abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 20 april 2017 @ 07:15:31 #1
437202 henryhummel
www.gratisaanbiedingen.com
pi_170346495
Hey mensen

Effe een korte introductie, mijn naam is Henry en tijdens een gesprek vorig jaar met een jongen over hoe je leuke video's maakte en welke onderwerpen kwamen we terecht in het subject dagelijks vloggen en hoe moeilijk dit wel niet is volgens hem. Omdat ik dagelijks zwaar lichamelijk werk doe, zij ik dat het me wel mee leek te vallen ( ik met mijn grote snuit ). Waarop hij mij uitdaagde om een jaar lang elke dag een VLOG te plaatsen op youtube.

20 Jan 2017 heb ik dus een oud youtube kanaal van mij omgedoopt in Henry's Planeet en ben ik gestart met de challenge, niet wetende waar ik aan zou beginnen.
Om het kort te houden de eerste maand was heavy, en een grote ontdekkingsreis.

Nu 2,5 maand later is het dan bijna zover ik ga naar mijn eerste youtube gathering in Utrecht, om nog meer te leren en kennis te maken met andere youtubers.

THE Challenges enzovoort

Elke zaterdag doe ik een challenge die random uit de challenge bowl word getrokken door mij of 1 van mijn dochters, deze voer ik dan op zaterdag uit.

Stiching KIKA

Verder gaan we met het kanaal 1 keer per maand het ruilspel doen en datgene wat we hebben geruild verkopen, de complete opbrengst hiervan gaat naar stichting KIKA, de actie is door hun goedgekeurd en 13 mei gaan we eerste officiële actie houden voor KIKA.

Zo dit is een mega lange update, heb jij een leuke challenge dan kun je die in een reactie achter laten op 1 van mijn video,s ik zorg ervoor dat ze in de bowl komen .

Oh p.s het lukt me niet om de link naar mijn kanaal op de juiste manier te plaatsen ik hoop dat het op deze manier oke is.

https://www.youtube.com/channel/UCPDQSKBCGPjiLNo7XpGkNaA
pi_170346514
Challenges needed :')
Je bent gewoon opzoek naar extra kijkers.
  donderdag 20 april 2017 @ 08:28:10 #3
437202 henryhummel
www.gratisaanbiedingen.com
pi_170346961
altijd welkom Natuurljjk extra kijkers, maar goed neemt niet weg dat we challenges nodig zijn, dus kom maar met goeie ideeën
pi_170347247
20 rollen beschuit eten in 10 minuten en dan het wilhelmus fluiten (alle 15 coupletten).
  donderdag 20 april 2017 @ 08:57:18 #5
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_170347263
Drie jaar niet vloggen.
And so is the past
pi_170348366
Cannabis challenge _O_
Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3
  Moderator donderdag 20 april 2017 @ 10:26:35 #7
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_170349177
Ik heb even gekeken naar je laatste video op je kanaal. Allereerst, je intro ziet er goed uit, die heb je zelf gemaakt?

Vallen me twee dingen op:

1: Ik weet niet met wat voor camera/ lens je filmt maar het is niet bepaald een wide angle geloof ik. Je zit erg kort op het beeld de hele tijd. Dat kan een stijlkeuze zijn, maar ik persoonlijk vind het niet prettig om iemand zo dicht op de lens te zien. Een wat bredere kijkhoek geeft een meer ruimtelijk beeld en kijkt prettiger. 2: Je filmt jezelf erg vaak schuin van onder lijkt het, waardoor je kijkers vaak direct in je neusgaten zitten te staren. Ook niet echt een hoek die heel flatteus is.
Een guerillapod kan hierbij helpen, zodat je wat meer bewegingsvrijheid hebt tijdens het filmen. Zoiets als deze: https://www.cameranu.nl/nl/p220764/joby-gorillapod-hybrid-statief

Verder zou ik het niet weten. Ik maak zelf ook video's maar ik doe niet aan challenges.... Ik doe veel auto-gerelateerde content en verder film ik gewoon waar ik zin in heb haha.
Succes met je kanaal!
pi_170350581
Kijken hoeveel smarties je in je anus kunt stoppen zonder dat ze er spontaan weer uit beginnen te vallen _O_
  Moderator donderdag 20 april 2017 @ 13:41:21 #9
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_170352911
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 11:36 schreef LurkJeRot het volgende:
Kijken hoeveel smarties je in je anus kunt stoppen zonder dat ze er spontaan weer uit beginnen te vallen _O_
Best een originele challenge..... zou er niet naar kijken though :P
pi_170356468
quote:
14s.gif Op donderdag 20 april 2017 13:41 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Best een originele challenge..... zou er niet naar kijken though :P
Ligt aan het camerastandpunt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')