abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_170357204
Wat is dat toch met sommige mensen? Ik ken zo'n vrouwtje, dik in de zestig/zeventig, die ooit een kindje verloren is. Dat dat voor ouders het ergste is wat je kan meemaken behoeft geen uitleg. Maar dat vrouwtje loopt nu nog altijd met een somber gezicht rond. Kan geen lachje vanaf. Alleen maar zielig, somber, triest. Terwijl zoiets inmiddels al fucking 30/40 jaar geleden is, als het niet langer is! Damn, wanneer kom je eens over zoiets heen joh..

Volgens mij heb je dan toch ergens een hele lage intelligentie of zo. Of in ieder geval een laag zelfbewustzijn. Blijkbaar komt het niet ooit eens in je op dat je jezelf eigenlijk best wel teringhard tekort aan het doen bent door dat allemaal zo vast te houden en gaat het niet eens dagen dat je vooral je eigen leven aan het verneuken bent ermee, en dat het ook anders kan en moet.

Op één of andere manier voel ik in plaats van medelijden vooral ergernis en vind ik zo iemand eigenlijk maar kansloos...
pi_170357242
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 17:31 schreef Roberta_J het volgende:
Op één of andere manier voel ik in plaats van medelijden vooral ergernis en vind ik zo iemand eigenlijk maar kansloos...
Zal wel komen doordat je niet zo empathisch bent. Kan gebeuren.
  donderdag 20 april 2017 @ 17:34:47 #3
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_170357250
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 17:31 schreef Roberta_J het volgende:

Op één of andere manier voel ik in plaats van medelijden vooral ergernis en vind ik zo iemand eigenlijk maar kansloos...
Wat een zak stront ben jij.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  donderdag 20 april 2017 @ 17:35:12 #4
396386 sturmpie
for night & nature
pi_170357254
mwaah, als mensen levenslang down blijven dan is dat imo vanwege een opstapeling aan negatieve ervaringen. je denkt dat ze down is omdat ze 1 x 'n kindje is verloren, misschien is 99% van haar downheid te wijten aan de toestand in de wereld, of omdat ze misschien tig x verkracht is tijdens haar jeugd, of omdat haar geld is afgepakt via corrupte bankmedewerkers, of omdat de belastingaanslag niet klopt volgens haar, of omdat ze 20 x in de hondepoep heeft getrapt waar jij haar down ziet lopen.
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_170357269
Obvious troll is obvious
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_170357292
Fun fact: de dood van een kind is niet het ergste wat ouders kan overkomen. Een vermist kind ervaren ouders als veel erger, omdat er -zelfs na jaren- geen 'closure' mogelijk is: ze weten niet hoe ze moeten rouwen en of dat wel mag, terwijl ze toch ergens ook nog een beetje hoop koesteren.
Your opinion of me is none of my business.
  donderdag 20 april 2017 @ 17:38:23 #7
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_170357301
Zit op zich wel wat in, maar er is vast wel een reden dat zij zich er niet overheen kunnen zetten he
pi_170357304
quote:
7s.gif Op donderdag 20 april 2017 17:36 schreef Seam het volgende:
Obvious troll is obvious
eigenlijk niet echt.

Maar misschien kijk ik er wel te oppervlakkig naar.
pi_170357316
kindje is naar een betere plaats
'Life is pain, highness. Anyone who says differently is selling something.'
pi_170357489
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 17:38 schreef Roberta_J het volgende:

[..]

eigenlijk niet echt.

Maar misschien kijk ik er wel te oppervlakkig naar.
waarschijnlijk heb je zelf gewoon een laag iq, want je spuit alleen maar onzin uit
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_170357723
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 17:38 schreef Roberta_J het volgende:

[..]

eigenlijk niet echt.

Maar misschien kijk ik er wel te oppervlakkig naar.
zou je denken?

Je kan je geen realistische voorstelling maken zonder eenzelfde ramp meegemaakt te hebben, en dat zal niemand je toewensen. En zelfs dan gaat iedereen daar diens eigen manier mee om.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_170357869
Tot je zelf wat meemaakt.
pi_170357957
TS...
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 17:37 schreef Sarasi het volgende:
Fun fact: de dood van een kind is niet het ergste wat ouders kan overkomen. Een vermist kind ervaren ouders als veel erger, omdat er -zelfs na jaren- geen 'closure' mogelijk is: ze weten niet hoe ze moeten rouwen en of dat wel mag, terwijl ze toch ergens ook nog een beetje hoop koesteren.
Fun hoor :{ :P

Maar ik snap wel wat je bedoelt.
Het geeft duidelijkheid :Y
pi_170358007
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 18:15 schreef JohnShooter het volgende:
Tot je zelf wat meemaakt.
Dit idd.

Bepaalde dingen kun je nooitnever begrijpen totdat je het zelf een keer meemaakt. En dan kom je ook nog eens dit soort domme cliché's tegen.

En bovendien weet TS niet wat er verder voor omstandigheden aanwezig waren.
  † In Memoriam † donderdag 20 april 2017 @ 18:24:33 #15
460494 naoomx
pi_170358079
Iedereen zit genetisch anders in elkaar. Sommige mensen hebben gewoon heel veel moeite met (op eigen houtje) dingen loslaten.
En een kind verliezen, lijkt mij ook heel lastig hoor. Tenslotte is onze maatschappij toch wel op het ouderschap gericht; je wordt er constant mee geconfronteerd. Naast natuurlijk de liefde, die je als moeder voor een kind moet voelen.
Plus dat hoe je ouder je bent, des te moeilijker het is om jezelf te veranderen.

Wil je haar niet proberen te helpen?
pi_170358224
Het komt er weer lekker ongelukkig uit, maar ik snap wel wat TS bedoelt.

Er is een verschil tussen mensen zoals mijn oma, die 30 jaar na de dood van haar zoon wel eens gezegd heeft ‘ik heb weer leren genieten, maar er zal altijd een grijs randje aan zitten’ en mensen die compleet stil blijven staan, de hele dag bezig zijn met het verdriet en verder niet veel meer met hun leven doen.
pi_170358893
Ik heb de OP gelezen. Het was vreselijk. Ik denk niet dat ik ooit weer zal kunnen lachen.
  donderdag 20 april 2017 @ 19:09:53 #18
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_170359088
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 19:00 schreef autoknutselaar het volgende:
Ik heb de OP gelezen. Het was vreselijk. Ik denk niet dat ik ooit weer zal kunnen lachen.
:')
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')