abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_170425251
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 13:46 schreef DaMart het volgende:
Eindelijk een Dragonscale gekregen *O*.

Nu alleen nog een Up-grade voor de gen2-evoluties.
er is maar een evolutie :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  zondag 23 april 2017 @ 14:06:22 #127
18730 CAP-Team
Eigenwijs is ook wijs
pi_170425715
In Enschede van Heek Park zit nu ook een Machop nest. Van de week ff wat Machops vangen.

En via een scanner is te zien dat Snorries en Lapras wel degelijk te vangen zijn maar ze zitten er niet zo vaak en je moet maar net in de buurt zijn.
pi_170426251
Ik word in Utrecht dus helemaal gek van MewtwoChicky, EsmoTim, GoDZillaaN. Pak ik een gym, fiets ik weg, zitten er al weer drie Blisseys van hun in. Hebben al meer mensen ze gerapporteerd?
  zondag 23 april 2017 @ 14:50:36 #129
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_170427069
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 09:57 schreef banaantjeEE het volgende:

[..]

Als ik het goed begrijp, heeft Niantic je clean account gebanned? :D
Enkel omdat je een IV-checker had geinstalleerd op je GSM?
Ik had niks geďnstalleerd, ik checkte de site https://www.pgnexus.gg/u/0 , telefoon was ook niet geroot.
Op m'n andere account heb ik ook een tijdje een waarschuwing gekregen dat ik gebruik maakte van 3rd party websites, dat kreeg ik op m'n clean account niet.
Ik gok dat 't daaraan gelegen moet hebben, iets anders kan 't niet geweest zijn lijkt me.

Was overigens m'n PTC account die ze toen gebanned hebben, m'n Google account werkt nog.
Misschien dat 't daar ook nog mee te maken heeft, dat ze Google accounts minder makkelijk kunnen bannen ofzo.
  zondag 23 april 2017 @ 15:01:52 #130
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_170427499
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2017 12:36 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Jij was toch blauw? Volgens dit verhaal verwacht ik je rood.

Wat is rood trouwens aan het doen hier in de buurt? Zouden het heuse echte mensen zijn of valse snoodaards die elke keer alle lvl 10 blauwe torens neerhalen? Hele dorp is rood aan t kleuren.
Ik was blauw ja, nu inderdaad rood.
En ik vraag me af of rood wel eerlijk speelt.
Ik had laatst een blauwe gym overgenomen, nog voor ik de gym uit het zicht heb ben ik er alweer uitgegooid en ik zie een rode teamgenoot erin staan???
Kennelijk heeft blauw die gym overgenomen zonder dat iemand bij die gym gezien heb en daarna is die gym ook nog eens door rood overgenomen, wederom zonder iemand te zien. :o
Was bij de steenhouwer bij de steynlaan in de buurt.

1 gym die ik toen net had overgenomen werd overgenomen door Cif79 (blauw) en die andere gym stond opeens bzzzpzzz (rood) in, beiden niet zien lopen.
Bzzzzpzzz heb ik bij vollenhove weleens zien lopen volgens mij, een wat oudere vrouw (50+) dus lijkt me niet dat die met bots enzo zit te kloten.. misschien wel met 2 telefoons?
Hoop van die spelers die in de gyms staan zijn ook een hoog level en hebben sterke pokemon dus je kan er ook weinig tegen doen zonder een hoop potions kwijt te zijn.

Hoe dan ook, echt leuk is 't niet met die rode overheersing hier, de stabiele gyms staan sommigen echt al maanden in.
De gyms bij het Sanatorium worden amper aangevallen, gister toevallig eentje van de 3 neergehaald (uitgerekend degene waar ik net een paar daagjes in stond :( )
Je moet vaak echt hopen dat blauw of geel eens een gym aanvalt, dan is er weer eens een plekje vrij.
pi_170427927
Als ik de hele tijd al die verhalen lees voelt het wel vreemd, alsof ik alleen met spoofers, bots en andere cheaters samen speel :D

Aan de andere kant heb ik dan wel vet geluk (qua locatie, vangsten etc) dat ik eigenlijk altijd in de top 3 van alle torens sta. Toch al best lang 100 muntjes per dag.

De haul-over mag van mij nu wel komen want op dit tempo hoef ik pas over twee weken weer aan te vallen voor de dust. Dat is toch een beetje saai.
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
  zondag 23 april 2017 @ 15:31:22 #132
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_170428568
Ik snap niet waarom het zo moeilijk is om cheaters te bannen.
Bijvoorbeeld deze persoon. Heeft bijna 21.000 kilometer gelopen en heeft 4 Charizards, 15 Gyarados, 5 Dragonite, etc.

Dat is theoretisch simpelweg onmogelijk om lopend (al dan niet met behulp van pokehunt) bij elkaar te verzamelen. Zulke data zal Niantic ook wel registreren?
  zondag 23 april 2017 @ 15:37:16 #133
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_170428763
Dit is een beetje mijn dagelijkse vangst. Ik blijf het toch jammer vinden dat er geen fatsoenlijke tracker is ingebouwd.

pi_170428899
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 15:31 schreef Piperidine het volgende:
Ik snap niet waarom het zo moeilijk is om cheaters te bannen.
Bijvoorbeeld deze persoon. Heeft bijna 21.000 kilometer gelopen en heeft 4 Charizards, 15 Gyarados, 5 Dragonite, etc.

Dat is theoretisch simpelweg onmogelijk om lopend (al dan niet met behulp van pokehunt) bij elkaar te verzamelen. Zulke data zal Niantic ook wel registreren?
Het aantal sterke pokemon valt wel mee op zich, ik heb dan maar 4 dragonite maar had er al 8 kunnen maken als ik minder kieskeurig was :P Ook zelfde level. Alleen het aantal kilometers is wel bizar ja :D
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
  zondag 23 april 2017 @ 15:44:07 #135
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_170428987
quote:
10s.gif Op zondag 23 april 2017 15:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:

[..]

Het aantal sterke pokemon valt wel mee op zich, ik heb dan maar 4 dragonite maar had er al 8 kunnen maken als ik minder kieskeurig was :P Ook zelfde level. Alleen het aantal kilometers is wel bizar ja :D
Maar ook allemaal sterkte pokemon met IV = 100%.
En volgens mij is het makkelijk te merken dat cheaters steeds razendsnel van locatie veranderen.
pi_170429124
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 15:44 schreef Piperidine het volgende:

[..]

Maar ook allemaal sterkte pokemon met IV = 100%.
En volgens mij is het makkelijk te merken dat cheaters steeds razendsnel van locatie veranderen.
Hier zit ook bijna niets onder 80 bij, is een kwestie van massa. Maar zoals je ziet heb ik iets minder kilometers en eitjes :')

stats:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pokemon:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Degenen die in gyms staan heb ik nog niet kunnen uppen sinds ik level 37 ben
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
  zondag 23 april 2017 @ 15:50:08 #137
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_170429169
Ik snap alleen niet zo goed hoe je zoveel sterkte kunt hebben. Dan raak je toch heel snel door je stardust heen of heb ik het mis?
pi_170429250
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 15:50 schreef Piperidine het volgende:
Ik snap alleen niet zo goed hoe je zoveel sterkte kunt hebben. Dan raak je toch heel snel door je stardust heen of heb ik het mis?
Stardust is krankzinnig lastig ja. Dust is voor mij ook de primaire reden om zoveel mogelijk te vangen elke dag (zeker nu evoluties 300 dust in plaats van 100 geven) en zoveel mogelijk te hatchen, aangezien eitjes de dustvoorraad ook lekker oppompen.

Maar op wat ik nu aan dust heb kom ik denk ik nog 200K dust tekort voor het complete team :') Ik had mn team ook pas op eind van level 36 eindelijk op dat niveau. .
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
pi_170429526
Met oog op een volgende FOK! Take all the gyms-meet invite linkje voor de groepsapp: https://chat.whatsapp.com/9rbyUO8wlrOBa2ZtTMSWWU

Iedereen zonder gebotte accounts etc welkom ;-)
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
pi_170429632
quote:
17s.gif Op zondag 23 april 2017 16:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Met oog op een volgende FOK! Take all the gyms-meet invite linkje voor de groepsapp: https://chat.whatsapp.com/9rbyUO8wlrOBa2ZtTMSWWU

Iedereen zonder gebotte accounts etc welkom ;-)
Is een stad of team niet handig om te vermelden?
pi_170429693
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 16:03 schreef FlyingThomasson het volgende:

[..]

Is een stad of team niet handig om te vermelden?
Is niet regio- of teamgebonden, we zitten daar met alle teams en uit alle hoeken van het land :P Tot nu toe 1 keer gymmeet georganiseerd, dat was in Rotterdam. Volgens mij is er nog geen locatie voor de volgende.
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
  Moderator zondag 23 april 2017 @ 16:17:33 #142
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_170430034
Pineco!
Lapras - van 400nogwat
Wobbufet!
Jumpufff!

Het was een nuttige dag.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zondag 23 april 2017 @ 16:35:11 #143
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_170430578
Gaat lekker met de servers trouwens.. bij gymgevechten zie je eerst je HP omlaag gaan, daarna zie je de aanval en pas dáárna zie je "Snorlax used hyperbeam" o.i.d., zo valt een aanval dus echt totaal niet te dodgen!

Bij een stop zou een Squirtle staan, ik loop erheen.. geen squirtle, ook niet meer bij de sightings terwijl ik die daar een minuut eerder nog wel bij zag staan.
En ik kom de supermarkt uit en m'n avatar weigert te lopen, blijft nét buiten bereik van 3 stops staan.
Ik stond toch echt buiten vol in het bereik van gps satellieten.

En wat is dat altijd na een event dat er vooral mindere pokemon te vinden zijn?
Met eieren ook, moest behoorlijk wat stops afgaan voor ik weer eieren kreeg.
  zondag 23 april 2017 @ 16:38:39 #144
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_170430694
Hmm.. voordeel van die GPS error van net is wel dat ik nu ik thuis ben af en toe ook opeens in het winkelcentrum te vinden ben, toch net in de buurt van 1 van de 3 stops :)
En voordeel is dat daar ook wat meer pokemon te vinden zijn dan op m'n andere driftspot bij een andere stop.
Die andere stop drift ik nu ook nog steeds heen maar dan nét buiten bereik van de stop en aan de andere kant van waar de pokemon altijd spawnen,

Allemaal met m'n niet geroote S7.
pi_170430830
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 16:38 schreef SiGNe het volgende:
Hmm.. voordeel van die GPS error van net is wel dat ik nu ik thuis ben af en toe ook opeens in het winkelcentrum te vinden ben, toch net in de buurt van 1 van de 3 stops :)
En voordeel is dat daar ook wat meer pokemon te vinden zijn dan op m'n andere driftspot bij een andere stop.
Die andere stop drift ik nu ook nog steeds heen maar dan nét buiten bereik van de stop en aan de andere kant van waar de pokemon altijd spawnen,

Allemaal met m'n niet geroote S7.
Drift je daarheen? Of teleport je erheen? In het laatste geval kan je wachten op een softban (om mee te beginnen) :P
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
  zondag 23 april 2017 @ 16:47:16 #146
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_170430934
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 15:31 schreef Piperidine het volgende:
Ik snap niet waarom het zo moeilijk is om cheaters te bannen.
Bijvoorbeeld deze persoon. Heeft bijna 21.000 kilometer gelopen en heeft 4 Charizards, 15 Gyarados, 5 Dragonite, etc.

Dat is theoretisch simpelweg onmogelijk om lopend (al dan niet met behulp van pokehunt) bij elkaar te verzamelen. Zulke data zal Niantic ook wel registreren?
:o 29 100% perfecte pokemon
Volgens mij redt je dat zelfs niet met enorm veel geluk, dat moet wel met iets als necrobot gedaan zijn, daar kon je ook snipe-lokaties mee aangeven.
Als het programma dan ergens een sterke pokemon vond ergens op de wereld werd je daar kort heen getransporteerd, werd de pokemon geselecteerd en transporteerde je weer terug.
Hier ving het programma dan die pokemon voor je (met zeg maar een enórm lange worp)
Je kon zelfs instellen hoe goed het programma moest gooien en pokemon nog steeds vangen nadat ze waren weggevlucht.
  zondag 23 april 2017 @ 16:59:04 #147
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_170431284
quote:
10s.gif Op zondag 23 april 2017 16:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:

[..]

Drift je daarheen? Of teleport je erheen? In het laatste geval kan je wachten op een softban (om mee te beginnen) :P
Het meeste drift ik maar soms ook teleporten.
Al kan ik er verder zelf vrij weinig aan doen behalve het programma niet binnenshuis aanzetten.
Ligt er ook aan waar ik heen drift trouwens, als ik naar die ene stop drift dan "loop" ik zo 2KM in 15 minuten, steeds heen en weer tussen m'n huis en die stop en ook de hele tijd langzaam kleine beetje "lopen"
Maar als ik net naast die stop drift dan blijft ie veel vaker staan daar, loop ik ook geen kleine rondjes, dan doe ik over diezelfde 2KM makkelijk een uur of langer.

Ik heb wel uitgevonden dat er hier in de buurt een plek is die die driftplek bepaalt.
M'n telefoon zat daar eens zonder batterij en toen ik weer stroom had driffte ik opeens naar die ene stop toe.
Elke keer als ik daar m'n telefoon restart kom ik met driften weer bij die stop in de buurt.
Soms zit ik er net naast zoals nu op het moment, de sweet spot is nog niet helemaal gevonden maar ik zit in de buurt.
pi_170433984
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 15:01 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Ik was blauw ja, nu inderdaad rood.
En ik vraag me af of rood wel eerlijk speelt.
Ik had laatst een blauwe gym overgenomen, nog voor ik de gym uit het zicht heb ben ik er alweer uitgegooid en ik zie een rode teamgenoot erin staan???
Kennelijk heeft blauw die gym overgenomen zonder dat iemand bij die gym gezien heb en daarna is die gym ook nog eens door rood overgenomen, wederom zonder iemand te zien. :o
Was bij de steenhouwer bij de steynlaan in de buurt.

1 gym die ik toen net had overgenomen werd overgenomen door Cif79 (blauw) en die andere gym stond opeens bzzzpzzz (rood) in, beiden niet zien lopen.
Bzzzzpzzz heb ik bij vollenhove weleens zien lopen volgens mij, een wat oudere vrouw (50+) dus lijkt me niet dat die met bots enzo zit te kloten.. misschien wel met 2 telefoons?
Hoop van die spelers die in de gyms staan zijn ook een hoog level en hebben sterke pokemon dus je kan er ook weinig tegen doen zonder een hoop potions kwijt te zijn.

Hoe dan ook, echt leuk is 't niet met die rode overheersing hier, de stabiele gyms staan sommigen echt al maanden in.
De gyms bij het Sanatorium worden amper aangevallen, gister toevallig eentje van de 3 neergehaald (uitgerekend degene waar ik net een paar daagjes in stond :( )
Je moet vaak echt hopen dat blauw of geel eens een gym aanvalt, dan is er weer eens een plekje vrij.
Wat gek, ik zag vrij recent nog een blauwe Signe in een gym bij Vollenhove staan volgens mij.
Het was redelijk stabiel hier, maar nu hebben bzzzpzzz en vrinden blijkbaar besloten dat alles van blauw neer moet. Dag na dag na dag worden stabiele torens neergesabeld.:(
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_170434769
quote:
17s.gif Op zondag 23 april 2017 16:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Met oog op een volgende FOK! Take all the gyms-meet invite linkje voor de groepsapp: https://chat.whatsapp.com/9rbyUO8wlrOBa2ZtTMSWWU

Iedereen zonder gebotte accounts etc welkom ;-)
als daar scanbots onder vallen zal het een rustige meet zijn :D
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  zondag 23 april 2017 @ 19:01:47 #150
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_170434774
Weer eens een Snorlax uit een 10km ei, niks mis mee!
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')