Ze zouden er bontkraagjassen van moeten maken!!11quote:Op vrijdag 21 april 2017 14:08 schreef the-eye het volgende:
Zoals het plaatje laat zien zijn ze vanaf een jaar of 8 te herkennen aan hun bontkraagje
Vogeltjesdans doet alleen lange kutverhalen zonder kekke plaatjes en zonder punchlines man, ik ben de baas van FOK! en tevens hoogste in rang, vogeltjesdans fladdert nog niet eens in mijn schaduw, en ik ben 2 weken geband dus i'm epic.quote:Op vrijdag 21 april 2017 14:10 schreef LurkJeRot het volgende:
Niemand kan mij wijsmaken dat jij geen kloon van vogeltjesdans bent met je ouwelullenhumor
Okee vogeltjesdans.quote:Op vrijdag 21 april 2017 14:14 schreef MajoorDruiloor het volgende:
[..]
Vogeltjesdans doet alleen lange kutverhalen zonder kekke plaatjes en zonder punchlines man, ik ben de baas van FOK! en tevens hoogste in rang, vogeltjesdans fladdert nog niet eens in mijn schaduw, en ik ben 2 weken geband dus i'm epic.
Als je een zin schrijft. Waarom dan niet met een komma?quote:Op vrijdag 21 april 2017 14:39 schreef RingBewoner het volgende:
Als je in de TT kiest voor rifapen. Waarom in de OP van kiezen voor rif gebergte? Waarom niet gewoon lekker aan elkaar schrijven?
Kaaskoppen, gatverquote:Op vrijdag 21 april 2017 14:39 schreef PSVCL het volgende:
Nederlands (land)varken.
[ afbeelding ]
http://szh.nl/varkens/nederlands-landvarken/
Een vraag beantwoorden met een wedervraag.quote:Op vrijdag 21 april 2017 14:43 schreef MajoorDruiloor het volgende:
[..]
Als je een zin schrijft. Waarom dan niet met een komma?
En die kleine rifaapje natuurlijk weer te piggybacken op de sterkste schouders die het hardst gewerkt hebben voor hun eten, nee die kleine rifaap vlooit gewoon de restjes zonder zelf eens brood op tafel te leggenquote:Op vrijdag 21 april 2017 14:43 schreef 2NutZ het volgende:
Die in de OP zijn de meest intelligente soort rifaap.
Een vraag compleet niet beantwoorden.quote:Op vrijdag 21 april 2017 14:47 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Een vraag beantwoorden met een wedervraag.
Tijd voor de volgende ban.quote:Op vrijdag 21 april 2017 14:14 schreef MajoorDruiloor het volgende:
[..]
Vogeltjesdans doet alleen lange kutverhalen zonder kekke plaatjes en zonder punchlines man, ik ben de baas van FOK! en tevens hoogste in rang, vogeltjesdans fladdert nog niet eens in mijn schaduw, en ik ben 2 weken geband dus i'm epic.
Hoe kan ik m'n kloon-original nou schennisen?quote:Op vrijdag 21 april 2017 15:05 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Tijd voor de volgende ban.
We doen hier niet aan vogeltjesdansschennis
quote:Op vrijdag 21 april 2017 14:10 schreef LurkJeRot het volgende:
Niemand kan mij wijsmaken dat jij geen kloon van vogeltjesdans bent met je ouwelullenhumor
quote:Op vrijdag 21 april 2017 15:05 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Tijd voor de volgende ban.
We doen hier niet aan vogeltjesdansschennis
quote:Op vrijdag 21 april 2017 14:14 schreef MajoorDruiloor het volgende:
[..]
Een van ons twee, en jij bent het niet.quote:Op vrijdag 21 april 2017 16:44 schreef MajoorDruiloor het volgende:
[..]
Spiegeltje spiegeltje aan de wand,
wie is de beste FOK!ker van ons mooie land?
Klopt, maar ik ben wel de meest geliefdequote:Op vrijdag 21 april 2017 16:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Een van ons twee, en jij bent het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |