?

Sluit die scholen, geef de scholieren een camera en trap ze een of andere pauperwijk in. Bespaart weer miljoenen.
  zondag 23 april 2017 @ 07:11:57 #119
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_170419419
quote:
3s.gif Op vrijdag 21 april 2017 21:23 schreef NgInE het volgende:

[..]

Als het een succes is dan krijgen de echte journalisten nog meer geld om nog beter hun werk te kunnen doen; iedereen wint!
Of het AD zakt langzaam af naar een reality T.V. producent. Zou ook goed kunnen.
De nieuwe columnisten zijn ook echte talentloze kansenpareltjes die echte journalisten hebben gepasseerd.
pi_170419420
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 07:07 schreef Lunatiek het volgende:
Waarom zou je 4 jaar School voor de Journalistiek doen en jarenlang buffelen om van het plaatselijke sufferdje naar de nationale pers op te klimmen als het ook in een paar maanden treitervloggen kan?
Dit is een typisch voorbeeld van een vals dilemma. Het zijn inderdaad andere "carrièrepaden" maar jij brengt het zo dat de regel is dat het op beide manieren kan. En dat is wat overdreven.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  zondag 23 april 2017 @ 07:14:29 #121
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_170419423
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 07:12 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Dit is een typisch voorbeeld van een vals dilemma. Het zijn inderdaad andere "carrièrepaden" maar jij brengt het zo dat de regel is dat het op beide manieren kan. En dat is wat overdreven.
Dat is het beeld dat het AD oproept. Ook met die multiculti columnisten van ze.
pi_170419425
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2017 07:14 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Dat is het beeld dat het AD oproept.
Of het "beeld" wat men invult natuurlijk. Maar goed. Ik vind zijn "misdaden" niet van zodanige aard dat hij geen 2e kans verdient. Die nuance wil ik graag aanbrengen voor een betere balans. :)
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_170420145
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 06:44 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Dat dacht ik nou ook. Maar blijkbaar kan iemand voor eeuwig uit de gratie zijn wegens zijn "misdaden". Blijkbaar zal hij voor eeuwig moeten branden als het aan de gemiddelde Fokker ligt.
Er zit verschil tussen iemand zoals jij dat noemt eeuwig laten branden en iemand belonen voor slecht gedrag, zo moeilijk is dat toch niet...
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zondag 23 april 2017 @ 09:39:51 #124
356891 Abed
hooggeleid
pi_170420253
Ik snap de afgunst niet zo, deze boy maar harde repo's.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_170420480
quote:
13s.gif Op zondag 23 april 2017 09:28 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Er zit verschil tussen iemand zoals jij dat noemt eeuwig laten branden en iemand belonen voor slecht gedrag, zo moeilijk is dat toch niet...
Hij wordt denk ik niet zozeer "beloond" voor slecht gedrag. Het is meer dat het AD gewoon een lucratieve "business case" in hem ziet. Ook jij was daar in meegegaan vermoedelijk. Ik vind het een mooie 2e kans voor hem en ik gun het hem van harte.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')