abonnement Unibet Coolblue
pi_170369485
quote:
10s.gif Op donderdag 20 april 2017 23:05 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dat was het alleen als hij met een Heilige Heineken fles rondliep.

Op de foto lijkt dat echter niet het geval te zijn.

Terechte klacht van de Indiërs dus :)
Naja ik vind dat ze gewoon respect moeten hebben voor onze cultuur dat we overal kunnen zuipen... Behoorlijk bekrompen van ze maar oke...
pi_170370139
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 22:40 schreef MadJackthePirate het volgende:
Is cultuur, racistisch als hij hierom vervolgd wordt
Er is hier geen sprake van racisme, maar wel van heiligschennis oftewel oneerbiedigheid.

'Hij die een slaaf bezit, is zelf ook een slaaf!'
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 donderdag 20 april 2017 @ 23:20:50 #28
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_170370195
voortaan even de bron erbij aub
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_170370300
quote:
7s.gif Op donderdag 20 april 2017 23:20 schreef Straatcommando. het volgende:
voortaan even de bron erbij aub
Bron: http://www.msn.com/nl-nl/(...)zPsO&ocid=spartanntp
'Hij die een slaaf bezit, is zelf ook een slaaf!'
pi_170374441
Zeker zo iemand die PVV stemt want "ze moeten zich aan ons aanpassen" .

Of altijd klagen op de overheid dat die zich overall mee bemoeit, maar nu wel verwacht dat diezelfde overheid hem gratis en voor niks uit de gevangenis krijgen, en terug naar huis laten vliegen.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_170374458
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 03:05 schreef LangeTabbetje het volgende:
Zeker zo iemand die PVV stemt want "ze moeten zich aan ons aanpassen" .

Of altijd klagen op de overheid dat die zich overall mee bemoeit, maar nu wel verwacht dat diezelfde overheid hem gratis en voor niks uit de gevangenis krijgen, en terug naar huis laten vliegen.
Ziet er niet uit als een PVV-stemmer.
  vrijdag 21 april 2017 @ 03:11:26 #33
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_170374460
Waarom iemand in India op vakantie zou gaan is me echt een raadsel
  vrijdag 21 april 2017 @ 03:12:22 #34
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_170374464
quote:
Typisch weer dat knotje
pi_170374483
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 21:36 schreef Begripvol het volgende:
Mede door dit soort asociale gedrag is het voor blanken en niet-Hindoes verboden om bepaalde heilige plaatsen in India te bezoeken. Toeristen vergeten dat ze gasten zijn in een vreemd land en dienen zij de traditie aldaar te respecteren. Om allerlei nare gevolgen en oponthoud te voorkomen, is het daarom heel belangrijk om voorbereid op vakantie te gaan.
Het zijn gewoon racisten dus.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_170374782
Nederlanders in het buitenland. :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_170374871
Kom op, integratie geen assimilatie :')
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  vrijdag 21 april 2017 @ 07:51:32 #38
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_170375072
Europeanen op vakantie, dan komt het schuim der aarde wel bovendrijven :')

Alles moet kunnen want "ik hep tog vakantie???"
pi_170375806
Als je overdag veel wil drinken moet je op zuip vakantie gaan in de Zuid Europese landen.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_170395319
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2017 18:16 schreef Knudde het volgende:
Nederlandse toeristen worden uitgekotst in Spanje en straks ook in India :') kut volk
en straks ook in thailand en myanmar

kutpedo's
pi_170396304
Waarom je aanpassen, op vakantie, aan een andere cultuur als andere culturen zich hier al niet eens aanpassen :{w
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_170396689
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 april 2017 03:19 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Het zijn gewoon racisten dus.
Hindoes zijn de ergste racisten die er zijn! zelfs onderling discrimineren ze elkaar zie het kasten systeem!

Hindoes :N :N :r :r :( :(
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
pi_170397205
Typische kuthipster, hoop dat ze hem aanhouden. Je bent wel een absolute randdebiel om dat te doen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_170397535
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 19:28 schreef maily het volgende:

[..]

[..]

bron
Die zich onveilig voelde .... hij was op het verbod gewezen en smokkelde alsnog een fles onder zijn kleding mee .... sukkel.
Wat had ie met de fles moeten doen? En is alcohol in de tempel verboden, of het drinken van alcohol?

Ik keur geen respectloos gedrag goed, maar een foute interpretatie of niet weten wat de juiste handelwijze is kan hetzelfde resultaat opleveren.
Je hebt een flesje bier, men wijst erop dat het verboden is in de tempel, je zegt dat je niet van plan bent ervan te drinken, dat lijken ze niet te begrijpen, dus je denkt: "ik hou ze bij het binnengaan wel even onder m'n shirt, als ze niet zien dat ik het bij me heb is er geen probleem"
Of: je hebt een flesje bier, men wijst erop dat het verboden is in de tempel en je denkt: "shit, wat moet ik met die fles doen? Als ik ze hier achterlaat pakken ze me op voor loitering... verbergen onder m'n shirt is de beste optie"

aangenomen dat hij er niet van dronk in de tempel. Aan de wijze waarop hij de fles vasthoudt vermoed ik eerder dat ie het wel deed.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_170397733
quote:
Een spiritueel zoeker die verlichting gevonden heeft :P

Leg dat maar eens uit daar.. Na de lachende Boeddha nu ook de dronken versie.
  User die overal opduikt 2022 zaterdag 22 april 2017 @ 09:26:26 #46
186611 Haags
pi_170397790
Tis wat
Zonder wrijving geen glans
  Spellchecker zaterdag 22 april 2017 @ 10:21:28 #47
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_170398463
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 08:55 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Wat had ie met de fles moeten doen? En is alcohol in de tempel verboden, of het drinken van alcohol?

Ik keur geen respectloos gedrag goed, maar een foute interpretatie of niet weten wat de juiste handelwijze is kan hetzelfde resultaat opleveren.
Je hebt een flesje bier, men wijst erop dat het verboden is in de tempel, je zegt dat je niet van plan bent ervan te drinken, dat lijken ze niet te begrijpen, dus je denkt: "ik hou ze bij het binnengaan wel even onder m'n shirt, als ze niet zien dat ik het bij me heb is er geen probleem"
Of: je hebt een flesje bier, men wijst erop dat het verboden is in de tempel en je denkt: "shit, wat moet ik met die fles doen? Als ik ze hier achterlaat pakken ze me op voor loitering... verbergen onder m'n shirt is de beste optie"

aangenomen dat hij er niet van dronk in de tempel. Aan de wijze waarop hij de fles vasthoudt vermoed ik eerder dat ie het wel deed.
Hij had 'm ook aan die beveiligers kunnen geven of buiten de tempel weggooien.
  zondag 23 april 2017 @ 15:57:11 #48
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_170429399
Sommige mensen zijn echt wereldvreemd bezig als ze naar een ander deel van de wereld op vakantie toegaan.

[ Bericht 2% gewijzigd door Buurtzwaan op 23-04-2017 18:22:56 ]
pi_170430778
Het probleem is dat jan en alleman overal tegenwoordig heen kan gaan. Lees je even in in het land en volg daarnaast gewoon je gevoel.....je bent op bezoek.
pi_170430840
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 08:55 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Wat had ie met de fles moeten doen? En is alcohol in de tempel verboden, of het drinken van alcohol?

Ik keur geen respectloos gedrag goed, maar een foute interpretatie of niet weten wat de juiste handelwijze is kan hetzelfde resultaat opleveren.
Je hebt een flesje bier, men wijst erop dat het verboden is in de tempel, je zegt dat je niet van plan bent ervan te drinken, dat lijken ze niet te begrijpen, dus je denkt: "ik hou ze bij het binnengaan wel even onder m'n shirt, als ze niet zien dat ik het bij me heb is er geen probleem"
Of: je hebt een flesje bier, men wijst erop dat het verboden is in de tempel en je denkt: "shit, wat moet ik met die fles doen? Als ik ze hier achterlaat pakken ze me op voor loitering... verbergen onder m'n shirt is de beste optie"

aangenomen dat hij er niet van dronk in de tempel. Aan de wijze waarop hij de fles vasthoudt vermoed ik eerder dat ie het wel deed.
Waarom zou je het doen?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')