abonnementen ibood.com bol.com
pi_170359389
quote:
2s.gif Op donderdag 20 april 2017 19:21 schreef Harmankardon het volgende:
Doppert nog steeds domme dingen aan het roepen?
D'r zit helaas geen stop op :{
A mind with a heart of it's own
pi_170359407
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2017 19:20 schreef Allures het volgende:

[..]

het kan toch een goede vriend zijn geweest? Waar ze verliefd op werd en die de vriendschap niet op het spel wilde zetten

Of een collega, klasgenoot etc

Je inlevingsvermogen springt er weer echt uit
Verliefd op een fantasie-droombeeld van iemand die je niet intiem of in werkelijkheid goed kent is toch echt wel wat anders als verliefd zijn op iemand wiens gaten je 15 keer per avond verwend :')
pi_170359430
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2017 19:20 schreef Allures het volgende:

[..]

het kan toch een goede vriend zijn geweest? Waar ze verliefd op werd en die de vriendschap niet op het spel wilde zetten

Of een collega, klasgenoot etc

Je inlevingsvermogen springt er weer echt uit
Jouw onwetendheid ook.
pi_170359431
quote:
10s.gif Op donderdag 20 april 2017 19:22 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Verliefd op een fantasie-droombeeld van iemand die je niet intiem of in werkelijkheid goed kent is toch echt wel wat anders als verliefd zijn op iemand wiens gaten je 15 keer per avond verwend :')
ja maar ook een goede vriend kun je op zo'n manier kennen dat het niet verliefd worden op een fantasie is
pi_170359434
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2017 19:23 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Jou onwetendheid ook.
jouw :*
pi_170359446
quote:
18s.gif Op donderdag 20 april 2017 19:22 schreef Elvi het volgende:

[..]

NEEEEEEEEEE! :( :( :(
Noh :(.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_170359457
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2017 19:23 schreef Allures het volgende:

[..]

ja maar ook een goede vriend kun je op zo'n manier kennen dat het niet verliefd worden op een fantasie is
Losstaand van dat, als je dan echt zo verliefd bent denk je heus niet aan een ander.
pi_170359463
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 19:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iemand die haar lichaam een avond inzet voor wat aandacht.
Ja, hoe zou je dat nou moeten noemen...
Wat is dat voor achterlijke omschrijving?

Iemand die klaarblijkelijk een persoon zo leuk vindt dat ze de grenzen van het 'toelaatbare' opzoekt, een emotionele verleiding waar elk weldenkend- en voelend mens ooit weleens geconfronteerd is. Die hele emotionele exclusiviteit van de monogamie-adepten is lachwekkend.
pi_170359468
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2017 19:23 schreef Allures het volgende:

[..]

Klopt, dat zit daar weer tussenin
pi_170359493
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2017 19:24 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Iemand die klaarblijkelijk een persoon zo leuk vindt dat ze de grenzen van het 'toelaatbare' opzoekt, een emotionele verleiding waar elk weldenkend- en voelend mens ooit weleens geconfronteerd is. Die hele emotionele exclusiviteit van de monogamie-adepten is lachwekkend.
Als jij daar blij van wordt, moet je vooral blijven denken dat ze je echt heel erg leuk vond.
pi_170359511
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 19:25 schreef ElDinosaur het volgende:
Als jij daar blij van wordt, moet je vooral blijven denken dat ze je echt heel erg leuk vond.
Dat is totaal niet wat ik heb gezegd. Overigens vindt ze me wel leuk, maar daar gaat de discussie niet over.
pi_170359527
quote:

[..]

Niet om me ermee te bemoeien verder, maar jij bent ook weinig accepterend naar de mening van een ander voor wat betreft bepaalde gedragingen...
pi_170359528
quote:

[..]

Is dit de kloon van Hosti?
  donderdag 20 april 2017 @ 19:27:14 #89
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_170359535
quote:

[..]

Met andere woorden: iemand die broodnodig aandacht nodig heeft van wildvreemden en haar lichaam daarvoor inzet.
In de gewone taal noemen we dat een aandachtshoer.

Let wel, het boeit mij totaal niet dat ze dat doet. Ik wil alleen zulke mensen niet in mijn vriendenkring.

Wel een hoop moeilijke woorden hoor voor iemand die het woord aandachtshoer niet snapt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_170359542
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2017 19:26 schreef Samzz het volgende:
Niet om me ermee te bemoeien verder, maar jij bent ook weinig accepterend naar de mening van een ander voor wat betreft bepaalde gedragingen...
Omdat die mening naar het kinderlijke neigt. Een reden waarom ik zelden in dit subforum verschijn.
pi_170359550
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Met andere woorden: iemand die broodnodig aandacht nodig heeft van wildvreemden en haar lichaam daarvoor inzet.

Let wel, het boeit mij totaal niet dat ze dat doet. Ik wil alleen zulke mensen niet in mijn vriendenkring.

Wel een hoop moeilijke woorden hoor voor iemand die het woord aandachtshoer niet snapt.
Kaneel. _O-
pi_170359557
quote:

[..]

Zeau
pi_170359559
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2017 19:27 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Omdat die mening naar het kinderlijke neigt. Een reden waarom ik zelden in dit subforum verschijn.
Je doet er zelf ook aan mee door meteen een waardeoordeel op iemand te plakken. Niet iedereen heeft dezelfdr normen en waarden. Dat is toch prima?
pi_170359579
Het zal me ook roesten, ik ben hier veel te moe en blij voor O+.
pi_170359584
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2017 19:28 schreef Samzz het volgende:

[..]

Je doet er zelf ook aan mee door meteen een waardeoordeel op iemand te plakken. Niet iedereen heeft dezelfdr normen en waarden. Dat is toch prima?
Dit. Leef en laat leven.
You are a piece of shit, and I can prove it mathematically
pi_170359589
quote:

[..]

Je bent echt geweldig weet je dat, was iedereen maar zo ruimdenkend en vrijbronstig als jij _O_
Ik voel me echt een klein zielig bekrompen hoopje mens tegenover jou zeg :@

Maar mooi dat je wel weer even aanstipt waarom de meerderheid van de mensen zo'n kuthekel heeft aan de poly simpeltjes die denken zich boven de rest te mogen plaatsen :')
pi_170359595
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 19:29 schreef Samzz het volgende:
Jij zit nu in je nieuwe jurk op de bank?
pi_170359597
quote:

Dat je retorische vaardigheden niet toereikend zijn wil ik best over het hoofd zien, maar je belachelijke en puberale kijk op het leven en onderlinge relaties tussen mensen is aardig stuitend.
pi_170359598
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 19:29 schreef Samzz het volgende:
Samzz ben je voor monogaam of open relaties?
pi_170359601
quote:
2s.gif Op donderdag 20 april 2017 19:29 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Dit. Leef en laat leven.
Zijn er wel meer die dat ter harte mogen nemen :P. Ik zelf ook :'). Is soms lastig.
abonnementen ibood.com bol.com
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')