abonnement Unibet Coolblue
pi_170357177
Serieus, waarom gebeurt dit de hele tijd in Utopia?

Het betreft volwassen vrouwen die prinsessen dagen willen. Hand in hand over het terrein huppelen, met kleine stemmetjes zeggen een brief van mamma te hebben gehad, zwelgen in een rol waarin ze een testje moeten maken als een klein kind, of een presentatie moeten doen, en daar dan als een kind beteuterd staan, iedereen kijkt meelijwekkend toe, en dan natuurlijk het op een huilen zetten (Romy).
Billie tegen Jessie met kinderstem: Waarom ben je boos op me? En dan als een kind gaan janken “Ik wil naar mamma!” :r.
Gina die constant met dat stemmetje daar rond liep, en al die verkleinwoordjes (mag ik mijn haartjes/nageltjes/kleertjes etc bestellen?) pruilbekken trekken (Do) en met een paardestaartje zwiepend over het terrein, sprongetjes van vreugde maken of in hun handen klappen en Yeey roepen.

Waarom deze bizarre pogingen om “schattig” te zijn? Zijn er serieus mannen die hier opgewonden van raken?
If so, het is allemaal geacteerd hoor! Deze vrouwen zijn al jaren volwassen, uit de luiers en hebben minimaal 14 jaar scholing gehad.

Schop al die aandachtzoeksters er svp uit, en zet er een paar normale goeduitziende meiden/vrouwen in.

Stel je voor dat Jessie hand in hand over het terrein zou huppelen met Jeroen en dan tegen Karin zou zeggen “Wij hebben nieuwe schoentjes leuk he?” Die zou je toch gelijk laten afvoeren?

[ Bericht 0% gewijzigd door Za op 20-04-2017 19:47:11 ]
pi_170363966
Laten we voorop stellen dat de meeste daar niet helemaal in orde zijn.
De een weet niet beter en het zal nooit tot diegene doordringen dat het aso gedrag is (Romy en Gina). De ander gedraagt zich duidelijk achterlijk om iets te bereiken (Billy en Do)

Door dit soort types aan een reality show te laten deelnemen hoopt Talpa op 'spraakmakende tv'
Helaas betekent dit dat wij ons vooral ergeren aan de meest debiele gedragingen van deze personen. Alleen normale vrouwen in Utopia zorgt niet voor leuke tv. De fout die Talpa elke keer maakt is, om de meerderheid van de vrouwen in Utopia, te doen bestaan uit figuren zoals Billy en Romy.

Zelf ben ik voorstander van een eerlijke verdeling van normale leuke vrouwen en vrouwen die de hele dag bezig zijn met onder andere de debiele gedragingen die jij omschrijft in jouw post.

De normale leuke vrouw die wij graag zien is hoogstwaarschijnlijk veel te druk om deel te nemen aan deze show en zal zich bovendien niet graag laten opsluiten in deze bodemloze put vol met gajes, trollen, bedliggers en mensen met een verstoord realiteitsbesef. Heel af en toe is er een lichtpuntje die al snel weer wordt gedoofd. Nicoline wist natuurlijk niet beter omdat het programma echt net nieuw was. Later kwamen er nog andere vrouwen die boven de neus van Billy uitstegen (al een prestatie op zich!). Armanda en Britt bijvoorbeeld, maar die vertrokken al gauw weer.

quote:
15s.gif Op donderdag 20 april 2017 17:29 schreef Za het volgende:

Stel je voor dat Jessie hand in hand over het terrein zou huppelen met Jeroen en dan tegen Karin zou zeggen “Wij hebben nieuwe schoentjes leuk he?” Die zou je toch gelijk laten afvoeren?
Waarheen? Utopia lijkt de ideale plek voor deze mensen. Daar kunnen ze gelukkig zijn door de gedachte dat ze ergens heel goed in zijn (kunst, ondernemen of mode) en van schuimpjes en mede bewoners daarvoor waardering krijgen. Hierdoor gaan ze zelf ook echt geloven dat ze het fantastisch doen.

Dit soort mensen moet je niet opsluiten in een kille grijze kamertjes, maar op een afgesloten terrein zichzelf laten zijn (zolang anderen daar geen schade aan ondervinden) en af en toe zoet houden door ze in staat te stellen een markt te organiseren, een single uit te brengen, veel bier te consumeren, proberen af te vallen of onderdeel van een fotoshoot te mogen zijn voor een semi-bekend merk.

Utopia is dus de ideale plek voor dit volk.

Neem dit bericht (net zoals Utopia) niet al te serieus
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
pi_170364002
:{w Klagen doe je maar in KLB
  donderdag 20 april 2017 @ 21:32:57 #4
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_170364929
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 21:12 schreef vaduz het volgende:
:{w Klagen doe je maar in KLB
En klagen over de twins en Do..

Het moet toch niet gekker worden. :|W
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_170374212
quote:
7s.gif Op donderdag 20 april 2017 21:11 schreef MacDeMarco het volgende:
Laten we voorop stellen dat de meeste daar niet helemaal in orde zijn.
Uiteraard.

quote:
Door dit soort types aan een reality show te laten deelnemen hoopt Talpa op 'spraakmakende tv'
Eens, en dat is ook zo natuurlijk want wij hebben het er nu ook over, maar de manier waarop het spraakmakend is is het probleem, alsof je kijkt naar een groep zwakbegaafden, spraakmakend op een manier als een Nicoline die een relatie kreeg met Rienk was van zo'n ander niveau.

quote:
Helaas betekent dit dat wij ons vooral ergeren aan de meest debiele gedragingen van deze personen. Alleen normale vrouwen in Utopia zorgt niet voor leuke tv. De fout die Talpa elke keer maakt is, om de meerderheid van de vrouwen in Utopia, te doen bestaan uit figuren zoals Billy en Romy.
Exact, en dat maakt het ondraaglijk om naar te kijken. Is Utopia bedoelt als leedvermaak? Ik weet het gewoon niet.

quote:
Zelf ben ik voorstander van een eerlijke verdeling van normale leuke vrouwen en vrouwen die de hele dag bezig zijn met onder andere de debiele gedragingen die jij omschrijft in jouw post.
Daar zou ik me prima in kunnen vinden, maar gezien ze momenteel in tweevoud worden binnengehaald en er alweer 3 staan te trappelen waarvan ik er iig 1 vermoed als vallend in de tweede categorie lijkt het me tijd voor een klacht.

quote:
De normale leuke vrouw die wij graag zien is hoogstwaarschijnlijk veel te druk om deel te nemen aan deze show en zal zich bovendien niet graag laten opsluiten in deze bodemloze put vol met gajes, trollen, bedliggers en mensen met een verstoord realiteitsbesef. Heel af en toe is er een lichtpuntje die al snel weer wordt gedoofd. Nicoline wist natuurlijk niet beter omdat het programma echt net nieuw was. Later kwamen er nog andere vrouwen die boven de neus van Billy uitstegen (al een prestatie op zich!). Armanda en Britt bijvoorbeeld, maar die vertrokken al gauw weer.
Sommige leuke normale vrouwen zouden het als een uitdaging kunnen zien, wat zou ik graag iemand als Myrthe Hilkens bewoner zien worden, gewoon voor het contrast en de gesprekken die er zouden komen.

quote:
Dit soort mensen moet je niet opsluiten in een kille grijze kamertjes, maar op een afgesloten terrein zichzelf laten zijn (zolang anderen daar geen schade aan ondervinden) en af en toe zoet houden door ze in staat te stellen een markt te organiseren, een single uit te brengen, veel bier te consumeren, proberen af te vallen of onderdeel van een fotoshoot te mogen zijn voor een semi-bekend merk.

Utopia is dus de ideale plek voor dit volk.
Je ziet het dus als een soort van sociale werkplaats annex dierentuin, daar is inderdaad niets mis mee, maar sommigen lijken van slag te raken buiten hun natuurlijke habitat, er is zoveel onnatuurlijk gedrag.
pi_170374400
quote:
10s.gif Op donderdag 20 april 2017 21:32 schreef Pearlbitch het volgende:

En klagen over de twins en Do..

Het moet toch niet gekker worden. :|W

De nieuwe cute bewoonster is onderweg.
pi_170398282
Labiele vrouwen zijn er genoeg, alles voor een beurt en/of aandacht :')
SOONY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')