abonnement Unibet Coolblue
pi_170380180
Wat kan het zijn? Buitenaardse wezens? Of een weerballon die leegloopt?

  vrijdag 21 april 2017 @ 13:45:27 #2
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
  vrijdag 21 april 2017 @ 14:00:04 #3
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_170381848
Een vliegende kempvis.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_170381913
......Meh.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-04-2017 14:03:32 ]
pi_170382246
Een paraplu die door een flinke windhoos de ruimte in is geschoten.
  Moderator vrijdag 21 april 2017 @ 15:23:19 #6
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_170383358
Het kán heel veel zijn, maar dat is niet het antwoord dat je wil horen neem ik aan?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_170383539
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2017 14:17 schreef Kolibri2014 het volgende:
Een paraplu die door een flinke windhoos de ruimte in is geschoten.
Lijkt het niet op. Als je het filmpje kijkt, lijkt de staart een rookpluim te zijn. De richting waar het voorwerp heen beweegt is echter niet de richting van die rookpluim.
True strength is not a measure of the body,
It's a measure of the soul.
  Moderator vrijdag 21 april 2017 @ 15:46:15 #8
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_170383775
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 15:33 schreef Maurice76 het volgende:

[..]

Lijkt het niet op. Als je het filmpje kijkt, lijkt de staart een rookpluim te zijn. De richting waar het voorwerp heen beweegt is echter niet de richting van die rookpluim.
Ja, want dat het object een andere richting heeft is inderdaad dé reden waarom het geen paraplu in de ruimte is inderdaad :D
Breitling - Instruments for Professionals
  woensdag 10 mei 2017 @ 15:32:37 #10
196503 Royy
Pompiedom
pi_170829100
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 15:33 schreef Maurice76 het volgende:

[..]

Lijkt het niet op. Als je het filmpje kijkt, lijkt de staart een rookpluim te zijn. De richting waar het voorwerp heen beweegt is echter niet de richting van die rookpluim.
Wat een bijzondere types hangen hier toch rond
pi_170832594
quote:
1s.gif Op woensdag 10 mei 2017 15:32 schreef Royy het volgende:

[..]

Wat een bijzondere types hangen hier toch rond
Je bedoelt mij? Wat is er zo bijzonder aan dan? Of bedoel je iets anders? :P
True strength is not a measure of the body,
It's a measure of the soul.
pi_170953570
Nieuwe U.F.O beelden? Alsof het zo weinig voorkomt. Beelden van U.F.O's heb je iedere dag vers. Vooral met alle smartphones.
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
  maandag 15 mei 2017 @ 14:12:44 #13
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_170958967
Dit ziet eruit als het klassieke "vuiltje op de lens".
pi_170991154
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 13:00 schreef polderturk het volgende:
Wat kan het zijn? Buitenaardse wezens?
Trouwens......... Als Polderturk moet je dit filmpje van een UFO boven Turkije (vast al) gezien hebben. En het filmpje is zo echt dat hele teams erop hebben gezeten om erachter te komen of en hoe het misschien gefaked zou zijn maar dat is nog steeds niet gelukt. Maar ik denk dat je het wel kent. Ik kan alleen geen Turks verstaan

UFO Kumburgaz, 2007 - 2009

“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_170996549
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 21:31 schreef Monomeism het volgende:

[..]

Trouwens......... Als Polderturk moet je dit filmpje van een UFO boven Turkije (vast al) gezien hebben. En het filmpje is zo echt dat hele teams erop hebben gezeten om erachter te komen of en hoe het misschien gefaked zou zijn maar dat is nog steeds niet gelukt. Maar ik denk dat je het wel kent. Ik kan alleen geen Turks verstaan

UFO Kumburgaz, 2007 - 2009

Die had ik al gezien ja. De beelden waren de hele wereld over gegaan.
Als ik het me goed herinner veranderde een ufo van vorm in een van de beelden.
pi_170996580
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 21:31 schreef Monomeism het volgende:

[..]

Trouwens......... Als Polderturk moet je dit filmpje van een UFO boven Turkije (vast al) gezien hebben. En het filmpje is zo echt dat hele teams erop hebben gezeten om erachter te komen of en hoe het misschien gefaked zou zijn maar dat is nog steeds niet gelukt. Maar ik denk dat je het wel kent. Ik kan alleen geen Turks verstaan

UFO Kumburgaz, 2007 - 2009

Ik ken het ook. Ik heb ook de grondige analyse gezien (ook op internet te vinden). Het is verbazingwekkend, want zoiets verzin je gewoon niet. Bij sterke vergrotingen zijn er zelfs aliens te zien die bewegen. Uit internet blijkt inderdaad dat onderzoekers met stomheid zijn geslagen.

Het grote verschil met andere opnames is dat je bij die andere opnames denkt - tja- het zal wel - leuk geprobeerd.
Bij deze dacht ik eerst dat ze een gebouw hadden gefilmd, maar de beschouwingen daarna zijn zelfs griezelig.....
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_170996644
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 08:49 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Ik ken het ook. Ik heb ook de grondige analyse gezien (ook op internet te vinden). Het is verbazingwekkend, want zoiets verzin je gewoon niet. Bij sterke vergrotingen zijn er zelfs aliens te zien die bewegen. Uit internet blijkt inderdaad dat onderzoekers met stomheid zijn geslagen.

Het grote verschil met andere opnames is dat je bij die andere opnames denkt - tja- het zal wel - leuk geprobeerd.
Bij deze dacht ik eerst dat ze een gebouw hadden gefilmd, maar de beschouwingen daarna zijn zelfs griezelig.....
Hier een grondige analyse van de video. Je kan inderdaad 3 aliens in het schip zien.
pi_170996719
Het enige rare is, of er zijn twee rare dingen:

Uit de video schijnt dat ze een gewonde medebroeder aan het verzorgen zijn.
Maar: waarom hebben ze deze plek uitgezocht.
Verder: er is sprake van meerdere opnames verspreid over twee jaar. Dus ze zijn daar vaker? Met hetzelfde schip?

Dat is opmerkelijk.

Inderdaad is het wel ver gezocht dat dit fake zou zijn, zoiets pruts je niet zomaar in elkaar. En het realistische is dat het ding ver weg staat, dus dat alles heel erg korrelig is.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  woensdag 17 mei 2017 @ 09:07:59 #19
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_170996752
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 08:58 schreef polderturk het volgende:

[..]

Hier een grondige analyse van de video. Je kan inderdaad 3 aliens in het schip zien.
Waar?
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_170998100
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_170999884
Die gasten zien er eng uit. Daar zijn SS-ers nog lieverdjes bij. :o
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_171000752
Nu de grote vraag, wat zoeken die gasten hier.
Laten we er maar even voor het gemak, voor dit topic, van uitgaan dat de astronauten en de meeste piloten gewoon gelijk hebben, dat ze er gewoon zijn. Discussie over nep of echt kan altijd later.

Op aarde, er is hier niets te zoeken. Maar toch, zijn ze er. Aan mensen valt weinig eer aan te behalen. Ik kan me ook niet voorstellen dat we gemixed zijn met hun in de prehistorie, we lijken veel te veel op apen.

Dus is het iets anders.

Dat ze daar in die twee jaar vaak boven de zee bij Turkije hingen: ik denk dat ze misschien energie aan het opladen waren. Dat kan. Dan is er dus iets op/in de aarde wat we niet weten. Als we de Apollonisten mogen geloven zitten ze ook op de maan. Nou de maan is helemaal leeg. Er kan dus maar een ding zijn: er is daar iets te halen dat wij niet kennen.

IJzeren wet: vreemdelingen komen alleen als er iets te halen valt. Misschien zijn we wel een tankstation, net zoals we die kennen op onze eigen routes langs de snelweg.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_171001344
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 12:39 schreef Sigaartje het volgende:
Nu de grote vraag, wat zoeken die gasten hier.
Laten we er maar even voor het gemak, voor dit topic, van uitgaan dat de astronauten en de meeste piloten gewoon gelijk hebben, dat ze er gewoon zijn. Discussie over nep of echt kan altijd later.

Op aarde, er is hier niets te zoeken. Maar toch, zijn ze er. Aan mensen valt weinig eer aan te behalen. Ik kan me ook niet voorstellen dat we gemixed zijn met hun in de prehistorie, we lijken veel te veel op apen.

Dus is het iets anders.

Dat ze daar in die twee jaar vaak boven de zee bij Turkije hingen: ik denk dat ze misschien energie aan het opladen waren. Dat kan. Dan is er dus iets op/in de aarde wat we niet weten. Als we de Apollonisten mogen geloven zitten ze ook op de maan. Nou de maan is helemaal leeg. Er kan dus maar een ding zijn: er is daar iets te halen dat wij niet kennen.

IJzeren wet: vreemdelingen komen alleen als er iets te halen valt. Misschien zijn we wel een tankstation, net zoals we die kennen op onze eigen routes langs de snelweg.
80% van de Borium (of Boron?) kristallen voorraad op aarde is in Turkije te vinden. Ik heb weleens gelezen dat Borium als nucleaire brandstof gebruikt kan worden.
Turkije heeft ook grote voorraden Thorium.
Thorium kan ook als nucleaire brandstof gebruikt worden.

Boron: A New Nuclear Fuel Which Holds Far More Energy than Originally Thought

http://oilprice.com/Alter(...)ginally-Thought.html

[ Bericht 1% gewijzigd door polderturk op 17-05-2017 13:23:43 ]
pi_171001395
quote:
5s.gif Op woensdag 17 mei 2017 09:07 schreef EP3 het volgende:

[..]

Waar?
Sorry. Hier is de video met het onderzoek.

pi_171001594
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 15:23 schreef CoolGuy het volgende:
Het kán heel veel zijn, maar dat is niet het antwoord dat je wil horen neem ik aan?
Zolang we niet weten wat het is, is het gewoon een UFO hoor.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')