abonnement Unibet Coolblue
  Moderator donderdag 20 april 2017 @ 12:23:51 #26
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_170351418
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2017 12:20 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Er ging toch werkelijk helemaal niks goed ? Ze zijn verdomme ontsnapt in een hyundai i10 :')
de eerste blokkade die ze tegen kwamen hield ze blijkbaar tegen dus wat de 'timing' betreft zat het wel goed ;)

nu vind ik het superdapper dat de rest op de schoten is afgereden maar als ik het goed begrijp dan hadden ze de boefjes waarschijnlijk wel gepakt als de tweede groep op de post was gebleven

besides, je kunt alles goed doen maar als je met een 9mm pistool tegen een kalashnikov op moet treden dan verlies je waarschijnlijk iedere keer

quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 12:16 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Dan niet. Verder maakt het mij niet uit of ik van jou 0 punten of 100000 punten krijgt, wat dat ook in mag houden. Mijn punt blijft :)
je maakt helemaal geen punt :')
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 20 april 2017 @ 12:39:05 #27
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_170351685
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 12:23 schreef sp3c het volgende:

[..]

de eerste blokkade die ze tegen kwamen hield ze blijkbaar tegen dus wat de 'timing' betreft zat het wel goed ;)

nu vind ik het superdapper dat de rest op de schoten is afgereden maar als ik het goed begrijp dan hadden ze de boefjes waarschijnlijk wel gepakt als de tweede groep op de post was gebleven

besides, je kunt alles goed doen maar als je met een 9mm pistool tegen een kalashnikov op moet treden dan verlies je waarschijnlijk iedere keer

[..]

je maakt helemaal geen punt :')
Jawel, lees maar iets verder naar boven :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_170351700
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 12:23 schreef sp3c het volgende:

[..]

de eerste blokkade die ze tegen kwamen hield ze blijkbaar tegen dus wat de 'timing' betreft zat het wel goed ;)

nu vind ik het superdapper dat de rest op de schoten is afgereden maar als ik het goed begrijp dan hadden ze de boefjes waarschijnlijk wel gepakt als de tweede groep op de post was gebleven

besides, je kunt alles goed doen maar als je met een 9mm pistool tegen een kalashnikov op moet treden dan verlies je waarschijnlijk iedere keer

[..]

je maakt helemaal geen punt :')
Nou knap hoor dat ze de timing half goed hadden. Verder ging alles fout en was het een en al paniek en gepruts. Maar goed, je kunt ook niet veel verwachten natuurlijk van een stel simpele mbo'ers. Helemaal niet als die het op moeten nemen tegen een stel goed georganiseerde en zwaar bewapende criminelen.
pi_170351883
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2017 12:39 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Nou knap hoor dat ze de timing half goed hadden. Verder ging alles fout en was het een en al paniek en gepruts. Maar goed, je kunt ook niet veel verwachten natuurlijk van een stel simpele mbo'ers. Helemaal niet als die het op moeten nemen tegen een stel goed georganiseerde en zwaar bewapende criminelen.
Aha dus als ze universitair geschoold waren hadden ze het wel kunnen opnemen met hun 9mm tegen Kalashnikov's. ^O^
pi_170352026
Die gasten van brinks kregen de kogels echt om hun oren en daar wordt geen woord over gesproken en de politie doet nu huiliehuilie omdat ze verstoppertje moesten spelen in de bosjes.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_170352165
quote:
4s.gif Op donderdag 20 april 2017 12:47 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Aha dus als ze universitair geschoold waren hadden ze het wel kunnen opnemen met hun 9mm tegen Kalashnikov's. ^O^
Wie niet sterk is moet slim zijn. Onze politie is geen van beide.
pi_170352232
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2017 13:04 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Wie niet sterk is moet slim zijn. Onze politie is geen van beide.
En de beste kapiteins staan aan wal ^O^
pi_170352304
quote:
4s.gif Op donderdag 20 april 2017 13:07 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

En de beste kapiteins staan aan wal ^O^
Ze staan iig niet in het veld zo blijkt.
  donderdag 20 april 2017 @ 13:13:13 #34
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_170352351
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2017 13:10 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Ze staan iig niet in het veld zo blijkt.
_O-
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
  donderdag 20 april 2017 @ 13:13:36 #35
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_170352361
Dit topic gaat over wat werken bij de politie voor impact op je kan hebben. Waar zijn al die smalende opmerkingen nu voor nodig ?
Verwachten sommige users mss dat de politie zich zo gedraagt als een stoere acteur in een actiefilm ?
Gewoon tussen de kogels doorrennen en daarna thuis je vriendin met een uitgestreken gezicht vertellen dat je best een drukke dag hebt gehad ? :')
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_170352527
Ik zal wel weer de ongevoelige simpele ziel zijn, maar hiervoor werk je toch bij de politie? Met zijn "niet erkende vorm van PTSS".
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  donderdag 20 april 2017 @ 13:23:03 #37
398472 goed_volk
kan tegen een grapje
pi_170352533
Ik lees nooit zo'n grote lap tekst op FOK! Dan tik ik gewoon effe lekker TLDR onderaan. In een adem gelezen. Wat een bizar verhaal! Heel heftig!
Hier schreef Dagoduck: Zeer goede FiPo.
Hier denkt katindeboom dat ik eigenlijk Braddie ben, maar die ben ik natuurlijk niet.
Hier liet ik CherryOnTop haar beeldscherm onder spugen
pi_170352569
quote:
7s.gif Op donderdag 20 april 2017 10:43 schreef Geralt het volgende:
2 dingen:

[..]

Die zaak is uitvoerig in het nieuws geweest.
Maar niet vanaf deze kant, met zo'n uitgebreid politieverhaal.
quote:
[..]

Hoezo zit die knaker binnen te roken; dat mag helemaal niet?! Als het nou ná dat incident was dan kan ik het nog begrijpen dat dat soort regeltjes even overboord gaan, het is natuurlijk nogal wat, maar dit was gewoon vóór aanvang dienst. 8)7
Achter het politiebureau. Niet achter een bureau wat binnen staat. :P

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2017 13:25:31 ]
pi_170352842
En daarom word het tijd dat we het leger gaan inzetten tegen deze vorm van criminaliteit, de gewone politie heeft niet de mankracht en de kennis dit te bestrijden, de criminaliteit word steeds harder. Tijd dat Nederland zich ook harder gaat opstellen.
  donderdag 20 april 2017 @ 13:40:49 #40
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_170352902
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 13:13 schreef deedeetee het volgende:
Dit topic gaat over wat werken bij de politie voor impact op je kan hebben. Waar zijn al die smalende opmerkingen nu voor nodig ?
Verwachten sommige users mss dat de politie zich zo gedraagt als een stoere acteur in een actiefilm ?
Gewoon tussen de kogels doorrennen en daarna thuis je vriendin met een uitgestreken gezicht vertellen dat je best een drukke dag hebt gehad ? :')
Het probleem is niet de politie zelf maar hun bevoegdheden & bewapening. Ze zouden ook gewoon veel zwaarder tuig moeten aan kunnen wenden indien nodig.
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_170352914
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 13:38 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
En daarom word het tijd dat we het leger gaan inzetten tegen deze vorm van criminaliteit, de gewone politie heeft niet de mankracht en de kennis dit te bestrijden, de criminaliteit word steeds harder. Tijd dat Nederland zich ook harder gaat opstellen.
Als je het leger zo snel wil kunnen oproepen als de politie-eenheden in bovenstaand verhaal heb je veel nodig om dat te regelen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2017 13:52:07 ]
  donderdag 20 april 2017 @ 13:41:55 #42
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_170352923
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2017 13:10 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Ze staan iig niet in het veld zo blijkt.
:D ^O^
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_170352979
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 13:41 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Als je het leger zo snel wil kunnen oproepen als de politie-eenheden is bovenstaand verhaal heb je veel nodig om dat te regelen.
Dan dienen wij agenten te krijgen met de middelen deze criminelen te stoppen, we sturen er agenten op af met een pistooltje en een kogelvrij vest, en dit zijn gewoon zware criminelen wat je in films ziet. Je zult je daarop moeten aanpassen, maar je kan niet van de agenten verwachten dat ze deze criminelen met de huidige kennis en middelen kunnen stoppen. De criminaliteit evolueert, tijd dat de handhavingsdiensten dit ook eens gaan inzien.
pi_170353059
quote:
7s.gif Op donderdag 20 april 2017 10:43 schreef Geralt het volgende:

[..]

Hoezo zit die knaker binnen te roken; dat mag helemaal niet?! Als het nou ná dat incident was dan kan ik het nog begrijpen dat dat soort regeltjes even overboord gaan, het is natuurlijk nogal wat, maar dit was gewoon vóór aanvang dienst. 8)7
Sukkel :') Achter het POLITIEbureau... Flapdrol
pi_170353852
Ongelooflijk wat een verhaal. Ik sta er eigenlijk te weinig bij stil wat een krankzinnigheid er bij het beroep agent komt kijken in dit soort situaties.

Denk ook aan bijv. de aanslagen bij Charlie Hebdo en Bataclan waar de daders met automatische geweren schieten op alles wat los en vast zit, waar de logische menselijke reactie is om te vluchten maar waar agenten dit moeten negeren en juist eropaf gaan. Veel respect hiervoor!
  Moderator donderdag 20 april 2017 @ 15:21:09 #46
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_170354966
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2017 12:39 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Nou knap hoor dat ze de timing half goed hadden. Verder ging alles fout en was het een en al paniek en gepruts. Maar goed, je kunt ook niet veel verwachten natuurlijk van een stel simpele mbo'ers. Helemaal niet als die het op moeten nemen tegen een stel goed georganiseerde en zwaar bewapende criminelen.
ik weet niet of alles fout ging, dat kun je simpelweg niet uit dit verhaal opmaken

dat er paniek is als iemand met automatische wapens begint te schieten lijkt me nogal logisch maar ik lees nergens dat die paniek de acties in de weg heeft gestaan
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_170355041
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 15:21 schreef sp3c het volgende:

[..]

ik weet niet of alles fout ging, dat kun je simpelweg niet uit dit verhaal opmaken

dat er paniek is als iemand met automatische wapens begint te schieten lijkt me nogal logisch maar ik lees nergens dat die paniek de acties in de weg heeft gestaan
Uhm alle agenten waren ineens vetrokken van de blokkade. Het PD was onbeheerd. Iedereen riep maar wat over de porto tijdens de achtervolging. Dat soort dingen staan wel de acties in de weg hoor.
pi_170355220
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2017 15:24 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Uhm alle agenten waren ineens vetrokken van de blokkade. Het PD was onbeheerd. Iedereen riep maar wat over de porto tijdens de achtervolging. Dat soort dingen staan wel de acties in de weg hoor.
Nou, wat let je om te solliciteren bij de politie en het allemaal een beetje op poten te gaan zetten daar. Zo te horen in dit topic weet je er heel wat van af hoe dit soort zaken geregeld moeten worden.
  Redactie Frontpage donderdag 20 april 2017 @ 15:36:10 #49
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_170355275
Wow. Mannen als Don zijn helden die dagelijks hun leven beschikbaar stellen voor de maatschappij. Hopelijk komt hij door zijn PTSS en kan hij binnenkort weer gewoon slapen. Beterschap jongen!
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  Moderator donderdag 20 april 2017 @ 15:37:38 #50
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_170355309
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2017 15:24 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Uhm alle agenten waren ineens vetrokken van de blokkade. Het PD was onbeheerd. Iedereen riep maar wat over de porto tijdens de achtervolging. Dat soort dingen staan wel de acties in de weg hoor.
ja dat zei ik al he daarom noem je het ook een achtervolging

dan blijf je niet staan waar je staat maar dan ga je achter die figuren aan, dat is in dit geval niet zo handig maar dat zal eerder iets procedureels dan een paniekreactie zijn denk ik

dat iedereen roept wat hij ziet over de porto lijkt me ook een beetje de bedoeling _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')