abonnement Unibet Coolblue
pi_170358557
Scholen zijn volledig gericht op wat vrouwen willen terwijl jongens op andere manier leren.

Onderbouw basisschool moet uiteraard geregeld worden door vrouwen omdat ie nou eenmaal beter dat soort dingen regelen en er geen dubieuze redenen op na houden.

Er moet echter eveneens een halt geroepen worden aan vrouwelisering van onderwijs en een eerste stap is vrouwen verbieden les te geven aan bovenbouw

Wat vinden jullie? Extreem wellicht maar wat voor alternatieven zijn er?
  donderdag 20 april 2017 @ 18:49:58 #2
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_170358614
Een zeer interessant onderwerp, maar met zo'n achterlijke OP ga ik er echt niet inhoudelijk op reageren.

Probeer het nog eens maar dan met wat minder vooroordelen en wat meer realiteit.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_170358652
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 18:47 schreef LA_niner het volgende:
en er geen dubieuze redenen op na houden.
wat is dit nou weer voor onzin?
pi_170358655
Wat? :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_170358678
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 18:49 schreef Janneke141 het volgende:
Een zeer interessant onderwerp, maar met zo'n achterlijke OP ga ik er echt niet inhoudelijk op reageren.
en dit dus. Dat de TS eerst zelf zijn school mag afmaken.
pi_170358715
Vrouwelisering. Uh huh.
Ja doei.
pi_170358815
Er zijn verschillende leerstijlen en vormen van intelligentie onder man en vrouw.
pi_170358851
Wat is deze
Conscience do cost.
pi_170358956
Goede postgeschiedenis
goed topic KLB / werkende vrouwen.

Al gestemd op baudet of mag je nog niet?
pi_170358984
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 19:03 schreef kmkmmr het volgende:
of mag je nog niet?
_O-
Ja doei.
pi_170360728
Vrouwelisering :') . Eens met TS.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 20 april 2017 @ 20:17:05 #12
460440 Viltje
Het antwoord op alles is 42.
pi_170361272
Even gegoogled wat vrouwelisering toch is. Het aantal hits viel wat tegen...



Ik ben het verder eens met het feit dat er wel erg weinig mannen in het basisonderwijs zijn tegenwoordig.
pi_170363172
Er zijn gewoon te veel vrouwen in onderwijs, dat is weer niet goed voor kinderen zijn ontwikkeling. Ze moeten zowel mannelijk en vrouwelijk onderwijs krijgen.

Ik vraag zich ook af waarom zijn er tegenwoordig weinig mannen in het basisonderwijs.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_170363320
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 19:03 schreef kmkmmr het volgende:
Goede postgeschiedenis
goed topic KLB / werkende vrouwen.

Al gestemd op baudet of mag je nog niet?
TS moet nog 9 jaren wachten.
pi_170363410
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 20:58 schreef Captain_Ghost het volgende:
Ik vraag zich ook af
Had jij die ene mannelijke docent?
pi_170363538
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 20:58 schreef Captain_Ghost het volgende:
Er zijn gewoon te veel vrouwen in onderwijs, dat is weer niet goed voor kinderen zijn ontwikkeling. Ze moeten zowel mannelijk en vrouwelijk onderwijs krijgen.

Ik vraag zich ook af waarom zijn er tegenwoordig weinig mannen in het basisonderwijs.
Geef jij eens les aan 25 van die etters tegen een hongerloontje.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_170374817
Idioot idee om vrouwen te verbieden om les te geven in de bovenbouw. En het zal, gezien het lerarentekort, ook compleet onuitvoerbaar zijn. Wat me wél wenselijk lijkt, is dat leerlingen op de basisschool niet alleen met vrouwelijke leerkrachten, maar ook met mannelijke leerkrachten in aanraking komen.

Maar het basisonderwijs heeft wel andere zorgen. Veel te veel leraren verdienen een hongerloontje en hobbelen van het ene tijdelijke contract naar het volgende. Begin eerst eens met het beroep leerkracht weer aanzien geven. Zorg dat docenten fatsoenlijk worden betaald, zorg dat ze zekerheid hebben, zorg dat het beroep aantrekkelijk wordt, zodat de beste mensen voor de klas staan.
pi_170374848
Tja, als er amper mannen zijn die voor de klas willen.
Zou me niets verbazen als deze TS liever heeft dat leerlingen thuis zitten dan dat ze les van een vrouw krijgen.
pi_170374937
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 18:47 schreef LA_niner het volgende:
Scholen zijn volledig gericht op wat vrouwen willen terwijl jongens op andere manier leren.

Onderbouw basisschool moet uiteraard geregeld worden door vrouwen omdat ie nou eenmaal beter dat soort dingen regelen en er geen dubieuze redenen op na houden.

Er moet echter eveneens een halt geroepen worden aan vrouwelisering van onderwijs en een eerste stap is vrouwen verbieden les te geven aan bovenbouw

Wat vinden jullie? Extreem wellicht maar wat voor alternatieven zijn er?
Wat een vrouwvijandige houding. Ben jij soms een rijke leraar of homo die knappe vrouwen haat en meent dat die het onderwijzen beter kan?
  vrijdag 21 april 2017 @ 08:21:17 #20
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_170375257
Dit idee is in strijd met allerlei mensenrechten dus een kutidee
  Overall beste user 2022 vrijdag 21 april 2017 @ 08:48:21 #21
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_170375475
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 18:47 schreef LA_niner het volgende:
Extreem wellicht maar wat voor alternatieven zijn er?
Niet panisch doen als een man met een kind op schoot zit.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_170375570
Ik zou heel graag willen dat er meer meesters komen. Maar ik denk dat het beroep wat meer opgekrikt moet worden om het aantrekkelijk te maken voor mannen.
Make my day!
pi_170376031
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 18:47 schreef LA_niner het volgende:
Scholen zijn volledig gericht op wat vrouwen willen terwijl jongens op andere manier leren.

Onderbouw basisschool moet uiteraard geregeld worden door vrouwen omdat ie nou eenmaal beter dat soort dingen regelen en er geen dubieuze redenen op na houden.

Er moet echter eveneens een halt geroepen worden aan vrouwelisering van onderwijs en een eerste stap is vrouwen verbieden les te geven aan bovenbouw

Wat vinden jullie? Extreem wellicht maar wat voor alternatieven zijn er?
Ah, alle mannen zijn pedo's en vrouwen kunnen niet op middelbare scholen werken. Bedankt, grootmongool.
pi_170377182
"verbieden" ...?

volgens mij zijn alle politieke voorstellen die daar al op gebaseerd zijn een beetje dom en kortzichtig, te denken dat je problemen kunt oplossen door gewoon lukraaks iets te 'verbieden'...

Overigens denk ik wel dat het zorgelijk is dat er zeker in de onderbouw zo'n enorme overpresentie van vrowuen als docenten is... volgens mij iets van 90% van alle basisschooldocenten die van de opleiding komen vrouwen zijn (en 80% van de fulltime-banen in het basisonderwijs betreft vrouwen) ...

Maar dingen 'oplossen' door gewoon hard 'verbod' te roepen...?

Nee sorry, daar kan je enkel mismoedig je hoofd bij schudden.
Hierin kan de politiek hoguit sturen, maar niet een situatie van bovenaf simpelweg via 'verboden' creeren.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_170377831
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2017 21:04 schreef halfway het volgende:

[..]

Geef jij eens les aan 25 van die etters tegen een hongerloontje.
tussen de ¤2.317,- en ¤3.640,- bruto per maand. Zoveel verdient je door alleen voor kleine kinderen onderwijzen.
Bovendien is er op dit moment te lerarentekort, klas is groter. Maar als de mannen erbij komen, wordt de klas kleiner en zijn er voldoende leraren aanwezig.

Ik denk dat salaris niet de probleem is, maar de imago en de manier hoe men kinderen moet onderwijzen. Alles moet via verbaal. Daar is mannen domweg minder goed in.
Daartegen zijn mannen wel goed in doorpakken en doel bereiken waar het nodig is.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_170377850
quote:
7s.gif Op donderdag 20 april 2017 21:02 schreef devzero het volgende:

[..]

Had jij die ene mannelijke docent?
Ja, ook vrouwelijke docente gehad.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
  vrijdag 21 april 2017 @ 11:19:06 #27
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_170377957
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 18:47 schreef LA_niner het volgende:
Scholen zijn volledig gericht op wat vrouwen willen terwijl jongens op andere manier leren.

Onderbouw basisschool moet uiteraard geregeld worden door vrouwen omdat ie nou eenmaal beter dat soort dingen regelen en er geen dubieuze redenen op na houden.

Er moet echter eveneens een halt geroepen worden aan vrouwelisering van onderwijs en een eerste stap is vrouwen verbieden les te geven aan bovenbouw

Wat vinden jullie? Extreem wellicht maar wat voor alternatieven zijn er?
Ik heb een beter idee: alle vruchtbare vrouwen verzamelen in grote kampen waar ze kinderen moeten werpen. Twee jaar na de geboorte worden de kinderen (lees: jongens) overgebracht naar de samenleving, waar ze worden opgevoed in een man only maatschappij. De meisjes gaan naar werp-voorbereidingskampen, waar ze worden getraind in 'bekhouden', 'gewillig zijn', 'make-uppen, jurkjes en hakken dragen' en 'het huishouden'. Na de vruchtbare periode worden ze dan ingezet als schoonmaakster en kinder oppas, zodat de mannen er op uit kunnen trekken om gewichtige dingen te doen.
Problem solved.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_170378117
Jongens leren op een andere manier? Eh bron?
pi_170378135
Bovendien volgen mannen en vrouwen dezelfde opleiding en krijgen ze dezelfde instructies wat betreft het 'hoe' van lesgeven, dus zoveel verschil zal daar ook niet in zitten :') Elke leraar is wel anders, ongeacht geslacht.
  vrijdag 21 april 2017 @ 11:53:29 #30
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_170378660
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 11:27 schreef -Strawberry- het volgende:
Bovendien volgen mannen en vrouwen dezelfde opleiding en krijgen ze dezelfde instructies wat betreft het 'hoe' van lesgeven, dus zoveel verschil zal daar ook niet in zitten :') Elke leraar is wel anders, ongeacht geslacht.
Nou.... man en vrouw zijn gelijkwaardig, maar niet gelijk.
En hoewel ik zelf in een mannenwereld werk, het zelfde werk doe als mannen en minder empatisch ben dan de gemiddelde vrouw, merk ik toch dat vrouwen over het algemeen (!) een iets andere benadering hebben dan mannen. Het verschil zit bijvoorbeeld dat ik, ondanks mijn nogal dominante karakter, toch vaker de consensus probeer te zoeken in het team en meer en anders communiceer met mijn omgeving. Dit herken ik ook bij veel andere vrouwen om mij heen.

In het onderwijs ligt de focus nu toch wat meer op waarden als braaf zijn en luisteren en meedoen, en......

Shit: nu ik dit aan het schrijven ben moet ik denken aan de tijd van vroeger, toen er nauwelijks vrouwelijke leraren waren in het onderwijs. In die tijd was er helemaal geen ruimte voor de kinderen om zich op hun eigen manier te ontwikkelen. Ze moesten gewoon hun mond houden en rijtjes stampen. En als ze niet luisterden of niet stil zaten kregen ze een tik. En dit was dan de tijd dat er vooral mannelijke onderwijzers waren. Is dit de methodiek die TS weer terug wil? Want dat kunnen vrouwen ook best. :') (sterker nog, ik begrijp dat juist het strak houden van de jongens de grootste klacht is)
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Overall beste user 2022 vrijdag 21 april 2017 @ 12:21:39 #31
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_170379224
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 11:53 schreef Tinkepink het volgende:
ondanks mijn nogal dominante karakter, toch vaker de consensus probeer te zoeken

Je manipuleert er dus maar vrolijk op los tot je je zin krijgt?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_170379345
Dat is misschien wel de domst mogelijke oplossing voor een reëel probleem.

Waarom niet gewoon meer variatie nastreven bij alle leeftijdscategorieën? Juist kleine kinderen, hebben ook wat mannelijke invloed nodig op school en als alle bovenbouwleraren mannen zijn, dan ontstaat er weer een gemis van vrouwelijke kwaliteiten.
  vrijdag 21 april 2017 @ 12:29:13 #33
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_170379374
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 12:21 schreef Ulx het volgende:

[..]

Je manipuleert er dus maar vrolijk op los tot je je zin krijgt?
Eh, nee?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  † In Memoriam † vrijdag 21 april 2017 @ 14:55:45 #34
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_170382947
Goed topicje.
Carpe Libertatem
pi_170383116
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 12:27 schreef AnanYaw het volgende:
als alle bovenbouwleraren mannen zijn, dan ontstaat er weer een gemis van vrouwelijke kwaliteiten.
Ik denk dat men tegenwoordig wel zonder breien spontane huilbuien kan.
Conscience do cost.
pi_170383917
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 11:12 schreef Captain_Ghost het volgende:

[..]

tussen de ¤2.317,- en ¤3.640,- bruto per maand. Zoveel verdient je door alleen voor kleine kinderen onderwijzen.
Bovendien is er op dit moment te lerarentekort, klas is groter. Maar als de mannen erbij komen, wordt de klas kleiner en zijn er voldoende leraren aanwezig.

Ik denk dat salaris niet de probleem is, maar de imago en de manier hoe men kinderen moet onderwijzen. Alles moet via verbaal. Daar is mannen domweg minder goed in.
Daartegen zijn mannen wel goed in doorpakken en doel bereiken waar het nodig is.
Ik weet niet welke aanpak jouw docent Nederlands gebruikt heeft, maar de uitkomst is teleurstellend.
pi_170384004
quote:
9s.gif Op vrijdag 21 april 2017 15:56 schreef WHATSHESAID het volgende:

[..]

Ik weet niet welke aanpak jouw docent Nederlands gebruikt heeft, maar de uitkomst is teleurstellend.
Ik weet niet welke aanpak jouw spellingnazi docent gebruikt heeft, maar de uitkomst is even teleurstellend.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_170384050
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 16:02 schreef Captain_Ghost het volgende:

[..]

Ik weet niet welke aanpak jouw spellingnazi docent gebruikt heeft, maar de uitkomst is even teleurstellend.
Als het nou alleen je spelling geweest was...

Anyway: waar zit het verschil in lesgeven tussen man en vrouw volgens jou?
En wat is er voor nodig om meer mannen het basisonderwijs in te lokken?
pi_170384218
Nee, waarom zou je vrouwen verbieden les te geven? Nooit problemen mee gehad en nog steeds niet :Y
pi_170384370
quote:
9s.gif Op vrijdag 21 april 2017 16:05 schreef WHATSHESAID het volgende:

Anyway: waar zit het verschil in lesgeven tussen man en vrouw volgens jou?
mannelijke docenten zeggen rechttoe rechtaan waar het om gaat... 2+2=4, gewoon bam. hoofdstad is amsterdam, bam. mannelijke docenten zijn genadig en laten je niet op een been/voet in een hoek staan in de zomer, ze vinden 90 graden onmenselijk warm

vrouwen zijn weer te emotioneel.. jaaa, den haag is geen stad want geen stadsrechten huhuhu. jaaa, aardappel is groente! jaaa, ik draag geen accessoires, dat rijmt op zwaar en dat ben ik niet... een en al ellende...
  zaterdag 22 april 2017 @ 09:32:33 #41
265852 Gohf046
Ex - FvD'er
pi_170397840
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 16:26 schreef kmkmmr het volgende:

[..]

mannelijke docenten zeggen rechttoe rechtaan waar het om gaat... 2+2=4, gewoon bam. hoofdstad is amsterdam, bam. mannelijke docenten zijn genadig en laten je niet op een been/voet in een hoek staan in de zomer, ze vinden 90 graden onmenselijk warm

vrouwen zijn weer te emotioneel.. jaaa, den haag is geen stad want geen stadsrechten huhuhu. jaaa, aardappel is groente! jaaa, ik draag geen accessoires, dat rijmt op zwaar en dat ben ik niet... een en al ellende...
Vrouwen zijn ook meer geïnteresseerd in familie achtige dingen ofzo :7
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
pi_170397966
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2017 08:55 schreef agter het volgende:
Ik zou heel graag willen dat er meer meesters komen. Maar ik denk dat het beroep wat meer opgekrikt moet worden om het aantrekkelijk te maken voor mannen.
Wat heeft men aan grote gekken voor de klassen jeugd? Dan krijgt men nog meer grote zwijgers.
pi_170398056
Is er trouwens geen lerarentekort?

Lekker idee dan TS. :D
  zaterdag 22 april 2017 @ 09:55:33 #44
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_170398083
De vrouwelisering.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 22 april 2017 @ 09:57:06 #45
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_170398098
quote:
9s.gif Op vrijdag 21 april 2017 16:05 schreef WHATSHESAID het volgende:

[..]

Als het nou alleen je spelling geweest was...

Anyway: waar zit het verschil in lesgeven tussen man en vrouw volgens jou?
En wat is er voor nodig om meer mannen het basisonderwijs in te lokken?
Als je een beetje verstand van taal had gehad had je wel herkend dat Ghost doof is en zijn Nederlands daardoor wat verrot.

Amateurtaalnazi's. :').
And so is the past
pi_170398495
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 april 2017 09:57 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Als je een beetje verstand van taal had gehad had je wel herkend dat Ghost doof is en zijn Nederlands daardoor wat verrot.

Amateurtaalnazi's. :').
Ai, in dat geval was het onaardig van me, excuses.
pi_170398670
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 16:26 schreef kmkmmr het volgende:

[..]

mannelijke docenten zeggen rechttoe rechtaan waar het om gaat... 2+2=4, gewoon bam. hoofdstad is amsterdam, bam. mannelijke docenten zijn genadig en laten je niet op een been/voet in een hoek staan in de zomer, ze vinden 90 graden onmenselijk warm

vrouwen zijn weer te emotioneel.. jaaa, den haag is geen stad want geen stadsrechten huhuhu. jaaa, aardappel is groente! jaaa, ik draag geen accessoires, dat rijmt op zwaar en dat ben ik niet... een en al ellende...
Goede reactie.
  zaterdag 22 april 2017 @ 13:27:29 #48
379943 Paper_Tiger
Neem verantwoordelijkheid
pi_170402127
Mijn dochter had in groep 7 en 8 een leraar. Volslagen incapabele idioot. Dan liever een goede lerares.
a man convinced against his will is of the same opinion still
pi_170402376
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 april 2017 13:27 schreef Paper_Tiger het volgende:
Mijn dochter had in groep 7 en 8 een leraar. Volslagen incapabele idioot. Dan liever een goede lerares.
Je zou bijna denken dat kwaliteit persoonsafhankelijk is, niet geslachtsafhankelijk ;( Bijna.
Ja doei.
  zaterdag 22 april 2017 @ 13:37:02 #50
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_170402432
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 april 2017 13:27 schreef Paper_Tiger het volgende:
Mijn dochter had in groep 7 en 8 een leraar. Volslagen incapabele idioot. Dan liever een goede lerares.
Als dit nog geen argument is om uitsluitend vrouwen voor de klas te zetten, dan weet ik het ook niet meer.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_170403271
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 13:35 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Je zou bijna denken dat kwaliteit persoonsafhankelijk is, niet geslachtsafhankelijk ;( Bijna.
Wat is dit nou weer voor feminazi-bullshit :r
pi_170605663
Las deze artikel op NRC.. Daar kan ik erin vinden.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
  maandag 1 mei 2017 @ 14:05:39 #53
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_170607717
Zie hier een vrouw voor de klas die de wind eronder heeft.

Non possumus non loqui
pi_170659863
quote:
9s.gif Op vrijdag 21 april 2017 16:05 schreef WHATSHESAID het volgende:

Anyway: waar zit het verschil in lesgeven tussen man en vrouw volgens jou?
Het gaat m.i. niet per se om het verschil in lesgeven, maar simpelweg het verschil in gedrag en dus interactie. Met name jongens vinden het heel prettig als ze tussen al dat vrouwelijke geweld een keer op stap mogen met een man (bv als er papa's meegaan op het wekelijkse uitje naar de speeltuin). De benadering van jongens in onze maatschappij is de afgelopen 100 jaar significant veranderd. Een van de belangrijke factoren daarbij is de afname van het aantal mannelijke leerkrachten.

https://www.nrc.nl/nieuws(...)toe-7585332-a1556621

Ik kreeg van een vriend het boek "Jongens zijn 't!" van Angela Crott bij de geboorte van mijn zoon. Leuk, leerzaam, nuttig.

quote:
En wat is er voor nodig om meer mannen het basisonderwijs in te lokken?
Geld.
"This engine produces a maximum power of 240 PS (237 bhp - 177 kW) at 5300 rpm and a maximum torque of 330 Nm (221 lb.ft) at 2000-5600 rpm."
Torque is useless without rpm. :)
pi_170668958
Goed idee van OP. Met de huidige staat van ons feministische publieke onderwijs zou ik mijn kinderen nooit naar een publieke school sturen, maar thuis lesgeven. Nu is dit in Nederland verboden, dus zal ik moeten verhuizen. Als OP's idee wordt doorgevoerd wil ik misschien wel in Nederland blijven.
pi_170673676
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 16:26 schreef kmkmmr het volgende:

[..]

mannelijke docenten zeggen rechttoe rechtaan waar het om gaat... 2+2=4, gewoon bam. hoofdstad is amsterdam, bam. mannelijke docenten zijn genadig en laten je niet op een been/voet in een hoek staan in de zomer, ze vinden 90 graden onmenselijk warm

vrouwen zijn weer te emotioneel.. jaaa, den haag is geen stad want geen stadsrechten huhuhu. jaaa, aardappel is groente! jaaa, ik draag geen accessoires, dat rijmt op zwaar en dat ben ik niet... een en al ellende...
Het merendeel van de mannelijke docenten heeft wel een laag IQ, zijn dus ongeschikt om de jeugd te onderwijzen. Ook is al bewezen dat mannelijke docenten geen vriend zijn van het schoon volk.
pi_170675055
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 april 2017 09:55 schreef Copycat het volgende:
De vrouwelisering.
Komt door de debilisering van ons taalgebruik :)
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  zondag 7 mei 2017 @ 19:53:48 #58
403394 Tamabralski
forum hoppen
pi_170755263
Vrouwen houden van macht en invloed uitoefenen. Op jonge koters tot 12 jaar gaat dat makkelijker

Op de vraag waarom er zoveel vrouwen in het basisonderwijs zitten.
pi_170802372
Het is niet zozeer dat een vrouwelijke of mannelijke leraar beter les geeft uit zichzelf. Wat leraren zichzelf moeten aanleren zijn de beste strategische benaderingen om de beide genders en dat wat daar tussenin zit op de juiste manier les te geven. De wetenschappelijke benadering (aldoch niet volmaakt) moet daarin de leidraad zijn.

Op het ogenblik is het onderwijs niet aantrekkelijk (denk qua salaris) voor mannen. Zakelijk zal de gemiddelde man wel meer in andere sectoren verdienen daar mannen meer full time dan part time werken, daar zal ook naar gekeken moeten worden.
pi_170825257
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 18:47 schreef LA_niner het volgende:
Scholen zijn volledig gericht op wat vrouwen willen terwijl jongens op andere manier leren.

Onderbouw basisschool moet uiteraard geregeld worden door vrouwen omdat ie nou eenmaal beter dat soort dingen regelen en er geen dubieuze redenen op na houden.

Er moet echter eveneens een halt geroepen worden aan vrouwelisering van onderwijs en een eerste stap is vrouwen verbieden les te geven aan bovenbouw

Wat vinden jullie? Extreem wellicht maar wat voor alternatieven zijn er?
Afgezien van je oer-conservatieve-anno-1880 post:
Gewoon eisen dat minimaal 40% man en minimaal 40% vrouw is (net als in bestuur bedrijven en organisaties).
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_170825283
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 17:02 schreef zetalore het volgende:
Het is niet zozeer dat een vrouwelijke of mannelijke leraar beter les geeft uit zichzelf. Wat leraren zichzelf moeten aanleren zijn de beste strategische benaderingen om de beide gendersgeslachten en dat wat daar tussenin zit op de juiste manier les te geven. De wetenschappelijke benadering (aldoch niet volmaakt) moet daarin de leidraad zijn.
Wat is de juiste manier?
quote:
Op het ogenblik is het onderwijs niet aantrekkelijk (denk qua salaris) voor mannen. Zakelijk zal de gemiddelde man wel meer in andere sectoren verdienen daar mannen meer full time dan part time werken, daar zal ook naar gekeken moeten worden.
Dit geldt net zo goed voor vrouwen.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_170825306
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 13:37 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Als dit nog geen argument is om uitsluitend vrouwen voor de klas te zetten, dan weet ik het ook niet meer.
Steekproef n=1 als argument gebruiken :')
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_170825490
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 12:37 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Afgezien van je oer-conservatieve-anno-1880 post:
Gewoon eisen dat minimaal 40% man en minimaal 40% vrouw is (net als in bestuur bedrijven en organisaties).
Denk dat dit voor op scholen op papier echt een prima idee is, maar de percentages komen in de verste verte niet overeen met wat er uiteindelijk van de Pabo komt.
pi_170826034
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 17:02 schreef zetalore het volgende:
Het is niet zozeer dat een vrouwelijke of mannelijke leraar beter les geeft uit zichzelf. Wat leraren zichzelf moeten aanleren zijn de beste strategische benaderingen om de beide genders en dat wat daar tussenin zit op de juiste manier les te geven. De wetenschappelijke benadering (aldoch niet volmaakt) moet daarin de leidraad zijn.

Op het ogenblik is het onderwijs niet aantrekkelijk (denk qua salaris) voor mannen. Zakelijk zal de gemiddelde man wel meer in andere sectoren verdienen daar mannen meer full time dan part time werken, daar zal ook naar gekeken moeten worden.
Als de baan van docent niet zo aantrekkelijk zou zijn, waarom zitten er dan zoveel docenten vermomd als leerling op de scholen?
  zaterdag 20 mei 2017 @ 19:41:35 #65
403394 Tamabralski
forum hoppen
pi_171078958
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 11:19 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

De meisjes gaan naar werp-voorbereidingskampen, waar ze worden getraind in 'bekhouden', 'gewillig zijn', 'make-uppen, jurkjes en hakken dragen' en 'het huishouden'. Na de vruchtbare periode worden ze dan ingezet als schoonmaakster en kinder oppas
Dit doen meiden al. Gewillig en zonder werkkamp.

Ik kan mij eigenlijk niet voorstellen hoe het anders zou zijn of uberhaupt nog zou kunnen. Westers onderwijs is eenmaal gefeminiseerd. Ook de jongens krijgen geindoctrineerd in hoe de vrouw zelf de wereld beleefd en de daaruit ontstane regels voor omgang. En wat goed zou zijn en wat niet. Ontkomen we niet meer aan. Vaders zouden hoe dan ook thuis de verantwoording moeten oppakken ook na een 60 urige werkweek. Om jongens andere gedragingen bijteleren. En zeg nou zelf, de meeste vaders gooien net zoals de vrouwen de verantwoording voor opvoeding teveel af op conto van scholing buitenshuis. Onvervalste gemakzucht.

[ Bericht 13% gewijzigd door Tamabralski op 20-05-2017 19:48:55 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')