abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_170342117
C9uSQanWAAAPxqZ.jpg

nrc twitterde op woensdag 19-04-2017 om 09:00:00 Interview met @anoushanzume over haar nieuwe boek 'Hallo witte mensen', over racisme in Nederland.… https://t.co/MIGhBlQgKw reageer retweet
'Witte Nederlanders moeten een dikkere huid kweken'

"Ik support Sunny, het is een heel goede film. Maar vraag je aan mij: had niet een zwarte vrouw het moeten maken? Dan zeg ik: ja natuurlijk."

quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 22:03 schreef Hathor het volgende:

[..]

Kon, en voor hij zijn hoogtepunt had moeten bereiken, was de fles bij hem al leeg.
Ik heb echt geen verstand van voetbal, dus je zou best gelijk kunnen hebben over Kluivert. Deze vind ik goed:

Moderator woensdag 19 april 2017 @ 22:16:51 #2
179075 crew  hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_170342415
quote:
3s.gif Op woensdag 19 april 2017 22:09 schreef NgInE het volgende:
"Ik support Sunny, het is een heel goede film. Maar vraag je aan mij: had niet een zwarte vrouw het moeten maken? Dan zeg ik: ja natuurlijk."
Mja, er zijn een heleboel dingen die zwarten zelf hadden kunnen doen of maken he maja
  woensdag 19 april 2017 @ 22:19:07 #3
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_170342504
Weer zo'n donkere calimero die Amerikaanse klassenjustitie projecteert op een totaal andere maatschappij.
pi_170342568
quote:
8s.gif Op woensdag 19 april 2017 22:16 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Mja, er zijn een heleboel dingen die zwarten zelf hadden kunnen doen of maken he maja
Jammer dat ze het dan niet doen. Zo jammer dat ze zoveel zelf kunnen maar blijkbaar liever op hun luie reet zitten ;( En maar kankeren op die witten.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_170342579
quote:

[..]