abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 24 mei 2017 @ 22:26:33 #51
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_171184739
quote:
99s.gif Op woensdag 24 mei 2017 21:14 schreef XL het volgende:

[..]

Mensen die hier een bekabelde oplossing verdedigen en de kabel niet als nadeel zien. Over 10 jaar lezen mensen dit vol onbegrip terug en vragen zich af of er echt mensen waren die een kabel normaal vonden.
Muis, toetsenbord, mijn internet naar mijn desktop, locale opslag van mijn media: ik ben gewoon een fossiel. Maar wel eentje die gewoon bij zijn spullen kan tenzij er geen stroom meer is.

Daarnaast zijn er dus ook opties die het beste van beide werelden geven zoals ik al aangaf.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 25 mei 2017 @ 10:26:43 #52
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_171192030
quote:
1s.gif Op woensdag 24 mei 2017 20:46 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Prijs vs Kwaliteit nogmaals.
Nee, niet prijs vs kwaliteit. Het is meer een kwestie van gemak. Prijs heeft er niet zoveel mee te maken. Ik heb als backup bijvoorbeeld de Anker Sport IE20 en de Aukey EP-B4 Sport (die ik inmiddels heb weg gegeven). Beiden kosten minder dan rond de 25 euro en werken zoals bluetooth oordopjes behoren te werken, met prima geluidskwaliteit.

Het hoeft dus niet duur te zijn.
  donderdag 25 mei 2017 @ 10:53:03 #53
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_171192394
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 10:26 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Nee, niet prijs vs kwaliteit. Het is meer een kwestie van gemak. Prijs heeft er niet zoveel mee te maken. Ik heb als backup bijvoorbeeld de Anker Sport IE20 en de Aukey EP-B4 Sport (die ik inmiddels heb weg gegeven). Beiden kosten minder dan rond de 25 euro en werken zoals bluetooth oordopjes behoren te werken, met prima geluidskwaliteit.

Het hoeft dus niet duur te zijn.
Als we met merkjes gaan smijten: ik gebruik alweer vier jaar en twee sets aan Beyerdynamic koptelefoontjes aan kabel. Dat geluid komt echt niet uit een setje van 25 euro. Ik heb teveel goedkope koptelefoons versleten om het verschil te negeren.

Áls ik al BT only overweeg, dan gaat dat ook in de categorie 150-200 euro zijn omdat ik die kwaliteit gewend ben.
Ik heb echter al een prima set waarvan ik mag verwachten dat ze het nog wel een jaar of twee probleemloos doen.

Alleen heeft een volgende iphone geen headphone jack meer (ipad nog wel, apart genoeg?) dus moet ik haast wel aan de BT naast het gemak die dat geeft.

Maar daar gebruik ik straks dus een BT-adapter voor die gewoon aan het touwtje kan zodat ik het beste van beide werelden heb.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 25 mei 2017 @ 11:11:41 #54
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_171192668
quote:
1s.gif Op donderdag 25 mei 2017 10:53 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Als we met merkjes gaan smijten: ik gebruik alweer vier jaar en twee sets aan Beyerdynamic koptelefoontjes aan kabel. Dat geluid komt echt niet uit een setje van 25 euro. Ik heb teveel goedkope koptelefoons versleten om het verschil te negeren.
Ik zeg toch ook nergens dat dat zo is? Ik zei alleen maar dat het gemak van bluetooth oordopjes ook voor 25 euro te verkrijgen is. Ik beweer nergens dat dat vergelijkbaar is met high end oordopjes qua geluid. Ik vind die vergelijking ook een beetje raar. Jouw Beyerdynamic koptelefoon zal ook geen 25 euro gekost hebben..?
  donderdag 25 mei 2017 @ 11:13:46 #55
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_171192699
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 11:11 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Ik zeg toch ook nergens dat dat zo is? Ik zei alleen maar dat het gemak van bluetooth oordopjes ook voor 25 euro te verkrijgen is. Ik beweer nergens dat dat vergelijkbaar is met high end oordopjes qua geluid. Ik vind die vergelijking ook een beetje raar. Jouw Beyerdynamic koptelefoon zal ook geen 25 euro gekost hebben..?
Klopt. Maar wil ik diezelfde kwaliteit met BT dan moet ik dus een goedwerkend setje achterlaten en een prijs betalen die pakweg 150-200% is van wat ik nu betaald heb. En dat was mijn afweging hier.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 25 mei 2017 @ 11:23:16 #56
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_171192862
quote:
1s.gif Op donderdag 25 mei 2017 11:13 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Klopt. Maar wil ik diezelfde kwaliteit met BT dan moet ik dus een goedwerkend setje achterlaten en een prijs betalen die pakweg 150-200% is van wat ik nu betaald heb. En dat was mijn afweging hier.
Dat klopt. Als je hogere kwaliteit wilt, betaal je meer. Het is alleen niet zo dat je per definitie veel geld kwijt bent aan Bluetooth oordopjes, zoals een zekere andere user beweert. De Aukey EP-B4 klinken bijvoorbeeld beter dan de EarPods, en zelfs de veel duurdere AirPods, en kosten minder dan 20 euro. Daarnaast zijn ze zweetproof en hebben ze een redelijke accuduur van pakweg 6 uur.

Voor jou zal het inderdaad een stuk duurder worden. Al heb je voor 89 euro als beyerdynamic oordopjes met Bluetooth: https://www.hoofdtelefoon(...)ynamic-byron-bt.html

Met duurdere modellen die ongetwijfeld beter zijn. Maar als beyerdynamic je merk is, is de instap niet heel duur.
  donderdag 25 mei 2017 @ 11:51:39 #57
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_171193424
quote:
1s.gif Op donderdag 25 mei 2017 11:23 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Dat klopt. Als je hogere kwaliteit wilt, betaal je meer. Het is alleen niet zo dat je per definitie veel geld kwijt bent aan Bluetooth oordopjes, zoals een zekere andere user beweert. De Aukey EP-B4 klinken bijvoorbeeld beter dan de EarPods, en zelfs de veel duurdere AirPods, en kosten minder dan 20 euro. Daarnaast zijn ze zweetproof en hebben ze een redelijke accuduur van pakweg 6 uur.

Voor jou zal het inderdaad een stuk duurder worden. Al heb je voor 89 euro als beyerdynamic oordopjes met Bluetooth: https://www.hoofdtelefoon(...)ynamic-byron-bt.html

Met duurdere modellen die ongetwijfeld beter zijn. Maar als beyerdynamic je merk is, is de instap niet heel duur.
Ik vind het echt bijzonder knap hoe je steeds een zijspoor aan weet te boren...

De stelling die ik aangaf is dat je op gelijke kwaliteit mét BT altijd een (flinke) meerprijs betaalt.

Dan kun je leuk met andere headsets komen, maar die hebben geen van allen dezelfde kwaliteit.

Daarnaast heb ik dus al een prima headset waarvan apple verwacht dat ik ga kutten met een slechte adapter óf overstap naar BT met diens aanschafprijs.
Waarop ik aangaf daar al een mouw aan te kunnen passen door een BT adapter te dragen die me het beste van beide werelden kan geven.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 25 mei 2017 @ 12:17:32 #58
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_171193893
quote:
9s.gif Op donderdag 25 mei 2017 11:51 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ik vind het echt bijzonder knap hoe je steeds een zijspoor aan weet te boren...

De stelling die ik aangaf is dat je op gelijke kwaliteit mét BT altijd een (flinke) meerprijs betaalt.

Dan kun je leuk met andere headsets komen, maar die hebben geen van allen dezelfde kwaliteit.

Daarnaast heb ik dus al een prima headset waarvan apple verwacht dat ik ga kutten met een slechte adapter óf overstap naar BT met diens aanschafprijs.
Waarop ik aangaf daar al een mouw aan te kunnen passen door een BT adapter te dragen die me het beste van beide werelden kan geven.
Je betaalt inderdaad een meerprijs voor Bluetooth. In het geval van die beyerdynamic is dat bijvoorbeeld drie tientjes. Wat kost jouw Bluetooth adapter?

Je lijkt geïrriteerd. Kun je mij aangeven waar ik zeg dat je ongelijk hebt en géén meerprijs betaalt voor Bluetooth? Wellicht heb je het idee dat ik specifiek over jouw gebruik praat en jou probeer te overtuigen de switch te maken. Dat is niet het geval. Ik heb het over de voor- en nadelen van Bluetooth oordopjes in het algemeen, en het feit dat er veel verschillende keuzes voor veel verschillende gebruikers en budgetten zijn. Niet alles draait alleen maar om jou, niet zo defensief doen :)
  donderdag 25 mei 2017 @ 12:24:12 #59
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_171194038
quote:
1s.gif Op donderdag 25 mei 2017 12:17 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Je betaalt inderdaad een meerprijs voor Bluetooth. In het geval van die beyerdynamic is dat bijvoorbeeld drie tientjes. Wat kost jouw Bluetooth adapter?

Je lijkt geïrriteerd. Kun je mij aangeven waar ik zeg dat je ongelijk hebt en géén meerprijs betaalt voor Bluetooth?
Zucht...
ik raak geirriteerd omdat je altijd uitwegen maakt door de omstandigheden naar je hand te zetten.
Om vervolgens triomfantelijk victorie te kraaien terwijl je in feite een nieuwe situatie creëert.

Als ik nu dus aan de BT wil voor gelijke prijs dan is dat aanschafprijs + dertig euro, terwijl een adapter los dat al op kan lossen.

Zolang je de keus tussen bedraad en BT nog had scheelt dat dus aanzienlijk in prijs, waarbij de kwaliteit van bijna alle BT sets minder is dan de bedrade variant. Dus voor gelijke kwaliteit betaal je veel meer, en daar sloeg het argument prijs/kwaliteit op. Als je dat niet snapt wordt het lastig argumenteren.

Edit: mooie edit en het dan op de man gaan spelen :') oh ironie
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 25 mei 2017 @ 12:54:11 #60
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_171194701
En wat kost die Bluetooth adapter?

En nogmaals: kun je aangeven waar ik zeg dat dat niet zo is, en je wat dat betreft géén gelijk hebt? Ik kan mij niet herinneren dat ik dat gezegd heb, maar blijkbaar ontstaat er bij jou een hoop irritatie uit de aanname dat ik heel erg tegen je in ga. Wat vreemd is, gezien ik meerdere keren heb aangegeven het met je eens te zijn.

Dus: wat wil je nu precies horen? Want ik heb geen zin om het topic verder nog te vullen met welles/nietes.
pi_171194905
Not. Again.
  donderdag 25 mei 2017 @ 14:07:45 #62
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_171196247
Graag wil de aandacht even vestigen op de aanwezige topic pointer die er niet is gezet voor de grap.

" Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig! :) "

Lijkt me duidelijk toch?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 25 mei 2017 @ 14:26:21 #63
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_171196605
Lijkt mij duidelijk inderdaad :)
  donderdag 25 mei 2017 @ 14:43:12 #64
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_171196922
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 14:26 schreef Splackavellie02 het volgende:
Lijkt mij duidelijk inderdaad :)
Dus de bluetooth discussie is nu voorbij met een 'agree to disagree' ?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 25 mei 2017 @ 15:52:04 #65
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_171198798
quote:
17s.gif Op donderdag 25 mei 2017 14:43 schreef jogy het volgende:

[..]

Dus de bluetooth discussie is nu voorbij met een 'agree to disagree' ?
Wat mij betreft was er geen reden voor discussie, gezien ik het al eens was met zijn punten. Dus: ja :)

Gisteren de USB-C hub voor de MacBook binnen gekregen. Werkt perfect en biedt voor 24 euro twee USB 3 poorten, microSD, gewone SD en USB-C met passthrough laden. Nu alleen nog een HDMI-kabeltje vinden, en ik heb alles wat Apple verwijderd heeft weer terug ^O^
  donderdag 25 mei 2017 @ 21:15:10 #66
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_171206138
Heren, lees die post van jogy hierboven nog eens.
So we just called him Fred
pi_171350080
Ik heb een iphone 6s sinds ongeveer 1,5 jaar, ben een redelijk zware gebruiker en mijn iphone laad nu niet op. Komt niet verder dan een appeltje voor 2 seconden en gaat dan weer uit

De laatste paar dagen liep de batterij extreem snel leeg en was het moeilijk om op te laden, meestal moest ik de kabel meerdere keren aansluiten

Iemand een ideetje?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_171350778
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 15:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik heb een iphone 6s sinds ongeveer 1,5 jaar, ben een redelijk zware gebruiker en mijn iphone laad nu niet op. Komt niet verder dan een appeltje voor 2 seconden en gaat dan weer uit

De laatste paar dagen liep de batterij extreem snel leeg en was het moeilijk om op te laden, meestal moest ik de kabel meerdere keren aansluiten

Iemand een ideetje?
Ja, je accu is dood. Misschien kom je in aanmerking voor vervanging bij Apple.
pi_171350811
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2017 15:55 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ja, je accu is dood. Misschien kom je in aanmerking voor vervanging bij Apple.
Is dit een normaal verschijnsel?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 31 mei 2017 @ 16:01:19 #70
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_171350957
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 15:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Is dit een normaal verschijnsel?
Niet normaal maar kan gebeuren. Zou idd Apple contacten, zeker in garantietermijn.
pi_171350983
Thanks
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_171350993
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 15:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Is dit een normaal verschijnsel?
Goede vraag, wellicht kan iemand die dat beter weet het uitleggen, heb zelf geen 6s namelijk ;)
pi_171351734
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 15:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik heb een iphone 6s sinds ongeveer 1,5 jaar, ben een redelijk zware gebruiker en mijn iphone laad nu niet op. Komt niet verder dan een appeltje voor 2 seconden en gaat dan weer uit

De laatste paar dagen liep de batterij extreem snel leeg en was het moeilijk om op te laden, meestal moest ik de kabel meerdere keren aansluiten

Iemand een ideetje?
Andere kabel en stekker proberen?
pi_171351773
quote:
99s.gif Op woensdag 24 mei 2017 19:03 schreef XL het volgende:

[..]

15 mei was er een nieuwe versie van slack, misschien heb je daarmee problemen.

Hier loopt het als een zonnetje
Ja ik heb Slack gemailed en het is inderdaad een bug die zich bij oudere iPhones voordoet.
pi_171352311
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2017 16:28 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Andere kabel en stekker proberen?
Helaas is dat het probleem niet, evenmin als met mijn ipad helaas
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')