abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 20 april 2017 @ 13:42:44 #1
396386 sturmpie
for night & nature
pi_170352937
TS droomde dat hij een motor had gehuurd. Hij ging de motor terugbrengen naar de verhuurder omdat einde huurtermijn. de balie-medewerker verteld dat ik de motor elders moet inleveren bij een andere vestiging. TS stapt op de motor en rijdt naar de andere vestiging die al gesloten is, TS denkt: kut, nu moet ik helemaal teruglopen naar die andere vestiging want ik moet de motor hier laten staan. TS rijdt terug met de motor naar de balie-medewerker die hem vertelde de motor elders in te leveren. de vestiging is nog open TS zet de motor netjes stil, loopt naar de lichtelijk geïrriteerde balie-medewerker en geeft de sleutels af. Balie-medewerker: ik heb gezegd de motor af te leveren bij de andere vestiging. TS: en ik 5km terug lopen naar hier om mijn borg op te halen en af te tekenen ? Balie-medewerker: wij zijn 24/7 open dus dat is geen probleem. TS: ik heb de motor hier gehuurd en ik lever de motor hier in, bent u misschien moslim ? Balie-medewerker: ja ik ben moslim. TS: en bidt u 5x per dag ? Balie-m: Ja ik bid 5 x per dag. TS: mag dat onder werktijd. Balie-m: ja dat mag maar ik ben geen muhadjedin. TS wou bijna vechten.
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_170352992
Wat een fantastisch verhaal.
pi_170352998
  donderdag 20 april 2017 @ 14:11:39 #4
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_170353532
quote:
9gag :')
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_170353551
Spannend verhaal, beetje kort.
[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')