abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 21 april 2017 @ 15:44:21 #1
339821 MiBe91
Knäckebröd
pi_170383754
Hallo allemaal,

Momenteel ben ik bezig met mijn afstudeerstage bij de Persgroep in Amsterdam voor mijn bacheloropleiding International Media & Entertainment Management aan de NHTV in Breda. Voor mijn scriptie doe ik een onderzoek met betrekking tot techsites, waarover ik jullie graag een aantal vragen wil stellen. Bij dezen dus het ongekend vriendelijke verzoek of jullie onderstaande vragenlijst in zouden willen vullen. Dit neemt hooguit een enkele minuten in beslag :)


Niet alleen ben ik je ontzettend dankbaar als je me hiermee zou willen helpen, ook verloot ik een VVV-bon ter waarde van 15 euro onder de respondenten die de vragenlijst deze week invullen.

Alvast bedankt voor de moeite!

Groetjes Michiel

P.s. If I can return the favor, just let me know ;)

[ Bericht 6% gewijzigd door Armani XL op 21-04-2017 16:54:44 ]
Döner, shoarma, kapsalon, lamacun, gyros, pizza, patat, hamburger, frikandel, kroket, bamischijf, nasischijf, mexicano, berenhap, kipcorn, sitostick, pikanto, bapao, loempia, kruidenboterstokbrood, noedels, nasi, bami, Thaise curry, teriyaki.
pi_170384149
Ingevuld. Succes met de verdere verloop van je studie.
Google is your friend, abuse your friends
  vrijdag 21 april 2017 @ 16:17:50 #3
339821 MiBe91
Knäckebröd
pi_170384255
Heel erg bedankt! :)
Döner, shoarma, kapsalon, lamacun, gyros, pizza, patat, hamburger, frikandel, kroket, bamischijf, nasischijf, mexicano, berenhap, kipcorn, sitostick, pikanto, bapao, loempia, kruidenboterstokbrood, noedels, nasi, bami, Thaise curry, teriyaki.
pi_170384420
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 15:44 schreef MiBe91 het volgende:
Hallo allemaal,

Momenteel ben ik bezig met mijn afstudeerstage bij de Persgroep in Amsterdam voor mijn bacheloropleiding International Media & Entertainment Management aan de NHTV in Breda. Voor mijn scriptie doe ik een onderzoek met betrekking tot techsites, waarover ik jullie graag een aantal vragen wil stellen. Bij dezen dus het ongekend vriendelijke verzoek of jullie onderstaande vragenlijst in zouden willen vullen. Dit neemt hooguit een enkele minuten in beslag :)

Klik!

Niet alleen ben ik je ontzettend dankbaar als je me hiermee zou willen helpen, ook verloot ik een VVV-bon ter waarde van 15 euro onder de respondenten die de vragenlijst deze week invullen.

Alvast bedankt voor de moeite!

Groetjes Michiel

P.s. If I can return the favor, just let me know ;)
FOK! staat het niet toe dat je een tegenprestatie in de vorm van een loting aan je dataverzameling koppelt. Dus haal dat stukje even weg uit de OP, anders komt een ijverige mod het topic sluiten waarschijnlijk. :)
  Moderator vrijdag 21 april 2017 @ 16:55:20 #5
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')