abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_170353015
quote:
14s.gif Op donderdag 20 april 2017 12:59 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Hoezo niet alles? Aanranden = een misdrijf. Als de politie gebeld wordt zijn ze verplicht te komen en het is hun taak om een op heterdaad betrapte crimineel (want aanranden is crimineel) te arresteren.

En ja die gemeenten ken ik, dat halfzacht gedoe brengt misschien zoden aan de dijk voor baldadig gedrag (en dan is "thee drinken" ook de gewenste eerste stap) maar aanranden is van totaal verschillende orde.
Het is ook een misdrijf, maar blijkbaar heeft de politie daar niet genoeg aan om over te gaan op actie. Waarom weet ik ook niet.
  donderdag 20 april 2017 @ 13:47:44 #177
13387 Ryan3
Get rekt Wilders!
pi_170353029
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 13:42 schreef stopnaald het volgende:

[..]

En zie hier het resultaat: er wordt dus weggekeken. En omdat dat niet alleen in het zwembad zo gaat, maar ook in de klas/school, op straat, in de sporthal of op het voetbalveld, ettert het gewoon lekker door. We zéggen wel met z'n allen dat we het er niet mee eens zijn, maar daadwerkelijk ingrijpen doen we nérgens. Mág vaak niet, want: minderjarigen. En dan zijn het opeens zielige kindjes. En ondertussen wordt de leeftijd waarop die ratjes beginnen met dit gedrag steeds jonger en heeft dus ook veel langer de tijd om een hele mooie "carrière" op te bouwen. En nog steeds geen hond die er de ouders erop aanspreekt. Geweldig toch?
Badmeester van de toekomst:

C92bQ1-W0AAOMfH.jpg
pi_170353049
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 13:43 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

De consequenties zijn voor hunzelf. Je laat je toch niet gek maken door wat opgefokte Berbers.

Als daar stelselmatig meisjes / vrouwen worden aangerand, IEDERE week. Dan maar met de wapenstok op de knietjes.
Wanneer het mijn vrouw of dochter is dan hebben ze groot probleem. Woon in relatief rustige omgeving en weet zeker dat ik maar 1x hoef te fluiten en plaatselijke gozers gaan zoiets wel ff rechtzetten
pi_170353067
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 13:47 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Badmeester van de toekomst:

[ afbeelding ]
Ik zat zelf meer hier aan te denken:

latest?cb=20150624040548
pi_170353077
quote:
12s.gif Op donderdag 20 april 2017 13:48 schreef Stien_Struis het volgende:

[..]

Wanneer het mijn vrouw of dochter is dan hebben ze groot probleem. Woon in relatief rustige omgeving en weet zeker dat ik maar 1x hoef te fluiten en plaatselijke gozers gaan zoiets wel ff rechtzetten
Ja, oké. Maar die lui hebben altijd 100 broers en neefjes en komen nooit alleen.

Misschien dat zelfs de politie wel bang voor ze is.
donderdag 6 april 2017 14:17 schreef Red_85 het volgende:
Utopische sprookjes gelovende extremistische milieumongool.
pi_170353087
Moslims in Nederland. Veelal arm, dom, racistisch en seksistisch tot op het bot. De proleten onder de proleten.

Maar dat wisten we toch allemaal al lang? En we blijven er ook moedwillig tienduizenden per maand van importeren, dus blijkbaar vindt de gemiddelde Nederlander dit gedrag wel prima. Vooral vrouwen lijken er opvallend weinig moeite mee te hebben, dus dan is het oké en moeten we gewoon niet zeuren.
Gutleut wurden im Mittelalter die Leprakranken, die Aussätzigen, genannt, weil man glaubte, dass ihre Not den Wohltätern Möglichkeiten gibt, sich durch gute Werke den Himmel zu verdienen.
pi_170353089
quote:
7s.gif Op donderdag 20 april 2017 13:26 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Is dat racisme niet verklaarbaar als je dag in dag uit geconfronteerd wordt met tuig. En ook kinderen mogen niet aanranden en slopen, hoor.

Bedenk dit, nu zijn het 8-15 jarigen, wat gaat daar ooit van worden als het volwassenen zijn als ze nu al zo'n onhandelbaar kutvolk zijn?
zeker begrijpelijk, maar niet acceptabel.
en kinderen worden volwassen, en krijgen dan meestal volwassen gedachten. een deel zal waarschijnlijk crimineel worden. de meesten gewoon niet, hoor.
  donderdag 20 april 2017 @ 13:51:53 #183
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_170353105
quote:
7s.gif Op woensdag 19 april 2017 23:50 schreef Geralt het volgende:

[..]

Hoeveel zwembodverboden zijn al opgelegd? Dat zou ik wel eens willen weten. Ik gok hooguit een handjevol; als het er al zo veel zijn.
Ik gok geen. En ik gok op licht getinte jongens met namen als mohammed en geen blanke bois die Jeroen heten en Maarten. Gokje.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_170353139
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 13:50 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Ja, oké. Maar die lui hebben altijd 100 broers en neefjes en komen nooit alleen.

Misschien dat zelfs de politie wel bang voor ze is.
Mijn familie zijn zigeuners, die hebben overal schijt aan.
  donderdag 20 april 2017 @ 13:54:04 #185
13387 Ryan3
Get rekt Wilders!
pi_170353151
quote:
10s.gif Op donderdag 20 april 2017 13:49 schreef NgInE het volgende:

[..]

Ik zat zelf meer hier aan te denken:

[ afbeelding ]
4ZsbBRUm?format=jpg&name=600x314
pi_170353159
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 13:31 schreef Reefer het volgende:

[..]

Ja hoor het racisme van het personeel is hier het probleem.
Niet het racisme van de overlastgevers maar de slachtoffers zijn echt onzettende Nazi's.
of allebei. altijd eerst naar jezelf kijken.
en verder uiteraard een totaal gebrek aan toezicht, gezag en opvoeding. allemaal de schuld van ouders, gemeenschap, maar ook van hoe het zwembad ermee omgaat, en de politie.
pi_170353174
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 13:34 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

hoop niet dat je serieus bent
eng he, als je wat anders hoort dan haten op buitenlanders....
pi_170353175
quote:
6s.gif Op donderdag 20 april 2017 13:54 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
tdih-aug06-HD.jpg

477px-Castle_Romeo.jpg

Dat zal ze leren!
Maar serieus; de politie moet echt ingrijpen in dit soort gevallen.
pi_170353180
quote:
12s.gif Op donderdag 20 april 2017 13:53 schreef Stien_Struis het volgende:

[..]

Mijn familie zijn zigeuners, die hebben overal schijt aan.
Aah, ja met dat soort lui wil in de regel geen ruzie hebben. :P
pi_170353182
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2017 07:14 schreef quirina het volgende:
Als je aangifte doet word je leven een hel.
M'n nichtje van toentertijd 14 werd maandenlang erna nog bedreigd en lastiggevallen.
Aangifte doen tegen die gasten helpt niet.
Je kan het doen,maar als ze weten waar je woont of waar je naar school gaat.
Het hield pas een beetje op toen ze van school wisselde.
Heel herkenbaar. Oplossing is ook niet aangifte doen, maar die kakkerlakken helemaal de tyfus rammen. Uiteraard buiten het zicht van de camera's en bij voorkeur flink vernederen. Dus als het even kan, flink in de ballen pijn doen en vervolgens dwingen om je voeten te kussen of zo. Maar vooral héél erg veel pijn doen. Als papa en mama de rat niet willen opvoeden, dan moet een ander het maar doen. En ook heel goed duidelijk maken, dat er een herhaling komt als ratje het nog 1 x in z'n botte kop haalt om nichtje en haar vriendinnetjes lastig te vallen.

Nee, dat is niet netjes en ja, verreweg de meeste NL-ers zijn te fatsoenlijk om dit te doen, maar dit is wél de énige manier waarop je het probleem daadwerkelijk aanpakt. Al het andere is gelul in de ruimte en voor de bühne.

quote:
Een verplichte pas die afgescanned moet worden zou goed zijn. Dan komen hufters niet meer binnen.
Maar ja aan de andere kant is dit ook niet waterdicht want je kan altijd een nieuwe aanvragen want personeel let totaal niet op in het zwembad.
Toch hoor je nou nooit van dit soort gezeik in zwembaden van Center Parks of zo. Ra ra ra hoe zou dát nou komen? Ook opvallend detail: het publiek in dergelijke private zwembaden is overwegend NIET lichtgetint........strange.
Verder ben ik van mening dat Mekka moet worden vernietigd.
pi_170353195
quote:
3s.gif Op donderdag 20 april 2017 11:04 schreef Stien_Struis het volgende:

[..]

Het verhaal is simpel hoor, in elke buurt heb je rot jochies, was er vroeger ook 1 en wat als die amok maken in de buurt of op sportschool?
Dan gaan ze harde klappen krijgen en dat weten ze.
Dit is al jarenlang buitenpropotioneel gaande in Nederland met marokkaanse jongens, aanrandingen, intimidatie,loverboys/pooiers, vernielingen. En nee ze krijgen geen harde klappen terug, iedereen laat zich als een deurmat overlopen door deze jongens.
pi_170353197
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 13:39 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

In dit soort gevallen ben ik heel makkelijk, naam noteren, foto maken en ophangen achter de balie. Iedereen die 'verdacht' is moet zich legitimeren. Ga je moeilijk doen dan bellen we de politie en desnoods slaan we je uit het zwembad.

Wie zich misdraagt krijgt 1 waarschuwing, daarna levenslange ontzegging. Dit soort tuig verstaat maar 1 taal.
en dan? dan lopen ze buiten.

jij bedenkt geen oplossingen.
  donderdag 20 april 2017 @ 13:56:00 #193
13387 Ryan3
Get rekt Wilders!
pi_170353198
quote:
10s.gif Op donderdag 20 april 2017 13:55 schreef NgInE het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Dat zal ze leren!
Die was ik al aan het zoeken. _O- .
pi_170353208
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 13:55 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Aah, ja met dat soort lui wil in de regel geen ruzie hebben. :P
Dan krijg je ze getrokken.
pi_170353214
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 13:55 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

Als ze buiten vrouwtjes aanranden mogen ze worden opgepakt hè.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_170353223
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 13:55 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

Zolang ze buiten lopen en zich gedragen is er niks aan de hand.

En de oplossing is ze uit het zwembad weren, dat was wel duidelijk dacht ik?
pi_170353239
quote:
14s.gif Op donderdag 20 april 2017 07:29 schreef Lothiriel het volgende:
Wat dachten ze van arresteren en veroordelen voor aanranding van de eerbaarheid. Met een beetje geluk verzet dat tuig zich ook nog flink, kunnen ze er meteen even op los timmeren & weerspannigheid aan de aanklacht toevoegen.

Oh nee, dat gebeurt niet, want blabla sociaal-economische positie blabla discriminatie blabla racisme :')

Gewoon geen medelijden meer hebben met dat grafvolk, hard optreden is de enige manier om dat tuig in de pas te laten lopen.
We hebben het hier inmiddels over 8 tot 13 jarigen! Die vallen niet te arresteren en al helemaal niet te veroordelen.

Kortom: leuke reactie maar :') x 100000000000000000000000000000000

Oh ja, en ook heel erg voorspelbaar trouwens, dit soort reacties.
Verder ben ik van mening dat Mekka moet worden vernietigd.
pi_170353253
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2017 13:56 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Als ze buiten vrouwtjes aanranden mogen ze worden opgepakt hè.
binnen ook.
pi_170353290
quote:
10s.gif Op donderdag 20 april 2017 13:55 schreef NgInE het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Dat zal ze leren!
Allemaal amateuroplossingen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_170353292
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 13:57 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Zolang ze buiten lopen en zich gedragen is er niks aan de hand.

En de oplossing is ze uit het zwembad weren, dat was wel duidelijk dacht ik?
ja hoor...
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')