abonnement Unibet Coolblue
pi_170384245
Hallo,

Een aantal weken geleden had ik een date met een meid. Het was erg gezellig en na afloop zei ze dat ze het leuk vond. Wanneer ik haar daarna nogmaals mee uit vroeg zei ze dat ze moest kijken of ze tijd had. Daarna eigenlijk geen bericht meer mits ik zelf iets zei of vroeg.

Gesprekken op whatsapp zijn ook maar eenrichtingsverkeer om het zo te zeggen. Korte antwoorden, niet eens echt een gesprek zeg maar. Maar toch zegt ze dat ze graag nog een keer wilt afspreken.

Maar ik begin het wel een beetje beu te raken, die korte antwoorden. Nu verwacht ik geen hele verhalen maar een beetje een leuk gesprek is niet teveel gevraagd lijkt mij. Dit komt namelijk over alsof ze totaal geen interesse heeft en niet wilt praten.

Heeft iemand een idee wat er aan de hand kan zijn? Gewoon laten gaan of toch blijven proberen?
pi_170384278
Als ze zegt dat het haar leuk lijkt, dan moet je die volgende date gewoon plannen.
pi_170384280
Als ze je echt leuk vond, zou ze wel moeite doen om tijd vrij te maken.
pi_170384318
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 16:20 schreef LurkJeRot het volgende:
Als ze je echt leuk vond, zou ze wel moeite doen om tijd vrij te maken.
pi_170384539
*Vindt
pi_170384557


Samengevat: Als ze blijkbaar nog wilt afspreken zeg je " Ok is goed, laat maar horen wanneer" en vervolgens zeg je niets meer totdat ze daadwerkelijk dat initiatief toont.
Conscience do cost.
pi_170384569
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 16:38 schreef JedimindhaX het volgende:
*Vindt
Ik ben een mongool :@
  Spellchecker vrijdag 21 april 2017 @ 16:49:17 #8
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_170384699
Laat zelf een week (of twee) niks van je horen en kijk wat er gebeurt .
pi_170384888
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 16:41 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Ik ben een mongool :@
je bent een mongool omdat de topicstarter een t is vergeten?

verkeerde account? :')
pi_170384908
het is tijd om conclusies te trekken :s)
pi_170384910
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 16:17 schreef Jebas het volgende:

Wanneer ik haar daarna nogmaals mee uit vroeg zei ze dat ze moest kijken of ze tijd had.
lijkt me duidelijk...
zij geeft aan dat zij wil kijken of ze tijd had en als ze niet aangeeft dat ze geen tijd heeft, heeft ze ook geen tijd (of zin) in een vervolgdate...

Gewoon laten gaan...
overigens sowieso, wat is er in godsnaam leuk aan iemand die zelf weinig reacties terug geeft...?
dan kun je net zo goed een opblaaspop op je date meenemen
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_170386609
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 16:17 schreef Jebas het volgende:
Hallo,

Een aantal weken geleden had ik een date met een meid. Het was erg gezellig en na afloop zei ze dat ze het leuk vond. Wanneer ik haar daarna nogmaals mee uit vroeg zei ze dat ze moest kijken of ze tijd had. Daarna eigenlijk geen bericht meer mits ik zelf iets zei of vroeg.

Gesprekken op whatsapp zijn ook maar eenrichtingsverkeer om het zo te zeggen. Korte antwoorden, niet eens echt een gesprek zeg maar. Maar toch zegt ze dat ze graag nog een keer wilt afspreken.

Maar ik begin het wel een beetje beu te raken, die korte antwoorden. Nu verwacht ik geen hele verhalen maar een beetje een leuk gesprek is niet teveel gevraagd lijkt mij. Dit komt namelijk over alsof ze totaal geen interesse heeft en niet wilt praten.

Heeft iemand een idee wat er aan de hand kan zijn? Gewoon laten gaan of toch blijven proberen?
Het ziet er niet best uit. Als ze je echt heel erg zag zitten maakte ze wel wat tijd vrij en reageerde ze wel wat enthousiaster. Zelfs als ze het teringdruk had.

Dan kan ze het nog teringdruk hebben en an sich nog wel een keer iets af willen spreken. Die mogelijkheid bestaat. Maar oneindig veel waarschijnlijker is het dat ze je gewoon eigenlijk niet ziet zitten en dat niet zo hard wil zeggen. Ik heb dat onlangs eens kunnen bestuderen bij een collega van me. Zag het met een zooi matches eigenlijk niet zitten maar kapte ze ook niet totaal af. Eentje die ze echt beu was zei ze ook gewoon tegen 'dat ze voorlopig geen tijd had'.

Hoe jij jouw situatie schetst zeg ik 99% kans dat ze je gewoon niet moet.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_170386688
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 17:00 schreef kmkmmr het volgende:

[..]

je bent een mongool omdat de topicstarter een t is vergeten?

verkeerde account? :')
Nee, ik had eerst gezegd dat de correctie niet klopte. Daarna geëdit omdat de correctie wel klopte.
pi_170387250
Dit lijkt wel wat op wat ik wel eens zeg als ik ergens geen zin in heb maar geen ruzie wil, dan zeg ik altijd, dat zien we nog wel even, eigenlijk is het gewoon een politiek correcte nee.
pi_170389413
nee heb je, ja kan je krijgen, gewoon doorgaan. Kost jou ook geen moeite die paar berichtjes en misschien krijg je na een tijdje wel weer een date met haar
Fylax is op televisie geweest
pi_170391594
ze houdt je aan het lijntje.. Mogelijk is er iemand anders of heeft ze geen oprechte intenties
pi_170391826
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 16:17 schreef Jebas het volgende:
Maar ik begin het wel een beetje beu te raken, die korte antwoorden. Nu verwacht ik geen hele verhalen maar een beetje een leuk gesprek is niet teveel gevraagd lijkt mij. Dit komt namelijk over alsof ze totaal geen interesse heeft en niet wilt praten.

Heeft iemand een idee wat er aan de hand kan zijn? Gewoon laten gaan of toch blijven proberen?
Dit vind ik ook raar, ik ken een meisje die me soms opeens aanspreekt op whatsapp: "Hoi"
En dan zeg ik: Hey
En dan zegt ze: Wat is er? :?
Of ze zegt iets en dan reageer ik daarop en dan zegt ze: "Oké." of "Weet ik"
Vrouwen..
standaarddrinker
pi_170391844
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 21:52 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Dit vind ik ook raar, ik ken een meisje die me soms opeens aanspreekt op whatsapp: "Hoi"
En dan zeg ik: Hey
En dan zegt ze: Wat is er? :?
Of ze zegt iets en dan reageer ik daarop en dan zegt ze: "Oké." of "Weet ik"
Vrouwen..
Ze wil gewoon aandacht
pi_170392839
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 21:52 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Dit vind ik ook raar, ik ken een meisje die me soms opeens aanspreekt op whatsapp: "Hoi"
En dan zeg ik: Hey
En dan zegt ze: Wat is er? :?
Of ze zegt iets en dan reageer ik daarop en dan zegt ze: "Oké." of "Weet ik"
Vrouwen..
waarschijnlijk een moment waarop ze zich verveelt en denkt goh laat ik die eens een berichtje sturen
  vrijdag 21 april 2017 @ 22:33:43 #20
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_170392871
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 21:52 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Dit vind ik ook raar, ik ken een meisje die me soms opeens aanspreekt op whatsapp: "Hoi"
En dan zeg ik: Hey
En dan zegt ze: Wat is er? :?
_O- _O- _O-
pi_170393023
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 19:07 schreef LittleLady het volgende:
Dit lijkt wel wat op wat ik wel eens zeg als ik ergens geen zin in heb maar geen ruzie wil, dan zeg ik altijd, dat zien we nog wel even, eigenlijk is het gewoon een politiek correcte nee.
Politiek correct? Een kijkje in de keuken van een hooghartig kutwijf dat haar gesprekspartner niet voldoende waardeert om een duidelijk antwoord te geven bedoel je waarschijnlijk.
pi_170393253
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2017 22:40 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Politiek correct? Een kijkje in de keuken van een hooghartig kutwijf dat haar gesprekspartner niet voldoende waardeert om een duidelijk antwoord te geven bedoel je waarschijnlijk.
eens, het is tamelijk respectloos om zo met je medemens om te gaan
pi_170395593
ze houdt je op de reservebank
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_170395884
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 19:07 schreef LittleLady het volgende:
Dit lijkt wel wat op wat ik wel eens zeg als ik ergens geen zin in heb maar geen ruzie wil, dan zeg ik altijd, dat zien we nog wel even, eigenlijk is het gewoon een politiek correcte nee.
Ehm, nee :')

Zeg gewoon: hee, dat wordt 'm niet tussen ons.

Een beetje vent waardeert de eerlijkheid van zo'n antwoord ook gewoon.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_170395899
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 01:09 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
ze houdt je op de reservebank
Zelfs dat niet hoogstwaarschijnlijk.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_170396054
Slap zo een vrouwmens.
Laten gaan, de moeite niet waard nml.
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zaterdag 22 april 2017 @ 06:08:54 #27
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_170397093
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2017 22:40 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Politiek correct? Een kijkje in de keuken van een hooghartig kutwijf dat haar gesprekspartner niet voldoende waardeert om een duidelijk antwoord te geven bedoel je waarschijnlijk.
  zaterdag 22 april 2017 @ 10:17:03 #28
451005 Grems
Clown World
pi_170398403
De vraag stellen is het antwoord geven. Als iemand je leuk vindt dan merk je het echt wel.
  zaterdag 22 april 2017 @ 10:18:39 #29
451005 Grems
Clown World
pi_170398426
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2017 22:40 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Politiek correct? Een kijkje in de keuken van een hooghartig kutwijf dat haar gesprekspartner niet voldoende waardeert om een duidelijk antwoord te geven bedoel je waarschijnlijk.
_O_
pi_170398933
ze moet je niet
pi_170399115
She is not that into you. Anders had ze wel een datum gegeven, ook al was het pas over een tijdje.
Striving to be more than average.
pi_170400122
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2017 22:40 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Politiek correct? Een kijkje in de keuken van een hooghartig kutwijf dat haar gesprekspartner niet voldoende waardeert om een duidelijk antwoord te geven bedoel je waarschijnlijk.
Nee zoiets zeg je om geen ruzie te kijgen, kan natuurlijk ook nee zeggen en dikke bonje krijgen.
pi_170400272
quote:
4s.gif Op zaterdag 22 april 2017 01:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ehm, nee :')

Zeg gewoon: hee, dat wordt 'm niet tussen ons.

Een beetje vent waardeert de eerlijkheid van zo'n antwoord ook gewoon.
Nee meestal geeft het gewoon dikke bonje, heel veel mensen kunnen gewoon de waarheid niet aan, zeg maar eens een paar keer eerlijk hoe je erover denkt, geloof mij heb dat gedaan, je hebt meteen bonje en het is toch nooit goed zoals iemand het zegt. Daarbij beetje vent, mannen kunnen heel kinderachtig op dingen reageren, ik ken TS niet maar denk dat ze hem zo inschat en denkt, laat het maar doodbloeden.
  zaterdag 22 april 2017 @ 13:00:36 #34
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_170401381
Wat ben je toch een lekkertje LittleLady. Laat die man maar doodbloeden,. DOOD BLOEDEN. Zo sociaal en empathisch zijn jullie. Jezus is voor ons, mensen, aan het kruis dood gebloed. En daar strooi jij en veel andere arrogante wijven (sorry maar kan er geen ander woord in deze context hier voor bedenken) lekker mee. Doodbloeden. Laat hem (Hem) maar doodbloeden. Interesseert het mij wat, is voor mij het gemakkelijkst.
Toont hoeveel gevoel je hebt voor mensen en mannen. Ik hoop dat je dat in je leven ook zo terugkrijgt als jij eens empathie nodig hebt. Hoop en wens ik echt. En geloof mij, die tijd dat JIJ graag empathie van anderen zou willen ondervinden komt !! Dat kan ik je op mijn leeftijd garanderen.

}) })
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zaterdag 22 april 2017 @ 13:35:45 #35
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_170402394
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 13:00 schreef LeesFoknl het volgende:
Wat ben je toch een lekkertje LittleLady. Laat die man maar doodbloeden,. DOOD BLOEDEN. Zo sociaal en empathisch zijn jullie. Jezus is voor ons, mensen, aan het kruis dood gebloed. En daar strooi jij en veel andere arrogante wijven (sorry maar kan er geen ander woord in deze context hier voor bedenken) lekker mee. Doodbloeden. Laat hem (Hem) maar doodbloeden. Interesseert het mij wat, is voor mij het gemakkelijkst.
Toont hoeveel gevoel je hebt voor mensen en mannen. Ik hoop dat je dat in je leven ook zo terugkrijgt als jij eens empathie nodig hebt. Hoop en wens ik echt. En geloof mij, die tijd dat JIJ graag empathie van anderen zou willen ondervinden komt !! Dat kan ik je op mijn leeftijd garanderen.

}) })
:')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_170402469
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 11:54 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Nee zoiets zeg je om geen ruzie te kijgen, kan natuurlijk ook nee zeggen en dikke bonje krijgen.
Gewoon eerlijk zijn kan niet?
pi_170402647
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 12:03 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Nee meestal geeft het gewoon dikke bonje, heel veel mensen kunnen gewoon de waarheid niet aan, zeg maar eens een paar keer eerlijk hoe je erover denkt, geloof mij heb dat gedaan, je hebt meteen bonje en het is toch nooit goed zoals iemand het zegt. Daarbij beetje vent, mannen kunnen heel kinderachtig op dingen reageren, ik ken TS niet maar denk dat ze hem zo inschat en denkt, laat het maar doodbloeden.
Als het bonje geeft, gewoon blokkeren. IRL kan het wat gevoeliger liggen. Maar zelfs dan, zolang je elkaar niet super vaak gedwongen ziet (gezamenlijke vrienden, collega) kan je gewoon afstand nemen.

Je moet iemand natuurlijk ook niet compleet afbranden met je eerlijkheid. :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_170402695
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 12:03 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Nee meestal geeft het gewoon dikke bonje, heel veel mensen kunnen gewoon de waarheid niet aan, zeg maar eens een paar keer eerlijk hoe je erover denkt, geloof mij heb dat gedaan, je hebt meteen bonje en het is toch nooit goed zoals iemand het zegt. Daarbij beetje vent, mannen kunnen heel kinderachtig op dingen reageren, ik ken TS niet maar denk dat ze hem zo inschat en denkt, laat het maar doodbloeden.
Want "sorry je bent niet mijn type" is lastig uit te spreken ofzo?

Bahbah
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 22 april 2017 @ 17:44:27 #39
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_170407403
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 16:17 schreef Jebas het volgende:
Hallo,

Een aantal weken geleden had ik een date met een meid. Het was erg gezellig en na afloop zei ze dat ze het leuk vond. Wanneer ik haar daarna nogmaals mee uit vroeg zei ze dat ze moest kijken of ze tijd had. Daarna eigenlijk geen bericht meer mits ik zelf iets zei of vroeg.

Gesprekken op whatsapp zijn ook maar eenrichtingsverkeer om het zo te zeggen. Korte antwoorden, niet eens echt een gesprek zeg maar. Maar toch zegt ze dat ze graag nog een keer wilt afspreken.

Maar ik begin het wel een beetje beu te raken, die korte antwoorden. Nu verwacht ik geen hele verhalen maar een beetje een leuk gesprek is niet teveel gevraagd lijkt mij. Dit komt namelijk over alsof ze totaal geen interesse heeft en niet wilt praten.

Heeft iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?
Gewoon laten gaan of toch blijven proberen?
Hoe vaak wil je het nog proberen dan?En wat verwacht je van haar?
Ze zoekt geen contact,reageert niet,
of je krijgt korte antwoorden op jouw vragen.
Dat zegt toch genoeg?Ze is niet geïnteresseerd in jou.
Dus lekker met rust laten,en het vooral niet verder blijven proberen ^O^
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_170408302
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 april 2017 13:47 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Want "sorry je bent niet mijn type" is lastig uit te spreken ofzo?

Bahbah
Nee maar sommige mensen ontvangen het niet zo best.
pi_170408409
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 18:26 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Nee maar sommige mensen ontvangen het niet zo best.
Ik heb meer de indruk dat het gewoon 'lekker makkelijk' is om het zo te doen en dat het met die 'bonje en niet zo best ontvangen' nogal meevalt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_170408429
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 13:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Als het bonje geeft, gewoon blokkeren. IRL kan het wat gevoeliger liggen. Maar zelfs dan, zolang je elkaar niet super vaak gedwongen ziet (gezamenlijke vrienden, collega) kan je gewoon afstand nemen.

Je moet iemand natuurlijk ook niet compleet afbranden met je eerlijkheid. :P
Tja sommigen pakken het niet zo sportief op als je zegt, sorry aardige vent maar je bent niet mijn type, dan kunnen er 4 dingen gebeuren, 1 hij legt zich erbij neer, 2, ze worden boos, 3, ze gaan er een complete discussie van maken waarom zij niet je type zijn ( heel vermoeiend en alles wat je zegt valt toch verkeerd, of 4, er gaan ineens de wildste praatjes over je de ronde, immers bij vrienden het blauwtje vertellen is toch niet zo stoer, maar hij heeft er even een creatieve draai aan gegeven.

Maar goed, heel veel mensen geven even een draai aan dingen om onder afspraken uit te komen of gewoon uitstel maken, omdat dat uiteindelijk afstel is.
pi_170408635
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 18:33 schreef LittleLady het volgende:

Maar goed, heel veel mensen geven even een draai aan dingen om onder afspraken uit te komen of gewoon uitstel maken, omdat dat uiteindelijk afstel is.
Dat is zo, en dat is van heel veel mensen niet bijster volwassen gedrag.

Bij de collega die ik eerder aanstipte vond ik het ook zo apart. Match op tinder die ze niet zag zitten. Kende hem niet irl uiteraard en woonde en werkte een heel eind weg. Dan kan je heel veilig zeggen dat je het gewoon niet ziet zitten ipv 'Ik heb voorlopig geen tijd.'.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_170409342
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 18:26 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Nee maar sommige mensen ontvangen het niet zo best.
Dus dan is halfslachtig iemand aan het lijntje houden een beter idee idee inderdaad.
  Vis een optie? zaterdag 22 april 2017 @ 20:35:01 #45
70532 loveli
N
pi_170411452
Zo jammer dat whatsap bestaat. Mensen bedenken hele scenario's naar aanleiding van een antwoord. Misschien spreekt ze je gewoon liever irl dan via een kil medium als whatsap.
crap in = crap out
pi_170413145
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 18:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat is zo, en dat is van heel veel mensen niet bijster volwassen gedrag.

Bij de collega die ik eerder aanstipte vond ik het ook zo apart. Match op tinder die ze niet zag zitten. Kende hem niet irl uiteraard en woonde en werkte een heel eind weg. Dan kan je heel veilig zeggen dat je het gewoon niet ziet zitten ipv 'Ik heb voorlopig geen tijd.'.
Tja, ik zeg, dat zien we nog wel even, vaak al op zo'n toon van geen interesse, niet van jaaa ik vind je ook leuk, nou we zien nog wel even. Mijn man zei altijd dat je direct aan mijn houding wel kon zien dat het gewoon nee was.

Maar goed, de laatste keer dat ik het zei was toen mijn schoonzus vroeg of ik haar wilde helpen, daar zat mijn moeder en de rest van de familie bij, dan kan ik zeggen, Nee want ik moet je gewoon niet en volgens mij mankeer je niets aan die handjes van je, of zeggen terwijl ik het plafon, de planten of schilerij bestudeer, nou dat zien we nog wel even.

Ik ben er dan ook niet enthousiast bij of vrolijk bij, dat geeft wel een vertekend beeld, ben dan al 'afwezig'.
  zaterdag 22 april 2017 @ 21:29:11 #47
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_170413246
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 18:33 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Tja sommigen pakken het niet zo sportief op als je zegt, sorry aardige vent maar je bent niet mijn type, dan kunnen er 4 dingen gebeuren, 1 hij legt zich erbij neer, 2, ze worden boos, 3, ze gaan er een complete discussie van maken waarom zij niet je type zijn ( heel vermoeiend en alles wat je zegt valt toch verkeerd, of 4, er gaan ineens de wildste praatjes over je de ronde, immers bij vrienden het blauwtje vertellen is toch niet zo stoer, maar hij heeft er even een creatieve draai aan gegeven.

Maar goed, heel veel mensen geven even een draai aan dingen om onder afspraken uit te komen of gewoon uitstel maken, omdat dat uiteindelijk afstel is.
Je bent toch niet verantwoordelijk voor zijn reactie, maar enkel je eigen? Daarom dus gewoon eerlijk zijn, vind ik altijd. Je hoeft natuurlijk niet meteen te zeggen hoe lelijk je hem vindt, maar iets simpels als "Ik vind je niet leuk" is kort, duidelijk en veel netter dan het dood laten bloeden.
pi_170413424
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 21:26 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Tja, ik zeg, dat zien we nog wel even, vaak al op zo'n toon van geen interesse, niet van jaaa ik vind je ook leuk, nou we zien nog wel even. Mijn man zei altijd dat je direct aan mijn houding wel kon zien dat het gewoon nee was.

Maar goed, de laatste keer dat ik het zei was toen mijn schoonzus vroeg of ik haar wilde helpen, daar zat mijn moeder en de rest van de familie bij, dan kan ik zeggen, Nee want ik moet je gewoon niet en volgens mij mankeer je niets aan die handjes van je, of zeggen terwijl ik het plafon, de planten of schilerij bestudeer, nou dat zien we nog wel even.

Ik ben er dan ook niet enthousiast bij of vrolijk bij, dat geeft wel een vertekend beeld, ben dan al 'afwezig'.
En wat is er dan mis met gewoon de waarheid op een subtiele manier op tafel gooien?
pi_170417492
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 13:00 schreef LeesFoknl het volgende:
Wat ben je toch een lekkertje LittleLady. Laat die man maar doodbloeden,. DOOD BLOEDEN. Zo sociaal en empathisch zijn jullie. Jezus is voor ons, mensen, aan het kruis dood gebloed. En daar strooi jij en veel andere arrogante wijven (sorry maar kan er geen ander woord in deze context hier voor bedenken) lekker mee. Doodbloeden. Laat hem (Hem) maar doodbloeden. Interesseert het mij wat, is voor mij het gemakkelijkst.
Toont hoeveel gevoel je hebt voor mensen en mannen. Ik hoop dat je dat in je leven ook zo terugkrijgt als jij eens empathie nodig hebt. Hoop en wens ik echt. En geloof mij, die tijd dat JIJ graag empathie van anderen zou willen ondervinden komt !! Dat kan ik je op mijn leeftijd garanderen.

}) })
:{
  zondag 23 april 2017 @ 13:59:08 #50
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_170425505
Als er bij een hetero stel iemand de relatie verbreekt of aantoont dat ie geen interesse heeft in verder (serieus) kontakt, is het meestal de niet gewenste vrouw net degene is die het meeste .....
ik citeer: .....
Tja sommigen pakken het niet zo sportief op als je zegt, sorry aardige vent maar je bent niet mijn type, dan kunnen er 4 dingen gebeuren, 1 hij legt zich erbij neer, 2, ze worden boos, 3, ze gaan er een complete discussie van maken waarom zij niet je type zijn ( heel vermoeiend en alles wat je zegt valt toch verkeerd, of 4, er gaan ineens de wildste praatjes over je de ronde, immers bij vrienden het blauwtje vertellen is toch niet zo stoer, maar hij heeft er even een creatieve draai aan gegeven.

Ik vind het net heel erg typisch vrouwelijk gedrag, (vooral punt 3 en 4 ervan) wat je hier schrijft over reakties. Mannen zijn over het algemeen wat meer rechtuit, wat harder, minder bang voor een confrontatie. En vooral ook pragmatischer: wil ze niet, heeft geen zin, wel heel jammer, maar ... op (zoek) naar de volgende. Afwijzingen door vrouwen zijn wij wel meer gewend, zeker als je niet tot de 20 % knapste mannen en/ of duidelijk tot de rijkeren behoort.

Vrouwen zijn het die graag willen weten, welke gevoelens spelen er. Kunnen we de man veranderen (sowieso een grote hobby van vrouwen). Analyseren en proberen te interpreteren en er eindeloos over praten met hun vriendinnen. Om de feiten heen draaien en een beetje liegen en verbuigen en verzinnen. En, mede gevoed door de damesromannetjes en slappe flauwe romantische "komedies" waarin zij uiteindelijk toch die begeerde man krijgt, denken ze dat ze toch hun zin zullen krijgen.

:r :r :r
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_170469246
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 12:03 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Nee meestal geeft het gewoon dikke bonje, heel veel mensen kunnen gewoon de waarheid niet aan, zeg maar eens een paar keer eerlijk hoe je erover denkt, geloof mij heb dat gedaan, je hebt meteen bonje en het is toch nooit goed zoals iemand het zegt. Daarbij beetje vent, mannen kunnen heel kinderachtig op dingen reageren, ik ken TS niet maar denk dat ze hem zo inschat en denkt, laat het maar doodbloeden.
Sorry hoor, maar dit is juist de meest kinderachtige manier hoe je met een dergelijke situatie om kan gaan. Op het moment dat je zegt geen interesse te hebben kan die ''bonje'' die daarna ontstaat je ook aan je reet roesten. Want doodbloeden is wat dat betreft hetzelfde. Het interesseert je niet.

Het feit dat het zo is vind ik prima. Het is zo, daar zal ik het mee moeten doen. De houding die (het overgrote deel) van de meiden (dames) daarbij tegenwoordig aannemen stoort mij gewoon ongelofelijk. Ik heb liever een eerlijk iemand tegenover mij die mij verteld hoe ze erin staat dan deze slappe confrontatie vermijdende houding.

Ik sluit me ergens dan toch ook aan bij LeesFoknl, leegbloeden... dat komt in mijn ogen dus neer op iemand maar zo lang aan het lijntje houden tot hij zelf de hoop opgeeft en ''inziet'' dat hij niet goed genoeg is voor desbetreffende dame. Dat maakt meer kapot bij een dergelijk persoon dan gewoon vertellen waar het op staat.
pi_170471490
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 02:41 schreef Jebas het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar dit is juist de meest kinderachtige manier hoe je met een dergelijke situatie om kan gaan. Op het moment dat je zegt geen interesse te hebben kan die ''bonje'' die daarna ontstaat je ook aan je reet roesten. Want doodbloeden is wat dat betreft hetzelfde. Het interesseert je niet.

Het feit dat het zo is vind ik prima. Het is zo, daar zal ik het mee moeten doen. De houding die (het overgrote deel) van de meiden (dames) daarbij tegenwoordig aannemen stoort mij gewoon ongelofelijk. Ik heb liever een eerlijk iemand tegenover mij die mij verteld hoe ze erin staat dan deze slappe confrontatie vermijdende houding.

Ik sluit me ergens dan toch ook aan bij LeesFoknl, leegbloeden... dat komt in mijn ogen dus neer op iemand maar zo lang aan het lijntje houden tot hij zelf de hoop opgeeft en ''inziet'' dat hij niet goed genoeg is voor desbetreffende dame. Dat maakt meer kapot bij een dergelijk persoon dan gewoon vertellen waar het op staat.
Die bonje kan grote gevolgen hebben.
pi_170472232
Ze vindt je niet leuk genoeg.
pi_170473381
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 02:41 schreef Jebas het volgende:

Ik heb liever een eerlijk iemand tegenover mij die mij verteld hoe ze erin staat dan deze slappe confrontatie vermijdende houding.

Ik sluit me ergens dan toch ook aan bij LeesFoknl, leegbloeden... dat komt in mijn ogen dus neer op iemand maar zo lang aan het lijntje houden tot hij zelf de hoop opgeeft en ''inziet'' dat hij niet goed genoeg is voor desbetreffende dame. Dat maakt meer kapot bij een dergelijk persoon dan gewoon vertellen waar het op staat.
ehm.... spreek je jezelf nu niet een beetje tegen en ontken je ook dat je zelf kunt bepalen wie je wel of niet leuk vind qua meisje?

Juist als jij zelf aangeeft dat het vooal belangrijk is te kunnen praten met een meisje en dat deze gewoon open haar mening zou moeten geven om voor jou leuk te zijn...

Is het dan niet gewoon je eigen taak om te merken dat als een meisje kennelijk niet zelf contact met je opneemt, geen gesprekken aangaat en jou verder eerder weinig te melden heeft; Dat ze dus aan je eigen norm niet voldoet...?
en dat het dan eigenlijk ook voor jou overgaat.

Hoe kun je nu een meisje zeggen leuk te vinden, die niet aan jou eigen voorwaarde voldoet, namelijk haar mening duidelijk geven?

Of ben je hooguit verliefd op een beeld dat je zelf n je eigen gedachte schept van een meisje en wil je vervolgens heel graag dat dat meisje daaraan moet voldoen en weiger je ook in te zien dat zij niet aan jouw wensen voldoet (om dan boos op haar te worden, terwijl je dus zelf het verkeerde meisjes uitgepikt hebt om verliefde gevoelens voor te krijgen)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 25 april 2017 @ 18:44:48 #55
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_170481902
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 april 2017 13:47 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Want "sorry je bent niet mijn type" is lastig uit te spreken ofzo?

Bahbah
Ja, juist Vliegbaard, ook ik, als zogenaamd lomp en empathie-arm wezen (want een man ... zo is toch het clichee) zou zeggen:

Sorry, ik vind je best aardig maar niet voor een relatie. Ligt niet aan jou of aan iets specifieks aan jou maar je bent gewoon mijn type niet.

Mannen en vrouwen, noteer deze zin in je wat-sap of snoetenboek of wat jullie tegenwoordig als je geheugen gebruiken en voorkom daarmee veel emotioneel leed.

Kijk, en daarom is kennis van de (Nederlandse) taal zo belangrijk. Een goede taalbeheersing is een machtig instrument dat je ten goede (en ook ten kwade maar dat hoop ik niet) inzetten kunt.

Oh Lord, help me to keep my bog mouth shut untill I know what I ´m talking about.
De veer (middeleeuwse pen) kan scherper zijn dan het zwaard.

Amen O-) c_/
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 26 april 2017 @ 12:05:17 #56
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_170496392
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 11:38 schreef RM-rf het volgende:

[..]

ehm.... spreek je jezelf nu niet een beetje tegen en ontken je ook dat je zelf kunt bepalen wie je wel of niet leuk vind qua meisje?

Juist als jij zelf aangeeft dat het vooal belangrijk is te kunnen praten met een meisje en dat deze gewoon open haar mening zou moeten geven om voor jou leuk te zijn...

Is het dan niet gewoon je eigen taak om te merken dat als een meisje kennelijk niet zelf contact met je opneemt, geen gesprekken aangaat en jou verder eerder weinig te melden heeft; Dat ze dus aan je eigen norm niet voldoet...?
en dat het dan eigenlijk ook voor jou overgaat.


Hoe kun je nu een meisje zeggen leuk te vinden, die niet aan jou eigen voorwaarde voldoet, namelijk haar mening duidelijk geven?

Of ben je hooguit verliefd op een beeld dat je zelf n je eigen gedachte schept van een meisje en wil je vervolgens heel graag dat dat meisje daaraan moet voldoen en weiger je ook in te zien dat zij niet aan jouw wensen voldoet (om dan boos op haar te worden, terwijl je dus zelf het verkeerde meisjes uitgepikt hebt om verliefde gevoelens voor te krijgen)
Dat dus.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  vrijdag 28 april 2017 @ 12:21:46 #57
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_170540848
Goed nieuws:
Op ieder potje past een dekseltje .......... NIET WAAR !!!
Op ieder potje passen wel honderden dekseltjes !!!!

^O^ ^O^
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')