abonnement Unibet Coolblue
pi_170382235
Hallo allemaal,

Ik had net de kans om in de telefoon van mijn vriend te kijken. Deze kans heb ik meerdere malen gehad, maar ondanks mijn nieuwsgierigheid kon ik me inhouden.

Vandaag niet. Ik weet dat het heel slecht is van mij en dat ik op deze manier het vertrouwen teniet doe, maar ik kon me niet inhouden en heb gekeken in zijn berichten.

Er was niet iets heel ernstigs te vinden gelukkig, maar heb wel 2 gesprekken gevonden die mij niet helemaal lekker zitten.

Gesprek 1 is met een vrouw die ik verder niet ken. Ik weet niet hoe hij haar heeft ontmoet, maar ik weet wel dat ze elkaar al kenden voordat wij een relatie kregen (ze zat al op zijn fb). Was verder een normaal gesprek, maar ik zag dat hij alleen de laatste paar berichten heeft bewaard. De rest was verwijderd, dus ik heb niet het volledige gesprek kunnen lezen.

Gesprek 2 is met een oude collega van hem. Ik ken haar niet persoonlijk, maar ik weet dat ze het leuk konden vinden toen ze nog collega's waren. Was verder ook een normaal gesprek, maar ik zag dat hij heeft afgesproken met haar om een keer samen te lunchen om bij te praten. Dit heeft hij mij nooit verteld, is dus stiekem gebeurd.

Hoe denken jullie hierover?
Moet ik er (indirect) iets over zeggen of gewoon maar laten?
Waarom zou hij het geheim houden?

Overigens weet ik dat ik dit niet had moeten doen etc, dus die reacties kunnen jullie achterwege laten.

Het is trouwens ook niet onbelangrijk om erbij te vermelden dat we allebei liever niet hebben dat we met vrienden/vriendinnen van het andere geslacht afspreken. Er is vaak genoeg ruzie over geweest.
pi_170382303
Die gaat vreemd en is op zoek naar een ander.
  Forum Admin vrijdag 21 april 2017 @ 14:19:44 #3
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_170382304
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2017 14:16 schreef Highlighter het volgende:
Het is trouwens ook niet onbelangrijk om erbij te vermelden dat we allebei liever niet hebben dat we met vrienden/vriendinnen van het andere geslacht afspreken. Er is vaak genoeg ruzie over geweest.
Klinkt als een gezonde relatie!
pi_170382306
Als ik het zo lees allemaal lijkt het mij sterk dat er daadwerkelijk geval is van overspel.

Bovendien verbaas ik mij erover dat jullie het elkaar niet toestaan met vrienden af te spreken van hetzelfde geslacht... Slecht van vertrouwen? :')
pi_170382310
Het zaad van de twijfel is nu gezaaid, dat gaat niet zomaar weg en kan zelfs je hele relatie verkloten.
Aanspreken, maar dan wel netjes toegeven dat je in zijn telefoon gekeken hebt.

En dan maar zien waar het schip strandt he.
  Spellchecker vrijdag 21 april 2017 @ 14:20:40 #6
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_170382312
Hoelang hebben jullie een relatie?
En wat is er "te vinden" op jouw telefoon?
pi_170382314
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 april 2017 14:19 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:

[..]

Klinkt als een gezonde relatie!
^ Wat Opa zegt ja. :')
  PR/Manusje van alles vrijdag 21 april 2017 @ 14:20:59 #8
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_170382321
Waarom is er geen vertrouwen in elkaar?

Een man heeft contact met andere vrouwen nodig en een vrouw met andere mannen. Simpel.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  vrijdag 21 april 2017 @ 14:22:25 #9
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_170382344
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 14:20 schreef maily het volgende:
Hoelang hebben jullie een relatie?
En wat is er "te vinden" op jouw telefoon?
Dit ja.. geef jouw telefoon zonder enige aanpassing aan hem.. :Y
Ga dan ruzie maken.. :(
En daarna goedmaakseks... *O*
pi_170382370
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 april 2017 14:19 schreef machtpen het volgende:
Die gaat vreemd en is op zoek naar een ander.
Denk je?

Ik moet wel zeggen dat ik redelijk knap ben en die collega is dat niet. Die andere vrouw is wel ok, maar met haar heeft hij denk ik niet afgesproken.
  Spellchecker vrijdag 21 april 2017 @ 14:23:58 #11
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_170382373
Bij gesprek 2; hoelang geleden, waar afgesproken? Geluncht? Wat gegeten/gedronken? Wie heeft betaald?
  Spellchecker vrijdag 21 april 2017 @ 14:24:27 #12
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_170382382
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2017 14:23 schreef Highlighter het volgende:

[..]

Denk je?

Ik moet wel zeggen dat ik redelijk knap ben en die collega is dat niet. Die andere vrouw is wel ok, maar met haar heeft hij denk ik niet afgesproken.
Uiterlijk is niet altijd het belangrijkste ;)
pi_170382405
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 14:20 schreef DevFreak het volgende:
Als ik het zo lees allemaal lijkt het mij sterk dat er daadwerkelijk geval is van overspel.

Bovendien verbaas ik mij erover dat jullie het elkaar niet toestaan met vrienden af te spreken van hetzelfde geslacht... Slecht van vertrouwen? :')
We zijn allebei jaloers :')

Ik denk overigens ook niet dat er sprake is van overspel, maar ik vraag me wel af waarom het in het geheim is gebeurd en hoe ik dit moet aanpakken. Of ik er iets van moet zeggen.

Dit heeft toch wel een beetje mijn vertrouwen aangetast.
  vrijdag 21 april 2017 @ 14:25:56 #14
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_170382407
Ik voel weer een ruzie aankomen. Waarschijnlijk de laatste.
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_170382417
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2017 14:16 schreef Highlighter het volgende:
Het is trouwens ook niet onbelangrijk om erbij te vermelden dat we allebei liever niet hebben dat we met vrienden/vriendinnen van het andere geslacht afspreken. Er is vaak genoeg ruzie over geweest.
hoe bedoel je dit precies...?
wat voor eerdere ruzie en van hoe is dat ontstaan?

Als je je partner niet kunt vertrouwen, is het verdomd lastige en relatie te houden...
hirbij geld overigens vaak ook dat hoe de waard is, hij zijn gasten vertrouwd.

Angsten dat je partner zou kunnen vreemdgaan is vaak gebaseerd op de eigen onzekerheid of je je wel volledig kunt geven in de relatie (en of je misschien (on)bewust toch ook overwegt of het met een ander beter zou zijn)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_170382423
Ik denk dat jij vooral naar jezelf moet kijken
Als mijn vriend zijn telefoon laat liggen denkt niks in mij 'ff checken hoor'
Daarnaast lees je gesprekken die je als gewoon bestempelt maar je gaat er toch vanuit dat er minstens wat achter zit

Ook zou je partner echt wel gewoon vrienden moeten kunnen hebben die toevallig meisjes zijn. Als je daar al onzeker van word, of van gewone gesprekken, ligt er meer bij jou dan in die gesprekken
pi_170382430
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 14:20 schreef maily het volgende:
Hoelang hebben jullie een relatie?
En wat is er "te vinden" op jouw telefoon?
Ruim 4 jaar met tussendoor aan en uit. Ondertussen wel 2 jaar aaneengesloten relatie.

Op mijn telefoon is er niets bijzonders te vinden. Heb wel met een aantal jongens normale gesprekken gehad, maar nooit met iemand stiekem afgesproken.
pi_170382456
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2017 14:25 schreef Highlighter het volgende:

[..]

We zijn allebei jaloers :')

Ik denk overigens ook niet dat er sprake is van overspel, maar ik vraag me wel af waarom het in het geheim is gebeurd en hoe ik dit moet aanpakken. Of ik er iets van moet zeggen.

Dit heeft toch wel een beetje mijn vertrouwen aangetast.
Het is in het geheim gebeurd omdat jij iets compleet normaals verbied :')
pi_170382461
Ik zou er een enorm issue van maken, veel heibel schoppen, hem confronteren met jouw observerende blik en hem duidelijk maken dat niets jou ontgaat.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_170382481
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 14:20 schreef DevFreak het volgende:
Als ik het zo lees allemaal lijkt het mij sterk dat er daadwerkelijk geval is van overspel.
Vanwege 2 gesprekken? :')
  Spellchecker vrijdag 21 april 2017 @ 14:29:59 #21
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_170382482
Weet je vriend dat jij die dames kent? Je zou eens kunnen vragen hoe het met mw. A of B gaat? Gewoon in het algemeen?
pi_170382491
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 14:23 schreef maily het volgende:
Bij gesprek 2; hoelang geleden, waar afgesproken? Geluncht? Wat gegeten/gedronken? Wie heeft betaald?
Deze week nog afgesproken, paar dagen terug.
Ze hebben bij haar op werk geluncht, dus hij is in zijn lunchpauze daarheen gereden.

Geen idee wat ze hebben gegeten en wie er heeft betaald, maar waarschijnlijk hij. Dat doet hij bijna altijd namelijk.
pi_170382494
Even los van alles dat je noemt: vind jij je relatie gezond?
pi_170382531
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 14:29 schreef maily het volgende:
Weet je vriend dat jij die dames kent? Je zou eens kunnen vragen hoe het met mw. A of B gaat? Gewoon in het algemeen?
Ja vooral, naast elkaar niet vertrouwen+telefoons checken+elkaar dingen verbieden, zo indirect mogelijk communiceren!
  vrijdag 21 april 2017 @ 14:32:04 #25
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_170382532
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 14:29 schreef maily het volgende:
Weet je vriend dat jij die dames kent? Je zou eens kunnen vragen hoe het met mw. A of B gaat? Gewoon in het algemeen?
Ohneeee hints spelen.. Lekker helder en duidelijk.. :7

Ze heeft een relatie met een man... :*
  Spellchecker vrijdag 21 april 2017 @ 14:32:38 #26
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_170382540
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 april 2017 14:32 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Ohneeee hints spelen.. Lekker helder en duidelijk.. :7

Ze heeft een relatie met een man... :*
Ze moet het aan die man vragen natuurlijk :*
pi_170382541
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2017 14:25 schreef Highlighter het volgende:

[..]

We zijn allebei jaloers :')

Ik denk overigens ook niet dat er sprake is van overspel, maar ik vraag me wel af waarom het in het geheim is gebeurd en hoe ik dit moet aanpakken. Of ik er iets van moet zeggen.

Dit heeft toch wel een beetje mijn vertrouwen aangetast.
Stel je niet zo aan. Hij gaat gewoon even gezellig bijkletsen. En met die. Ander is er helemaal niets.

Belachelijk om elkaar te verbieden met anderen contact te hebben. Verbod maakt spannend. Domdomdom.


Als je vreemd wilt gaan doe je dat toch wel. En dat is prima geheim te houden. Dus beter ben je eerlijk en heb je vertrouwen. Als het dan over is, is het zo.

En dat je knap bent doet niet ter zake. Je klinkt namelijk ook als een claimerig zeikwijf en dan is dat leuke koppie en lekkere kontje snel niet meer zo boeiend.
Whatever...
pi_170382554
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2017 14:32 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Stel je niet zo aan. Hij gaat gewoon even gezellig bijkletsen. En met die. Ander is er helemaal niets.

Belachelijk om elkaar te verbieden met anderen contact te hebben. Verbod maakt spannend. Domdomdom.

Als je vreemd wilt gaan doe je dat toch wel. En dat is prima geheim te houden. Dus beter ben je eerlijk en heb je vertrouwen. Als het dan over is, is het zo.

En dat je knap bent doet niet ter zake. Je klinkt namelijk ook als een claimerig zeikwijf en dan is dat leuke koppie en lekkere kontje snel niet meer zo boeiend.
Deze man weet.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_170382559
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2017 14:30 schreef Highlighter het volgende:

[..]

Deze week nog afgesproken, paar dagen terug.
Ze hebben bij haar op werk geluncht, dus hij is in zijn lunchpauze daarheen gereden.

Geen idee wat ze hebben gegeten en wie er heeft betaald, maar waarschijnlijk hij. Dat doet hij bijna altijd namelijk.
Als ze plannen hebben dan lunchen ze wel elders hoor.
Whatever...
pi_170382566
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2017 14:32 schreef Spanky78 het volgende:

En dat je knap bent doet niet ter zake. Je klinkt namelijk ook als een claimerig zeikwijf en dan is dat leuke koppie en lekkere kontje snel niet meer zo boeiend.
Vooral niet als je denkt dat karakter en nare trekjes er helemaal niet toe doen omdat je mooi haar hebt of zo :')
pi_170382571
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 14:26 schreef RM-rf het volgende:

[..]

hoe bedoel je dit precies...?
wat voor eerdere ruzie en van hoe is dat ontstaan?

Als je je partner niet kunt vertrouwen, is het verdomd lastige en relatie te houden...
hirbij geld overigens vaak ook dat hoe de waard is, hij zijn gasten vertrouwd.

Angsten dat je partner zou kunnen vreemdgaan is vaak gebaseerd op de eigen onzekerheid of je je wel volledig kunt geven in de relatie (en of je misschien (on)bewust toch ook overwegt of het met een ander beter zou zijn)
Het is inderdaad mijn eigen onzekerheid. Ik weet dat ik knap ben en krijg veel aandacht, maar ik heb toch een laag zelfbeeld.
Hij blijkbaar ook, want het was een groot probleem als ik met een goede vriend ging afspreken, want hij wist wel hoe mannen denken en dat die goede vriend mij het liefste zou doen en blabla.

Uiteindelijk spraken we af dat ik geen contact zou houden met mannen en hij met vrouwen. Dus niet al te close contact.
  Moderator vrijdag 21 april 2017 @ 14:36:03 #32
9859 crew  Karina
Woman
pi_170382596
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2017 14:23 schreef Highlighter het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik redelijk knap ben en die collega is dat niet. Die andere vrouw is wel ok, maar met haar heeft hij denk ik niet afgesproken.
Nou en? Ook lelijke mensen gaan vreemd hoor :P
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_170382605
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2017 14:34 schreef Highlighter het volgende:

[..]

Het is inderdaad mijn eigen onzekerheid. Ik weet dat ik knap ben en krijg veel aandacht, maar ik heb toch een laag zelfbeeld.
Hij blijkbaar ook, want het was een groot probleem als ik met een goede vriend ging afspreken, want hij wist wel hoe mannen denken en dat die goede vriend mij het liefste zou doen en blabla.

Uiteindelijk spraken we af dat ik geen contact zou houden met mannen en hij met vrouwen. Dus niet al te close contact.
En zo'n afspraak zorgt er voor dat je vast komt zitten, je gevangen voelt en de afspraak gaat overtreden als je gewoon ff op je oude werk langs wil gaan om met een oude collega bij te praten
Terwijl het je probleem niet oplost, want als ie wil batsen met een ander kan het alsnog
Het werkt alleen maar negatief
pi_170382632
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 april 2017 14:36 schreef Karina het volgende:

[..]

Nou en? Ook lelijke mensen gaan vreemd hoor :P
Sterker nog, lelijke meisjes laten zich gemiddeld genomen helemaal gaan in bed.. Guilty pleasure.. Inmiddels wel getrouwd en nee, ik ga niet vreemd.

(in een ander topic ging het daar ook over. Ik beken).
Whatever...
pi_170382635
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2017 14:34 schreef Highlighter het volgende:
Uiteindelijk spraken we af dat ik geen contact zou houden met mannen en hij met vrouwen. Dus niet al te close contact.
En denk je dat dat een goede afspraak is?
of dat daarin misschien het probleem al schuilt, dat je elkaar als partner niet vertrouwd?

... en dan zul je gewoon eens met elkaar daarover moeten praten, dus zonder ruzie en paranoia beschuldigingen, maar gewoon ook bevestigen dat het niet erg zou moeten zijn ook vriendschappelijke contacten met andere personen dan je partner te hebben.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  Moderator vrijdag 21 april 2017 @ 14:39:17 #36
9859 crew  Karina
Woman
pi_170382656
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2017 14:38 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Sterker nog, lelijke meisjes laten zich gemiddeld genomen helemaal gaan in bed.. Guilty pleasure.. Inmiddels wel getrouwd en nee, ik ga niet vreemd.

(in een ander topic ging het daar ook over. Ik beken).
Dat vind ik ook nogal een generalisatie hoor. Mijn punt was meer dat het natuurlijk niet zo is dat als je supermooi bent je partner nooit vreemd zou gaan, dat slaat helemaal nergens op.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_170382667
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 14:28 schreef Allures het volgende:

[..]

Het is in het geheim gebeurd omdat jij iets compleet normaals verbied :')
Dat klopt. Maar hij vindt het ook een probleem als ik met een jongen afspreek, want die jongens zouden volgens hem alleen maar afspreken omdat ze me willen doen. Dus nu vul ik in dat hij die vrouw ook wil doen?
pi_170382706
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2017 14:39 schreef Highlighter het volgende:

[..]

Dat klopt. Maar hij vindt het ook een probleem als ik met een jongen afspreek, want die jongens zouden volgens hem alleen maar afspreken omdat ze me willen doen. Dus nu vul ik in dat hij die vrouw ook wil doen?
Nu leg je iets wat jij doet bij de ander
Jij doet dit toch ook?
En nu we het er toch over hebben, jij wil seks met een collega dus hij ook?

Mag ie al wel weer met zijn zus praten? :')

Je hebt serieuze problemen met controle en onzekerheid
pi_170382714
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 14:29 schreef maily het volgende:
Weet je vriend dat jij die dames kent? Je zou eens kunnen vragen hoe het met mw. A of B gaat? Gewoon in het algemeen?
Dame 1 ken ik helemaal niet, heb haar alleen voorbij zien komen in zijn fb lijst.

Dame 2 was zijn collega, heb ik nooit ontmoet verder, maar wel de naam van gehoord en ik wist dat ze ander werk heeft.
  Spellchecker vrijdag 21 april 2017 @ 14:42:37 #40
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_170382723
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2017 14:33 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Als ze plannen hebben dan lunchen ze wel elders hoor.
Over buiten de deur eten gesproken :P
pi_170382754
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2017 14:25 schreef Highlighter het volgende:

[..]

maar ik vraag me wel af waarom het in het geheim is gebeurd .
Wat denk je zelf:

quote:
Het is trouwens ook niet onbelangrijk om erbij te vermelden dat we allebei liever niet hebben dat we met vrienden/vriendinnen van het andere geslacht afspreken. Er is vaak genoeg ruzie over geweest.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_170382802
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 april 2017 14:39 schreef Karina het volgende:

[..]

Dat vind ik ook nogal een generalisatie hoor. Mijn punt was meer dat het natuurlijk niet zo is dat als je supermooi bent je partner nooit vreemd zou gaan, dat slaat helemaal nergens op.
Is er ook zo. Maar serieus, mijn ervaring is dat de minder mooie meisjes beter zijn in bed. Geen prinsessengedrag enzo.

Natuurlijk enigzins gegeneraliseerd.
Whatever...
pi_170382809
Klinkt echt als een kut relatie..
Werk eerst aan je issues voor je aan een relatie begint. Hij ook trouwens.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_170382828
Ik zoek er verder niet veel achter. Ik denk niet dat hij vreemsgaat, maar nu ik dit weet wil ik er wel wat van zeggen.

Kan natuurlijk niet zo zijn dat ik geen contact meer heb met jongens omdat ze me misschien willen doen en hij wel met vrouwen.

Hoe kan ik dit aankaarten?
Ik wil liever niet zeggen dat ik in zijn telefoon heb gekeken.
  Moderator vrijdag 21 april 2017 @ 14:48:05 #45
9859 crew  Karina
Woman
pi_170382836
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2017 14:45 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Is er ook zo. Maar serieus, mijn ervaring is dat de minder mooie meisjes beter zijn in bed. Geen prinsessengedrag enzo.

Natuurlijk enigzins gegeneraliseerd.
Nou wat ik wel denk is dat meisjes die heel erg met hun uiterlijk bezig zijn (hoeven ze niet per se mooi te zijn) minder 'goed' zijn omdat ze bang zijn dat ze er gek of lelijk uitzien in een bepaald standje of zonder make-up.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Spellchecker vrijdag 21 april 2017 @ 14:50:10 #46
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_170382867
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 14:47 schreef Highlighter het volgende:
Ik zoek er verder niet veel achter. Ik denk niet dat hij vreemsgaat, maar nu ik dit weet wil ik er wel wat van zeggen.

Kan natuurlijk niet zo zijn dat ik geen contact meer heb met jongens omdat ze me misschien willen doen en hij wel met vrouwen.

Hoe kan ik dit aankaarten?
Ik wil liever niet zeggen dat ik in zijn telefoon heb gekeken.
Heb een goed gesprek samen over wat jullie nu van je relatie vinden. Soort van APK-gesprek. Of is het binnenkort een speciale datum voor jullie?
pi_170382873
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2017 14:45 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Is er ook zo. Maar serieus, mijn ervaring is dat de minder mooie meisjes beter zijn in bed. Geen prinsessengedrag enzo.

Natuurlijk enigzins gegeneraliseerd.
Ik denk niet dat de seks hem tegenvalt.
  Spellchecker vrijdag 21 april 2017 @ 14:51:12 #48
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_170382885
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2017 14:50 schreef Highlighter het volgende:

[..]

Ik denk niet dat de seks hem tegenvalt.
Dan zou er een andere reden moeten zijn dat hij contact heeft met die dames?
pi_170382906
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2017 14:34 schreef Highlighter het volgende:

[..]

Het is inderdaad mijn eigen onzekerheid. Ik weet dat ik knap ben en krijg veel aandacht, maar ik heb toch een laag zelfbeeld.
Iedereen die een beetje verstand heeft van relaties wist dit al bij het lezen van de openingspost.

quote:
Hij blijkbaar ook, want het was een groot probleem als ik met een goede vriend ging afspreken, want hij wist wel hoe mannen denken en dat die goede vriend mij het liefste zou doen en blabla.
Ja, en als die andere mannen dan iets met jou willen heb jij verder niets in te brengen? Je kan geen 'nee' zeggen, niet ingrijpen en je grenzen zelf goed bewaken?

Dit soort gedrag is hetzelfde als je kind overbeschermd opvoeden. Als je je kind ervan weerhoudt om op zijn/haar bek te gaan, leren ze nooit hoe ze met tegenslagen om moeten gaan. Iemand loslaten (niet beperken) en vertrouwen dat ze wel juist weten om te gaan met hun relatiestatus is de enige manier waarop je 'weerstand' leert te bieden voor verleiding.

Natuurlijk, genezen is beter dan voorkomen. Maar actief bepaalde dingen niet doen om *iets* te verkomen werkt alleen maar averechts. Er is een verschil tussen wat ondernemen met een collega of klasgenoot, en actief flirten en openstaan voor iets leuks of beters in bijvoorbeeld de kroeg of zo (gemaakte afspraken daargelaten).
Of je wel of niet te ver gaat weet je door jezelf af te vragen of je hetgeen dat je doet aan je partner zou vertellen...

quote:
Uiteindelijk spraken we af dat ik geen contact zou houden met mannen en hij met vrouwen. Dus niet al te close contact.
Wat is close contact?

Ik krijg namelijk het idee dat jullie afgesproken hebben om zo zakelijk mogelijk met de andere sekse om te gaan en vooral geen lol en plezier te hebben aan de gezelschap van die persoon....

Deze relatie is gedoemd te mislukken, omdat het fundament al zwak is. Basis van een goede relatie is vertrouwen en die missen jullie allebei.

In plaats van je onzekerheden proberen te maskeren door de ander beperkingen op te leggen, kun je die ander ook gewoon... tja... vertrouwen, zeg maar.
pi_170382966
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 14:47 schreef Highlighter het volgende:
Kan natuurlijk niet zo zijn dat ik geen contact meer heb met jongens omdat ze me misschien willen doen en hij wel met vrouwen.
En dit heb je nu een paar keer gezegd, maar ik snap dit niet.

Kan hij zijn pik niet tegenhouden als hij een aantrekkelijke vrouw ziet? Of kun jij je benen niet gesloten houden wanneer jij een knappe man ziet?

Het klinkt echt alsof jullie geen controle hebben over je acties en dat je op auto-pilot maar gewoon een beetje lekker gaat neuken, alsof je je verstand kwijtraakt?!

quote:
Hoe kan ik dit aankaarten?
Ik wil liever niet zeggen dat ik in zijn telefoon heb gekeken.
Hoi.

Ik ben onzeker.
Ik heb in je telefoon gekeken.
Ik heb gesprekken met twee vrouwen gezien.
Ik vond het niet fijn.
Ik zit met *x* en *x*.
Kun je mij *dit* en *dat* uitleggen?

Maar ik vermoed dat een verstandig gesprek er niet in zit (waar jullie allebei beter van worden), en dat er binnen de kortste keren ruzie ontstaat.
pi_170383054
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2017 14:25 schreef Highlighter het volgende:
ik vraag me wel af waarom het in het geheim is gebeurd
Omdat jullie domme afspraken hebben.
Omdat jullie onjuiste conclusies trekken (oeh, hij/zij heeft met hem/haar gesproken, nu wil hij/zij hem/haar neuken! Of... ik ben niet meer goed genoeg)
Omdat jullie door die afspraak niet meer normaal erover durven praten (want elke behoefte aan contact met een ander is meteen code rood)

Er bestaat geen normale omgangsvorm in jullie hoofd. Elke actie wordt gedaan om met de ander in bed te duiken.

Daarom.
pi_170383095
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2017 14:50 schreef Highlighter het volgende:

[..]

Ik denk niet dat de seks hem tegenvalt.
Het is een beetje vreemd (in mijn ogen) om dat niet zeker te weten, en maar een beetje te gissen...

Dit alleen al geeft aan dat jullie niet al te veel praten over wat jullie nou eigenlijk echt wenselijk vinden (op welk gebied dan ook; contact met anderen, seks, etc...)
  vrijdag 21 april 2017 @ 15:03:58 #53
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_170383097
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 14:47 schreef Highlighter het volgende:
Hoe kan ik dit aankaarten?
Ik wil liever niet zeggen dat ik in zijn telefoon heb gekeken.
Nee verzwijg het.. Dat is alleen maar goed voor je relatie.. ^O^
  Moderator vrijdag 21 april 2017 @ 15:04:49 #54
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_170383107
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2017 14:16 schreef Highlighter het volgende:
Hallo allemaal,

Ik had net de kans om in de telefoon van mijn vriend te kijken. Deze kans heb ik meerdere malen gehad, maar ondanks mijn nieuwsgierigheid kon ik me inhouden.

Vandaag niet. Ik weet dat het heel slecht is van mij en dat ik op deze manier het vertrouwen teniet doe, maar ik kon me niet inhouden en heb gekeken in zijn berichten.

Er was niet iets heel ernstigs te vinden gelukkig, maar heb wel 2 gesprekken gevonden die mij niet helemaal lekker zitten.

Gesprek 1 is met een vrouw die ik verder niet ken. Ik weet niet hoe hij haar heeft ontmoet, maar ik weet wel dat ze elkaar al kenden voordat wij een relatie kregen (ze zat al op zijn fb). Was verder een normaal gesprek, maar ik zag dat hij alleen de laatste paar berichten heeft bewaard. De rest was verwijderd, dus ik heb niet het volledige gesprek kunnen lezen.

Gesprek 2 is met een oude collega van hem. Ik ken haar niet persoonlijk, maar ik weet dat ze het leuk konden vinden toen ze nog collega's waren. Was verder ook een normaal gesprek, maar ik zag dat hij heeft afgesproken met haar om een keer samen te lunchen om bij te praten. Dit heeft hij mij nooit verteld, is dus stiekem gebeurd.

Hoe denken jullie hierover?
Moet ik er (indirect) iets over zeggen of gewoon maar laten?
Waarom zou hij het geheim houden?

Overigens weet ik dat ik dit niet had moeten doen etc, dus die reacties kunnen jullie achterwege laten.

Het is trouwens ook niet onbelangrijk om erbij te vermelden dat we allebei liever niet hebben dat we met vrienden/vriendinnen van het andere geslacht afspreken. Er is vaak genoeg ruzie over geweest.
Nee, het vertrouwen is er al niet meer, want dat is de reden dat je in zijn telefoon keek. Daarnaast vraag je naar de bekende weg, want je schrijft het verhaal zo we wel bijna moeten zeggen dat dat dus niet kan, wat ook exact is wat je wil horen.

Wat maakt het uit wat wij vinden? Als jullie afspraken hebben en hij heeft die met voeten getreden, dan is dat oneerlijk. Maar ja, dat gesprek kun je niet zo maar aan gaan want dan snapt ie direct dat je in zijn telefoon hebt gekeken.

Oftewel, jullie hebben een kutrelatie, maar volgens mij kan ik me een topic van jouw hand herinneren waarin ik dat ook al heb gezegd, al weet ik dat niet 100% zeker.
Breitling - Instruments for Professionals
  Spellchecker vrijdag 21 april 2017 @ 15:06:59 #55
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  vrijdag 21 april 2017 @ 15:07:43 #56
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_170383142
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 15:06 schreef maily het volgende:
Sorry TS, maar .... SEX / Seks met collega

:+
_O- :+
Die fipo ook... :P
  vrijdag 21 april 2017 @ 15:08:16 #57
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_170383150
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 14:26 schreef Allures het volgende:
Ik denk dat jij vooral naar jezelf moet kijken
Als mijn vriend zijn telefoon laat liggen denkt niks in mij 'ff checken hoor'
Daarnaast lees je gesprekken die je als gewoon bestempelt maar je gaat er toch vanuit dat er minstens wat achter zit

Ook zou je partner echt wel gewoon vrienden moeten kunnen hebben die toevallig meisjes zijn. Als je daar al onzeker van word, of van gewone gesprekken, ligt er meer bij jou dan in die gesprekken
Dit dus.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_170383155
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2017 14:25 schreef Highlighter het volgende:

[..]

We zijn allebei jaloers :')

Ik denk overigens ook niet dat er sprake is van overspel, maar ik vraag me wel af waarom het in het geheim is gebeurd en hoe ik dit moet aanpakken. Of ik er iets van moet zeggen.

Dit heeft toch wel een beetje mijn vertrouwen aangetast.
Welk vertrouwen? :') Jullie vertrouwen elkaar niet want anders zouden jullie elkaar niet iets verbieden want volkomen normaal is. En als je 'm zou vertrouwen zou je ook niet in z'n telefoon hoeven te kijken.
pi_170383162
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2017 14:23 schreef Highlighter het volgende:

[..]

Denk je?

Ik moet wel zeggen dat ik redelijk knap ben en die collega is dat niet. Die andere vrouw is wel ok, maar met haar heeft hij denk ik niet afgesproken.
Boeit niet als ze geiler is en gulziger en met meer toewijding pijpt.
  vrijdag 21 april 2017 @ 15:10:29 #60
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_170383174
waar haal je het gore lef vandaan om zomaar in zijn telefoon te kijkenż

quote:
14s.gif Op vrijdag 21 april 2017 14:19 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:

[..]

Klinkt als een gezonde relatie!
Dit dus
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEˇ
  Moderator vrijdag 21 april 2017 @ 15:12:48 #61
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_170383198
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2017 15:09 schreef Chai het volgende:

[..]

Boeit niet als ze geiler is en gulziger en met meer toewijding pijpt.
Dit. Als ze flink op die knop spuugt, kreunt alsof het de lekkerste lul is die ze ooit gehad heeft en 'm tot aan dr huig kan nemen boeit het helemaal niks dat ze de aerodynamica van een zeecontainer heeft, bij wijze van.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_170383209
quote:
15s.gif Op vrijdag 21 april 2017 15:10 schreef wise het volgende:
waar haal je het gore lef vandaan om zomaar in zijn telefoon te kijkenż
wat is daar mis mee als er afspraken zijn?

intentie is in dit geval veel belangrijker dan wat ze heeft gedaan eigenlijk...
ze heeft gekeken omdat ze stiekem wilde dat hij iets heeft gedaan... zodat er drama is, kunnen ze weer lekker ruzie maken
ze keek niet omdat ze benieuwd was, ze keek omdat ze hoopte om iets te kunnen vinden
pi_170383212
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 15:12 schreef CoolGuy het volgende:
ze de aerodynamica van een zeecontainer heeft
nice
pi_170383225
Je bent paranoďde, hysterisch en jullie relatie is gedoemd om te crashen met dit soort gedrag. Met name jij zou je moeten schamen.
Conscience do cost.
  vrijdag 21 april 2017 @ 15:15:01 #65
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_170383229
En als ie haar nou gewoon keihard genomen heeft? Hou je dan niet zoveel van hem dat je dat goed vind zolang je zelf ook met een collega mag?
pi_170383247
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2017 14:27 schreef Highlighter het volgende:

[..]

Ruim 4 jaar met tussendoor aan en uit. Ondertussen wel 2 jaar aaneengesloten relatie.

Op mijn telefoon is er niets bijzonders te vinden. Heb wel met een aantal jongens normale gesprekken gehad, maar nooit met iemand stiekem afgesproken.
waarom noem je het stiekem afspreken als hij gaat lunchen met een collega? Is dat iets speciaals ofzo?

Vertel je hem ook als er een jongen tegenover je zat in de McDonalds?
pi_170383292
Wtf heeft die klootzak nou gewoon een lunch gehad met een collega zonder dat jij ervan wist? En dit was ook nogeens een VROUW?!! Nou TS, zet zijn spullen maar op straat, jij verdient beter.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_170383303
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 15:16 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

waarom noem je het stiekem afspreken als hij gaat lunchen met een collega? Is dat iets speciaals ofzo?

Vertel je hem ook als er een jongen tegenover je zat in de McDonalds?
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 15:18 schreef habitue het volgende:
Wtf heeft die klootzak nou gewoon een lunch gehad met een collega zonder dat jij ervan wist? En dit was ook nogeens een VROUW?!! Nou TS, zet zijn spullen maar op straat, jij verdient beter.
het is nu wel anders dan normaal eh...

ze hebben afspraken gemaakt, waar hij blijkbaar ook om vroeg: niet 'te hecht' worden met de andere sekse, liever niet afspreken etc etc

dat verandert het een en ander wel
pi_170383395
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 15:19 schreef kmkmmr het volgende:

[..]

ze hebben afspraken gemaakt, waar hij blijkbaar ook om vroeg: niet 'te hecht' worden met de andere sekse, liever niet afspreken etc etc
Wat de fuck is dat voor belachelijke afspraak ook. Er is nogal een verschil tussen 'te hecht' worden en gewoon met een collega afspreken. Los van dat je elkaar natuurlijk compleet hoort te vertrouwen in een gezonde relatie.

Mijn vriendin is met een (mannelijke) huisgenoot wezen hardlopen en ik ben laatst de duinen in geweest en heb pannenkoeken gegeten met een (vrouwelijke) collega. En dat hoefden we geeneens aan te kondigen bij elkaar. Waarom? Omdat we een relatie hebben en elkaar dus vertrouwen.

Maargoed, ik vind het absurd dus. Ik snap sowieso niet waarom je een relatie zou willen met iemand die je niet vertrouwt maar misschien is dat te rationeel ofzo. Als mijn vriendin moeilijk zou doen over met andere vrouwen chillen zou ik haar direct de deur uitzetten iig.
Conscience do cost.
  vrijdag 21 april 2017 @ 15:25:57 #70
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_170383411
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 15:25 schreef ems. het volgende:

[..]

Wat de fuck is dat voor belachelijke afspraak ook. Er is nogal een verschil tussen 'te hecht' worden en gewoon met een collega afspreken. Los van dat je elkaar natuurlijk compleet hoort te vertrouwen in een gezonde relatie.

Mijn vriendin is met een (mannelijke) huisgenoot wezen hardlopen en ik ben laatst de duinen in geweest en heb pannenkoeken gegeten met een (vrouwelijke) collega. En dat hoefden we geeneens aan te kondigen bij elkaar. Waarom? Omdat we een relatie hebben en elkaar dus vertrouwen.

Maargoed, ik vind het absurd dus. Ik snap sowieso niet waarom je een relatie zou willen met iemand die je niet vertrouwt maar misschien is dat te rationeel ofzo.
^O^
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_170383416
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 15:13 schreef kmkmmr het volgende:

[..]

wat is daar mis mee als er afspraken zijn?

intentie is in dit geval veel belangrijker dan wat ze heeft gedaan eigenlijk...
ze heeft gekeken omdat ze stiekem wilde dat hij iets heeft gedaan... zodat er drama is, kunnen ze weer lekker ruzie maken
ze keek niet omdat ze benieuwd was, ze keek omdat ze hoopte om iets te kunnen vinden
ik gok dat hier nogal een kern van waarheid in zit
pi_170383590
Was jij niet ondergedoken voor je vriend?

[ Bericht 39% gewijzigd door arvensis op 21-04-2017 15:41:37 ]
Protčge moi de mes désirs.
pi_170383679
Tja, ik snap wel dat er vertrouwens issues zijn
SEX / Seks met collega
pi_170383730
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2017 15:26 schreef Allures het volgende:

[..]

ik gok dat hier nogal een kern van waarheid in zit
Zou kunnen ja. Sommige mensen lijken te kicken op drama in hun leven.
pi_170383785
Hij gaat sowieso vreemd. Maarja dat is een goede reden om eens iets met die collega te doen toch?
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_170383860
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2017 14:16 schreef Highlighter het volgende:
Het is trouwens ook niet onbelangrijk om erbij te vermelden dat we allebei liever niet hebben dat we met vrienden/vriendinnen van het andere geslacht afspreken. Er is vaak genoeg ruzie over geweest.
Vrouwmensen zijn vaak zo complex.

Bovenstaande quote geeft aan waarom hij niks verteld. Ik zou er nou niet gelijk iets achter zoeken.
pi_170383885
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2017 15:52 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Vrouwmensen zijn vaak zo complex.

Bovenstaande quote geeft aan waarom hij niks verteld. Ik zou er nou niet gelijk iets achter zoeken.
Er staat toch dat ze het beiden niet willen?

Vrouwen zijn jaloers, ja, maar mijns inziens zijn mannen erger op dit gebied.
Protčge moi de mes désirs.
pi_170383923
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2017 14:23 schreef Highlighter het volgende:

[..]

Denk je?

Ik moet wel zeggen dat ik redelijk knap ben en die collega is dat niet. Die andere vrouw is wel ok, maar met haar heeft hij denk ik niet afgesproken.
Jammer dat het innerlijk dan zo tegenvalt.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_170383989
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2017 15:54 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Er staat toch dat ze het beiden niet willen?

Vrouwen zijn jaloers, ja, maar mijns inziens zijn mannen erger op dit gebied.
Aangezien ik zelf een man ben kan ik zelf moeilijk oordelen of mannen ook complex zijn.
Goed, ik heb het zelf ook meegemaakt. Ik heb ook wel eens met vriendinnen afgesproken, gewoon puur om even wat bij te praten onder het genot van een biertje. Daar wist mijn vriendin ook niks van. Maar ga het maar eens aan een jaloerse vriendin uitleggen dat je met X hebt afgesproken. Dan kies je er in eerste instantie gewoon voor om niks te zeggen en vooraf ook geen gezeik erover te krijgen.
pi_170384048
Verlaat die loser TS, kies mij. Ik zou je genadeloos neuken in al je gaten en je nooit verlaten tot de volgende met trust issues zich aanbiedt.
  vrijdag 21 april 2017 @ 16:09:39 #81
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_170384121
Ik zou hem een week lang opsluiten in de kelder en hem uitgebreid aan de tand voelen. Als ie niks te verbergen heeft hoeft ie zich nergens zorgen over te maken, toch? >:) ~O>
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_170384143
Waarom mag je niet in de ander zijn of haar telefoon kijken? Wat is daar fout aan?
pi_170384169
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 16:11 schreef JohnShooter het volgende:
Waarom mag je niet in de ander zijn of haar telefoon kijken? Wat is daar fout aan?
Stel je nou eens voor dat ze mij pohi door gaat nemen. Met 1 vinger wijzen naar mijn telefoon en ze krijgt al een hoek op der gezichtje.
pi_170384184
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2017 16:13 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Stel je nou eens voor dat ze mij pohi door gaat nemen. Met 1 vinger wijzen naar mijn telefoon en ze krijgt al een hoek op der gezichtje.
Van hier bedoel je?
pi_170384191
Hou jij niet ook wat achter voor hem? Je topic laatst over dat je hem niet zo leuk meer vond en twijfelde of je het uit zou maken? Of geldt dat niet?
Klinkt als een leuke relatie trouwens :') twijfelen maar niks zeggen, elkaar dingen verbieden en van alles achterhouden voor elkaar :D succes ermee TS!
pi_170384201
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2017 16:14 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

Van hier bedoel je?
Ja natuurlijk
pi_170384253
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2017 16:15 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Ja natuurlijk
Is het zo erg?

Ik heb er echt geen probleem mee dat ze kijkt, ik kijk ook in de hare.
pi_170384302
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2017 16:17 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

Is het zo erg?

Ik heb er echt geen probleem mee dat ze kijkt, ik kijk ook in de hare.
Ik heb niks te verbergen hoor. Ben gewoon een brave vader en heb nog nooit naast de pot gepiest.
Maar zelfs appjes naar mijn beste kameraad hoeft ze niet te zien. Ik krijg er een schaamtelijk gevoel bij, zelfs als er niks beschamends te lezen valt.
pi_170384338
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 16:11 schreef JohnShooter het volgende:
Waarom mag je niet in de ander zijn of haar telefoon kijken? Wat is daar fout aan?
Waarom zou je dat zo graag willen? Mijn vriendin mag het best verder, ik begrijp alleen niet wat er zo interessant aan is?

En in deze gaat het natuurlijk meer over de paranoia van de TS dan over het kijken in elkaars telefoons.
Conscience do cost.
pi_170384408
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2017 16:21 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Ik heb niks te verbergen hoor. Ben gewoon een brave vader en heb nog nooit naast de pot gepiest.
Maar zelfs appjes naar mijn beste kameraad hoeft ze niet te zien. Ik krijg er een schaamtelijk gevoel bij, zelfs als er niks beschamends te lezen valt.
Ja schunnige appjes verwijder ik uiteraard wel
Maar hier is wel meer aan de hand met deze ts
pi_170384440
Nu heb ik al jaren een relatie en ik heb echt nog nooit de neiging gehad om in zijn telefoon te kijken :?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_170384494
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2017 16:29 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

Ja schunnige appjes verwijder ik uiteraard wel
Maar hier is wel meer aan de hand met deze ts
Ken TS verder niet (ook niet echt van hier) maar als je achter 2, op het oog, onschuldige gesprekken al een aanzet tot overspel vermoedt dan is er inderdaad iets niet helemaal pluis.
Maar daarom vind ik de afspraak tussen beiden ook een hele vreemde.
pi_170384550
goede topictitel trouwens

gelukkig houdt jij niets achter :) beetje zonder toestemming rondkijken en -klikken op de telefoon van een ander moet kunnen jatog
pi_170384735
quote:
1s.gif Op woensdag 12 april 2017 11:06 schreef Highlighter het volgende:
Hallo allemaal,

Het voelt een beetje naar om een topic te openen over mijn eigen geslacht, maar ik ben kort geleden in aanraking gekomen met een aantal psychische chicks en moest dit even met jullie delen, ook een beetje als waarschuwing :P

Chick 1: is een vriendin van mijn bff. Aangezien ik de afgelopen weken veel tijd had, heb ik een beetje sociaal gedaan en ben vaak uit geweest en heb afgesproken met vriendinnen en hun vriendinnen. Zo heb ik een vriendin leren kennen van mijn bff. Een knap meisje, volgens veel jongens een 'lekker ding'. Alleen mentaal gezien is er echt wat mis met haar.

We zaten gisteren te chillen op een terrasje en ze vertelde me dat haar vriend ook daar ergens was, omdat hij had afgesproken met zijn beste vriendin. Ze keek dus heel de tijd om zich heen en na een tijdje zagen we hem en wilde ze per se even groeten. We liepen erheen en ik zag de jongen al angstig kijken.
Ik dacht dat we alleen even zouden groeten, maar die chick ging gewoon tussen haar vriend en zijn beste vriendin in zitten en begon een beetje agressief te praten.
Wat ik niet wist, is dat ze blijkbaar de avond ervoor ruzie hadden gemaakt, omdat zij vond dat hij absoluut niet met zijn beste vriendin mocht afspreken :')

Ik merkte aan de jongen dat we aan het storen waren, dus ik zei op een gegeven moment dat ik weg moest en of die chick ook meeging, maar ze begon tegen te stribbelen en bleef zitten en agressief doen.

Ik vertrok en ik hoor net dat ze heftige ruzie hebben gehad en dat hij het heeft uitgemaakt.

Klacht: bevriend raken met psychische mensen :P
  Spellchecker vrijdag 21 april 2017 @ 16:53:39 #95
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_170384788
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 16:51 schreef kmkmmr het volgende:

[..]

:9

Zouden "een aantal psychische chicks" de dames 1 en 2 kunnen zijn? :o
pi_170384882
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 15:16 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

waarom noem je het stiekem afspreken als hij gaat lunchen met een collega? Is dat iets speciaals ofzo?

Vertel je hem ook als er een jongen tegenover je zat in de McDonalds?
Het is met een oude collega. Hij heeft met haar afgesproken en gaat langs bij haar op werk.

Dat is inderdaad anders dan lunchen met je collega op werk.
pi_170384916
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2017 17:00 schreef Highlighter het volgende:

[..]

Het is met een oude collega. Hij heeft met haar afgesproken en gaat langs bij haar op werk.

Dat is inderdaad anders dan lunchen met je collega op werk.
Het is bij haar op het werk!!!! MENS DOE NIET ZO PANISCH!
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_170384952
jouw vriend zegt dit waarschijnlijk alleen niet omdat hij gewoon geen zin in drama heeft
I solemnly swear i'm up to no good
  Spellchecker vrijdag 21 april 2017 @ 17:06:47 #99
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_170384986
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 17:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
jouw vriend zegt dit waarschijnlijk alleen niet omdat hij gewoon geen zin in drama heeft
Dan kent hij haar goed .....
pi_170385001
ik ben hopelijk niet de enige die zoiets toch nog even mondeling zou doorgeven
* ik ga op *dag* lunchen met een oud-collega (en eventueel langer verhaaltje)

los van het geslacht van die collega...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')