abonnementen ibood.com bol.com
pi_170356140
Uitgerekende data:

22 april: Thistleweed (meisje)
23 april: *** Tweedledee *** (meisje)

15 mei: Minarosa
15 mei: Messina (jongen)

4 juni: Adrian4 (jongen)
8 juni: ***Valerie. & Crutch*** (meisje)
13 juni: Vieve6
21 juni: Aisly

4 juli: ingee (jongen)
8 juli: FlyingFish (tweeling)
9 juli: kazy (jongen)
9 juli: Sara82 (jongen)
14 juli: Stroopwafelmeisje
22 juli: Lemijn

20 augustus: Skittles (jongen)
22 augustus: Flav (jongen)
22 augustus: ***littledrummergirl***

2 september: Memoru (jongen)
3 september: dobbey (meisje)
7 september: Nolita
15 september: Nanuke
16 september: LeSage

1 oktober: Frummeltje86
19 oktober: aloria

3 november: DevilsAndDust

15 december: Pannenkoekenmix

***-----------------***vermeldingen zijn (a.s.) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK).

Voor aanpassingen graag een dm/pm/quote.

[ Bericht 0% gewijzigd door Stormqueen op 24-04-2017 19:20:12 ]
pi_170356482
Ik besef me net dat ik vandaag alweer 20 weken zwanger ben. *O*
Gewoon al op de helft, zo voelt het nog helemaal niet!

Morgen seo, waarbij we wss ook horen of we een zoon of een dochter gaan krijgen. Als alles goed blijkt morgen gaan we dat zaterdag vieren door voor het eerst te gaan babyshoppen! *O*
  donderdag 20 april 2017 @ 17:04:38 #3
331634 Messina
He-le-maal niks
pi_170356833
20 weken voor Nolita! *O*
Powiedz mi, czy próbowałeś to przetłumaczyć?
pi_170357305
Zo ver alweer, Nolita, gaat snel dan toch ineens he?

Ik moest speciaal van de week bloedprikken vanwege een lage ijzerwaarde, maar dat bleek dus loos alarm. IJzerwaarde was nu prima en ijzerreserves ook. En verder had ik vandaag een fijn gesprek met de vk over de bevalling en ons bevalplan.

Ook even gehad over het verhaal waar mijn vriend mee thuis kwam van de week: dat bij het ziekenhuis waar hij werkt een vrouw op de stoep voor de deur was bevallen. :o . _O- . Het zal je maar gebeuren zeg. Ik weet nog dat ik de vorige keer toen ik door de draaideur naar binnen was gegaan op mijn hurken moest gaan zitten om een heftige wee op te vangen. Dat vond ik al redelijk gênant. Al kan dat je ook weer niet zo heel veel schelen op zo'n moment. *) .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_170357641
Op de helft Nolita *O*

Dat is wel fijn ja messina, dan heb je een datum om naar toe te leven.

Hier een goede nacht gehad, geen enkele actie overdag, dus we doen er nog een dag bij *)
Voordeel is wel, dat zo de zomergarderobe voor de kinderen afkomt. Vanavond shirt afmaken voor de jongste en jurk voor de oudste is af.
pi_170359099
Wauw Nolita, op de helft al! Het gaat zo ontzettend hard.
Ik rekende vandaag dat ik nog een krappe 3,5 maand werk en dan met verlof ben :o *O*
pi_170359758
Op de helft Nolita! *O*

Nu ik zo de OP zie, ben ik benieuwd hoe het met dobbey gaat
pi_170359867
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 19:34 schreef Skittles het volgende:
Op de helft Nolita! *O*

Nu ik zo de OP zie, ben ik benieuwd hoe het met dobbey gaat
Dat vroeg ik me laatst ook af!

Wat is verlof toch relaxt O+ Lekker rommelen en klussen in huis, kranten uitgebreid lezen 's ochtends, niet op spitsuur boodschappen doen. The good life :D
pi_170362547
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2017 19:38 schreef Minarosa het volgende:

[..]

Dat vroeg ik me laatst ook af!

Wat is verlof toch relaxt O+ Lekker rommelen en klussen in huis, kranten uitgebreid lezen 's ochtends, niet op spitsuur boodschappen doen. The good life :D
en waar laat je je dreuter dan ondertussen? :D
disclaimer
Noud
pi_170363751
Hamertje tik en hop daar ligt je dreuter K.O. lekker rustig te wezen :7
  donderdag 20 april 2017 @ 21:09:26 #11
331634 Messina
He-le-maal niks
pi_170363858
kids_in_cage_00.jpg

^O^
pi_170363950
Ik vind het ook superfijn, met I drie dagen naar kdv en mijn vriend die ook een dag thuis is. Ik ben maar één dag in de week echt alleen met I. _O_ .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_170364215
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2017 20:45 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

en waar laat je je dreuter dan ondertussen? :D
Opvang loopt door, vriend houdt zijn dag thuis met dreumes en hij gaat logeren bij opa's en oma's. Ik houd ook mijn vaste dag thuis met hem. Hij vindt de opvang sowieso zo leuk, het zou bijna zielig zijn om hem daarvan thuis te houden.

Er moeten (vind ik) echt nog wat dingen gebeuren in ons voormalige klushuis, voor die tijd kan de baby echt niet komen anders ziet 'ie dat de plinten in de gang nog niet af zijn :o ;) Nu kan ik dat mooi overdag doen zonder dat er iemand in huis is. Al liepen de katten gisteren wel over mijn vers gelakte dorpels heen }:|
pi_170364418
Ah crap, kijken baby's naar plintjes? :o de mijne krijgt een rolberoerte als hij de staat van ons klushuis ziet
  donderdag 20 april 2017 @ 21:32:46 #15
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_170364924
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 21:21 schreef Skittles het volgende:
Ah crap, kijken baby's naar plintjes? :o de mijne krijgt een rolberoerte als hij de staat van ons klushuis ziet
Mijn baby niet, hoor!
Die kijkt naar waar plinten hadden moeten zitten :')

Nolita op de helft! *O* gaat snel opeens! En LeSage nog maar 3,5 maand werken!

Hier ook opeens "toch wel best wel zwanger": de kraamzorg wil komende week al de intake doen (toch die plinten fixen deze week! Al kan ze niet klagen dat ze niet gepoetst zijn als ze er niet zitten :P), het kraampakket is binnen (maar die gaat dicht de kast in tot we er niet onderuit kunnen ;)) en ook collega's die ik zelden spreek vragen me nu "hoe het gaat" (en dan gek kijken als ik niet verder kom dan "goed, en met jou?" :{w). Maar ik blijf nog even met m'n kop in het zand ):O
pi_170367383
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 21:21 schreef Skittles het volgende:
Ja en dan halen ze er hun vingertje overheen om te kijken of er stof op ligt. :'(
  donderdag 20 april 2017 @ 22:30:39 #17
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_170367796
Meld! Met schaamrood op de wangen omdat ik al die tijd niets heb laten horen maar telkens kwam het er niet van :@ Gelukkig heb ik lieve fb vriendjes die mij dan ff een schop onder mijn hol geven en mij er op wijzen :+

Anniehoe meld met dikke, tegen alle verwachtingen in, meidenbuik en bijna 21 weken zwanger *O*
pi_170368711
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 22:30 schreef dobbey het volgende:
Meld! Met schaamrood op de wangen omdat ik al die tijd niets heb laten horen maar telkens kwam het er niet van :@ Gelukkig heb ik lieve fb vriendjes die mij dan ff een schop onder mijn hol geven en mij er op wijzen :+

Anniehoe meld met dikke, tegen alle verwachtingen in, meidenbuik en bijna 21 weken zwanger *O*
Heerlijk!
pi_170369201
quote:
10s.gif Op donderdag 20 april 2017 22:23 schreef Cygne het volgende:

[..]

Ja en dan halen ze er hun vingertje overheen om te kijken of er stof op ligt. :'(
Gelukkig hebben we geen plinten 8-) en anders gooi ik de baby tzt dit pakje aan

o-BABY-MOP-facebook.jpg

Ga maar lekker zelf je zooi opruimen als je kritisch bent :{w

Goed van je te horen dobbey! Fijn dat het goed met jullie gaat *O*
pi_170370613
Ik moet dat pakje. :o
pi_170373808
In het vorige topic vertelde ik dat ik sterke vermoedens had zwanger te zijn. Ik zou vanavond gaan testen maar ik durf niet. :')
Straks is het dik negatief omdat het eigenlijk nog wel heel vroeg is (moet rond deze dagen ongesteld worden, weet niet de exacte dag/cyclus).
Dus om te voorkomen dat ik negatief test (als ik wel zwanger ben maar nog te weinig hcg heb aangemaakt), wacht ik gewoon een tot minstens dinsdag ofzo. :@
Ik ben ook niet meer misselijk geweest en ik ben echt bang dat ik toch ineens ongesteld ga worden.
Dus ik kruip weer even weg hier en meld mij bij 'Wachten op het tweede streepje'. Wie weet tot gauw! :)
  vrijdag 21 april 2017 @ 06:53:35 #22
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_170374855
Spannend Venco, succes met afwachten en hopelijk tot snel!

Fijn om van je te horen Dobbey! Ik volg je berichtjes wel op Facebook, maar om daar dan hier iets over te posten voelt ook zo stalker-ish :')

Verder: vandaag 28 weken! Hallo derde trimester O+ *O*
Andere juli-mama's: gaat de tijd bij jullie ook zo snel de laatste weken? Die vliegt echt voorbij!
pi_170375006
Spannend Venco!

Dobbey goed om van je te horen!

Stroopwafel in het 3de trimester alweer *O*
  vrijdag 21 april 2017 @ 09:45:01 #24
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_170376292
Succes venco ^O^

Stroop 3e trimester *O* *O* enneuhhh I like stalkers :9

Skittles kun je er bij mij meisje achter gooien O+ (Oh en uitgerekende datum is 3 september *) )
pi_170376530
Elke avond lees ik OUD weer even door maar ook iets mee schrijven lukt mij nagenoeg niet

Heerlijk om te lezen hoe ieder het ervaart en af en toe zie ik er herkenning in. Uit mijn vorige zwangerschap of nu uit deze nog prille zwangerschap (nu 7 wkn 5 dgn)

De vermoeidheid overschaduwd hier nu het meest, om 16:00 heb ik een zwaar inkakmoment. Samen met een dartelende peuter in huis vind ik dat toch wel zwaar sommige dagen.

Fijne vrijdag allemaal!!
pi_170376593
Dobbey, wat fijn dat alles goed gaat! *O*

Stroopwafel, ik ben zo blij dat het nog wel even duurt voor de kraam hier komt kijken. Met gereedmaken van de kinderkamer is er hier echt dikke chaos in huis. Ik vind het zelf al erg, en ik hoef niet een kraam op bezoek die komt om te weten dat dit echt niet kan. Gelukkig ben ik nog maar net zwanger al bijna 20 weken. :o
One could tolerate a world of demons, for the sake of an angel.
pi_170376756
Mijn kraam heeft vorige keer niet eens naar de babykamer gekeken (was toen ook nog niet klaar), dus niets om je druk over te maken Nanuke! Het ging hier vooral om het doorspreken van wensen en wat wij van de kraamhulp verwachten zodat ze een goede match konden maken, en het bespreken van praktische zaken zoals parkeren.

Onze babykamer is nog helemaal kaal. Plinten en vloer liggen er al wel (hebben we laten liggen) maar verder scoren we een dikke onvoldoende. Moeten ook nog een 2e wieg en maxi cosi kopen, en onze tweeling komt al over max 8 weken.

En ik moet alle kleding nog uitzoeken, dat is het enige waar mijn hormonen een beetje van balen. Dan kan ik zien of ik nog echt dingen nodig heb, met name in de mini-maatjes. Maar wat ik heb ligt allemaal door elkaar in het nieuwe huis, waar ik niet zo goed zelfstandig kom (en ook niet praktisch is met dreumes).
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_170376830
Grappig weer die verschillen. Ik maak me over van alles druk, maar niet over wie de chaos van de potentiële babykamer ziet. Als het maar af is voor het kind daar wil slapen, en de wieg naast mijn bed staat bij de geboorte. Maar ik ben heus niet op alle fronten relaxed :P

Heerlijk die verlofverhalen! Doordat ik nog een week vakantie heb binnenkort kan ik tot mijn verbazing echt gaan aftellen: nog 6 weken werken in totaal! Echt schrikbarend weinig. Het helpt trouwens ook dat ik toch met 34 weken stop.

Leuk de prille zwangeren, en fijn van je te horen Dobbey, en Stroop: ja opeens gaat de tijd vlotter. Ik ben al 27 weken :o bizar.

T's, spannend dat het jullie tijd is nu! Succes met de laatste loodjes.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_170376952
De intake van de kraamhulp heeft hier tot twee keer toe in de keuken plaatsgevonden, de rest van het huis hebben ze niet gezien. :D . Het enige waar de vrouw dit keer 'zenuwachtig' over werd, was dat ik nog geen kraampakket had aangevraagd. Dat moest ik toch maar snel gaan doen. _O- . Het komt vandaag binnen, geloof ik.

Lemijn, wat fijn dat je kunt gaan aftellen. Gek is dat he? Het gaat ineens heel rap! Je bent op vakantie geweest toch? Hoe was het?
  vrijdag 21 april 2017 @ 10:36:15 #30
455240 Tweedledee
Contrariwise
pi_170377228
Nolita op de helft :s)

Stroop 3e trimester, dan wordt het heel echt he :)

Fijn dat het zo goed gaat Dobbey!

Top dat je ijzer toch goed blijkt te zijn Franny ^O^

Hopelijk krijg je snel je energie terug Zonnestraal, lijkt me ook lastig met al een mini in huis.

Hier weer een dagje dingetjes naaien ter afleiding. Big ass speelkleed staat op de planning, ff uitvogelen hoe ik die onder de naaimachine gefrot krijg :')
pi_170377277
Ja, want een kraampakket staat echt hoog op je wensenlijst! Wel handig om te hebben natuurlijk op enig moment maar rustig aan, zou ik zeggen.

Ja ik was weg! Ik wist niet dat ik dat had verteld maar herinner me nu die vraag over die zwangerschapsverklaring met verkeerde datum. Hij werd gewoon geaccepteerd vannacht tijdens de overstap, gelukkig maar want anders was ik nu in een ver land zonder visum. (8>

[ Bericht 7% gewijzigd door Lemijn op 21-04-2017 10:48:40 ]
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_170377310
Heb het kraampakket hier nog nagenoeg ongebruikt staan van de vorige keer. Koop wel een pak nieuwe gaasjes en dan vinnik 'm wel weer compleet.

Hier ook geen haast met de babykamer. T heeft hier 10 maanden op onze kamer gelegen. Dus we hebben nog ff :P
pi_170377394
Hello :)

Fijn dat aftellen! Adrian nog 9 dagen en Lemijn nog 6 weken! Hier nog maar 5 werkdagen tot mijn verlof :o! Nog wel even voordat het echt begint maar heb deze week nog een paar dagen vrij!

Oh ik heb net een stukje gewandeld en voel me stokoud :(. Helemaal last van mijn rug en allemaal steken.. Dat had ik bij nummer 1 helemaal niet...

Vanmiddag nog voor een extra groei echo naar het zkh... Dan kunnen we ook zien of de baby nog in stuit ligt. Ik verwacht het wel want ik lijk bovenin het hoofdje nog te voelen... maar wie weet!
pi_170377430
Oh Vieve, ik hoop het voor je! Anders een draaipoging of wachten ze daar nog even mee?

Lemijn, een 'ver ver land'?, je houdt het wel spannend/mysterieus! :D . Maar was het leuk?

Ja, die babykamer heeft echt niet zo heel veel prioriteit als je toch van plan bent de baby in je eigen kamer te houden. Het belangrijkste is dat je bepaalde spullen in huis hebt. Overigens denken mijn hormonen daar nu echt anders over en ben ik dus wel fanatiek bezig met de babykamer. Ik wil gewoon dat alles af is en dat ik in mijn kraamtijd nergens aan hoef te denken verder. Al met al ben ik echt veel beter voorbereid en heb ik al veel meer in orde dan destijds met I. _O- .

Het enige waar ik dan geen tijd voor kan vinden, is wat sessies hypnobirthing doen. *) . Ik vrees een beetje dat omdat mijn eerste bevalling zo soepel ging en 'volgens het boekje' dat ik het nu wat onderschat en het wel eens tegen kan gaan vallen. ;( .
pi_170377477
:') 1x ver was genoeg. Typefout, ik moet even bijslapen denk ik. Of ik dacht dat ik een sprookje aan het schrijven was.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: Vieve, succes bij de echo. Hij mag nog wel in stuit bij deze termijn, toch? Dus dan is het vooral leuk om te zien of je het goed voelt. Hopelijk vooral goede groei straks.
pi_170377568
Ja, dat vind ik heel ver ver, Lemijn! 8-) . Trok je de lange vlucht goed, geen last van harde buiken gehad e.d.?
pi_170377607
Goedgekeurd bij de verloskundige. Baby nog steeds braaf hoofd beneden. En ik was goed te strippen *O* ze gaf me goede kansen voor vanavond/vannacht. Ik durf niet zo optimistisch te zijn, maar zou erg graag baby willen knuffelen O+

De rest heb ik gelezen, maar niets van onthouden :')
pi_170378656
Spannend Theeleuter! Verse baby in aantocht!

Lemijn is ver ver weg. Zat je baby niet in je nek bij het opstijgen? Ik heb vorige zwangerschap ook rond die termijn gevlogen en vond dus vooral het opstijgen raar voelen.

Nog 8 dagen hier :9
Ben er wel echt klaar mee hoor, met werkstress. Mentale breakdown's ed.

Vieve, waarom krijg jij extra groeiecho's? (ik denk dat ik wel ergens gelezen heb, maar het vergeten ben).
  vrijdag 21 april 2017 @ 12:11:20 #39
331634 Messina
He-le-maal niks
pi_170378998
Woohoo, wij hebben eindelijk een datum. *O*

Thee, superspannend, ga voor je duimen!

Ik heb niet bijgelezen, ben even hyper. *O*
pi_170379229
Fijn Messina *O*
pi_170379629
Spannend Thee!

Wat fijn Messina!

Verlof is nog even een ver-van-mijn-bed-show :+

Al worst het binnenkort wel een ongemakkelijke aankondiging op m'n werk... Mijn ouderschapsverlof loopt af in augustus en heb nog niet zolang geleden gezegd dat ik dan weer een dag extra ga werken.
Ja, voor 2 maanden dus... :X

Plus er staat een mega-project gepland wat vrijwel exact in mijn verlof valt :+
Timing, I haz it not :')
pi_170379830
Fijn, Messina!
Spannend, Theeleuter! Hopelijk snel een baby in armen. O+.

Verlof, daar ben ik met nog niet eens 12 weken zwanger wel al mee bezig. :+. In het nieuwe schooljaar hoef ik nog maar drie weken te werken (ik stop met 34 weken en het schooljaar begint pas heel laat), dus de vacature voor een vervanger moet er zo snel mogelijk uit. Voelt heel gek!
Vooral omdat ik verschrikkelijk zenuwachtig ben voor de echo van komende maandag. Ik hoop zo dat het nog goed is...
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_170380320
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2017 09:45 schreef dobbey het volgende:

Skittles kun je er bij mij meisje achter gooien O+ (Oh en uitgerekende datum is 3 september *) )
Done!

Wat fijn Messina! *O*
pi_170380364
Oh, dat is wel heel lekker, DAD, dat je tijdens een groot deel van je zwangerschap zomervakantie hebt en dan nog maar drie weken werken. En dan zou het ook nog kunnen dat je in die drie weken vooral wat taken doet en niet zozeer voor de klas gaat staan?

De echo komende maandag is een definitieve termijnecho?
pi_170380979
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 april 2017 13:06 schreef Franny_G het volgende:
Oh, dat is wel heel lekker, DAD, dat je tijdens een groot deel van je zwangerschap zomervakantie hebt en dan nog maar drie weken werken. En dan zou het ook nog kunnen dat je in die drie weken vooral wat taken doet en niet zozeer voor de klas gaat staan?

De echo komende maandag is een definitieve termijnecho?
Ja, omdat ik bij de vorige echo nog geen tien weken was en een inwendige echo heb 'geweigerd'. :+. Als het goed is, ben ik komende maandag precies 12 weken.

En dat is inderdaad heel lekker! Ik heb met mijn leidinggevende afgesproken dat we na de meivakantie even bij elkaar gaan zitten om te kijken wat we met die drie weken gaan doen. Het lijkt me voor een vervanger ook erg onprettig om niet het jaar te kunnen starten met zijn/haar klassen, maar na drie weken in te vallen. Ik zou misschien mijn persoonlijk budget in kunnen zetten, dan blijven er nog maar twee weken over. Ik weet alleen niet zo goed wat voor taken ik dan zou kunnen gaan doen.
pi_170382112
Wat fijn Messina!!!

Oeh Thee spannend! Ik duim voor je dat je gauw mag knuffelen!

Oh das niet fijn Adrian! Gelukkig nog maar 8 dagen dan... Extra groei echo omdat de baby erg klein is... Maar gelukkig geen zorgen vanuit de gyn. bij de vorige echo.. De eerste was ook een mini. Hopelijk nu ook geen zorgen...

Lemijn hij/zij kan nog wel draaien maar bij de eerste uiteindelijk ook een stuitbevalling gehad, dus hoopte dat deze misschien wel op tijd vast goed ging liggen... Maar we wachten t af...

Lastig Twist dat het niet zo gemakkelijk voelt, hopelijk valt t mee... & DaD ook al mee bezig. Ik snap het wel. Het is ook fijn als het op tijd en goed geregeld is...

Begrijpelijk de spanning voor de echo DaD! Hopelijk is alles goed! Ik duim mee!
pi_170383312
Zojuist 20 weken echo gehad. De baby is helemaal goedgekeurd en we krijgen een meisje! *O*

Helaas wel een domper op mijn geluksgevoel. Waar ik na de nekplooimeting al bang voor was. Mijn placenta ligt van voor naar achter voor de uitgang. De kans dat die nog daar weg gaat is minimaal.

Dus geen (nooit meer dus) thuisbevalling, niet eens natuurlijk bevallen. Dat vind ik nog niet eens het ergste. ik maak me nu vooral zorgen om evt gevolgen later in de zwangerschap. Is placentaloslating een gevolg van ed? Wellicht dat mignonne of wupwup mij een realistisch beeld kunnen schetsen ben bang voor horror verhalen als ik ga Googlen. Zo vervelend dat dit nu mijn gevoel over de echo bepaalt ;(
  vrijdag 21 april 2017 @ 16:37:10 #48
448209 Memoru
Chocolade<3
pi_170384518
@Thee: Spannend!!! Hopelijk komt baby snel!

@Nolita: Fijn dat alles goed is met je meisje O+ Wel super balen van de placenta..

Heb gisteren de 20 weken echo gehad. Niet echt een prettige echoscopiste. Ze had een stagiaire mee en ze besteedde daarom niet echt aandacht aan mij en partner.. Alles is volgens zij konden zien goed. *O* *O*

Brief meegekregen voor de verloskundige die ik net ff heb zit lezen. Snap alleen 2 dingetjes niet en google helpt ook niet..

1. Foetale beweging: verminderd. Wat wordt hier mee bedoelt? Meneer was tijdens de echo juist erg druk aan het bewegen.

2. Placenta: laag posterior. Wat houdt dat in?

[ Bericht 0% gewijzigd door Memoru op 21-04-2017 16:42:24 ]
pi_170385211
Nolita en Memoru, wat vervelend dat jullie zoveel vragen overhouden na de 20 weken echo! Ik heb wel een paar antwoorden maar is het niet nog slimmer om op korte termijn je verloskundige te zien/spreken? Fijn van de goedgekeurde kinderen verder natuurlijk O+

Memoru: laag posterior betekent dat de placenta de achterwand zit en laag, maar niet op de baarmoedermond. Of in ieder geval: dat het geen problemen oplevert. En dat je nog enorm veel getrapt kan gaan worden :)
Die eerste opmerking betekent dat ze echoscopist blijkbaar vond dat je baby relatief weinig bewoog. Verminderd klinkt zo als een oordeel he? En gek dat het niet overeenkomt met wat jij zag. Maar als ze het echt te weinig vond zou er wel een advies uitrollen voor vervolgen. Dus vertrouw maar gewoon op wat je voelt, zou ik zeggen. Voel je al wat zelf?

Nolita: wat balen! Ik kan me je teleurstelling zo goed voorstellen, en je zorgen ook. Google heeft gelijk dat het onhandig is en gevolgen kan hebben, maar hoe het exact zit qua getallen enzo weet ik ook niet. Heb je snel weer een afspraak?

Vieve: met je eerdere ervaring kan ik me goed voorstellen dat je inzit over die ligging. Hopelijk gaat deze draaien of laat ie zich draaien.
pi_170389081
Leuk Nolita een meisje en alles goed met de baby :)!! Wel erg vervelend dat de placenta zo is blijven liggen en dat je er zo veel zorgen over hebt. Kon je de vragen vandaag niet kwijt bij de echoscopist/arts?

Memoru wat rot dat je het niet getroffen hebt met de echoscopist. Vooral omdat het toch een spannend en belangrijk moment is en dan is het fijn als ze goed de aandacht voor je hebben.

De echo hier bracht weinig nieuws. De baby is nog steeds een mini stuitligger. De gyn wilde graag nog een afspraak plannen voor een echo. Hij maakte zich geen zorgen over de conditie van de baby, dus dat is heel fijn. Hij wilde me op dit moment nog niet terug verwijzen naar de verloskundige, omdat de baby wel erg klein is en hij een thuisbevalling met zulk kleintje niet zou adviseren. Bij 35 weken dus weer terug voor de volgende echo. Wel een beetje wat ik verwacht had. Tijdens de eerste zwangerschap werd ik steeds tussen de verloskundige en het ziekenhuis heen en weer verwezen, dus ik denk dat dit wel zorgt voor wat meer rust.
pi_170389481
Vieve, een meisje *O* Neem je tijd om aan het idee gewend te raken wat je te wachten staat. :*

Memoru, fijn dat alles goed was. Ik zou je vragen vooral aan je verloskundige stellen. heb je binnenkort een afspraak?

Vieve, je kleine vechtersbaasje. Je klinkt alsof je er best vrede mee kan hebben.

Ik was vergeten hoe lang die eerste weken duren. Nog 1,5 week tot de eerste echo. Op de één of andere manier heb ik het volste vertrouwen in dat kleine wezentje in me. Tegelijkertijd word ik daar juist bang van, want wat nou als dat gevoel niet klopt en ik het mis heb. Maargoed. Afwachten it is.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  vrijdag 21 april 2017 @ 21:36:17 #52
448209 Memoru
Chocolade<3
pi_170391410
@Lemijn: Gelukkig! Ik voel best wel veel beweging, gehele dag door eigenlijk. Dus maak me er momenteel niet zo druk over. Misschien hebben ze gewoon het verkeerde aangeklikt. Ik heb over 1,5 week een afspraak met de VK

@ Vieve: Vond het idd erg jammer achteraf. Een kennis van me heeft deze week een miskraam gehad. Zij zou ook in september uitgerekend zijn en kreeg ook een jongen. Dus was eigenlijk allang blij dat bij mij alles goed was. Hopelijk een goede 35 weken echo voor jou:)

@Krisvc: Wachten tot die 1e echo duurde idd erg lang! Enige wat je kan doen is leuke dingen zodat de tijd misschien wat sneller gaat.
pi_170397397
Gisteren hebben we een kennismakingsgesprek gehad met de toekomstige kinderarts van ons kindje. Fijne man, fijn gesprek. Heel veel handvatten gekregen over wanneer er ingegrepen moet worden en de medicijnen die het moet gaan krijgen. Prettige man, en ik heb er een fijn gevoel aan overgehouden. Hij wilde ook zo'n 2 weken na de bavalling graag al kennismaken, niet dat het kindje er dan al wat aan heeft, maar gewoon om de behandelrelatie vast op gang te brengen. Ik was helemaal ontroerd datie dat wilde, gekke hormonen. :+
pi_170397501
40 weken *O*
pi_170397593
Thistle _O_ mijlpaal der mijlpalen _O_
Wordt jij 1 vd 4% die op de UD bevalt, of alles nog rustig? ;)
  zaterdag 22 april 2017 @ 09:11:10 #56
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_170397648
Fijn is dat he nanuke als behandelaars mee denken en doen O+ Ik heb dat in Zwolle en ben zo blij dat we de keus hebben gemaakt om daar te blijven ipv te kiezen voor de makkelijke weg en kortste weg voor het ziekenhuis hier 15 minuten vandaan.

Nu ik hier toch weer kom heb ik ook ff een vraag.

Ik merk dat hoe meer ik richting de 24 weken ga ik steeds meer onzeker word. Ik heb mij als doel gesteld om die 24 weken te halen en uitgerekend nu heb ik gekozen om de echo's op 2 weken te laten zetten ipv elke week, stupid me 8)7 maar goed nog een paar dagen volhouden en dan maandag ff Porkie loeren maarrrr morgen ben ik 21 weken en ik voel Porkie nog steeds niet of iig niet bewust. Nu ligt mijn placenta voor dus het is wel te verklaren maar toch word ik er erg onrustig van omdat iedereen om mij heen blijft roepen dat ze al tussen week 16 en 19 leven voelden. Zijn er mensen hier die ook zo laat pas wat voelden? :@
pi_170397652
Een meisje voor Vieve *O*

Wat fijn zo'n betrokken arts, Nanuke!

Thistle de 40 weken volgemaakt *O* Spannond!

Joehoe Thee? Hoe was je nacht? Je zit toch niet al stiekem bij de baby's te posten he? O-)
pi_170397763
Memoru, fijn van de goede echo! Jammer dat de focus niet geheel op jullie lag daarbij.

Vieve fijn dat ze het goed in de gaten houden.

Kris de tijd gaat soms idd langzaam en soms vliegt ie juist. Nog even geduld hebben! :*

Nanuke fijn van de goede kennismaking, klinkt alsof ze het zo goed mogelijk aanpakken allemaal.

thistle UD! *O*

Ik heb over 2,5 week afspraak bij de verloskundige, maar heb met mijn vriend afgesproken haar volgende week te bellen als ik ongerust blijf en behoefte heb aan antwoorden.
Heb de gynaecoloog wel gevraagd wanneer ze het zeker zou weten. Ze gaf daarop een antwoord en gaf mij daarbij ook het gevoel dat het een wonder zou zijn als het bij mij nog zou veranderen.
Heb toch maar even Google aangeslingerd :@ . Blijkbaar behoor ik tot 0,3% van de vrouwen en val ik in geen enkele risicogroep, vette pech dus.
Risico's: ziekenhuisopnames of bedrust in geval van bloedingen nemen toe vanaf het 3de trimester. Daarbij komen ook praktische vragen zoals of het überhaupt verstandig is om met de camper op vakantie te gaan van 28-30 weken zoals ons plan was ed.

Vandaag even de zorgen opzij en gaan we babyshoppen om te vieren dat we een dochter krijgen en alles goed met haar lijkt te zijn. O+
pi_170397819
Ik heb (helaas ;) ) heerlijk geslapen. Paar keer wakker van mooie stevige wee, maar ja, aan die paar heb ik niets haha.
Eens zien wat vandaag brengt. 41 weken *O*

Thistle UD *O*

Wat fijn Nanuke dat het een goed gesprek was!
pi_170397880
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 april 2017 09:11 schreef dobbey het volgende:
Fijn is dat he nanuke als behandelaars mee denken en doen O+ Ik heb dat in Zwolle en ben zo blij dat we de keus hebben gemaakt om daar te blijven ipv te kiezen voor de makkelijke weg en kortste weg voor het ziekenhuis hier 15 minuten vandaan.

Nu ik hier toch weer kom heb ik ook ff een vraag.

Ik merk dat hoe meer ik richting de 24 weken ga ik steeds meer onzeker word. Ik heb mij als doel gesteld om die 24 weken te halen en uitgerekend nu heb ik gekozen om de echo's op 2 weken te laten zetten ipv elke week, stupid me 8)7 maar goed nog een paar dagen volhouden en dan maandag ff Porkie loeren maarrrr morgen ben ik 21 weken en ik voel Porkie nog steeds niet of iig niet bewust. Nu ligt mijn placenta voor dus het is wel te verklaren maar toch word ik er erg onrustig van omdat iedereen om mij heen blijft roepen dat ze al tussen week 16 en 19 leven voelden. Zijn er mensen hier die ook zo laat pas wat voelden? :@
dat vroege voelen is meestal bij een tweede kindje zei mijn vlos. Ik voelde ook nog niks met 20 wk en ze vertelde dat dat normaal was en dat het voor week 24 zou gebeuren. Ben nu 22 en hij beweegt :Y. Ik was ook n beetje wtf want in alle blije doos tijdschriften staat in die weeklijstjes vanaf week 16 al "vanaf nu zou je m kunnen voelen" :{w no way jose!
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_170397895
Hier nog geen actie dus ik gok niet dat ik bij de 4% ga horen.
Had bedacht dat ik maandag wel een handige dag zou vinden. Makkelijk met opvang, juiste verloskundige. Lijkt me wel wat dus ik heb die datum maar alvast besteld.

Nolita, wat veel dingen die dan nu in je hoofd spelen :*

Dobbey, ik voelde bij de eerste twee ook pas laat iets, volgens mij pas bij 20/21 weken.
pi_170397917
Dat voelen is ook een kwestie van herkennen en er aandachtig mee bezig zijn :Y als ik een drukke dag heb dan beweegt ie ongetwijfeld ook maar merk ik er niks van. Als ik dan even ga zitten en er echt op let voel ik de stompjes ect. Wel nog vrij zacht ect, niet overduidelijk "dat zal wel een voet zijn" ofzo.
  zaterdag 22 april 2017 @ 09:49:31 #63
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_170398008
Bedankt voor de reacties dat bied iig wat geruststelling. :@
pi_170398042
Thistle 40 weken!

Dobbey, ik heb ook dat onzekere gevoel over het nog niet voelen. Wordt ook lekker versterkt door iedereen die maar steeds vraagt 'en voel je het al???'. Maar de vk zei ook al dat het ook als de placenta niet voor ligt, heel verschillend is wanneer je het kindje gaat voelen, en inderdaad dat t soms wel tot 22 weken kan duren. Dus zolang ik nog geen 22 weken ben, heb ik met mezelf afgesproken dat ik me er geen heuze zorgen om mag gaan maken.

Nolita, wat een vervelend verhaal dat je na een goede echo met zoveel vragen blijft zitten. Ik hoop dat je het een beetje op de achtergrond kan schuiven en lekker kan genieten van het shoppen. O+
pi_170398112
Lekker babyshoppen Nolita! O+

Hier ook de placenta aan de voorkant en mij werd dus ook verteld dat je pas rond 24 weken leven zou voelen.
Ik voelde hem onbewust al vanaf 18 weken.
Dacht eerst dat het m'n darmen waren, het voelde een beetje aan als spiersamentrekkingen.
Maar vanaf 20 weken voelde ik duidelijk hardere 'schopjes' als ik er bewust mee bezig was.
Dus maak je niet druk als je nog niks voelt, we hebben gewoon een stootkussen aan de voorkant die de schopjes opvangt :P
pi_170398663
Hier bij de eerste ook pas vanaf 21 weken dobbey. Het is ook een gevoel wat ik niet gewend was en dus ook niet herkende (ook al lag mijn placenta gunstig daarvoor). Bij de tweede zwangerschap herkende ik dat een stuk eerder, vandaar ook dat eerder voelen denk ik.

Thistle 40 weken *O*
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸&gt;&lt;(((º&gt;
pi_170399398
Nanuk Flav hier kreeg ik ook te horen dat ik de placenta aan de voorkant heb zitten, ook heb ik de kans dat ik een minder dikke buik krijg volgens de vk.

Thee en Thistle 41 en 40 weken jonge jonge toch maar trap lopen en heel veel pittig eten oehhh en sex :o

Vandaag maar even op en neer naar de baby dump, ik ga toch echt maar 2 zwangerschapsbroeken halen en hopelijk kunnen ze mij helpen met een goede bh want ik ga zelfs al kokhalzen van mijn aangepaste sport topje, die toch echt veel ruimer zat dan mijn bh's :{
pi_170400157
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 11:20 schreef Aloria het volgende:
Thee en Thistle 41 en 40 weken jonge jonge toch maar trap lopen en heel veel pittig eten oehhh en sex :o
Alledrie klinkt niet heel aanlokkelijk :')
pi_170400656
Je moet gewoon even een meltdown krijgen, thee. Dat hielp hier fantastisch *D
disclaimer
Noud
pi_170400739
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 11:56 schreef Theeleuter het volgende:

[..]

Alledrie klinkt niet heel aanlokkelijk :')
Haha, ik dacht precies het zelfde.

@sq, ik zal mijn best doen, maar jij was nog wel wat verder dan ik toch?
pi_170400943
Ik was 9 dagen over tijd ja. Het duurt hoe dan ook niet lang meer maar vanaf je uitgerekende datum lijkt elke dag een week te duren :')
disclaimer
Noud
pi_170401553
Ik kreeg net de opmerking dat ik erbij zit als een hoogzwangere. Oftewel niet erg charmant :') Ik voel me niet zo, maar begin ook wel wat ongeduldig te worden waar die baby blijft... Ik gruwel van ananas dus toch maar de suggesties van Aloria proberen :P
pi_170401633
Ach, het gaat zo snel als dat het gaat. En er gebeurt wel wat, dus ben er redelijk rustig onder. Neemt niet weg dat ik nog steeds liever nu dan morgen babyknuffel ;)
pi_170402704
Ik vind het op het moment nog vrij makkelijk gaan allemaal (relatief gezien dan hè, blijf natuurlijk wel hoogzwanger). Denk dat het ook nog wel even goed blijft gaan, de tijd kruipt ook helemaal nog niet. Al duurt het nog drie weken dan nog denk ik dat het me wel goed af zou gaan (heb alleen geen zin in het medisch circus)
pi_170403433
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 13:47 schreef Thistleweed het volgende:
Ik vind het op het moment nog vrij makkelijk gaan allemaal (relatief gezien dan hè, blijf natuurlijk wel hoogzwanger). Denk dat het ook nog wel even goed blijft gaan, de tijd kruipt ook helemaal nog niet. Al duurt het nog drie weken dan nog denk ik dat het me wel goed af zou gaan (heb alleen geen zin in het medisch circus)
(Dat circus is geen verplichting hè :) )
pi_170404110
Ja, dat weet ik :) Maar vind dat wel spannend. Heb in ieder geval een tijdje geleden wel al afgesproken met de verloskundige dat ik de woorden inleiden en strippen niet te horen krijg voor de 41 weken en dat ik het liefste evengoed thuis beval na de 42 weken. Maargoed, is nu nog niet aan de orde dus probeer er niet aan te denken.
pi_170407140
Dat is de slimste weg. Kans dat je over de 42 weken gaat is echt maar heel klein.
pi_170407635
Thistle ik hoop zo dat je snel je kleintje in de armen mag hebben O+
Hier heb ik een love2wait lengte maat broek gekocht, eerst maar 1 want het word toch zomer en een noppies legging :@

Had al een heel buikje volgens de mevrouw , ben dan ook helemaal opgezet en met mijn scoliose loop ik al zo hol als wat :')

Rondje kinderwagens gekeken ohhhhhh als de 20 weken echo goed is samen met vriend lief de winkel leeg kopen kan niet wachten *O*

( het leek al heel wat met zo'n zwangerschaps broek aan, ze zitten wel goddelijk trouwens :@ )
pi_170419511
Heerlijk geslapen :) rond 21 uur gisteren was alle activiteit foetsie. Eens zien wat vandaag brengt. Ze heeft officieel het record in handen nu. 39+2, 41w en 41+? :')
pi_170419761
Je houdt​ het spannend Thee

Ud voor Tweedle *O*
  zondag 23 april 2017 @ 09:07:32 #81
455240 Tweedledee
Contrariwise
pi_170419979
Jeetje Thee, je meisje is wel een twijfelkont zeg met die voortekenen steeds ;) Blijft spannend!

De dag die je niet gedacht had dat zou komen... 40 weken gehaald :o *O*
Ik had zelf gevoelsmatig gedacht dat ze eerder zou komen, en met mij zo'n beetje iedereen, er zijn heel wat weddenschapjes gesneuveld volgens mij :D
Maar het kan net zo goed nog vandaag, dat zou ik wel stoer van haar vinden 8-)

De eerste 'hoe gaat het' whats app van vandaag al in de pocket trouwens :')
pi_170420107
UD voor tweedle! *O* We kunnen nog vandaag doen met zijn allen ;)
pi_170420133
UD voor tweedle! *O*
Gaan de 3 T's dan toch voor de datumdrieling!?

Gister goed kunnen oriënteren op de grote dingen en de meeste keuzes wat dat betreft al wel kunnen maken. Was fijn om legaal door de babyspulletjes te snuffelen, maar voelde nog wat onwennig door mijn voor onbekenden nog niet heel opvallende buik.

Ik merk dat ik de onrust weer kan wegstoppen en het genieten weer naar boven komt. O+
  zondag 23 april 2017 @ 09:41:51 #84
331634 Messina
He-le-maal niks
pi_170420285
Yay voor de UD van Tweedle *O*
Ik verwacht elke ochtend een baby voor minstens één van de drie T's :D

Aloria, wanneer "mag" je lekker gaan shoppen? *)

Nolita, fijn dat je je wat beter voelt! Hopelijk blijft het onrustige gevoel weg! :*

Ik ben sinds vrijdag helemaal zen. De (abnormale) angsten zijn weg, slaap weer relatief goed. Durf zelfs te zeggen dat ik nu een beetje geniet van zwanger zijn. O+

DAD, ik ga voor je duimen morgen! :Y
pi_170420442
Ik heb de baby voor morgen besteld, doen jullie dan mee Tweedle en Thee?

Ergens zou het best makkelijk zijn om van te voren te weten wanneer de baby precies komt maar vind dit afwachten ook wel iets hebben O+
pi_170421053
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 09:54 schreef Thistleweed het volgende:
Ik heb de baby voor morgen besteld, doen jullie dan mee Tweedle en Thee?

Ergens zou het best makkelijk zijn om van te voren te weten wanneer de baby precies komt maar vind dit afwachten ook wel iets hebben O+
Ben inmiddels wel over de magie van wachten ;) Doe maar vandaag!

Shoppen is fijn he Nolita. Blije hormonen! :Y
pi_170421271
Hup babies hup! *O*

De kleine man was net flink aan het bewegen, m'n buik bewoog zelfs mee :D
Natuurlijk net als je het wilt filmen houdt hij zich stil :7
  zondag 23 april 2017 @ 10:57:45 #88
455240 Tweedledee
Contrariwise
pi_170421438
Ja zeg mag ik nu gaan beslissen zeker welke dag het moet gaan worden :+ Voorlopig hier alleen nog harde buiken en af en toe wat pijntjes onderin, denk eerder morgen dan vandaag dus. Sorry Thee :P

Heerlijk dat prille babyshoppen, geniet ervan ladies :s)
pi_170421567
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 09:41 schreef Messina het volgende:

Aloria, wanneer "mag" je lekker gaan shoppen? *)

Over 5 weken en 4 dagen heb ik de 20 weken echo :o

Tweedle en Thee wat makken jullie het spannend !
  zondag 23 april 2017 @ 12:45:52 #90
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_170423600
Wij zijn lekker aan het schilderen geslagen O+ kamertje maken samen heeft toch wel iets heel knus. Vandaag nog n extra laagje verf en we kunnen meubels in elkaar imbussen *O*
  zondag 23 april 2017 @ 13:43:58 #91
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_170425023
Hup babies, hup! Ik vind het wel weer tijd voor verse babies O+

Herkenbaar, Flav! Of dat je echt helemaal verbouwd wordt, het ook echt wel ziet en dan filmt en dan moet je echt opletten en vooral niet knipperen, anders mis je het. Komt vast nog wel dat het echt overduidelijk is!

Leuk, ldg! Welke kleuren wordt het kamertje?
Hier staan de meubels sinds gister ook in elkaar O+ het is opeens zo knus, ookal is het nog kaal zonder dingen aan de muur of voor het raam O+
pi_170428953
Misselijk, voel me niet lekker en steeds meer harde buiken. Ik reken nergens op sinds ik vorige week die valse start had maar dan lig ik in ieder geval alvast een beetje op schema voor morgen :7

(Zou dat werken? Als je maar vaak genoeg herhaald dat je op een bepaalde datum ga bevallen dat dat ook gebeurt :D )
pi_170429581
Het zou voor mij totaal niet werken, daarom sta ik oa ook niet met mijn UD in de OP. Ik vind het heel vervelend voor mezelf om een bepaalde druk te voelen bij een datum/moment. Van de vorige keer (toen ik beviel bij 41 + 5) weet ik hoe belangrijk het voor me was dat uit te schakelen en te vertrouwen op mijn lichaam en mijn baby, dat zij wel weten wat het goede moment is. En dan nog was het die laatste dagen best moeilijk dat vol te houden, maar ik ben wel heel blij dat het toen uiteindelijk toch gewoon is gegaan zoals het moest gaan, zonder inleiding en strippogingen e.d. Maar dat is voor iedereen uiteraard anders. :) .
pi_170429660
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2017 15:43 schreef Thistleweed het volgende:
Misselijk, voel me niet lekker en steeds meer harde buiken. Ik reken nergens op sinds ik vorige week die valse start had maar dan lig ik in ieder geval alvast een beetje op schema voor morgen :7

(Zou dat werken? Als je maar vaak genoeg herhaald dat je op een bepaalde datum ga bevallen dat dat ook gebeurt :D )
1 van mijn familie leden vertelde toen zij een valse start had dat ze er echt genoeg van had en dus echt 3 4 uur lang is gaan trap lopen op en neer en ja de baby is toen ook echt gekomen ;)

Ja elke dag de mantra opzeggen en er volledig vol gaan ;), het zou mij niks verbazen :@

hier ga ik stiekum hopen dat het ook een 11 oktober kindje word, die van mij moet 8 dagen te vroeg ter wereld hahah eigenlijk niet de bedoeling :D ( het komt vanzelf, ik vertrouw dat alles goed komt en dat de kleine zijn eigen moment pakt als die er klaar voor is. )

[ Bericht 3% gewijzigd door Aloria op 23-04-2017 16:10:32 ]
pi_170430385
Het scheelt denk ik wel dat ik het nog niet super zat ben. Morgen komt gewoon goed uit :)

Poeh, 3 uur traplopen, heftig, haha. Denk niet dat ik het red :D
  zondag 23 april 2017 @ 17:18:26 #96
331634 Messina
He-le-maal niks
pi_170431862
3 a 4 uur traplopen? Als ik één keer naar boven moet ben ik al buiten adem. :')
pi_170433702
3 a 4 uur doen over een trap op lopen kan ik me dan wel weer in vinden :P
  zondag 23 april 2017 @ 18:33:41 #98
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_170433940
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 13:43 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Hup babies, hup! Ik vind het wel weer tijd voor verse babies O+

Leuk, ldg! Welke kleuren wordt het kamertje?
Hier staan de meubels sinds gister ook in elkaar O+ het is opeens zo knus, ookal is het nog kaal zonder dingen aan de muur of voor het raam O+
ja, tijd voor baby's *O* ff aan de slag t'tjes *O*

De kamer is blauwgroenig met grijs geworden :Y straks nog een laagje en het schilderen is af. Op Zoek naar n matchend gordijn en misschien een vloerkleed ofzo O+
pi_170436625
Flav, om teleurstellingen te voorkomen, S. heeft mijn buik echt compleet verbouwd, maar ik heb het nooit op film gekregen.
Deze baby is ook weer zo'n troll, die voel ik alleen van binnen (en dan de hele dag eigenlijk), maar als ik mijn hand erop hou dan is ie stil.

Ldg, doe je als het af is een update in het kamer-topic? Blauwgroening vind ik mooi O+

Ik vermoed bekkeninstabiliteit hier en kan wel janken :'(
Heb ooit een hernia gehad en later pijnbehandelingen in mijn SI-gewricht en herken de pijn en uitstraling nu maar al te goed. Ik doe nog even oogkleppen op, want ik wil zo graag werken ;( ik moet er niet aan denken om eerder te stoppen...
Gelukkig doe ik lekker licht werk, horeca :')
pi_170437600
Ik stem ook voor verse baby's! O+
No pressure hè dames? ;)

3-4 uur traplopen om de bevalling op te wekken lijkt me dan weer niet zo'n strak plan :{ dan ben je toch al helemaal kapot voor de bevalling begint?

UD voelde voor mij gelukkig helemaal niet als druk. Was maar goed ook, aangezien ik de vorige keer ook pas met 41+5 bevallen ben :X
Ben ook nog altijd blij met alle hulp die ik kreeg, anders had ze er nu nog gezeten :') Alle vertrouwen in mijn lijf en mijn kind hoor, maar bevallen was voor ons allebei niet ons sterkste punt zeg maar _O-
Ach, wij kunnen vast weer andere dingen ;)

Babyshoppen en kamertjes maken, heerlijk! O+ Kan niet wachten tot wij daar ook mee aan de slag kunnen!

LeSage, wat klote zeg! -O-
pi_170437624
Ik hoop dat het meevalt LeSage, maar is naar een goede fysio juist niet slimmer dan die oogkleppen, juist als je zo lang mogelijk wil blijven werken?

Ik snap eindelijk wat jullie bedoelen met dat er opeens maagzuur je mond in loopt :X }:|
pi_170437642
Wat balen leSage
pi_170438219
Ohnee Lesage ;(

Hier ook al sinds vannacht continu brandend maagzuur :'(
pi_170438670
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 20:27 schreef Lemijn het volgende:
Ik hoop dat het meevalt LeSage, maar is naar een goede fysio juist niet slimmer dan die oogkleppen, juist als je zo lang mogelijk wil blijven werken?

Ik snap eindelijk wat jullie bedoelen met dat er opeens maagzuur je mond in loopt :X }:|
Jawel, die fysio ga ik deze week sowieso fixen, ik doelde meer op oogkleppen dat ik deze keer waarschijnlijk niet tot 34 weken door kan werken. En mijn werkgever is daar totaal niet moeilijk mee en geeft dat nu ook allang aan. Ik kan vakantie nemen als ik zou willen en als het gewoon niet meer gaat in de ziektewet. Maar ik wil zelf zo graag :') ik hou van in de zomer op het terras werken O+
En moeilijk toegeven dat het nu bij de tweede echt anders is dan bij de eerste. Daar liep ik fluitend tot 34 weken te werken. Dit voelt dan als een dikke faal (ik weet dat het geen faal is, maar toch).

Oh, de maagzuur-periode is aangebroken? Dat is zo jammer hè? Rennies inslaan dan maar ;)

Geen T-trio-bevalling vandaag? Morgen vind ik wel jammer, want dan werk ik en kan ik geen live-updates volgen. Hoe schikt dinsdag voor jullie? :s)
Of donderdag, 3 koningskindjes w/
pi_170439369
Donderdag is wel laat voor Thee :)

Oja, maagzuur wat je mond in loopt, brrr, narigheid
pi_170439515
Oehhh ik kwam ook even spieken of één van de drie Ts al aan het babyknuffelen was, maar nog niet helaas!

Wel UD voor Tweedle! Jeeeej!!

LDG aan het schilderen. Leuk om te zien hoe het kamertje dan uiteindelijk is. & dat is zeker superknus samen :). Mooi blauwgroen en grijs!

Kris 3 à 4 uur over een trap klinkt voor mij ook realistischer ja hahaha :D

& ik zag dat er verschillende mensen juichten voor een meisje voor mij. Maar ik weet niet of ik een meisje of jongen in mijn buik heb : ). Dus nog een paar weken geduld!

& LeSage herkenbaar, meer klachten bij de tweede zwangerschap. Hier gisteravond een feestje en ik dacht ik ga ook even (rustig) wat dansen, maar daarna de hele avond op de kruk gezeten, want last van harde buiken en mijn rug. Ik heb ook regelmatig steken in mijn rug/bovenbenen. Iemand die dit herkent of weet wat dit kan zijn? Ook je bekken? Of zou het kunnen dat de baby tegen een zenuw trapt ofzo? Het voelt een beetje als dat laatste namelijk.
Goed dat je in ieder geval naar de fysio gaat, maar wel superbalen inderdaad dat je zo veel last hebt.

Man en ik hebben ook cijfers/datums die we mooi of lelijk vinden :@ . Maar ach uiteindelijk maakt dat natuurlijk helemaal niet uit!
pi_170440238
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2017 20:49 schreef LeSage het volgende:

[..]

Jawel, die fysio ga ik deze week sowieso fixen, ik doelde meer op oogkleppen dat ik deze keer waarschijnlijk niet tot 34 weken door kan werken. En mijn werkgever is daar totaal niet moeilijk mee en geeft dat nu ook allang aan. Ik kan vakantie nemen als ik zou willen en als het gewoon niet meer gaat in de ziektewet. Maar ik wil zelf zo graag :') ik hou van in de zomer op het terras werken O+
En moeilijk toegeven dat het nu bij de tweede echt anders is dan bij de eerste. Daar liep ik fluitend tot 34 weken te werken. Dit voelt dan als een dikke faal (ik weet dat het geen faal is, maar toch).
Oh, dan snap ik je LeSage. Alle begrip daarvoor. Ik duim voor je dat het meevalt :Y
pi_170441417
LeSage, je kan je ook ziekmelden en dan op therapeutische basis gaan werken he? Dan kun je je tempo flink verlagen (ik neem tenminste aan dat je met minder tafels minder hard hoeft te werken? Geen ervaring met horeca hier...). En daarnaast kost het je baas ook niks extra want die hoeft je niet te betalen en heeft soms wel een gratis extra kracht erbij. Ik heb sinds vorige week hetzelfde gedaan, alleen snapte mijn baas dat nog niet helemaal en stond ik alsnog voor een volle dag ingepland waardoor er paniek was toen ik een paar uur eerder weg ging :')

Ik zit hier ook te twijfelen om een afspraak met de fysio te maken. Ik heb al tijden last bij het omdraaien in bed, rugpijn bij het zitten en soms bij het lopen (meestal na een drukke dag, het werken gaat dan ook meestal wel goed maar de dag er na is drama), maar vanmorgen zat er een spiertje gewoon verkeerd ofzo waardoor ik geen gewicht meer op mn ene been kon zetten. Pas na een pijnlijk stuk lopen en gaan zitten schoot het weer goed en was de pijn ook gelijk over. Maar dit soort dingen heb ik steeds vaker. Ik betwijfel echter of een fysio hier echt wat aan kan doen, maar baat het niet dan schaadt het niet hoop ik. Is een verwijzing naar een fysio noodzakelijk of kun je daar zelf een afspraak maken? /noob

Ik gok op een 3T datumdrieling morgen!

En maagzuur :r
pi_170441566
Hier lijkt alles weer redelijk rustig. Ik ga lekker slapen,morgen de hele dag een peuter en een kleuter vermaken, heb ik mijn energie hard voor nodig. Hopelijk blijft het een beetje droog, dan ga ik voor het buitenspelen terwijl ik op een bankje thee drink. Of ik ga zoals gepland bevallen, maar dan heb ik mijn energie ook hard nodig :D
pi_170442032
Vieve, als het voelt alsof er een zenuw klem zit dan zou ik je zeker adviseren om naar de fysio te gaan. Problemen met je SI-gewricht kunnen ook uitstraling geven. Die ervaar(de) ik als vervelender dan de plek zelf.

Op therapeutische basis wordt bij ons denk ik erg lastig. Geen idee hoe zoiets vorm gegeven zou kunnen worden, zonder dat ik me ontzettend nutteloos voel dan ;)
En een dag staan is een dag staan, of ik nu 4 tafels of 12 moet helpen, bij wijze van.

Wel een beetje simpel van je werkgever, FF :') hebben ze het nog op kunnen lossen toen je ging?
Ik ga morgen even bellen met de zorgverzekering om dat na te vragen over de verwijzing. Liever niet eerst ook nog langs de huisarts.

Thistle, slaap lekker en alvast succes voor morgen :+
  zondag 23 april 2017 @ 21:59:50 #111
455240 Tweedledee
Contrariwise
pi_170442165
Dat is mooi kak lesage :{ Hopelijk biedt de fysio verlichting.

Morgenavond dan maar Thistle? Dinsdag vind ik ook oke hoor, eigenlijk heel aankomende week nog wel, maar dat wil ik Thee niet aandoen :P

Baby lijkt ineens van rechts naar links te zijn gaan liggen :? Ze lag al ruim twee weken op dezelfde manier, maar nu zit die rugbobbel ineens links... Had niet gedacht dat dat nog kon als ze al vast ingedaald ligt.
Betere houding om naar buiten te komen hoop ik dan maar :) Of ik voel het verkeerd.
pi_170442235
LeSage, misschien kan je bijvoorbeeld minder zware dienbladen dragen, of alleen tafels schoonmaken (hand en span diensten) als je therapeutisch werkt. Of je ziekmelden en van de zomer op dat terrasje gaan zitten. Ben je er toch nog bij maar dan anders. Ik snap het hoor, hoe je erin staat, maar ik had vanaf week 20 flinke BI en ben veel te lang door gegaan (ik werkte op een woongroep met heel veel zorgclienten). Sjaak is nu 2 jaar en ik heb af en toe nog steeds last van BI. Dus neem het alsjeblieft serieus :*
Draagzak huren?
http://www.babydragen.eu
pi_170442582
Ik denk dat ze dan nog wel kunnen draaien, Tweedle. Alleen niet meer draaien naar stuit, gelukkig.

MevrC. ik zal het maar eens serieus gaan laten nakijken dan. Die therapeutische basis is niets, lees ik al. Mensen die je zien gaan toch van je verwachten dat je gewoon werkt en ik zou die grens ook niet kunnen bewaken, mezelf kennende. Ik hoop gewoon nog een tijdje te kunnen werken, en dat de fysio wat verlichting kan bieden :)
pi_170445013
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2017 22:09 schreef LeSage het volgende:
Ik denk dat ze dan nog wel kunnen draaien, Tweedle. Alleen niet meer draaien naar stuit, gelukkig.

MevrC. ik zal het maar eens serieus gaan laten nakijken dan. Die therapeutische basis is niets, lees ik al. Mensen die je zien gaan toch van je verwachten dat je gewoon werkt en ik zou die grens ook niet kunnen bewaken, mezelf kennende. Ik hoop gewoon nog een tijdje te kunnen werken, en dat de fysio wat verlichting kan bieden :)
Alles kan in verlosland :D ook last minute draaien. Komt weinig voor, dat wel, maar kan zeker wel.

En draaien om de as is normaal ja :Y
:)
pi_170445215
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2017 23:10 schreef mignonne het volgende:

[..]

Alles kan in verlosland :D ook last minute draaien. Komt weinig voor, dat wel, maar kan zeker wel.

En draaien om de as is normaal ja :Y
Oh -O- ik dacht: vast is veilig. Nog geen geruststelling dan ;)
pi_170445309
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2017 23:16 schreef LeSage het volgende:

[..]

Oh -O- ik dacht: vast is veilig. Nog geen geruststelling dan ;)
kans is erg klein als ze vast liggen, maar het gebeurt somehow toch. Dat zijn denk ik later de kinderen die graag een grand entrance maken ofzo :+
:)
  zondag 23 april 2017 @ 23:33:35 #117
455240 Tweedledee
Contrariwise
pi_170445631
Mooi om te weten dat t normaal is, thanks :) Gelukkig voel ik aan de hik die ze nu heeft dat er een hoofdje beneden ligt ;)
Het is ook zo'n actieveling, ik kan naast m'n buik ook mijn hart vasthouden wat voor stuiterballetje er straks uit komt.
pi_170446889
Sorry dames. Ik doe niet mee morgen. Ben gisteren om 23:34 bevallen. Toch nog de 23e gered ;)
pi_170446912
Jaaaah! Gefeliciteerd Thee *O*
  maandag 24 april 2017 @ 03:39:45 #120
421575 Logician2.0
Ate vista! @Enschede
pi_170447208
Gefeliciteerd Thee *O* *O* *O*
A gravidade não é responsável pelas pessoas se apaixonarem.
pi_170447220
*O* Gefeliciteerd Thee! *O*
pi_170447242
Van harte gefeliciteerd Theeleuter! Toch nog een zondagskind! Details willen we! O+ *O*
disclaimer
Noud
  maandag 24 april 2017 @ 06:19:35 #123
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_170447325
Gefeliciteerd Thee! *O*
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_170447362
Weer een valse start. Hele tijd mooie weeën, regelmatig om de 5 minuten. 3 uur 's nachts, stopt het -O- Nu niets meer aan de hand.
pi_170447397
Gefeliciteerd Thee! *O*
  maandag 24 april 2017 @ 07:05:23 #126
455240 Tweedledee
Contrariwise
pi_170447407
Yay Thee gefeliciteerd *O*

Balen Thistle :{
pi_170447410
Jaa, het eerste T-kindje is er! Gefeliciteerd theeleuter!
pi_170447411
Thistle, die valse starts zijn enorm frustrerend! Hang in there! :*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_170447416
Thee, dat klinkt heel goed O+
pi_170447420
Gefeliciteerd, Thee *O* O+ Geniet van je dochter!
pi_170447440
Gefeliciteerd Thee! *O*
pi_170447519
Gefeliciteerd Thee!! Lekker snelle 7cm dus :')
Draagzak huren?
pi_170447528
Thee, gefeliciteerd met je meisje! *O* Toffe naam! O+

Thistle wat balen van die valse starts -O- hopelijk was dit de generale repetitie en kun jij ook snel knuffelen!
pi_170447545
Van harte gefeliciteerd Thee! *O*

Maagzuurboks, helaas ;( Al dat vette vakantie-eten van afgelopen week heeft hier vast aan bijgedragen, dus vanaf vandaag maar weer even goed opletten.

Vandaag ben ik een heerlijk rustig dagje alleen. Man moest alweer werken en dreumes is naar het kdv. Jammer alleen van die enorme berg was die op me ligt te wachten :')
  maandag 24 april 2017 @ 07:54:26 #135
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_170447546
Gefeliciteerd Thee! *O* *O* Nu lekker genieten O+

Vervelend al die valse starten, Thisle :(

Geen datumdrieling dus.. Drie-op-een-rij voor de T's dan? :P
pi_170447547
Thee, van harte gefeliciteerd met je dochter! O+.
pi_170447579
Gefeliciteerd Theeleuter! *O*
Relativeer, adem in, adem uit en luister niet naar het geluid!
pi_170447592
Van harte Thee! (Mooie naam, dat was onze meisjesoptie O+ . Nu nog een jongensnaam :@ )

Alles goed met jou en I?
pi_170447711
Thee, dat klinkt wel als een fijne bevalling om op terug te kijken. Gefeliciteerd met I, en ik wens je een heerlijke kraamtijd. O+

Thistle, wat naar al die valse starts. Ik hoop dat het de volgende keer gewoon doorzet en ook jij snel baby mag knuffelen. :*
  maandag 24 april 2017 @ 08:31:58 #140
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_170447721
Gefeliciteerd Thee *O*
pi_170447853
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 09:41 schreef Messina het volgende:

Ik ben sinds vrijdag helemaal zen. De (abnormale) angsten zijn weg, slaap weer relatief goed. Durf zelfs te zeggen dat ik nu een beetje geniet van zwanger zijn. O+
O+ O+
Dit vind ik fijne berichten. Ik hoop dat de zen nog lang aanhoud!
pi_170447928
Hoeraa voor Thee, hopelijk zet de trant zich voort *O* O+
pi_170448043
Thee, gefeliciteerd met je kleine meisje! O+ *O*
pi_170448194
Van harte gefeliciteerd Thee! *O* *O* *O*
pi_170448256
Gefeliciteerd met jullie dochter Theeleuter! Nog net een zondagskind *O*
  maandag 24 april 2017 @ 09:36:33 #146
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_170448407
Thee *O* *O* *O*

Thistle wat vervelend lijkt mij dat.... hopelijk voor jou ook snel baby nieuws hier :*
pi_170448483
Gefeliciteerd Thee *O*
  maandag 24 april 2017 @ 10:03:29 #148
280612 gewoonmezelf87
Nu ook als mama!
pi_170448713
Gefeliciteerd thee O+ toffe naam O+
Gm vind ik echt zon lieve mama O+ . Zo 1 waar alle kindjes soms jaloers op zijn dat ze hun mama niet is.
S. 2014
J. 2016
pi_170448840
Gefeliciteerd, Thee!! Klinkt goed allemaal, geniet van je meisje. O+ .
pi_170448871
Thee! O+ Gefeliciteerd! :*
  maandag 24 april 2017 @ 10:26:25 #151
331634 Messina
He-le-maal niks
pi_170449094
Gefeliciteerd! Wat een lieve naam O+

Thistle, ik hoop voor jou dat het snel doorzet. :*

Kazy, niet te lang doorlopen met brandend maagzuur, is niet goed voor je slokdarm e.d. De huisarts kan medicatie voorschrijven die compleet veilig zijn voor mama en baby. :Y

* Doet een 37-weken-zwanger-dansje *
pi_170449373
Messina LLM *O*
  maandag 24 april 2017 @ 10:46:09 #153
455240 Tweedledee
Contrariwise
pi_170449402
Mooie naam Thee O+

Messina 37 weken mijlpaal *O*
pi_170449420
Thee gefeliciteerd!! *O*
  maandag 24 april 2017 @ 11:35:56 #155
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_170450221
Thee gefeliciteerd met de geboorte van je dochtertje! *O*
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_170450251
Thee gefeliciteerd met jullie meisje O+ *O*
pi_170451057
Volgens mij voelde ik net de baby. Plopjes, er waren plopjes in mijn buik. Plopjes die ik niet ergens anders van ken. Hij doet het. Hij doet het gewoon echt. :'(
pi_170451216
Wauw, wat fijn O+
  maandag 24 april 2017 @ 12:28:35 #159
331634 Messina
He-le-maal niks
pi_170451359
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2017 12:15 schreef Nanuke het volgende:
Volgens mij voelde ik net de baby. Plopjes, er waren plopjes in mijn buik. Plopjes die ik niet ergens anders van ken. Hij doet het. Hij doet het gewoon echt. :'(
Wat heerlijk O+
Hopelijk neemt het een beetje onzekerheid weg! :*
pi_170451725
quote:
Ooooh O+ O+
  maandag 24 april 2017 @ 12:56:45 #161
421575 Logician2.0
Ate vista! @Enschede
pi_170452073
quote:
O+
A gravidade não é responsável pelas pessoas se apaixonarem.
pi_170452095
Gefeliciteerd Thee *O*
pi_170452438
quote:
O+ O+
  maandag 24 april 2017 @ 13:24:47 #164
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_170452694
*O* *O* voor de plopjes O+

Hier helaas nog geen plopjes maar vanmorgen wel een placenta boksende dame gezien en dus de bevestiging dat ik gewoon echt echt echt nog niets voel }:| Beeb deed het iig goed en dat was wel ff fijn om te horen na 2 weken echo loos. (Voor anderen mss geen big deal maar ik heb mij echt door de laatste dagen heen geworsteld :{ )Volgende week maandag weer baby loeren :9
  maandag 24 april 2017 @ 14:04:24 #165
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_170453671
quote:
O+ O+ O+
  maandag 24 april 2017 @ 14:10:45 #166
331634 Messina
He-le-maal niks
pi_170453849
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2017 13:24 schreef dobbey het volgende:
*O* *O* voor de plopjes O+

Hier helaas nog geen plopjes maar vanmorgen wel een placenta boksende dame gezien en dus de bevestiging dat ik gewoon echt echt echt nog niets voel }:| Beeb deed het iig goed en dat was wel ff fijn om te horen na 2 weken echo loos. (Voor anderen mss geen big deal maar ik heb mij echt door de laatste dagen heen geworsteld :{ )Volgende week maandag weer baby loeren :9
Jammer dat je nog niets voelt (maar dat gaat komen, écht!), maar superfijn dat alles goed is met jullie meisje! *O*
pi_170455929
Gefeli Thee! Klinkt als een fijne bevalling.

En ik dans met Messina mee, ook 37 weken :Y) maar ik reken er maar weer op dat het nog ruim vier weken gaat duren.
pi_170455988
Thee eindelijk babyknuffelen!!! ♡ Van harte gefeliciteerd! Fijn dat het goed gaat!

Thistle wat balen zeg!!! Hopelijk zet het gauw echt door!

Messina al 37 weken! Yes :)!

& de eerste plopjes voor Nanuke! Dat is zo'n leuk gevoel!

Kazy balen van t maagzuur en de was :/!
Hoe was jullie vakantie?!
pi_170457151
Van harte gefeliciteerd Thee!! *O*
pi_170457521
Thee, van harte gefeliciteerd met je dochter O+ *O*

Sterkte met de laatste loodjes Thistle & Tweedle! Hopelijk ook snel baby knuffelen voor jullie :s)
  maandag 24 april 2017 @ 18:24:35 #171
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_170458997
De eerste baby-t is in tha house *O* gefeliciteerd thee :* fijn dat het zo relatief makkelijk is gegaan!
pi_170460217
Nanuke, wat heerlijk. O+. Geweldig gevoel hè?
Dobby, jammer dat jij nog niets voelt, maar fijn dat je weer een goede echo had!
Thistle en Tweedle, ik hoop dat jullie allebei ook snel mogen baby knuffelen.

Hier vanmiddag de echte termijnecho gehad en alles zag er geweldig uit. Op basis van de echo met 9 weken en mijn eigen berekeningen, zou ik uitgerekend zijn op 6 november, maar naar aanleiding van de echo van vanmiddag is dat bijgesteld naar 3 november. Zomaar een paar daagjes cadeau!
Ik doe ook een nubvoorspelling: het is een meisje. 8-) . Voor de zekerheid boek ik toch nog maar even een geslachtsecho. :+.
pi_170460380
Super zeg dad! En dat maakt het risico op een datumtweeling weer iets kleiner :D
disclaimer
Noud
pi_170460472
Fijn DAD! Mooie mijlpaal, goede termijnecho.
pi_170460541
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2017 19:21 schreef Stormqueen het volgende:
Super zeg dad! En dat maakt het risico op een datumtweeling weer iets kleiner :D
Ja precies! :D. Een verschuiving drie dagen de andere kant op had ik minder gevonden. :P.
  maandag 24 april 2017 @ 19:28:34 #176
331634 Messina
He-le-maal niks
pi_170460617
*O* voor DAD's goede nieuws *O*
pi_170460699
Een goede echo voor DaD en Dobbey *O*

DaD, had vk dezelfde voorspelling op basis van de nub of heeft ze daar niets over gezegd?

Wij hebben vandaag een nichtje erbij gekregen! Een kleintje ondanks de zwangerschapssuiker van m'n schoonzus, maar helemaal gezond! En met een mooie naam die gelukkig niet op ons lijstje stond
pi_170460845
Gefeliciteerd, FF!
De echoscopiste (mijn vk's doen geen echo's) heeft er niets over gezegd, ik heb gewoon thuis naar de foto zitten turen. :+.
pi_170461277
Jullie zijn lief. O+

Dobbey, ik snap best goed dat het je heel onzeker maakt als er ineens wat meer tijd tussen de echo's zit. Wel fijn om dan te zien dat ze echt wel goed beweegt, al voel je het dan niet. :*

37 weken voor minarosa *O*

DaD, weer een goede echo. Ik ben heel benieuwd of je gelijk hebt en het een meisje is. Hoe voel je je zelf?
pi_170461400
Fijn van de goede echo DaD! *O*
Bij mij wees alles er ook op dat het een meisje zou zijn, nub theorie, schedel theorie, en een hoop oude wijven praat. Maar het is toch echt een jongetje :D
pi_170462146
dobbey, heel herkenbaar dat je je door die laatste dagen naar de volgende echo worstelt. 5 dagen later voelde ik eindelijk iets.

Gisteren zat ik op de bank en schrok ik gewoon van een schopje O+

fijn van de goede echo dad!

*O* voor de 37 weken dames *O*
pi_170462296
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 19:58 schreef Flav het volgende:
Fijn van de goede echo DaD! *O*
Bij mij wees alles er ook op dat het een meisje zou zijn, nub theorie, schedel theorie, en een hoop oude wijven praat. Maar het is toch echt een jongetje :D
Ik was er bij mijn eerste ook van overtuigd dat het een meisje was, maar we hebben echt een zoon nu. :+.

Nabije, lief dat je het vraagt! Ik voel me heel goed, iets eerder moe dan normaal maar verder merk ik echt helemaal niets.
  maandag 24 april 2017 @ 21:27:38 #183
331634 Messina
He-le-maal niks
pi_170463923
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 19:58 schreef Flav het volgende:
Idem hier! _O-

Ik had een meisje echt superleuk gevonden, maar vanaf het moment dat ik weet dat het een jongen is ben ik daar ook echt helemaal happy mee. O+
Ik heb straks gewoon twee prachtige jongens. O+ *;
pi_170463957
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2017 20:33 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik was er bij mijn eerste ook van overtuigd dat het een meisje was, maar we hebben echt een zoon nu. :+.

Nabije, lief dat je het vraagt! Ik voel me heel goed, iets eerder moe dan normaal maar verder merk ik echt helemaal niets.
Gefeliciteerd met de goede echo!! Fijn nieuws O+
Draagzak huren?
abonnementen ibood.com bol.com
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')