SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Ik heb hele mooie gezien van je! echt knapquote:Op donderdag 20 april 2017 19:20 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een van mijn lievelingskleurplaten.
zou jij nooit doen hèquote:
quote:
Dankjewel. Het is wel belangrijk om goede stiften te hebben.quote:Op donderdag 20 april 2017 19:22 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb hele mooie gezien van je! echt knap
ow shoot, ik moet mijn nieuwe lijntjestrekstift nog uit proberenquote:Op donderdag 20 april 2017 19:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dankjewel. Het is wel belangrijk om goede stiften te hebben.
Niet erg toch, just me? Als je het zelf leuk vind.quote:Op donderdag 20 april 2017 19:46 schreef just me het volgende:
DDM en Symph zitten jullie toevallig naar Yorick te luisteren op de radio ?
ik lijk wel een echte groupie
ik val hem nog net niet lastigquote:Op donderdag 20 april 2017 19:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet erg toch, just me? Als je het zelf leuk vind.
Plannen om hem te stalken?quote:
quote:
quote:Op donderdag 20 april 2017 20:01 schreef just me het volgende:
[..]zaterdag sowieso, record store day
Geen wonder dat je zei dat je zaterdag vroeg op pad moest.quote:
niet al te vroeg hoorquote:Op donderdag 20 april 2017 20:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Geen wonder dat je zei dat je zaterdag vroeg op pad moest.
quote:
op het gemak wakker worden, thee/koffie, ontbijtjequote:
En dan om 8.30 uur op pad.quote:Op donderdag 20 april 2017 20:07 schreef just me het volgende:
[..]
op het gemak wakker worden, thee/koffie, ontbijtje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |