abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_170384245
registreer om deze reclame te verbergen
Hallo,

Een aantal weken geleden had ik een date met een meid. Het was erg gezellig en na afloop zei ze dat ze het leuk vond. Wanneer ik haar daarna nogmaals mee uit vroeg zei ze dat ze moest kijken of ze tijd had. Daarna eigenlijk geen bericht meer mits ik zelf iets zei of vroeg.

Gesprekken op whatsapp zijn ook maar eenrichtingsverkeer om het zo te zeggen. Korte antwoorden, niet eens echt een gesprek zeg maar. Maar toch zegt ze dat ze graag nog een keer wilt afspreken.

Maar ik begin het wel een beetje beu te raken, die korte antwoorden. Nu verwacht ik geen hele verhalen maar een beetje een leuk gesprek is niet teveel gevraagd lijkt mij. Dit komt namelijk over alsof ze totaal geen interesse heeft en niet wilt praten.

Heeft iemand een idee wat er aan de hand kan zijn? Gewoon laten gaan of toch blijven proberen?
pi_170384278
Als ze zegt dat het haar leuk lijkt, dan moet je die volgende date gewoon plannen.
pi_170384280
Als ze je echt leuk vond, zou ze wel moeite doen om tijd vrij te maken.
  vrijdag 21 april 2017 @ 16:22:56 #4
220052 Blue_note
The world's greatest!
pi_170384318
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 16:20 schreef LurkJeRot het volgende:
Als ze je echt leuk vond, zou ze wel moeite doen om tijd vrij te maken.
A dirty mind is a joy forever
pi_170384539
*Vindt
in ether
pi_170384557
11227c6c17ca255dc6a0e2f42cc4de68.jpg

Samengevat: Als ze blijkbaar nog wilt afspreken zeg je " Ok is goed, laat maar horen wanneer" en vervolgens zeg je niets meer totdat ze daadwerkelijk dat initiatief toont.
Quod licet Iovi, non licet bovi
pi_170384569
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 16:38 schreef JedimindhaX het volgende:
*Vindt
Ik ben een mongool :@
  Spellchecker vrijdag 21 april 2017 @ 16:49:17 #8
197773 crew  maily
Hoera het is vandaag!!
pi_170384699
Laat zelf een week (of twee) niks van je horen en kijk wat er gebeurt .
**hare scherpigheid*binge-checker** Een rolstoelbus voor Lenthe ...
pi_170384888
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 16:41 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Ik ben een mongool :@
je bent een mongool omdat de topicstarter een t is vergeten?

verkeerde account? :')
pi_170384908
het is tijd om conclusies te trekken :s)
pi_170384910
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 16:17 schreef Jebas het volgende:

Wanneer ik haar daarna nogmaals mee uit vroeg zei ze dat ze moest kijken of ze tijd had.
lijkt me duidelijk...
zij geeft aan dat zij wil kijken of ze tijd had en als ze niet aangeeft dat ze geen tijd heeft, heeft ze ook geen tijd (of zin) in een vervolgdate...

Gewoon laten gaan...
overigens sowieso, wat is er in godsnaam leuk aan iemand die zelf weinig reacties terug geeft...?
dan kun je net zo goed een opblaaspop op je date meenemen
Der der den Wind der Verńnderung spŘrt, sollte keinen Windschutz sondern eine WindmŘhle bauen.
pi_170386609
quote:
Hallo,

Een aantal weken geleden had ik een date met een meid. Het was erg gezellig en na afloop zei ze dat ze het leuk vond. Wanneer ik haar daarna nogmaals mee uit vroeg zei ze dat ze moest kijken of ze tijd had. Daarna eigenlijk geen bericht meer mits ik zelf iets zei of vroeg.

Gesprekken op whatsapp zijn ook maar eenrichtingsverkeer om het zo te zeggen. Korte antwoorden, niet eens echt een gesprek zeg maar. Maar toch zegt ze dat ze graag nog een keer wilt afspreken.

Maar ik begin het wel een beetje beu te raken, die korte antwoorden. Nu verwacht ik geen hele verhalen maar een beetje een leuk gesprek is niet teveel gevraagd lijkt mij. Dit komt namelijk over alsof ze totaal geen interesse heeft en niet wilt praten.

Heeft iemand een idee wat er aan de hand kan zijn? Gewoon laten gaan of toch blijven proberen?
Het ziet er niet best uit. Als ze je echt heel erg zag zitten maakte ze wel wat tijd vrij en reageerde ze wel wat enthousiaster. Zelfs als ze het teringdruk had.

Dan kan ze het nog teringdruk hebben en an sich nog wel een keer iets af willen spreken. Die mogelijkheid bestaat. Maar oneindig veel waarschijnlijker is het dat ze je gewoon eigenlijk niet ziet zitten en dat niet zo hard wil zeggen. Ik heb dat onlangs eens kunnen bestuderen bij een collega van me. Zag het met een zooi matches eigenlijk niet zitten maar kapte ze ook niet totaal af. Eentje die ze echt beu was zei ze ook gewoon tegen 'dat ze voorlopig geen tijd had'.

Hoe jij jouw situatie schetst zeg ik 99% kans dat ze je gewoon niet moet.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_170386688
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 17:00 schreef kmkmmr het volgende:

[..]

je bent een mongool omdat de topicstarter een t is vergeten?

verkeerde account? :')
Nee, ik had eerst gezegd dat de correctie niet klopte. Daarna geŰdit omdat de correctie wel klopte.
pi_170387250
Dit lijkt wel wat op wat ik wel eens zeg als ik ergens geen zin in heb maar geen ruzie wil, dan zeg ik altijd, dat zien we nog wel even, eigenlijk is het gewoon een politiek correcte nee.
pi_170389413
nee heb je, ja kan je krijgen, gewoon doorgaan. Kost jou ook geen moeite die paar berichtjes en misschien krijg je na een tijdje wel weer een date met haar
Fylax is op televisie geweest
pi_170391594
ze houdt je aan het lijntje.. Mogelijk is er iemand anders of heeft ze geen oprechte intenties
Alis volat propriis
pi_170391826
quote:

Dit vind ik ook raar, ik ken een meisje die me soms opeens aanspreekt op whatsapp: "Hoi"
En dan zeg ik: Hey
En dan zegt ze: Wat is er? :?
Of ze zegt iets en dan reageer ik daarop en dan zegt ze: "OkÚ." of "Weet ik"
Vrouwen..
Digging for the world
pi_170391844
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 21:52 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Dit vind ik ook raar, ik ken een meisje die me soms opeens aanspreekt op whatsapp: "Hoi"
Vrouwen..
Ze wil gewoon aandacht
pi_170392839
quote:

[..]

Vrouwen..
waarschijnlijk een moment waarop ze zich verveelt en denkt goh laat ik die eens een berichtje sturen
Alis volat propriis
  Moderator vrijdag 21 april 2017 @ 22:33:43 #20
179075 crew  hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_170392871
quote:

[..]

_O- _O- _O-
pi_170393023
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 19:07 schreef LittleLady het volgende:
Dit lijkt wel wat op wat ik wel eens zeg als ik ergens geen zin in heb maar geen ruzie wil, dan zeg ik altijd, dat zien we nog wel even, eigenlijk is het gewoon een politiek correcte nee.
Politiek correct? Een kijkje in de keuken van een hooghartig kutwijf dat haar gesprekspartner niet voldoende waardeert om een duidelijk antwoord te geven bedoel je waarschijnlijk.
Everything starts with a Why.
pi_170393253
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2017 22:40 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Politiek correct? Een kijkje in de keuken van een hooghartig kutwijf dat haar gesprekspartner niet voldoende waardeert om een duidelijk antwoord te geven bedoel je waarschijnlijk.
eens, het is tamelijk respectloos om zo met je medemens om te gaan
Alis volat propriis
pi_170395593
ze houdt je op de reservebank
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
pi_170395884
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 19:07 schreef LittleLady het volgende:
Ehm, nee :')

Zeg gewoon: hee, dat wordt 'm niet tussen ons.

Een beetje vent waardeert de eerlijkheid van zo'n antwoord ook gewoon.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_170395899
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 01:09 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
ze houdt je op de reservebank
Zelfs dat niet hoogstwaarschijnlijk.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')