Jetsersquote:Op donderdag 20 april 2017 19:57 schreef Gooddeal het volgende:
Volgens mij ben ik de draad even kwijt hier.
Ik zit de neus van Romy te bestuderen, in het midden is een bobbel weggehaald bovenopquote:Op donderdag 20 april 2017 19:57 schreef Gooddeal het volgende:
Dat weet ik nietquote:Op donderdag 20 april 2017 19:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat ik voorbij had zien komen dat Rob geld uitgeleend had. Of was dat weer bij/ voor iemand anders?
Jessie en Boyd zouden het betalen......tenslotte hoort Romy bij het vieze kliekje.quote:
Ka aan het gasquote:Op donderdag 20 april 2017 19:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jessie en Boyd zouden het betalen......tenslotte hoort Romy bij het vieze kliekje.
Ka kan aan het gas, lekkere biefstuk is ook voor eentje van het kliekje.
Eten bestellen maar niet iets voor haar hoor.
Ik zat er ook net naar te kijkenquote:Op donderdag 20 april 2017 19:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik zit de neus van Romy te bestuderen, in het midden is een bobbel weggehaald bovenop
quote:Op donderdag 20 april 2017 19:58 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Rob had Romy haar nageltjes betaalt
Heeft dat kind ADHD zeker?quote:Op donderdag 20 april 2017 19:58 schreef PoezeligDing het volgende:
Scootersnol is heel benieuwd wie haar gaat schrijven.
Geeft niet, ik stream ookquote:Op donderdag 20 april 2017 19:57 schreef Gooddeal het volgende:
hebben ze voor vanavond eten besteld?, en het geld slinkt, poppenkast verder nietsquote:Op donderdag 20 april 2017 19:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jessie en Boyd zouden het betalen......tenslotte hoort Romy bij het vieze kliekje.
Dat met die biefstuk was gewoon een misverstandjequote:Op donderdag 20 april 2017 19:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Een flinke gok om erin te houden is hetquote:Op donderdag 20 april 2017 19:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zat er ook net naar te kijken
Het is een flinke jongedame zeg maar
ka zit daar alleen nog voor bankvulling indien geen andere optie en om de wijnvoorraad op te zuipen...quote:Op donderdag 20 april 2017 19:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 april 2017 19:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb de DSM-V in de hoek gesmeten, gek van al die stoornissen.
Cemal is het huisdiertjequote:Op donderdag 20 april 2017 19:59 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Dat met die biefstuk was gewoon een misverstandje
Lief van Boyd en Jessie, want Cemal hoort niet bij het kliekje
was toch ook geleend?quote:Op donderdag 20 april 2017 19:58 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Rob had Romy haar nageltjes betaalt
ik heb het idee dat we beter Henk/Hans hadden kunnen hebbenquote:Op donderdag 20 april 2017 19:59 schreef Tengano het volgende:
rob vertelt over de post (de brief van Henk) die hij allemaal gekregen heeft
Jessies kliekje alleen. Die hebben toch geld zat.quote:Op donderdag 20 april 2017 19:59 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
hebben ze voor vanavond eten besteld?, en het geld slinkt, poppenkast verder niets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |