abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Moderator maandag 26 juni 2017 @ 04:48:40 #211
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_171955047
Kom op, zijn we nu niet een beetje aan het overdrijven?
Waar hebben we het over, een topic stond eerst in KLB en is vervolgens naar WGR verhuisd alwaar een modje alle KLB posts (want daar reageren ze anders dan hier) heeft verwijderd. Moeten we daar echt zo'n drama van maken?

quote:
1s.gif Op zondag 25 juni 2017 22:35 schreef r_one het volgende:

[..]

Willekeur en machtswellust binnen WGR, ik pas ervoor. Dit gaat verder dan treurnis. Nog even en ik ben helemaal weg uit WGR. Ik voel me hier op deze manier niet meer thuis en trek dan mijn consequenties.
Dat valt toch allemaal wel mee? Ik had juist het idee dat het de laatste tijd hartstikke lekker gaat hier op WGR. We hoeven weinig in te grijpen en alleen af en toe bij te sturen.

(En ja, ik heb de laatste paar posts weggehaald, het actief promoten en users wegtrekken van FOK! is tegen de policy).
pi_171955074
quote:
3s.gif Op maandag 26 juni 2017 04:48 schreef Armani XL het volgende:
Kom op, zijn we nu niet een beetje aan het overdrijven?
Nee, ik overdrijf geenszins. Ik geloof ook niet dat je mij kent als iemand die overdrijft (en dan zo halsstarrig?). Ik meen het echt bloedserieus AXL.

Ik heb de kwestie vanavond ook voorgelegd in FB. Mijn allereerste topic in FB in 14 jaar. Dat geeft toch ook wel te denken, niet?!
quote:
Waar hebben we het over, een topic stond eerst in KLB en is vervolgens naar WGR verhuisd alwaar een modje alle KLB posts (want daar reageren ze anders dan hier) heeft verwijderd. Moeten we daar echt zo'n drama van maken?
Het ging me helemaal niet om verwijderde posts van KLB users (voor de schop van Opa neem ik aan), ik heb die geeneens gezien en die zullen me ook echt jeuken.

Ik heb hier tot vervelens toe uitgelegd op welke post(s) ik doelde en die moet je toch echt pas zoeken na #123, beginnend met een uiterst correct geformuleerde (maar weggeëdite) vraag van delano.888.

Let wel: we zijn dan onderhand meer dan een week verder!!! Als ik dan in #125 WGR-style reageer op delano's vraag, word ik nog even vereenzelvigd met KLB users (niet door jou). Fijn, bedankt hoor. Dat motiveert ook echt om hier te blijven |:(
quote:
[..]

Dat valt toch allemaal wel mee? Ik had juist het idee dat het de laatste tijd hartstikke lekker gaat hier op WGR. We hoeven weinig in te grijpen en alleen af en toe bij te sturen.
Ik kan gedrag van users negeren als ik me er aan stoor.
Ik kan beslissingen van mods accepteren als het desgevraagd in FB wordt uitgelegd. Of ik het er al dan niet mee eens ben, is van een andere orde maar ik respecteer jullie keuzes.

Tot zover is het nog wel goed toeven in WGR.

Hoewel ik nog nooit zoveel moties van treurnis heb uitgesproken als de laatste 1 à 2 jaar.


Maar ik kan hier niet langer posten als een mod iets beslist maar bij navraag mij als een 'zuigende' kleuter wegzet, negeert en pertinent weigert even normaal te posten in nota bene FB.

Jullie houden van beleid, Danny houdt van beleid, ik hou ook van beleid. Maar met dit akkefietje is het beleid gewoon totaal zoek. Of zie ik dat nou echt zo verkeerd?
quote:
(En ja, ik heb de laatste paar posts weggehaald, het actief promoten en users wegtrekken van FOK! is tegen de policy).
Begrijpelijk en heb ik ook absoluut geen moeite mee. Hoewel het aangekondigde voornemen om dan maar te verkassen naar een ander R forum niet bedoeld was om users weg te trekken. Als ik ga, ga ik echt wel alleen.

[ Bericht 2% gewijzigd door r_one op 26-06-2017 06:48:44 ]
pi_171955265
quote:
3s.gif Op maandag 26 juni 2017 04:48 schreef Armani XL het volgende:

Dat valt toch allemaal wel mee? Ik had juist het idee dat het de laatste tijd hartstikke lekker gaat hier op WGR.
Hmwa, het kabbelt wat voort.
Maar welke initiatieven komen er vanuit de blauwen om dit forum wat levendiger te maken? Behalve het schofferen van een bepaalde user dan... Twee van de drie sticky's zijn al jaren niet bijgewerkt bijvoorbeeld.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  maandag 26 juni 2017 @ 07:37:50 #214
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_171955299
quote:
1s.gif Op zondag 25 juni 2017 22:35 schreef r_one het volgende:

[..]

Ben bang van niet, nogal een ongelijke discussie, Nizno verbergt zich almachtig achter haar knopjes en weigert normaal te communiceren. Willekeur en machtswellust binnen WGR, ik pas ervoor. Dit gaat verder dan treurnis. Nog even en ik ben helemaal weg uit WGR. Ik voel me hier op deze manier niet meer thuis en trek dan mijn consequenties.
Dit soort reacties van jou zijn al minstens anderhalf jaar in deze FB te lezen. Hoe lang is 'nog even' bij jou?
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator maandag 26 juni 2017 @ 08:42:28 #215
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_171955975
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 07:30 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Hmwa, het kabbelt wat voort.
Maar welke initiatieven komen er vanuit de blauwen om dit forum wat levendiger te maken? Behalve het schofferen van een bepaalde user dan...

Vertel?
quote:
Twee van de drie sticky's zijn al jaren niet bijgewerkt bijvoorbeeld.
Daar heb je gelijk in, en daar ga ik binnenkort (als het thuisfront wat stabieler is) ook mee aan de gang. Staat op het to-do lijstje.

Maar welke initiatieven moeten wij verder nemen? Ik kan moeilijk wat verzonnen topics ingaan openende. Het is hier geen KLB of ONZ.
pi_171957041
quote:
3s.gif Op maandag 26 juni 2017 04:48 schreef Armani XL het volgende:
(En ja, ik heb de laatste paar posts weggehaald, het actief promoten en users wegtrekken van FOK! is tegen de policy).
For the record: het is voor mij én én, en niet óf óf. Voelde ook op geen enkele manier de intentie van r_one om me hier weg te krijgen (moet ie eens proberen; kan je lachen :P ).

Daarnaast: er is een aantal posts van mij verwijderd, maar de antwoorden erop zijn wel blijven staan. Moet ik dat opvatten als een vergissing of een bedoelde tik op mijn vingers? In geval van deur a: geen probleem (zo interessant was het nou ook weer niet) in geval van deur b: ik ben me oprecht van geen kwaad bewust (en had het dus anders bedoeld dan de mod het heeft opgevat).
  Moderator maandag 26 juni 2017 @ 09:48:10 #217
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_171957300
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 09:39 schreef Queller het volgende:

[..]

For the record: het is voor mij én én, en niet óf óf. Voelde ook op geen enkele manier de intentie van r_one om me hier weg te krijgen (moet ie eens proberen; kan je lachen :P ).

Daarnaast: er is een aantal posts van mij verwijderd, maar de antwoorden erop zijn wel blijven staan. Moet ik dat opvatten als een vergissing of een bedoelde tik op mijn vingers? In geval van deur a: geen probleem (zo interessant was het nou ook weer niet) in geval van deur b: ik ben me oprecht van geen kwaad bewust (en had het dus anders bedoeld dan de mod het heeft opgevat).
We gaan voor optie A (ik heb hier en hier een mooie disclaimer voor je gemaakt. Ik kan verwijderde posts niet meer terughalen.)

Ik was een beetje triggerhappy :P (too soon.?.?)
pi_171957366
quote:
3s.gif Op maandag 26 juni 2017 09:48 schreef Armani XL het volgende:

We gaan voor optie A (ik heb hier en hier een mooie disclaimer voor je gemaakt. Ik kan verwijderde posts niet meer terughalen.)
Ze hoeven ook niet terug hoor; zo ik al zei: zo legendarisch waren ze niet ;)
quote:
Ik was een beetje triggerhappy :P (too soon.?.?)
Was it as good for you as it was for me :9~

Voor mij niet too soon hoor; ik mengde me alleen omdat ik het van r_one ab-so-luut niet gewend ben dat hij zo boos is.
  maandag 26 juni 2017 @ 10:43:22 #219
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171958598
quote:
3s.gif Op maandag 26 juni 2017 08:42 schreef Armani XL het volgende:
Maar welke initiatieven moeten wij verder nemen? Ik kan moeilijk wat verzonnen topics ingaan openende. Het is hier geen KLB of ONZ.
Dat is een beetje het probleem waar het in dit geval om draait hè.... een KLB-topic dat naar WGR geschopt is, een TS die niets wil behalve een beetje klagen, en dat men dan niet snapt waarom het topic in WGR staat.

Ergo, dit soort dingen verpesten WGR en maakt het minder aantrekkelijk er te posten, want laten we eerlijk wezen, in een WGR-topic waar een TS niets wil, is de vraag wat ze nou eigenlijk van het topic verwacht gewoon legitiem, sterker nog; hij wordt door mods regelmatig gesteld als een TS een WGR-topic opent om alleen maar te klagen en er niets mee te doen.

Probleem was niet ontstaan als het topic niet naar WGR geschopt was, en gezien de TS van het topic prima de weg weet op FOK! en WGR ook uitstekend weet te vinden als ze dat nodig heeft, lijkt me dat het topic niet per ongeluk in KLB stond.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 26 juni 2017 @ 13:55:06 #220
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_171962621
Goed ik heb even de tijd genomen om er een rustige post aan te gaan wijden waarom het weg is.

Inderdaad het topic kwam uit KLB, dat het door een FA is verplaatst, kan ik een mening over hebben.
Dat de vraag van delano dan komt, met waarom heb je dan dit topic geopend en de opmerking dat het uit KLB komt heb ik inderdaad weggehaald aangezien het topic dan alleen nog gaat waarom een topic van KLB naar WGR is gezet.

Maar zelfs al zou TS in eerste instantie advies willen hebben en dan besluiten er niets mee te doen dan is dat volgens mij ook nog altijd de keuze van een TS. Een advies vragen in WGR (ja ik weet t dat deed hij niet maar stel) hoeft niet 1 op 1 te betekenen dat het ook door TS uitgevoerd dient te worden.

Ik vind een te makkelijke opmerking als TS besluit er niets mee te doen om dan als reactie met:
quote:
Dat heb je er niet voor over?

Wat was het doel van dit topic dan?
te komen. Daarom is het weg. Daarom is ook de reactie daarop weg.

En ik had hier meteen best een uitgebreide reactie in eerste instantie willen geven, maar de opmerking

quote:
Beetje triggerhappy Nizno?
maakt het voor mij dat er al een mening gevormd is, het drammen dat daarop volgt schiet bij mij nog verder door dat ik besluit, joh Rinus het is goed met je.
Dan ook nog een opmerking er achter aan over dat het bepaalde toestanden zijn.
1 plus veel is heel veel.
waarbij ik nog best even op het topic in FB wil reageren.

quote:
Wie goed doet, goed ontmoet, maar dan moet het wel van 2 kanten komen.
Volledig mee eens. Begin een goed gesprek en je krijgt er 1. Niet als je meteen verwijtende woorden gebruiken. En als ik dan besluit om geen behoefte te hebben om met die termen een uitgebreide reactie te geven dan al helemaal niet verongelijkt en als een klein kind drammen en dreinen.
Dan laat ik het gezellig minstens een nachtje liggen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Nizno op 26-06-2017 14:07:22 ]
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_171964073
Ben ik licht dement aan het worden of wordt er tegenwoordig wel heel strak gemodereerd hier?
  Moderator maandag 26 juni 2017 @ 15:28:15 #222
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_171964654
quote:
12s.gif Op maandag 26 juni 2017 15:04 schreef Sloggi het volgende:
Ben ik licht dement aan het worden of wordt er tegenwoordig wel heel strak gemodereerd hier?
Dat valt wel mee hoor, er wordt veel off-topic gereageerd en die posts worden weggehaald als ze inderdaad verder niets toevoegen.
Op die manier blijven de topics beter leesbaar en hoef je je niet door hele off-topic/onzin reacties te worstelen.

Grap hier en daar moet natuurlijk kunnen, maar als iedereen daarop gaat reageren dan grijpen we in. Dat kan je strak modereren noemen, maar qua saldo valt het best mee. :)
pi_171968126
quote:
3s.gif Op maandag 26 juni 2017 15:28 schreef Armani XL het volgende:

[..]

Dat valt wel mee hoor, er wordt veel off-topic gereageerd en die posts worden weggehaald als ze inderdaad verder niets toevoegen.
Op die manier blijven de topics beter leesbaar en hoef je je niet door hele off-topic/onzin reacties te worstelen.

Grap hier en daar moet natuurlijk kunnen, maar als iedereen daarop gaat reageren dan grijpen we in. Dat kan je strak modereren noemen, maar qua saldo valt het best mee. :)
Kan ik me goed voorstellen. Ik vraag me af of je dat niet zichtbaar moet maken door bijvoorbeeld een modpost met de mededeling dat je de boel hebt schoongeveegd. Nu lijkt er soms een hoop verdwenen maar weet je het niet zeker.

Een soort geschiedvervalsing noem ik het maar :).
  Moderator maandag 26 juni 2017 @ 18:26:10 #224
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_171969401
quote:
7s.gif Op maandag 26 juni 2017 17:32 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Kan ik me goed voorstellen. Ik vraag me af of je dat niet zichtbaar moet maken door bijvoorbeeld een modpost met de mededeling dat je de boel hebt schoongeveegd. Nu lijkt er soms een hoop verdwenen maar weet je het niet zeker.

Een soort geschiedvervalsing noem ik het maar :).
Hangt een beetje van de situatie af. Als we editten zie je een melding onder het bericht en meestal zetten we er ook bij waarom we een edit hebben gedaan.

Haal ik meerdere posts weg dan gooi ik er meestal ook wel een melding achteraan dat ik geschoond heb met het vriendelijke verzoek met de slowchat of offtopic te stoppen.
En ook bij dingen die tegen de policy in gaan komt er meestal wel een melding (zie dit voorbeeld in dit topic)

Maar er zijn ook gevallen waarbij ik inderdaad gewoon verwijder zonder melding. Dat houdt het een beetje spannend toch :P (Het gaat dan trouwens meestal om een enkele post en geen hele reeksen).

[ Bericht 2% gewijzigd door Armani XL op 26-06-2017 18:31:58 ]
pi_171969651
Helder, bedankt voor je toelichting.
  Moderator maandag 26 juni 2017 @ 18:43:13 #226
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_171980383
quote:
5s.gif Op maandag 26 juni 2017 01:04 schreef r_one het volgende:
Kan een FA hier eens naar kijken en zo mogelijk de impasse vlot trekken?
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 01:12 schreef Mark het volgende:
Er is geantwoord in WGR FB, indien nodig kan er daar verder over gepraat worden.
+ slotje.gif

Ga je gang Mark ... ik luister.

[ Bericht 6% gewijzigd door r_one op 27-06-2017 01:45:00 ]
  dinsdag 27 juni 2017 @ 01:26:43 #228
369251 Geralt
of Rivia
pi_171980398
quote:
99s.gif Op maandag 26 juni 2017 13:55 schreef Nizno het volgende:
Goed ik heb even de tijd genomen om er een rustige post aan te gaan wijden waarom het weg is.

Inderdaad het topic kwam uit KLB, dat het door een FA is verplaatst, kan ik een mening over hebben.
Dat de vraag van delano dan komt, met waarom heb je dan dit topic geopend en de opmerking dat het uit KLB komt heb ik inderdaad weggehaald aangezien het topic dan alleen nog gaat waarom een topic van KLB naar WGR is gezet.

Maar zelfs al zou TS in eerste instantie advies willen hebben en dan besluiten er niets mee te doen dan is dat volgens mij ook nog altijd de keuze van een TS. Een advies vragen in WGR (ja ik weet t dat deed hij niet maar stel) hoeft niet 1 op 1 te betekenen dat het ook door TS uitgevoerd dient te worden.

Ik vind een te makkelijke opmerking als TS besluit er niets mee te doen om dan als reactie met:

[..]

te komen. Daarom is het weg. Daarom is ook de reactie daarop weg.

En ik had hier meteen best een uitgebreide reactie in eerste instantie willen geven, maar de opmerking

[..]

maakt het voor mij dat er al een mening gevormd is, het drammen dat daarop volgt schiet bij mij nog verder door dat ik besluit, joh Rinus het is goed met je.
Dan ook nog een opmerking er achter aan over dat het bepaalde toestanden zijn.
1 plus veel is heel veel.
waarbij ik nog best even op het topic in FB wil reageren.

[..]

Volledig mee eens. Begin een goed gesprek en je krijgt er 1. Niet als je meteen verwijtende woorden gebruiken. En als ik dan besluit om geen behoefte te hebben om met die termen een uitgebreide reactie te geven dan al helemaal niet verongelijkt en als een klein kind drammen en dreinen.
Dan laat ik het gezellig minstens een nachtje liggen.
Samenvatting voor de mensen die deze post ook te lang vonden:

Die FA hadden we eigenlijk voor zn ballen moeten schuppen omdat ie ongevraagd een topic van KLB naar WGR verplaatste en als wij de ballen hadden gehad dan hadden we het topic gewoon teruggezet naar KLB, maarja, dan moesten we tegen het besluit van een FA in gaan en dat durven we niet dus we tiefen maar gewoon een zooi posts weg en hopen dat het vanzelf weggaat.

Ik denk dat dat wel een correcte samenvatting is van hetgeen er aan de hand is geweest.

Het zou ook volkomen logisch zijn geweest. Maarja, dan zie je dat het misloopt en dan ga je om je eigen fouten te verbloemen posts weggooien die legitieme vragen stellen en dan moet je ineens heel hard nadenken hoe je je als mod hier nog met goed fatsoen uitgeluld gaat weten te krijgen.

Ergo: volgende keer gewoon die FA voor zn ballen schoppen. Die kunnen daar prima tegen. :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  dinsdag 27 juni 2017 @ 01:31:51 #229
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_171980428
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 01:26 schreef Geralt het volgende:

dan moesten we tegen het besluit van een FA in gaan en dat durven we niet
Daar hebben ze nog nooit moeite mee gehad hoor :{w
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  dinsdag 27 juni 2017 @ 01:34:16 #230
369251 Geralt
of Rivia
pi_171980442
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 01:31 schreef Mark het volgende:

[..]

Daar hebben ze nog nooit moeite mee gehad hoor :{w
Waarom werd dat dan niet simpelweg gedaan? Het was toch duidelijk dat het een KLB topic was en geen WGR topic? Dan kun je als een bezetene "moeilijke" vragen weg gaan modden, maar dan sla je en een modderfiguur en krijg je dergelijke "lastige" vragen van users.

Alles was simpelweg te voorkomen geweest door dat topic gewoon terug te verplaatsen naar waar het thuis hoorde.

Maargoed, ik bemoei me er verder niet mee vanaf hier. Ik vind het enkel wel weer stuitend dat mods soms op deze manier aan de gang zijn. Dat is nergens voor nodig. No offence overigens verder; gewoon mijn mening :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 27 juni 2017 @ 06:32:44 #231
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_171981477
Als dat je samenvatting is Geralt dan heb je mijn post niet echt begrepen.

Wat mijn mening is of het wel of niet vanuit KLB had moeten worden veplaatst doet er in deze niet toe. Ik had namelijk exact hetzelfde gehandeld als de TS zijn vraag inn WGR had gesteld en hij of zij dan besloten zou hebben uiteindelijk niets met het advies te doen.

De opmerking van delano
quote:
Dat heb je er niet voor over?

Wat was het doel van dit topic dan?
is dan ook om die reden verwijderd. Daarmee ook de posts die daar op gevolgd hebben.

En daar zat Rinus zijn post ook tussen.

Dat is de samenvatting. En dus ook waar het hier om gaat.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_171981645
Ik ben zelf mod geweest van wat ooit een bekende, lekker rebelse website was en daar heb ik belangrijke lessen geleerd.
1 daarvan is: Een mod is gewoon een user met wat meer mogelijkheden.
Die mogelijkheden heeft hij/zij gekregen omdat men zeker weet dat er objectief wordt ingegrepen, niet selectief.
Wat me hier opvalt is dat niet elke mod objectief is en om het nog erger te maken: Sommige mods denken een machtspositie te hebben.
In zekere zin is dat ook zo want ze hebben meer mogelijkheden zoals editten of verwijderen van reacties.
Maar dat moet objectief gebeuren, puur om het topic zuiver te houden. Helaas is er ook vaak te zien dat sommigen modden vanuit de machtspositie en daar zelfs van genieten.
Dat kan en mag nooit de bedoeling zijn natuurlijk.

Dus wees gewoon fair, geef ook antwoord op gestelde vragen en laat als mod nooit je persoonlijke mening spreken tijdens je acties.
Een mod hoort neutraal, open en eerlijk te zijn. Niet iemand die het gesprek stuurt in zijn/haar gewenste richting.

Ik heb geen enkele naam genoemd dus crewbashing was het niet om maar bepaalde acties voor te zijn.
Maar denk hier maar eens over na, de laatste tijd is onnodig modden helaas redelijk vaak te zien.
  dinsdag 27 juni 2017 @ 08:10:51 #233
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_171981911
'Een FA maakte een fout en op basis van die initiële fout, gooide ik onterecht wat posts weg. Excuus.'

Zo moeilijk is het niet.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_171982399
quote:
99s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 06:32 schreef Nizno het volgende:
Ik had namelijk exact hetzelfde gehandeld als de TS zijn vraag inn WGR had gesteld
Dan begrijp je helaas niets van modden.
pi_171982532
quote:
99s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 06:32 schreef Nizno het volgende:. Ik had namelijk exact hetzelfde gehandeld als de TS zijn vraag inn WGR had gesteld en hij of zij dan besloten zou hebben uiteindelijk niets met het advies te doen.
Een goede mod had een klaagtopic met een duidelijke klacht naar KLB (terug)geschopt ipv het als een WGR topic te behandelen :*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Moderator dinsdag 27 juni 2017 @ 09:31:47 #236
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_171982851
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 09:09 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Een goede mod had een klaagtopic met een duidelijke klacht naar KLB (terug)geschopt ipv het als een WGR topic te behandelen :*
Maar uiteindelijk is dat niet gebeurd, alle 3 de mods hebben daar geen actie op ondernomen. Misschien wel omdat wij automatisch vanuit gingen dat het schopje in overleg met TS was gedaan.

We kunnen hier nu lang over gaan discussiëren maar dat verandert helaas niets meer aan de situatie zoals die ontstaan is. We hebben hiervan geleerd en zullen het de volgende keer waarschijnlijk anders gaan aanpakken.

Zullen we dit dan nu -althans hier- laten rusten? We gaan er als mods onderling zeker mee aan de slag.
pi_171983239
quote:
3s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 09:31 schreef Armani XL het volgende:

[..]

Maar uiteindelijk is dat niet gebeurd,waarschijnlijk anders gaan aanpakken.

En dat is dus precies het punt.
Niemand werkt foutloos, kan ook niet.
Luisteren naar feedback en als het nodig is fouten toegeven kan wél.
  dinsdag 27 juni 2017 @ 12:05:30 #238
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_171986233
quote:
99s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 06:32 schreef Nizno het volgende:
Als dat je samenvatting is Geralt dan heb je mijn post niet echt begrepen.

Wat mijn mening is of het wel of niet vanuit KLB had moeten worden veplaatst doet er in deze niet toe. Ik had namelijk exact hetzelfde gehandeld als de TS zijn vraag inn WGR had gesteld en hij of zij dan besloten zou hebben uiteindelijk niets met het advies te doen.
quote:
3s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 09:31 schreef Armani XL het volgende:
We kunnen hier nu lang over gaan discussiëren maar dat verandert helaas niets meer aan de situatie zoals die ontstaan is. We hebben hiervan geleerd en zullen het de volgende keer waarschijnlijk anders gaan aanpakken.
Lekker tegenstrijdig, Armani die gewoon netjes toegeeft dat het een foutje was en dat er van geleerd is, maar Nizno die gewoon lekker hard blijft ontkennen en blijft zeggen dat ze het goed gedaan heeft.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 27 juni 2017 @ 12:16:40 #239
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_171986511
De fout dat we even met TS hadden moeten overleggen of hij wel in WGR had gewild met zijn topic en of we hem terug moesten zetten naar KLB geef ik ruiterlijk toe.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 27 juni 2017 @ 12:22:13 #240
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171986636
Dat is wel een gevalletje "ken je user" hoor, het gaat om een TS die bij uitstek weet in welk subforum een topic thuishoort.

Wat overigens niet wegneemt dat de vraag wat ze nou met het topic wil in WGR gewoon legitiem is, en door mods ook met enige regelmaat gesteld is als een TS eigenlijk helemaal niets wilde met alle prima suggesties.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')