abonnement Unibet Coolblue
pi_170367465
quote:
Politie 070 schiet allah hakbarrende moslim in poot (maar dat mocht u eigenlijk niet weten)

Beelden. Den Haag, 12 april. Agenten lossen op het (relgevoelige) Hobbemaplein in de Schilderswijk een waarschuwingsschot, en schieten daarna de agressieve, met een mes zwaaiende man voor wie de waarschuwing bedoeld was in zijn been. Hij luisterde niet, dus dan moet je voelen. Prima politieactie van de Haagse dienders.

Halalgemeen Deugblad had een kort berichtje. Omroep West een wat langer berichtje met een videoreactie van een politiewoordvoerder. Bij de ambulance chasers van Regio15 staat ook nog een bericht, met daarin diverse foto's. Daar leren we ook dat de agressieve man de ruiten van een huisartsenpost had vernield. De politie deed zelf ook melding van het incidentje, op Twitter en via een persberichtje.

Maar wat niemand, echt helemaal niemand heeft vermeld in de berichtgeving, niet de media noch de politie in het Hagistaanse quasikalifaat, is dat de man keihard ALLAH AKBAR schreeuwt. Zes keer, minstens, horen we de man zijn islamitische weesgegroetjes gillen.

De filmer roept tussendoor ook nog wat, in het Turks. Vertaling: "Wat doen die hoerenzonen? Ze hebben de man neergeschoten, midden op de straat. EUROPA!" Dat 'Europa!' is voor Turken, dankzij hun permanent verontwaardigde leider Erdogan, een soort van scheldwoord geworden. Nou kun je kwaad worden op die ondankbare kutturk. Maar je kan ook denken: als hij het niet gefilmd had, was het nooit via Dumpert op GeenStijl terecht gekomen - en had u niet geweten wat pers & politie verzwegen hebben. Namelijk dat de messenzwaaiende malloot zich luidkeels op zijn religieuze overtuiging beriep. Mag u nu follow up-vragen stellen over het motief van de man, alsook vragen naar het motief van pers en politie om de feiten te filteren voordat u ze opgediend krijgt.
Video in de bron.

Stuitend dat de details van een dergelijk incident uit de media worden gehouden. M.i. is dat gewoon censuur. Dit geeft wel te denken wat er nog meer onder de pet wordt gehouden.
pi_170367694
Sommige mensen roepen nog Allah Akbar als het stoplicht op rood springt, heeft het ook daadwerkelijk iets met de islam te maken of is dit gewoon een doorgedraaide debiel?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_170367750
quote:
De filmer roept tussendoor ook nog wat, in het Turks. Vertaling: "Wat doen die hoerenzonen? Ze hebben de man neergeschoten, midden op de straat. EUROPA!"
:') wauw.
pi_170367791
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 22:24 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Video in de bron.

Stuitend dat de details van een dergelijk incident uit de media worden gehouden. M.i. is dat gewoon censuur. Dit geeft wel te denken wat er nog meer onder de pet wordt gehouden.
Dat hij het riep is niet nieuwswaardig.

De context zou nieuwswaardig kúnnen zijn, heb je daar meer info over?
-nee-
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 20 april 2017 @ 22:32:51 #5
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_170367901
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 22:28 schreef FlippingCoin het volgende:
Sommige mensen roepen nog Allah Akbar als het stoplicht op rood springt, heeft het ook daadwerkelijk iets met de islam te maken of is dit gewoon een doorgedraaide debiel?
Net zoals honderdmiljoen hysterische Amerikaanse tienermeisjes 'oh my gosh!' roepen als er een muis langsloopt ofzo, heeft ongetwijfeld ook niet al te veel met hun geloof in God te maken.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_170368056
Wel toevallig een aanslag in Parijs op agenten en dan zo'n Allah akbar schreeuwende idioot met een mes voor agenten.

Schandalig dat het nergens te lezen is in de MSM, wederom censuur.
pi_170368096
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2017 22:30 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Dat hij het riep is niet nieuwswaardig.

De context zou nieuwswaardig kúnnen zijn, heb je daar meer info over?
Het is wel nieuwswaardig omdat hij dat deed terwijl hij al zwaaiend met een mes op de politie af kwam lopen. Zulke details geven aan dat het mogelijk om een terroristische aanslag ging. Redelijk cruciale informatie dus.

En wie bepaalt of zulke details niet nieuwswaardig zijn? Lijkt me meer dat de lezer daar zelf over kan oordelen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2017 22:37:47 ]
  donderdag 20 april 2017 @ 22:38:59 #8
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_170368170
Dus het staat in het AD, komt op Omroep West, wordt via het officiële politiekanaal getwitterd en door Geenstijl overgenomen, maar toch wordt het gecensureerd?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_170368195
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 22:36 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Wel toevallig een aanslag in Parijs op agenten en dan zo'n Allah akbar schreeuwende idioot met een mes voor agenten.

Schandalig dat het nergens te lezen is in de MSM, wederom censuur.
Anders check je de datum even?
pi_170368198
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 22:38 schreef Janneke141 het volgende:
Dus het staat in het AD, komt op Omroep West, wordt via het officiële politiekanaal getwitterd en door Geenstijl overgenomen, maar toch wordt het gecensureerd?
Moeilijk he begrijpend lezen.
  User die overal opduikt 2022 donderdag 20 april 2017 @ 22:41:08 #11
186611 Haags
pi_170368313
Hier is niks mis mee, zie de politie niks fout doen. :)
Zonder wrijving geen glans
  donderdag 20 april 2017 @ 22:41:45 #12
465002 Petram
Hallo, ik heet Petram.
pi_170368347
snackbar
Geen auto, geen bus, maar een tram voor Petram.
pi_170371587
quote:
14s.gif Op donderdag 20 april 2017 22:32 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Net zoals honderdmiljoen hysterische Amerikaanse tienermeisjes 'oh my gosh!' roepen als er een muis langsloopt ofzo, heeft ongetwijfeld ook niet al te veel met hun geloof in God te maken.
Goede debiele vergelijking _O-
pi_170372846
Boeiend dat ie liep te hakbarren bij deze actie, is gewoon een gestoord persoon. Als een Nederlander in een dergelijk situatie in zijn been wordt geschoten is het ook geen wereldnieuws.
  vrijdag 21 april 2017 @ 01:00:30 #15
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_170373186
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 22:37 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Het is wel nieuwswaardig omdat hij dat deed terwijl hij al zwaaiend met een mes op de politie af kwam lopen. Zulke details geven aan dat het mogelijk om een terroristische aanslag ging. Redelijk cruciale informatie dus.

En wie bepaalt of zulke details niet nieuwswaardig zijn? Lijkt me meer dat de lezer daar zelf over kan oordelen.
Als alle hakkenbar brullende islamietjes op het Hobbemaplein groot in het nieuws moeten komen, kom je voorpagina te kort en past de krant niet meer door de brievenbus.
  vrijdag 21 april 2017 @ 01:01:48 #16
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_170373209
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 22:37 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Het is wel nieuwswaardig omdat hij dat deed terwijl hij al zwaaiend met een mes op de politie af kwam lopen. Zulke details geven aan dat het mogelijk om een terroristische aanslag ging. Redelijk cruciale informatie dus.

En wie bepaalt of zulke details niet nieuwswaardig zijn? Lijkt me meer dat de lezer daar zelf over kan oordelen.
De man was duidelijk in de war, en had al bij een artsenpost de ruiten er uit gegooid.
Als hij de artsen nou met dat mes de strot afgesneden had, was het inderdaad vrij snel een terroristische daad. Was hier geen sprake van.
  vrijdag 21 april 2017 @ 01:18:23 #17
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_170373473
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 22:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hier is niks mis mee, zie de politie niks fout doen. :)
Hooguit dat ze wel wat beter hadden kunnen schieten. Onschuldigen zijn door politiekogels omgekomen en een figuur als dit schieten ze dan wel in zijn been.
pi_170373870
Jammer dat ze 'm niet hartstikke dood hebben geschoten.
pi_170373892
Daarom wilden wij geen 1 Europa!
Nu krijgen we allemaal de schuld hé!?
;(
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_170373902
quote:
15s.gif Op vrijdag 21 april 2017 01:45 schreef Elfletterig het volgende:
Jammer dat ze 'm niet hartstikke dood hebben geschoten.
Nou ja in zijn kloten was niet verkeerd geweest.
Preventieve sterilisatie zeg maar.
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_170373927
Laten we allemaal gaan zingen dat ze welkom zijn in ons land.
pi_170373955
quote:
0s.gif vrijdag 21 april 2017 01:49 schreef Nober het volgende:
Laten we allemaal gaan zingen dat ze welkom zijn in ons land.
^O^

Krijg ineens het gevoel dat ik vastzit op Fok :o :o :o
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_170374059
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 01:47 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Nou ja in zijn kloten was niet verkeerd geweest.
Preventieve sterilisatie zeg maar.
Als ik schrijf dat z'n hartstikke dood hadden moeten schieten, dan bedoel ik dat ook.

quote:
De filmer roept tussendoor ook nog wat, in het Turks. Vertaling: "Wat doen die hoerenzonen? Ze hebben de man neergeschoten, midden op de straat. EUROPA!" Dat 'Europa!' is voor Turken, dankzij hun permanent verontwaardigde leider Erdogan, een soort van scheldwoord geworden.
Zo veelzeggend, dit. Zowel de gebruikte taal als de inhoud van de uitspraken. Echt van die figuren die onmiddellijk hun koffers moeten oppakken en oprotten naar Turkije. Hun loyaliteit ligt in Ankara, bij dictator Erdogan. En de verontwaardiging is er alleen omdat een broeder - en die deugt per definitie - wordt neergeschoten. Was het een blanke man geweest, dan had die man überhaupt niks gefilmd.
  vrijdag 21 april 2017 @ 07:46:17 #24
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_170375044
In TURKIJE had die man een boon tussen z'n ogen gehad. Wat heb ik een haat voor dit soort mensen, echt het intellect van een amoebe. Wanneer dit soort lui vandaag nog allemaal dood neer zouden vallen dan gaat de maatschappij er netto op vooruit.
pi_170375089
AD heeft het nu 9 dagen later op de site staan.
pi_170375125
quote:
15s.gif Op vrijdag 21 april 2017 01:45 schreef Elfletterig het volgende:
Jammer dat ze 'm niet hartstikke dood hebben geschoten.
Nu blijft die een tijd op kosten van de Nederlandse burger in een 5 sterren hotel wonen, om vervolgens terug in de maatschappij te keren en de rest van zijn leven op sociale voorzieningen te teren.
  vrijdag 21 april 2017 @ 08:33:36 #27
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_170375336
quote:
15s.gif Op vrijdag 21 april 2017 01:45 schreef Elfletterig het volgende:
Jammer dat ze 'm niet hartstikke dood hebben geschoten.
Liever dat zo'n politieagent zijn leven niet vergalt door zo'n piece of shit dood te schieten in een situatie waarin er vragen gesteld kunnen worden.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  vrijdag 21 april 2017 @ 08:56:49 #28
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_170375592
quote:
15s.gif Op vrijdag 21 april 2017 01:45 schreef Elfletterig het volgende:
Jammer dat ze 'm niet hartstikke dood hebben geschoten.
Volgens mij begint ie pas Allahu akbar te schreeuwen op het moment dat hij neergeschoten is. Allahu akbar is eigenlijk een best nietszeggende term die vaker wel dan niet uit zijn context getrokken wordt. Het is in ieder geval niet alleen een strijdkreet. Je hoort het ook geroepen worden als er mensen levend onder het puin vandaag gehaald worden, bij mensen die weten of denken dat ze doodgaan of hevige pijn hebben etc.

Mijn inschatting is dat dit nou eens een echt verward persoon was dat toevallig ook nog eens moslim was. Het zijn net mensen. En verwarde mensen horen niet doodgeschoten te worden in een beschaafd land, die hebben zorg nodig (en als ze doorlopend gevaarlijk zijn een verblijfsplek met voldoende zorg met een mooi hoog hek eromheen).

En als ie inderdaad echt met een terroristisch motief rondrende met een mes, dan hebben ze het netjes opgelost door hem zo uit te schakelen en hem verder heel te houden in het kader van de informatie die er nog uit kan komen. Dat is slimmer en getuigt van denken op de lange termijn.
  vrijdag 21 april 2017 @ 09:13:48 #29
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_170375796
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 08:56 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Volgens mij begint ie pas Allahu akbar te schreeuwen op het moment dat hij neergeschoten is. Allahu akbar is eigenlijk een best nietszeggende term die vaker wel dan niet uit zijn context getrokken wordt. Het is in ieder geval niet alleen een strijdkreet. Je hoort het ook geroepen worden als er mensen levend onder het puin vandaag gehaald worden, bij mensen die weten of denken dat ze doodgaan of hevige pijn hebben etc.

Mijn inschatting is dat dit nou eens een echt verward persoon was dat toevallig ook nog eens moslim was. Het zijn net mensen. En verwarde mensen horen niet doodgeschoten te worden in een beschaafd land, die hebben zorg nodig (en als ze doorlopend gevaarlijk zijn een verblijfsplek met voldoende zorg met een mooi hoog hek eromheen).

En als ie inderdaad echt met een terroristisch motief rondrende met een mes, dan hebben ze het netjes opgelost door hem zo uit te schakelen en hem verder heel te houden in het kader van de informatie die er nog uit kan komen. Dat is slimmer en getuigt van denken op de lange termijn.
Ja toevallig weer een moslim, toevallig :)

:)

Toeval :)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_170377250
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 22:24 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Video in de bron.

Stuitend dat de details van een dergelijk incident uit de media worden gehouden. M.i. is dat gewoon censuur. Dit geeft wel te denken wat er nog meer onder de pet wordt gehouden.
Dat gegeven is natuurlijk niet nieuw.
pi_170377304
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 22:37 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Het is wel nieuwswaardig omdat hij dat deed terwijl hij al zwaaiend met een mes op de politie af kwam lopen. Zulke details geven aan dat het mogelijk om een terroristische aanslag ging.
Dus als iemand godverdomme kankermongool roept en iemand in z'n buik steekt is het ook een terroristisch motief?
pi_170377318
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 april 2017 10:39 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dus als iemand godverdomme kankermongool roept en iemand in z'n buik steekt is het ook een terroristisch motief?
In welk religieus boek betekent Kankermongool 'God is Groot'?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_170377324
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 23:48 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Goede debiele vergelijking _O-
Eh, ja.
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 08:56 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Volgens mij begint ie pas Allahu akbar te schreeuwen op het moment dat hij neergeschoten is. Allahu akbar is eigenlijk een best nietszeggende term die vaker wel dan niet uit zijn context getrokken wordt. Het is in ieder geval niet alleen een strijdkreet. Je hoort het ook geroepen worden als er mensen levend onder het puin vandaag gehaald worden, bij mensen die weten of denken dat ze doodgaan of hevige pijn hebben etc.

Mijn inschatting is dat dit nou eens een echt verward persoon was dat toevallig ook nog eens moslim was. Het zijn net mensen. En verwarde mensen horen niet doodgeschoten te worden in een beschaafd land, die hebben zorg nodig (en als ze doorlopend gevaarlijk zijn een verblijfsplek met voldoende zorg met een mooi hoog hek eromheen).

En als ie inderdaad echt met een terroristisch motief rondrende met een mes, dan hebben ze het netjes opgelost door hem zo uit te schakelen en hem verder heel te houden in het kader van de informatie die er nog uit kan komen. Dat is slimmer en getuigt van denken op de lange termijn.
  vrijdag 21 april 2017 @ 10:42:21 #34
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_170377344
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 08:01 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Nu blijft die een tijd op kosten van de Nederlandse burger in een 5 sterren hotel wonen, om vervolgens terug in de maatschappij te keren en de rest van zijn leven op sociale voorzieningen te teren.
Je mist er niks aan als dit soort untermenschen een 'ongelukje' overkomt in het gevang.
pi_170377355
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 april 2017 10:40 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

In welk religieus boek betekent Kankermongool 'God is Groot'?
'Allah akbar' is een term die door heul veul moslims te pas en te onpas wordt gebruikt.
pi_170377368
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 april 2017 10:42 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

'Allah akbar' is een term die door heul veul moslims te pas en te onpas wordt gebruikt.
Dat vroeg ik niet.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_170377400
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 april 2017 10:43 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Dat vroeg ik niet.
Nee, je refereerde niet aan het gebruik van het woord 'god' dus ik ging er vanuit dat je het niet helemaal had begrepen.
pi_170377734
Telegraaf nu ook

http://www.telegraaf.nl/tv/nieuws/binnenland/28029914/__Politie_schiet_messenzwaaier_neer__.html

Hij blijft maar gehaktbar roepen ook nadat de politie hem in z'n poot schoot, wat een kannibaal :)
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_170378042
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 11:06 schreef Oud_student het volgende:
Telegraaf nu ook

http://www.telegraaf.nl/tv/nieuws/binnenland/28029914/__Politie_schiet_messenzwaaier_neer__.html

Hij blijft maar gehaktbar roepen ook nadat de politie hem in z'n poot schoot, wat een kannibaal :)
Wel toevallig dat de grotere media het eindelijk melden, gezamenlijk na 9 dagen. Dan vraag ik mij af wie er aan censuur doet, de media of de overheid die zulk nieuws onder de pet probeert te houden.
pi_170378301
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 11:22 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Wel toevallig dat de grotere media het eindelijk melden, gezamenlijk na 9 dagen. Dan vraag ik mij af wie er aan censuur doet, de media of de overheid die zulk nieuws onder de pet probeert te houden.
De vraag stellen is hem beantwoorden.

Het is vooral de overheid en enkele mediakanalen zoals de Volkskrant of de NOS.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_170378366
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 11:35 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

De vraag stellen is hem beantwoorden.

Het is vooral de overheid en enkele mediakanalen zoals de Volkskrant of de NOS.
Maar waarom nu pas de Telegraaf ?
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_170378432
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 11:39 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Maar waarom nu pas de Telegraaf ?
Omdat dat filmpje pas recent is uitgelekt meen ik.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_170378515
Niet te snel oordelen.

Kwetsbare en onbegrepen mensen zijn dit.
pi_170383208
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 april 2017 10:42 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

'Allah akbar' is een term die door heul veul moslims te pas en te onpas wordt gebruikt.
En dat is, zeker in deze tijd, niet al te snugger.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  vrijdag 21 april 2017 @ 15:17:07 #45
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_170383263
Komt die kneus nog goed weg met maar één kogel in z'n been.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_170384171
Ze hadden hem direct door z'n hoofd moeten schieten, anders staat die gast binnen no-time weer op straat met alle gevolgen van dien.
pi_170384616
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 15:13 schreef Hathor het volgende:

[..]

En dat is, zeker in deze tijd, niet al te snugger.
Precies, je gaat toch ook niet roepen in zo'n situatie dat je een Nederlander bent. Dan ben je idd niet al te snugger
Geen sig.
  vrijdag 21 april 2017 @ 18:07:14 #48
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_170385981
Als ik in mijn been geschoten word, wil ik ook nog wel eens 'godverdomme' roepen. Meerdere keren zelfs. Maakt me dat meteen een fundamentalistische christen/atheïst?



Ik vraag het even voor een vriend.
pi_170386014
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 18:07 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als ik in mijn been geschoten word, wil ik ook nog wel eens 'godverdomme' roepen. Meerdere keren zelfs. Maakt me dat meteen een fundamentalistische christen/atheïst?



Ik vraag het even voor een vriend.
Uiteraard. :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  vrijdag 21 april 2017 @ 18:17:56 #50
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_170386158
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2017 18:09 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Uiteraard. :P
Dan ga ik mijn cliënt aanraden zijn mond te houden. Bedankt voor het advies!
pi_170391673
Goed dat die messenzwaaier in z,n poten is geschoten. Wel een lekker gezicht om ,m zo op de grond te zien liggen rollen. *O*
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')