abonnementen ibood.com bol.com
pi_170346220
heb wel eens een ex gehad die zei dat hij terminaal was, alleen omdat hij me terug wilde, mss goede tip voor Bats
pi_170346224
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 02:18 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

zn publieksstem heeft hij sowieso te danken aan haar, aan de andere kant natuurlijk ook niet, is hij zelf bij
Ja zo zonde dat die zich elke keer weer laat inpalmen door dat mens, al was zij t begin de baas over jessie dat is wel 100% omgedraaid, nu loopt ze slaafs achter hem aan de hele dag en gedoogt hij haar(maar behandeld er vaak als stront maar daar vraagt ze ook om ergens).Maar zonder haar zou die stuk populairder zijn, dat hij dat zelf niet in ziet cq info over door krijgt. Of hij neemt het voor lief in ruil voor zijn dagelijkse zakleging,
pi_170346227
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 02:28 schreef pecla het volgende:

[..]

Ja zo zonde dat die zich elke keer weer laat inpalmen door dat mens, al was zij t begin de baas over jessie dat is wel 100% omgedraaid, nu loopt ze slaafs achter hem aan de hele dag en gedoogt hij haar(maar behandeld er vaak als stront maar daar vraagt ze ook om ergens).Maar zonder haar zou die stuk populairder zijn, dat hij dat zelf niet in ziet cq info over door krijgt. Of hij neemt het voor lief in ruil voor zijn dagelijkse zakleging,
denk dat hij minder met zn populariteit bezig is dan de meesten denken, soms ja, maar veelal niet
pi_170346228
Zie dat jij in de tussentijd exact hetzelfde hebt getypt :)
pi_170346231
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 02:29 schreef pecla het volgende:
Zie dat jij in de tussentijd exact hetzelfde hebt getypt :)
ja ;)
pi_170346232
je kan niet 24/7 met je populariteit bezig zijn, je hebt ook nog gevoel, zelfs als het alleen om batsen gaat
pi_170346233
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 02:29 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

denk dat hij minder met zn populariteit bezig is dan de meesten denken, soms ja, maar veelal niet
Ja zou kunnen, maar scheelt hem toch een plek op de bank. Ik dacht altijd dat hem dat wel interressseerde en vandaar ook altijd het praten in zichzelf(tegen ons dus)
pi_170346236
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 02:31 schreef pecla het volgende:

[..]

Ja zou kunnen, maar scheelt hem toch een stem op de bank. Ik dacht altijd dat hem dat wel interressseerde en vandaar ook altijd het praten in zichzelf(tegen ons dus)
oh ja hij wil wel winnen, maar dat gaat hem niet worden, hij heeft de wilskracht niet, down the drain, net als zn voetbalcarriere
pi_170346243
ik gun het hem het meest hoor, want hij heeft zeker goede dingen, maar my god, wat erger ik me!
pi_170346251
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 02:33 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

oh ja hij wil wel winnen, maar dat gaat hem niet worden, hij heeft de wilskracht niet, down the drain, net als zn voetbalcarriere
Maar bij winnen draait alles om populariteit, denk dat hij t wel wil maar idd niet de ruggengraat had om Billie al eerder te dumpen. Al spelen er een heleboel dingen mee, voor een groot deel was hij vaak aardig om dat hij geen zin had in drama bv en zo nog wat dingen. En ergens heeft hij ook wel een zwak voor haar denk ik hoor maar hij wil er echt nooit met iets mee en ook meer afstand na de stemming
pi_170346256
Zag overigens de site van zijn voormalige incassobureau, heel lelijk dat, gaat alleen om incasseren totaal geen coulance naar debiteuren, weetje, een incassobureau is een van de weinige dingen die je gewoon zonder papieren mag starten
pi_170346260
iedereen kan een incassobureau beginnen
pi_170346261
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 02:36 schreef Bramenstruik het volgende:
ik gun het hem het meest hoor, want hij heeft zeker goede dingen, maar my god, wat erger ik me!
Hij was ook mijn favoriet want kan wel om hem lachen en is echt geen slechte gast. Maar dat gedoe met Billie arghhhh. En na deze stemming liet hij zich ook wel heel erg kennen zeg wat een slecht verliezer(al spant die Billie helemaal de kroon en fokt hem nog meer op), viel me tegen van hem
Arme mensen moeten morgen dat slappe gelul van ons lezen of door gaan scrollen ;)
pi_170346263
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 02:39 schreef pecla het volgende:

[..]

Maar bij winnen draait alles om populariteit, denk dat hij t wel wil maar idd niet de ruggengraat had om Billie al eerder te dumpen. Al spelen er een heleboel dingen mee, voor een groot deel was hij vaak aardig om dat hij geen zin had in drama bv en zo nog wat dingen. En ergens heeft hij ook wel een zwak voor haar denk ik hoor maar hij wil er echt nooit met iets mee en ook meer afstand na de stemming
ja hij heeft een zwak voor haar, spreekt ook voor hem btw, zie hem ook niet met een nietszeggend grietje dat alleen mooi loopt te wezen, Jessie wil iets spannends
pi_170346266
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 02:43 schreef pecla het volgende:

[..]

Hij was ook mijn favoriet want kan wel om hem lachen en is echt geen slechte gast. Maar dat gedoe met Billie arghhhh. En na deze stemming liet hij zich ook wel heel erg kennen zeg wat een slecht verliezer(al spant die Billie helemaal de kroon en fokt hem nog meer op), viel me tegen van hem
Arme mensen moeten morgen dat slappe gelul van ons lezen of door gaan scrollen ;)
_O- zijn ze van mij wel gewend
pi_170346270
Slap gelul trouwens?????????? Probeer inhoudelijk te reageren _O-
pi_170346273
Ben biij dat er nog iemand wakker is, had naar gedroomd
pi_170346284
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 02:46 schreef Bramenstruik het volgende:
Slap gelul trouwens?????????? Probeer inhoudelijk te reageren _O-
Soms is proberen niet voldoende :) ....geef toe gejat van 1 van Jessie's legendarische reacties op Billy. Billy toen helemaal hysterisch jankend tegen Jessie "en ik doe nog wel zo mijn best"waarop Jessie heel droog zei "soms is je best doen niet genoeg" en vervolgens weg liep....Ik kwam niet meer bij van t lachen.
pi_170346294
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 02:25 schreef Bramenstruik het volgende:
heb wel eens een ex gehad die zei dat hij terminaal was, alleen omdat hij me terug wilde, mss goede tip voor Bats
Ik heb ooit ook eens iemand gekend die dat deed, aan de kant geschopt en nooit meer contact opgenomen.

Zulke mensen zijn respectloos.
En nee, wij waren NIET in Utopia. :)
pi_170346298
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 02:56 schreef pecla het volgende:

[..]

Soms is proberen niet voldoende :) ....geef toe gejat van 1 van Jessie's legendarische reacties op Billy. Billy toen helemaal hysterisch jankend tegen Jessie "en ik doe nog wel zo mijn best"waarop Jessie heel droog zei "soms is je best doen niet genoeg" en vervolgens weg liep....Ik kwam niet meer bij van t lachen.
Alleen jammer dat hij er steeds weer intrapt.

Die slappe zak met zijn Neukgleuf beginnen me te vervelen. :O
pi_170346302
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 03:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Ik heb ooit ook eens iemand gekend die dat deed, aan de kant geschopt en nooit meer contact opgenomen.

Zulke mensen zijn respectloos.
ik trapte er ook niet in hoor, dit is 20 jaar geleden, kreng leeft nu nog
pi_170346306
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 02:56 schreef pecla het volgende:

[..]

Bats heeft geen idee waar het leven om draait, ze denkt alles met seks gedaan te krijgen, dat was mijn vak NB, en ik ben niet zo
pi_170346312
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 03:07 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

ik trapte er ook niet in hoor, dit is 20 jaar geleden, kreng leeft nu nog
Na ik eerst wel, je vraagt een collega niet om doktersrapporten en zo, maar de verhalen waren zo vreemd dat ze vanzelf door de mand viel. Net als veel Utopianen hebben gedaan.
pi_170346314
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 03:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Na ik eerst wel, je vraagt een collega niet om doktersrapporten en zo, maar de verhalen waren zo vreemd dat ze vanzelf door de mand viel. Net als veel Utopianen hebben gedaan.
echt hoor, je hebt mensen, niet normaal
pi_170346318
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 03:14 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

echt hoor, je hebt mensen, niet normaal
Ja idd.
abonnementen ibood.com bol.com
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: