abonnement Unibet Coolblue
pi_170359498
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 19:21 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

prima bijdrage aan de toekomst, dit.
Gap, jij bent extreem-links. Dat weet ik nou wel.

Maar zelf met 'oplossingen' komen zit er ook niet in bij jou.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  donderdag 20 april 2017 @ 19:28:35 #102
329970 PandaDrop
Dropetende wegenbouwer
pi_170359567
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 19:25 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

wijd?
^O^
tong80
Wel een mooie one liner dan.
:T
pi_170359571
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2017 18:17 schreef KaBuf het volgende:

[..]

Wat? :?
Dat beschaafde mensen korte armen en benen hebben.
  Moderator donderdag 20 april 2017 @ 19:29:10 #104
249559 crew  Lavenderr
pi_170359580
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 19:15 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Strafbare feiten/misstanden onderdrukken is wel wat meer (erger) dan 'wegkijken'.
Dat zou ook strafbaar moeten zijn.
Verder begrijp ik dat primitieve gedrag van die gastjes niet hoor. Hun ouders horen ze fatsoen bij te brengen maar blijven blijkbaar ernstig in gebreke.
pi_170359588
quote:
9s.gif Op donderdag 20 april 2017 19:28 schreef PandaDrop het volgende:

[..]

^O^
Dankzij jou zie ik nu wat hij bedoelde. ;).
I´m back.
  donderdag 20 april 2017 @ 19:30:18 #106
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_170359615
quote:
15s.gif Op donderdag 20 april 2017 19:22 schreef LelijKnap het volgende:
Ondertussen trending @ NRC:

[ afbeelding ]
Komt niet door het NRC publiek dat die artikelen trending zijn.
pi_170359709
quote:
15s.gif Op donderdag 20 april 2017 19:22 schreef LelijKnap het volgende:
Ondertussen trending @ NRC:

[ afbeelding ]
Ja, apart rijtje, met name ook die man die een museum-date probeert te vinden. :').
Iemand wel eens in een museum geweest afgelopen 3 maanden?
Ik wel. Louter babyboomers, of laten we zeggen vooruit 90%.
I´m back.
pi_170359743
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 19:29 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat zou ook strafbaar moeten zijn.
Verder begrijp ik dat primitieve gedrag van die gastjes niet hoor. Hun ouders horen ze fatsoen bij te brengen maar blijven blijkbaar ernstig in gebreke.
't is een ander soort fatsoen, hè. Zij die door Allah naar hel doorverwezen worden, verdienen niet dezelfde mate van (of überhaupt geen) respect.
pi_170359766
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 19:21 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

prima bijdrage aan de toekomst, dit.
Drogredenatie bedoeld om de discussie te ontsporen wat je hier doet.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Moderator donderdag 20 april 2017 @ 19:35:24 #110
249559 crew  Lavenderr
pi_170359785
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 19:34 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

't is een ander soort fatsoen, hè. Zij die door Allah naar hel doorverwezen worden, verdienen niet dezelfde mate van (of überhaupt geen) respect.
Daar zit de angel.
pi_170359804
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 19:33 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, apart rijtje, met name ook die man die een museum-date probeert te vinden. :').
Iemand wel eens in een museum geweest afgelopen 3 maanden?
Ik wel. Louter babyboomers, of laten we zeggen vooruit 90%.
Tja, veel van wat er in musea hangt kun je ook via Google vinden. Da's niet hetzelfde natuurlijk, maar goed, dat weet mijn generatie niet.
pi_170359838
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 19:00 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Waarom moet je zelf kinderen hebben om je ergens druk over te maken? Ik zie dit land gewoon stukje bij beetje naar de knoppen gaan. Ik zie grenzen vervagen of verdwijnen, zowel qua wetten regels, normen en waarden, als ook letterlijk de landsgrenzen: het is hier vrije inloop. En het wordt alleen maar erger.
Ja, dus? Heb je er persoonlijk echt last van?

Ik had dat vroeger wel, toen ik als student in een buurt woonde waar steeds meer moslims kwamen. Verschrikkelijk, wat een triest tuig was dat, achterbaks, dom, lelijk, gedegeneerd inteeltvolk, stuk voor stuk. Ik hoopte toen ook lang dat ik het tij nog kon keren, maar ik denk nu echt dat dat ijdele hoop is. Daar ben ik onderhand wel van overtuigd.

Dus ben ik toen verhuisd naar een volledig blanke buurt, niet eens een hele goede buurt, waar moslims niet eens durven te komen. Nergens meer last van nu, uitstekend contact met de buren, topsfeer, lekker de hele zomer samen bbq'en, heerlijk.

En de rest van Nederland zoekt het maar lekker uit, want ik ben er klaar mee. Ze komen er vanzelf wel achter, ook de Gutmenschen. Dat het dan al veel te laat is, is dan alleen maar jammer.
pi_170359913
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 19:35 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Daar zit de angel.
Ander punt is natuurlijk dat wij het ook niet afdwingen. En dat komt weer voort uit een gebrek aan zelfrespect. Moslims in Oost-Europa hebben ook geen inherent respect voor de in bikini spelende blanke meisjes aldaar, maar ze hebben wel respect voor het gezag van met name de Oost-Europese man.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2017 19:41:03 ]
pi_170359971
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 19:35 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Tja, veel van wat er in musea hangt kun je ook via Google vinden. Da's niet hetzelfde natuurlijk, maar goed, dat weet mijn generatie niet.
Je ruikt de verf dan niet hè.
I´m back.
pi_170359987
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2017 19:37 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Ja, dus? Heb je er persoonlijk echt last van?

Ik had dat vroeger wel, toen ik als student in een buurt woonde waar steeds meer moslims kwamen. Verschrikkelijk, wat een triest tuig was dat, achterbaks, dom, lelijk, gedegeneerd inteeltvolk, stuk voor stuk. Ik hoopte toen ook lang dat ik het tij nog kon keren, maar ik denk nu echt dat dat ijdele hoop is. Daar ben ik onderhand wel van overtuigd.

Dus ben ik toen verhuisd naar een volledig blanke buurt, niet eens een hele goede buurt, waar moslims niet eens durven te komen. Nergens meer last van nu, uitstekend contact met de buren, topsfeer, lekker de hele zomer samen bbq'en, heerlijk.

En de rest van Nederland zoekt het maar lekker uit, want ik ben er klaar mee. Ze komen er vanzelf wel achter, ook de Gutmenschen. Dat het dan al veel te laat is, is dan alleen maar jammer.
Same here. Lekker in een dorp wonen waar 98% gewoon blank en autochtoon is. Allochtonen moeten we hier niet voor precies dat apengedrag wat jij noemt. Dat soort lui proppen ze maar in flatgebouwen in PvdA land.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_170360001
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 19:39 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ander punt is natuurlijk dat wij het ook niet afdwingen. En dat komt weer voort uit een gebrek aan zelfrespect. Moslims in Oost-Europa hebben ook geen inherent respect voor de in bikini spelende blanke meisjes aldaar, maar ze hebben wel respect voor het gezag van met name de Oost-Europese man.
Dronkaards?
I´m back.
pi_170360058
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 19:41 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Je ruikt de verf dan niet hè.
Hehe, de belichting, sfeer, geplande samenstelling, de daadwerkelijke afmeting...toch?
  Moderator donderdag 20 april 2017 @ 19:43:26 #118
249559 crew  Lavenderr
pi_170360066
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 19:39 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ander punt is natuurlijk dat wij het ook niet afdwingen. En dat komt weer voort uit een gebrek aan zelfrespect. Moslims in Oost-Europa hebben ook geen inherent respect voor de in bikini spelende blanke meisjes aldaar, maar ze hebben wel respect voor het gezag van met name de Oost-Europese man.
Inderdaad. Alles wordt met de mantel der liefde en begrip bedekt want stel je voor dat je het probleem benoemt en erger nog: er wat aan doet. Dat durft men gewoon niet (meer).
pi_170360108
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 19:41 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dronkaards?
Weet niet of ze dronken waren...

http://www.express.co.uk/(...)young-local-Elk-male

Gaat iig om het resultaat

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2017 19:45:13 ]
pi_170360179
Zijn er al zwembaden met een bordje "moslims niet gewenst"?
pi_170360183
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 19:44 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Weet niet of ze dronken waren...

http://www.express.co.uk/(...)young-local-Elk-male

Gaat iig om het resultaat
Ja, dronkaards dus.
I´m back.
pi_170360209
Ik eis minder!
pi_170360220
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 19:46 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, dronkaards dus.
Toch doen we wdb niet echt onder voor Polen dacht ik?
pi_170360270
quote:
“Aanwezig personeel waarschuwt de bezoekers om zich niet te uitdagend te kleden
Dit is nog wel het meest kwalijke aan dit alles vind ik. In plaats van dat misselijke tuig eruit te trappen moet het slachtoffer zich aanpassen.

Ligt wel in dezelfde lijn als kinderen aanraden geen varkensvlees op brood te eten in bijzijn van moslimkinderen.

We zijn hier echt verworden tot een stelletje slappe zakken.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_170360330
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 19:43 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Inderdaad. Alles wordt met de mantel der liefde en begrip bedekt want stel je voor dat je het probleem benoemt en erger nog: er wat aan doet. Dat durft men gewoon niet (meer).
Jup. En let maar op, gezien niemand bescherming bied (noch gemeente, noch de staat, noch de burger), blijft er voor meisjes maar weinig keuze over dan zich de conformeren aan de islamitische normatieve ethiek; bedekt of niet zwemmen. Als iemand jou een voorbeeld van 'de islamisering' vraagt, is dit iets wat je kan aandragen: 'ondanks de superioriteit van de tolerante en vrije westerse democratische rechtsstaat, gelden hier (en hier, en hier, en daar, oh en nu ook daar, hey, dit jaar weer 100.000. islamitische migranten, nu ook daar, en hier, etc) islamitische normen'.

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2017 19:51:54 ]
pi_170360360
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 19:47 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Toch doen we wdb niet echt onder voor Polen dacht ik?
Hoe dan ook dat gelul over het gezag van de Oost-Europese man is gelul, die lui liggen de helft van de tijd in een door overmatige hoeveelheden wodka geconsumeerde benevelde staat in katzwijm. Hun regeringen weten dit en daarom weren ze moslims. En als ze sober zijn blijkt hun geest permanent aangetast te zijn en slaan ze iedereen bont en blauw.
I´m back.
pi_170360378
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2017 19:46 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Zijn er al zwembaden met een bordje "moslims niet gewenst"?
Hoe differentieer je mensen van een geloof eigenlijk? Kan moeilijk op basis van huidskleur maar wat zou jij zeggen? Zou iets van een id-plaatje of iets dergelijks handig zijn?
pi_170360426
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2017 19:34 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Drogredenatie bedoeld om de discussie te ontsporen wat je hier doet.
je weet niet eens waar hij op reageerde, dus dat kan jij niet vaststellen.
de vraag was wat voor oplossingen er zijn. en meneer zegt; hopeloos, ouders luisteren nooit, en een verslag pover hoe hij met ze wil vechten of zoiets.
pi_170360453
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 19:50 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hoe dan ook dat gelul over het gezag van de Oost-Europese man is gelul, die lui liggen de helft van de tijd in een door overmatige hoeveelheden wodka geconsumeerde benevelde staat in katzwijm. Hun regeringen weten dit en daarom weren ze moslims. En als ze sober zijn blijkt hun geest permanent aangetast te zijn en slaan ze iedereen bont en blauw.
Nou ja, in Europa's hoogtijdagen kregen kinderen toch ook bier bij het ontbijt? Misschien ligt daarin dan het antwoord.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2017 19:55:40 ]
pi_170360486
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2017 19:41 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Same here. Lekker in een dorp wonen waar 98% gewoon blank en autochtoon is. Allochtonen moeten we hier niet voor precies dat apengedrag wat jij noemt. Dat soort lui proppen ze maar in flatgebouwen in PvdA land.
Exact.

En de rest bekijkt het maar lekker in de zgn. hippe "grote stad". Ze kunnen in elk geval niet zeggen dat ze niet gewaarschuwd zijn.
pi_170360497
wel raar, politiebureau zit er zowat naast.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_170360641
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 19:53 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Nou ja, in Europa's hoogtijdagen kregen kinderen toch ook bier bij het ontbijt? Misschien ligt daarin dan het antwoord.
In de Middeleeuwen? Kregen kinderen wrs water of melk oid. Fristi was er nog niet iig. En onze hoogtijdagen? Tja, sommige zeggen dat die idd achter ons liggen, maar toch niet verwijzend naar de Middeleeuwen dan, en anderen zeggen dat die nog voor ons liggen, dus wat dat betreft, moeilijk een uitspraak over te doen.
I´m back.
pi_170360758
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 20:00 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

In de Middeleeuwen? Kregen kinderen wrs water of melk oid. Fristi was er nog niet iig. En onze hoogtijdagen? Tja, sommige zeggen dat die idd achter ons liggen, maar toch niet verwijzend naar de Middeleeuwen dan, en anderen zeggen dat die nog voor ons liggen, dus wat dat betreft, moeilijk een uitspraak over te doen.
My bad, dacht dat nog recenter was. Dan gaat dat niet helemaal op denk ik. Maar toch vind hetgeen wat hier plaatsvind daar niet plaats. Toch raar dat een bevolking van ''liggen de helft van de tijd in een door overmatige hoeveelheden wodka geconsumeerde benevelde staat in katzwijm'' het beter voor elkaar heeft, wat dit soort zaken betreft.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2017 20:03:41 ]
pi_170360825
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 20:03 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

My bad, dacht dat nog recenter was. Dan gaat dat niet helemaal op denk ik. Maar toch vind hetgeen wat hier plaatsvind daar niet plaats. Toch raar dat een bevolking van ''liggen de helft van de tijd in een door overmatige hoeveelheden wodka geconsumeerde benevelde staat in katzwijm'' het beter voor elkaar heeft, wat dit soort zaken betreft.
Ja, hun politici, die hetzelfde doen de helft van hun tijd, weten dat dat vrij snel helemaal slecht afloopt wrs.
I´m back.
pi_170360886
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 20:04 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, hun politici, die hetzelfde doen de helft van hun tijd, weten dat dat vrij snel helemaal slecht afloopt wrs.
Ja, om de (al dan niet door drank aangetaste) man...die het respect dmv roekeloos geweld zal afdwingen.
pi_170360907
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 20:06 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ja, om de (al dan niet door drank aangetaste) man...die het respect dmv roekeloos geweld zal afdwingen.
Ja, en daar word je blij van?
I´m back.
pi_170360997
quote:
9s.gif Op donderdag 20 april 2017 20:07 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, en daar word je blij van?
Niet bepaald. 't Is juist een vrij treurige realisatie.
pi_170361070
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 19:55 schreef poker4lifee het volgende:
wel raar, politiebureau zit er zowat naast.
Heb ooit naast het politiebureau gewoond op de Witte de Withstraat in Rotterdam. Is nu een stuk verbeterd, maar was toentertijd nog een grote criminele bende. En de politie stond erbij, keek ernaar en lachte erom.

De politie in Nederland, laat me niet lachen. Als we het daarvan moeten hebben... :')
pi_170361121
quote:
11s.gif Op donderdag 20 april 2017 20:09 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Niet bepaald. 't Is juist een vrij treurige realisatie.
Nee, maar an sich ben ik helemaal niet zo blij van die narratief. Ja, hier zijn er geen mannen meer, maar in Oost-Europa wel.
Zo redeneren ook bepaalde Turken. Dan denk je ook. :').

Nee, een gefeminiseerde samenleving, waarbij mensen geen geweld gebruiken om conflicten op te lossen, maar gewoon argumenten is echt wel te prefereren boven een samenleving van het recht van de sterkste hoor.
I´m back.
pi_170361199
Zorgelijker is dat de politie(top), in Nederland, maar nog meer in Zweden, Engeland, en Duitsland, meegaan in het doofpotbeleid. Dat ze -op straat- laf zijn is één ding, maar dat ze dergelijke problematiek actief in stand houden (en de slachtoffers schofferen), creëert weer een nieuw stukje verantwoordelijkheid die niemand zou moeten willen dragen...en volgens mij schieten ze zichzelf er ook behoorlijk mee in de voet gezien ze ermee tornen aan hun eigen machtspositie (machtsprojectie). Negatieve spiraal.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2017 20:16:34 ]
pi_170361468
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 20:12 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, maar an sich ben ik helemaal niet zo blij van die narratief. Ja, hier zijn er geen mannen meer, maar in Oost-Europa wel.
Zo redeneren ook bepaalde Turken. Dan denk je ook. :').

Nee, een gefeminiseerde samenleving, waarbij mensen geen geweld gebruiken om conflicten op te lossen, maar gewoon argumenten is echt wel te prefereren boven een samenleving van het recht van de sterkste hoor.
Ik dans ook het liefst in m'n blote reet onder de regenboog en een verfrissende regendouche. Op een gegeven moment moet je erkennen dat niet al dat we willen kan bestaan - niet gelijktijdig, zeg maar. Je kan misschien best een gefeminiseerde samenleving handhaven (alhoewel daar ook een stukje -ongewenste- onderdrukking bij komt kijken), maar dan kan je niet gelijktijdig barbaarse elementen toevoegen (elementen die niet onderhevig zijn gesteld aan een feministische opvoeding). Dan krijg je topics als deze. Het is eigenlijk vrij crue wanneer je een bevolking van mannen als feminien opvoed en ze vervolgens confronteert met de stereotype 'echte (barbaarse) man'. Niet alleen voor de mannen, maar ook voor de (jonge) vrouwen die niet willen zwichten voor de niet-gefeminiseerde man en zijn eventuele (religieus-)masochistische gedachtegoed.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2017 20:26:53 ]
pi_170361745
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 20:21 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ik dans ook het liefst in m'n blote reet onder de regenboog en een verfrissende regendouche. Op een gegeven moment moet je erkennen dat niet al dat we willen kan bestaan - niet gelijktijdig, zeg maar. Je kan misschien best een gefeminiseerde samenleving handhaven (alhoewel daar ook een stukje -ongewenste- onderdrukking bij komt kijken), maar dan kan je niet gelijktijdig barbaarse elementen toevoegen (elementen die niet onderhevig zijn gesteld aan een feministische opvoeding). Dan krijg je topics als deze. Het is eigenlijk vrij crue wanneer je een bevolking van mannen als feminien opvoed en ze vervolgens confronteert met de stereotype 'echte (barbaarse) man'. Niet alleen voor de mannen, maar ook voor de (jonge) vrouwen (die niet willen zwichten voor de niet-gefeminiseerde man en zijn eventuele (religieus-)masochistische gedachtegoed.
Nou ja, dat is een punt idd an sich, denk ik. Alleen refereer niet naar de Oost-Europeanen want tegelijk ze moslims in elkaar slaan, slaan ze ieders persoonlijke vrijheid in elkaar. Idem Turken.

Maar goed, oplossing is niet direct voor handen. Heb je die deel 3 nou gezien van The Trap? Het zit natuurlijk in de ruimte tussen positieve en negatieve vrijheid.
Ik denk niet dat we daar uit zijn op dit moment.
Vooralsnog moeten praktijken die bestaan zoals in dit zwembad wel aangepakt worden.
I´m back.
pi_170362050
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 20:28 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nou ja, dat is een punt idd an sich, denk ik. Alleen refereer niet naar de Oost-Europeanen want tegelijk ze moslims in elkaar slaan, slaan ze ieders persoonlijke vrijheid in elkaar. Idem Turken.

Maar goed, oplossing is niet direct voor handen. Heb je die deel 3 nou gezien van The Trap? Het zit natuurlijk in de ruimte tussen positieve en negatieve vrijheid.
Ik denk niet dat we daar uit zijn op dit moment.
Vooralsnog moeten praktijken die bestaan zoals in dit zwembad wel aangepakt worden.
Sure, maar die kebabtent bleef wel ongeschonden voor die moord, hè. Het was ook maar een voorbeeld. Ik kan me ook herinneren dat een groep oost-Europese mannen afstormde op een groep asielzoekers die vrouwen lastig vielen op het strand. Als je moet kiezen tussen negeren (doofpot) of eigenhandig aanpakken, dan weet ik nog niet zo zeker welke keuze meer recht doet aan rechtvaardigheid. Beide ondermijnen de beginselen van de rechtstaat, maar bij de tweede keuze worden de daders in elk geval wel bestraft en belangrijker; de slachtoffers beschermt. Als ze vervolgens, vanuit die zelfde ''mannelijkheid'' willekeurige asielzoekers in elkaar gaan slaan, staan we inderdaad wel weer op nul, ja.

Nog niet gezien...was ik vergeten. Kan je niet een heel kleine samenvatting geven?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2017 20:37:46 ]
pi_170362256
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 20:36 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Sure, maar die kebabtent bleef wel ongeschonden voor die moord, hè. Het was ook maar een voorbeeld. Ik kan me ook herinneren dat een groep oost-Europese mannen afstormde op een groep asielzoekers die vrouwen lastig vielen op het strand. Als je moet kiezen tussen negeren (doofpot) of eigenhandig aanpakken, dan weet ik nog niet zo zeker welke keuze meer recht doet aan rechtvaardigheid. Beide ondermijnen de beginselen van de rechtstaat, maar bij de tweede keuze worden de daders in elk geval wel bestraft en belangrijker; de slachtoffers beschermt. Als ze vervolgens, vanuit die zelfde ''mannelijkheid'' willekeurige asielzoekers in elkaar gaan slaan, staan we inderdaad wel weer op nul, ja.
Ja, alleen ik heb geen enkele fiducie in O-Europeanen, voor hetzelfde geld word ik in mekaar geslagen ergens om, wat je niet begrijpt waarom. Nee, dat is niets.
quote:
Nog niet gezien...was ik vergeten. Kan je niet een heel kleine samenvatting geven?
Je moet het even gaan bekijken en er dan een topic over openen. Dit is 1 van de vele belangrijke vragen waarvoor we gesteld worden.
I´m back.
pi_170362780
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 20:40 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, alleen ik heb geen enkele fiducie in O-Europeanen, voor hetzelfde geld word ik in mekaar geslagen ergens om, wat je niet begrijpt waarom. Nee, dat is niets.

[..]

Je moet het even gaan bekijken en er dan een topic over openen. Dit is 1 van de vele belangrijke vragen waarvoor we gesteld worden.
Middenweg dan? De westerse man anno jaren 50 (Mad Men) of zo? Ook best wel seksistisch, maar niet doorgeslagen en redelijk beschaafd met een gematigde tolerantiegrens jegens dit soort ongein? Of is dat een te romantisch beeld? (Was voor m'n tijd immers).
pi_170362826
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 20:40 schreef Ryan3 het volgende:

Je moet het even gaan bekijken en er dan een topic over openen. Dit is 1 van de vele belangrijke vragen waarvoor we gesteld worden.
Zet ik vannacht wel even op dan. Wel alvast de eerste paar alinea's hiervan gelezen; https://plato.stanford.edu/entries/liberty-positive-negative/ Kom ik daarmee op het goede spoor of interpreteert hij het anders?
pi_170363126
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 20:50 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Middenweg dan? De westerse man anno jaren 50 (Mad Men) of zo? Ook best wel seksistisch, maar niet doorgeslagen en redelijk beschaafd met een gematigde tolerantiegrens jegens dit soort ongein? Of is dat een te romantisch beeld? (Was voor m'n tijd immers).
Nee, niet naar de jaren 50 gaan. Ik ben voorstander van een gefeminiseerde samenleving, zoals dat nu genoemd wordt. Wat niet helemaal een juiste typering is imho, maar goed. Een land waar de negatieve vrijheid heerst, waar mensen grote vrijheid hebben, maar niet anderen tot last zijn of willen zijn en dus ook een seculiere samenleving.
I´m back.
pi_170363526
De volgende maatregelen dienen bij zulke incidenten getroffen te worden:

a. Overal waarschuwingsborden plaatsen: Lastigvallen van personeel en gasten en vandalisme is strafbaar
b. Camera overal plaatsen
c. Meldingen serieus nemen en de zaak gelijk aanpakken
d. Politie laten komen, daders gelijk oppakken en registreren
e. Bij meerderjarige daders: een forse boete en gevangenisstraf opleggen
f. Bij minderjarige daders: een taakstraf opleggen en de ouders een forse boete opleggen
g. Zowel aan meerderjarige als aan minderjarige daders een toegangsverbod opleggen.

Opgeruimd staat netjes?
'Hij die een slaaf bezit, is zelf ook een slaaf!'
pi_170363615
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 20:51 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Zet ik vannacht wel even op dan. Wel alvast de eerste paar alinea's hiervan gelezen; https://plato.stanford.edu/entries/liberty-positive-negative/ Kom ik daarmee op het goede spoor of interpreteert hij het anders?
Ja, eerste zinnen gelezen en dan even breder trekken.
I´m back.
pi_170363733
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 21:04 schreef Begripvol het volgende:
De volgende maatregelen dienen bij zulke incidenten getroffen te worden:

a. Overal waarschuwingsborden plaatsen: Lastigvallen van personeel en gasten en vandalisme is strafbaar
b. Camera overal plaatsen
c. Meldingen serieus nemen en de zaak gelijk aanpakken
d. Politie laten komen, daders gelijk oppakken en registreren
e. Bij meerderjarige daders: een forse boete en gevangenisstraf opleggen
f. Bij minderjarige daders: een taakstraf opleggen en de ouders een forse boete opleggen
g. Zowel aan meerderjarige als aan minderjarige daders een toegangsverbod opleggen.

Opgeruimd staat netjes?
Camera overal zou wel goed zijn, maar gaat wrs niet gebeuren, wethouder ontkent de problemen.
Volgend jaar misschien. Of niet.
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')