abonnement Unibet Coolblue
pi_170342088
Fox News bezwijkt onder druk en wijst Bill O'Reilly de deur

quote:
Donderdag kwan de directie van moederbedrijf 21st Century Fox samen om de voorwaarden van het ontslag te bespreken. De vraag is hoeveel geld O'Reilly meekrijgt en of hij nog afscheid mag nemen van zijn hondstrouwe kijkers. Ook puzzelt de Fox-leiding nog op de opvolging.

O'Reilly (67) zou het tweede Fox-kopstuk in een jaar zijn dat zijn biezen moet pakken wegens vrouwonvriendelijk gedrag. Vorig jaar vertrok bestuursvoorzitter en mede-oprichter Roger Ailes, nadat hij voormalig Miss America Gretchen Carlson hem ervan had beschuldigd haar carrière te hebben laten doodlopen omdat ze niet was ingegaan op zijn seksuele avances. Na haar kwamen meer Fox-vrouwen met vergelijkbare beschuldigingen, onder wie sterpresentatrice Megyn Kelly.

Machtsmisbruik
Dat de mannen jarenlang hun gang hebben kunnen gaan zegt veel over de interne cultuur bij Fox. Dat de mannen nu niet meer hun gang kunnen gaan zegt veel over de externe druk op Fox.

Het Mad-Men-achtige machtsmisbruik van mannen die alles dachten te kunnen maken, met hun rijkdom en roem als vrijbrief, was een gewoonte die Ailes had meegebracht uit de jaren zestig en was geen geheim binnen het bedrijf. Maar met hulp van dreigementen en een contractueel vastgelegde zwijgplicht (werknemers mochten eventuele geschillen niet via de rechter uitvechten, maar moesten die via arbitrage achter gesloten deuren laten oplossen) wist het management de vuile was jarenlang binnen te houden.

Als iemand toch naar buiten trad, zoals Carlson vorig jaar deed (die vorig jaar tóch naar de rechter durfde te stappen door niet het bedrijf Fox News maar haar baas Roger Ailes aan te klagen), sloten de gelederen zich en vielen loyale mannen de vrouwelijke verrader aan. 'Sick', noemde presentator Neil Cavuto de beschuldigingen van Carlson.

Eventuele (vrouwelijke) dissidenten werden afgeluisterd en gevolgd, en Ailes liet de telefoons van kritische journalisten natrekken om te kijken welke bronnen zij binnen het bedrijf hadden - een praktijk die James Murdoch, eigenaar van Fox, overigens ook tolereerde bij de Engelse kern van zijn mediaconglomeraat.

Maar nu zijn er dus scheuren in dat bastion gekomen. Nu de Fox-vrouwen in opstand zijn gekomen hebben tientallen bedrijven advertenties teruggetrokken, staan demonstranten voor het hoofdkantoor in New York en lijkt ook de jongere generatie van de familie Murdoch genoeg te krijgen van de oude hebbelijkheden.

Machomannen
En dat lijkt nu op te wegen tegen de commerciële waarde die aan de machomannen wordt toegeschreven. De show van Bill O'Reilly, die elke avond om acht uur in The O'Reilly Factor halfzacht progressief Amerika uitscheldt, trekt elke avond zo'n drie miljoen kijkers en is daarmee de belangrijkste publiekstrekker van Fox News. Dat levert jaarlijks naar schatting 1,6 miljard dollar op. De kijkers naar O'Reilly blijven vaak ook hangen bij de programma's die daarna komen. O'Reilly is alleen nog maar populairder geworden nadat The New York Times begin deze maand onthulde dat Fox voor 13 miljoen dollar vijf schikkingen heeft getroffen met vrouwen die door hem onheus zijn bejegend. De afgelopen week (O'Reilly is met vakantie gegaan/gestuurd) haalden zijn vervangers een kwart lagere kijkcijfers.

Maar inmiddels hebben zo'n zeventig adverteerders zich teruggetrokken en moet The O'Reilly Factor het met de helft van de vroegere hoeveelheid reclames doen. Bovendien hebben James en Lachlan Murdoch, zonen van mediamogul Rupert Murdoch, steeds meer invloed binnen het bedrijf. Daarmee lijkt ook een progressiever wind te waaien. James, wiens vrouw voor de Clinton Foundation heeft gewerkt, wilde O'Reilly als eerste lozen. Lachlan stribbelde nog tegen, maar lijkt nu ook overtuigd door zijn vrouw, aldus de goed ingelichte journalist en Ailes-biograaf Gabriel Sherman van New York Magazine. Daarmee zou Rupert, de Murdoch van de oude stempel, zich ook gewonnen hebben gegeven.

De vraag is nu vooral wat O'Reilly meekrijgt. Ailes kreeg 40 miljoen dollar. Of dat ook iets voor de koers van Fox betekent is de vraag. Conservatieve tv is nog steeds een grote geldmachine, zeker in tijden van Trump. Vorig jaar wiebelde de koers mee met de verschillende Republikeinse stromingen, maar na het vertrek van Kelly hebben de presentatoren van Fox' praatprogramma's zich volledig achter de president geschaard.

http://www.volkskrant.nl/(...)ly-de-deur~a4488698/
pi_170342297
Mijn god, wat is die man dom.
pi_170342319
Bill O'Reilly is een conservatieve engnek, die in het verleden Nederland regelmatig door het slijk haalde vanwege de liberale en tolerante wet- en regelgeving hier. Zo'n beetje de grootste moralist op de Amerikaanse tv, des te mooier is deze afgang.

De TT is misleidend, want de man heeft echt helemaal niks gemeen met Humberto Tan.
pi_170346309
Bill O'Reilly _O_
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_170346731
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  donderdag 20 april 2017 @ 07:54:50 #6
280165 Preston_Marlowe
Cool. Cool, cool, cool
pi_170346732
Bye bye papa bear...
I have a time machine at home. But it only goes forward at regular speed.........
  donderdag 20 april 2017 @ 08:06:55 #7
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_170346798
Een bijzonder achterlijke man.
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
pi_170346826
Bill doet het kakaccent van Jensen na:

Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  donderdag 20 april 2017 @ 08:11:25 #9
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_170346830
Bill O'Reilly...de debiel die niet eens kon uitleggen hoe eb en vloed werkt. :')

Het werd tijd zou ik zeggen. :D
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_170346992
Deze "domme, bijzonder achterlijke debiel" heeft het met meer knappe vrouwen gedaan, dan heel mannelijk fok bij elkaar. Gratis!

Wat een absolute eindbaas. _O_
  donderdag 20 april 2017 @ 08:37:04 #11
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_170347059
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 08:31 schreef hpeopjes het volgende:
Deze "domme, bijzonder achterlijke debiel" heeft het met meer knappe vrouwen gedaan, dan heel mannelijk fok bij elkaar. Gratis!

Wat een absolute eindbaas. _O_
Wilde je geen geld van hem hebben? Schooier.
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
pi_170347066
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 08:31 schreef hpeopjes het volgende:
Deze "domme, bijzonder achterlijke debiel" heeft het met meer knappe vrouwen gedaan, dan heel mannelijk fok bij elkaar. Gratis!

Wat een absolute eindbaas. _O_
Precies. Gewoon een held.

Vrouwonvriendelijk gedrag is namelijk alleen problematisch als de dader islamitisch, gekleurd of straatarm is.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_170347101
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2017 08:38 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Precies. Gewoon een held.

Vrouwonvriendelijk gedrag is namelijk alleen problematisch als de dader islamitisch, gekleurd of straatarm is.
Deze vrouwen kregen tenminste nog een keuze van deze meneer.
pi_170347107
Vrouwen, misbruiken hun lichaam om hogerop te komen, lekker neuken voor promotie. En zodra ze het limiet bereikt hebben komen de aanklagen over seksueel misbruik. Er gaan nog een hoop koppen rollen de komende 10/20 jaar totdat de mannen in de top eindelijk eens doorhebben iemand te promoveren op kwalificaties ipv. zuigkracht. :')

Zoveel vrouwen die neuken om hogerop te komen, en nu achteraf gaan klagen. Ken er zelf ook een aantal die het bed gedeeld hebben met leraren (voor punten) of een manager voor promotie. En wij mannen laten ons nog meer onderdrukken door het opkomend feminisme, het ligt immers altijd aan de mannen, het feit dat vrouwen mannen makkelijk om hun vinger winden en zodra het om seks gaat ze bijna alles van ze kunnen vragen heeft er natuurlijk niets mee te maken.

[ Bericht 35% gewijzigd door Verrekte_Koekwous op 20-04-2017 08:49:18 ]
pi_170347200
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2017 08:38 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Precies. Gewoon een held.

Vrouwonvriendelijk gedrag is namelijk alleen problematisch als de dader islamitisch, gekleurd of straatarm is.
Onzin, vrouwonvriendelijk is alles als het niet zoals in "50 shades" gaat. Vrouwen geilen op macht en geld, en dan boeit afkomst en uiterlijk niet. Kijk naar al die voetballers, 99% gaat met een golddigger, gaat het uit slaan ze wel weer één of andere miljonair aan de haak. Het is een moeilijke situatie, maar ik vind het een belangrijke factor dat veel vrouwen seks misbruiken om zichzelf te verbeteren, en dat is iets wat heel veel vrouwen doen, en achteraf schreeuwen dat het aan de man ligt.
  donderdag 20 april 2017 @ 08:56:24 #16
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_170347249
Prachtig. Het ligt aan die kuthoeren.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_170347282
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 08:43 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

het limiet :')

maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_170347391
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 08:43 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Vrouwen, misbruiken hun lichaam om hogerop te komen, lekker neuken voor promotie. En zodra ze het limiet bereikt hebben komen de aanklagen over seksueel misbruik. Er gaan nog een hoop koppen rollen de komende 10/20 jaar totdat de mannen in de top eindelijk eens doorhebben iemand te promoveren op kwalificaties ipv. zuigkracht. :')

Zoveel vrouwen die neuken om hogerop te komen, en nu achteraf gaan klagen. Ken er zelf ook een aantal die het bed gedeeld hebben met leraren (voor punten) of een manager voor promotie. En wij mannen laten ons nog meer onderdrukken door het opkomend feminisme, het ligt immers altijd aan de mannen, het feit dat vrouwen mannen makkelijk om hun vinger winden en zodra het om seks gaat ze bijna alles van ze kunnen vragen heeft er natuurlijk niets mee te maken.
En zo is het.
pi_170347396
quote:
17s.gif Op donderdag 20 april 2017 08:56 schreef Copycat het volgende:
Prachtig. Het ligt aan die kuthoeren.
Onzin, maar elke keer maar blind uitgegaan dat het aan de mannen ligt is ook onzin. Wie zijn er wereldwijd verantwoordelijk voor de meeste onterechte meldingen van aanranding/verkrachting? "Golddigger" verwijst naar mannen of vrouwen? Het internet staat vol met verhalen en voorbeelden van vrouwen die hun lichaam/seks gebruiken/misbruiken om iets geregeld te krijgen, maar we maken er een mooi verhaaltje van en gooien het in een rubriek in de telegraaf genaamd "vrouw". Gaat je man vreemd, wat een vuile klootzak!! Gaat een vrouw vreemd? Ow spannend, romantisch, had je man maar meer aandacht aan je moeten besteden.

Vrouwen zijn altijd het slachtoffer en ik vind dat persoonlijk oneerlijk, ik heb zelf zo'n golddigger gehad, die mij achterliet met duizenden euro's schulden nadat ze bijna een ander huwelijk om zeep had geholpen en een jaar lang (tijdens de relatie) had lopen verkondigen dat ik een agressief persoon was die haar sloeg en misbruikte , je wilt niet weten hoeveel problemen dat geeft en hoeveel mensen mij raar hebben aangekeken. Een vrouw in de slachtoffer rol word door bijna iedereen in de samenleving als slachtoffer gezien, en het maakt niet uit als de man het slachtoffer is zodra een vrouw wat roept ziet de maatschappij de man als monster.

Na die actie ben ik anders gaan aankijken naar vrouwen, en vanaf dat moment zeg ik pas wat voor een achterbakse personen ze kunnen zijn, en nee niet alle vrouwen zijn zo, maar vrouwen weten heel goed dat ze alles gedaan krijgen van een man.
  donderdag 20 april 2017 @ 09:09:09 #20
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_170347418
Daarom. Ook al staat er in het bericht dat het de cultuur was, het zijn gewoon die wijven die het aan zichzelf te danken hebben. Eerst de vruchten plukken van hun kutjes en daarna janken en klagen.
Kuthoeren.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_170347452
quote:
17s.gif Op donderdag 20 april 2017 09:09 schreef Copycat het volgende:
Daarom. Ook al staat er in het bericht dat het de cultuur was, het zijn gewoon die wijven die het aan zichzelf te danken hebben. Eerst de vruchten plukken van hun kutjes en daarna janken en klagen.
Kuthoeren.
Dat zal ik niet zeggen, maar we moeten eens stoppen met meteen het beeld te schetsen dat het altijd de mannen zijn die misbruik maken van de situatie. Ik lees nergens dat een vrouw "nee" heeft gezegd, dus ze hebben er allemaal mee ingestemd. Vrouwen weten zelf als geen ander hoe achterbaks en stiekem vrouwen onderling kunnen zijn, maar zodra er mannen bij betrokken zijn dan veranderen ze zeker opeens in een lief, verlegen en onschuldig meisje die zich alles laat bevallen uit angst. :')
  donderdag 20 april 2017 @ 09:12:02 #22
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_170347463
Nee daarom. Bill is het slachtoffer van die kuthoeren.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_170347488
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 08:43 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Vrouwen, misbruiken hun lichaam om hogerop te komen, lekker neuken voor promotie. En zodra ze het limiet bereikt hebben komen de aanklagen over seksueel misbruik. Er gaan nog een hoop koppen rollen de komende 10/20 jaar totdat de mannen in de top eindelijk eens doorhebben iemand te promoveren op kwalificaties ipv. zuigkracht. :')

Zoveel vrouwen die neuken om hogerop te komen, en nu achteraf gaan klagen. Ken er zelf ook een aantal die het bed gedeeld hebben met leraren (voor punten) of een manager voor promotie. En wij mannen laten ons nog meer onderdrukken door het opkomend feminisme, het ligt immers altijd aan de mannen, het feit dat vrouwen mannen makkelijk om hun vinger winden en zodra het om seks gaat ze bijna alles van ze kunnen vragen heeft er natuurlijk niets mee te maken.
En in andere topics weer zeiken over dat moslims neerkijken op vrouwen en hen behandelen als stront.

Tragisch figuur.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 20 april 2017 @ 09:14:33 #24
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_170347508
quote:
10s.gif Op donderdag 20 april 2017 09:13 schreef KoosVogels het volgende:

En in andere topics weer zeiken over dat moslims neerkijken op vrouwen en hen behandelen als stront.

Tragisch figuur.
Bill is geen vuile moslim of neger, dus dan zijn die vrouwen vuile kuthoeren. Het is soms zo eenvoudig.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 20 april 2017 @ 09:15:40 #25
414204 WoordenShuffelaar
Wereldkampioen shuffelaar
pi_170347526
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 09:07 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Onzin, maar elke keer maar blind uitgegaan dat het aan de mannen ligt is ook onzin. Wie zijn er wereldwijd verantwoordelijk voor de meeste onterechte meldingen van aanranding/verkrachting? "Golddigger" verwijst naar mannen of vrouwen? Het internet staat vol met verhalen en voorbeelden van vrouwen die hun lichaam/seks gebruiken/misbruiken om iets geregeld te krijgen, maar we maken er een mooi verhaaltje van en gooien het in een rubriek in de telegraaf genaamd "vrouw". Gaat je man vreemd, wat een vuile klootzak!! Gaat een vrouw vreemd? Ow spannend, romantisch, had je man maar meer aandacht aan je moeten besteden.

Vrouwen zijn altijd het slachtoffer en ik vind dat persoonlijk oneerlijk, ik heb zelf zo'n golddigger gehad, die mij achterliet met duizenden euro's schulden nadat ze bijna een ander huwelijk om zeep had geholpen en een jaar lang (tijdens de relatie) had lopen verkondigen dat ik een agressief persoon was die haar sloeg en misbruikte , je wilt niet weten hoeveel problemen dat geeft en hoeveel mensen mij raar hebben aangekeken. Een vrouw in de slachtoffer rol word door bijna iedereen in de samenleving als slachtoffer gezien, en het maakt niet uit als de man het slachtoffer is zodra een vrouw wat roept ziet de maatschappij de man als monster.

Na die actie ben ik anders gaan aankijken naar vrouwen, en vanaf dat moment zeg ik pas wat voor een achterbakse personen ze kunnen zijn, en nee niet alle vrouwen zijn zo, maar vrouwen weten heel goed dat ze alles gedaan krijgen van een man.
Als jij kan zeggen dat de vrouwen hun lichaam gebruiken voor hun doel, zonder enkel bewijs dan kan ik ook zeggen dat de slachtoffers van de aanrandingen in Keulen logen voor hun doel(strenger beleid jegens vluchtelingen).


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik shuffel je woorden naar een hoogtepunt.
pi_170347547
"De show van Bill O'Reilly, die elke avond om acht uur in The O'Reilly Factor halfzacht progressief Amerika uitscheldt, trekt elke avond zo'n drie miljoen kijkers en is daarmee de belangrijkste publiekstrekker van Fox News."

Ook weinig. De VS heeft 20 keer meer inwoners dan Nederland. Dat is hetzelfde als een programma in Nederland 150.000 kijkers trekt.
pi_170347678
quote:
17s.gif Op donderdag 20 april 2017 09:14 schreef Copycat het volgende:

[..]

Bill is geen vuile moslim of neger, dus dan zijn die vrouwen vuile kuthoeren. Het is soms zo eenvoudig.
Geweldig inderdaad.

Vrouwen zijn kuthoeren, tenzij je ze kunt gebruiken als stok om minderheden mee te slaan. Voor homo's geldt in veel gevallen hetzelfde. Niks van die 'smeerlappen' moeten weten, maar vervolgens wel verontwaardigd doen als er eentje klappen krijgt van een kut-Marokkaan.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_170347682
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 09:07 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]en een jaar lang (tijdens de relatie) had lopen verkondigen dat ik een agressief persoon was die haar sloeg en misbruikte
Wat een enorme cuck ben je dan als je gewoon in die relatie blijft. :') .
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_170348024
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2017 09:15 schreef WoordenShuffelaar het volgende:

[..]

Als jij kan zeggen dat de vrouwen hun lichaam gebruiken voor hun doel, zonder enkel bewijs dan kan ik ook zeggen dat de slachtoffers van de aanrandingen in Keulen logen voor hun doel(strenger beleid jegens vluchtelingen).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zeg niet deze vrouwen, maar het is wel een factor waar rekening mee gehouden dient te worden. Het is erg naïef om vrouwen alleen als onschuldige zwakke wezens te zien, ze weten vaak heel goed waarmee ze bezig zijn en zijn meester in spelletjes spelen.

Maar zoals wel vaker bij FOK is enige kritiek of nuance aanbrengen al voldoende om meteen bestempeld te worden als vrouwenhater en meteen alle vrouwen over één kam scheren en ze allemaal te beschuldigen van liegen en misbruik van hun geslacht.
  donderdag 20 april 2017 @ 09:40:54 #30
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_170348039
Ik heb best lang gedacht dat het gewoon satire was, zoals Stephen Colbert :') Wat een fossiel deze man, terecht afgevoerd,
pi_170348093
quote:
10s.gif Op donderdag 20 april 2017 09:25 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Wat een enorme cuck ben je dan als je gewoon in die relatie blijft. :') .
Op dat moment wist ik dat niet, 2 maanden nadat het uit was werd ik uitgenodigd door een bevriend koppel (waarvan zij goede vrienden was met mijn ex) en toen hoorde ik de verhalen, zij hadden al eerder twijfels omdat ze in de omgang met ons zagen dat ik helemaal niet zo agressief was en haar op handen deed dragen. Daarna ben ik eens gaan rondvragen en merkte ik dat ze aan haar vriendenkring had verteld dat ik een monster was etc. ik wist niet wat ik hoorde. Maar ja, liefde maakt blind he ;)
  † In Memoriam † donderdag 20 april 2017 @ 09:45:48 #32
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_170348151
Ik zie uit naar het interview die hij ongetwijfeld met Colbert gaat hebben.
Carpe Libertatem
pi_170348386
quote:
10s.gif Op donderdag 20 april 2017 09:13 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En in andere topics weer zeiken over dat moslims neerkijken op vrouwen en hen behandelen als stront.

Tragisch figuur.
Er is een verschil in situaties Koos, in het geval van moslims komt de situatie niet of zelden voor dat een moslim in een hogere positie werkt als een vrouw. Het gaat hier vooral over de werkvloer, en niet vrouwen die lastig gevallen worden voor wildvreemden in een zwembad.

Als het gaat over vrouwenmisbruik in het algemeen, en dan heb ik het over lastiggevallen worden op straat, nagefloten, betast in het zwembad etc. dan ben ik eerder geneigd om de vrouw te geloven, en dan heeft het niets te maken dat de daders moslims waren of 10 boerenjongens uit Twente. In het geval dat er bij seksuele avances voordelen kunnen zijn voor vrouwen in vorm van een hoger cijfer, promotie of loonsverhoging dan geloof ik ze niet allemaal op hun blauwe ogen omdat ik weet waar vrouwen toe in staat zijn.

Kijk alleen al naar de huidige samenleving, de mooiste vrouwen spenderen hun dag door de hele tijd foto's te posten op instagram terwijl ze onderhouden worden door rijke mannen, hun enige kwaliteiten zijn dikke tieten en een mooie kont. Op de werkvloer of in de klas is dit niet anders, waarom zou een vrouw dan niet haar lichaam en looks in de strijd gooien om er een voordeel uit te halen, en achteraf ook nog roepen dat je baas/leraar zijn positie heeft misbruikt en gelijk krijgen want je bent immers een vrouw. Ga eens na hoe vaak vrouwen gebruik maken van hun looks om bijvoorbeeld gratis drankjes te scoren, of vrouwen die misbruik maken om zaken van wanhopige jongens gedaan te krijgen. Het internet staat vol met verhalen over vrouwen die zich omhoog geneukt hebben binnen een bedrijf.

Daarbij wel kinderachtig om zelf weer over moslims te beginnen en dan in een volgend topic weer zeuren dat ik altijd naar moslims moet verwijzen.
pi_170348420
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 09:57 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Er is een verschil in situaties Koos, in het geval van moslims komt de situatie niet of zelden voor dat een moslim in een hogere positie werkt als een vrouw. Het gaat hier vooral over de werkvloer, en niet vrouwen die lastig gevallen worden voor wildvreemden in een zwembad.

Als het gaat over vrouwenmisbruik in het algemeen, en dan heb ik het over lastiggevallen worden op straat, nagefloten, betast in het zwembad etc. dan ben ik eerder geneigd om de vrouw te geloven, en dan heeft het niets te maken dat de daders moslims waren of 10 boerenjongens uit Twente. In het geval dat er bij seksuele avances voordelen kunnen zijn voor vrouwen in vorm van een hoger cijfer, promotie of loonsverhoging dan geloof ik ze niet allemaal op hun blauwe ogen omdat ik weet waar vrouwen toe in staat zijn.

Kijk alleen al naar de huidige samenleving, de mooiste vrouwen spenderen hun dag door de hele tijd foto's te posten op instagram terwijl ze onderhouden worden door rijke mannen, hun enige kwaliteiten zijn dikke tieten en een mooie kont. Op de werkvloer of in de klas is dit niet anders, waarom zou een vrouw dan niet haar lichaam en looks in de strijd gooien om er een voordeel uit te halen, en achteraf ook nog roepen dat je baas/leraar zijn positie heeft misbruikt en gelijk krijgen want je bent immers een vrouw. Ga eens na hoe vaak vrouwen gebruik maken van hun looks om bijvoorbeeld gratis drankjes te scoren, of vrouwen die misbruik maken om zaken van wanhopige jongens gedaan te krijgen. Het internet staat vol met verhalen over vrouwen die zich omhoog geneukt hebben binnen een bedrijf.

Daarbij wel kinderachtig om zelf weer over moslims te beginnen en dan in een volgend topic weer zeuren dat ik altijd naar moslims moet verwijzen.
Kerel, je baseert je op gezochte aannames om die ouwe smeerlap vrij te pleiten en de betrokken vrouwen af te schilderen als kuthoeren.

Man man man, wat een grap.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_170348487
quote:
10s.gif Op donderdag 20 april 2017 09:59 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Kerel, je baseert je op gezochte aannames om die ouwe smeerlap vrij te pleiten en de betrokken vrouwen af te schilderen als kuthoeren.

Man man man, wat een grap.
Elk verhaal heeft twee kanten, tot nu toe hebben we die van die vrouwen gehoord.
  donderdag 20 april 2017 @ 10:04:50 #36
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_170348571
Alstijd grappig die moraalpredikers die zelf doorgaans morel verrot zijn
pi_170348575
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 10:02 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Elk verhaal heeft twee kanten, tot nu toe hebben we die van die vrouwen gehoord.
Nou, aangezien Fox al 13 miljoen heeft afgetikt aan schikkingen met een vijftal vrouwen denk ik dat zijn kant van het verhaal niet al te best uit de bus komt :') .
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_170348625
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 10:02 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Elk verhaal heeft twee kanten, tot nu toe hebben we die van die vrouwen gehoord.
Maar vooruitlopend op dat 'hele verhaal' concludeer jij maar alvast dat de betreffende vrouwen kuthoeren zijn die zichzelf maar wat graag lieten neuken om hogerop te komen?

Nee, goed bezig, Willempie.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  † In Memoriam † donderdag 20 april 2017 @ 10:09:42 #39
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_170348695
Ik denk overigens dat het voor Fox zelf niet echt een beste zet is.

In zijn show is hij een onwijze eikel, in wat andere situaties valt het nog mee, maar de man is/was een icoon van Fox News. Hoe gaat iemand ooit een O'Reilly vervangen?
Carpe Libertatem
  donderdag 20 april 2017 @ 10:10:07 #40
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_170348707
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 09:57 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]
Er is een verschil tussen jezelf omhoog neuken omdat makkelijk (gebeurd waarschijnlijk ook vaak genoeg) en gepushed worden om maar te neuken om je baan te houden. De ene is laakbaar aan de kant van de vrouw en het ander is laakbaar aan de kant van de man. Dit laatste lijkt nu aan de hand te zijn. En daar geloof ik de vrouwen wel in, dat dit gebeurd is.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 20 april 2017 @ 10:10:56 #41
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_170348739
quote:
10s.gif Op donderdag 20 april 2017 10:06 schreef KoosVogels het volgende:

Maar vooruitlopend om dat 'hele verhaal' concludeer jij maar alvast dat de betreffende vrouwen kuthoeren zijn die zichzelf maar wat graag lieten neuken om hogerop te komen?

Nee, goed bezig, Willempie.
Prachtig toch, als je wereldbeeld zo eenvoudig is.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_170349125
quote:
11s.gif Op donderdag 20 april 2017 09:17 schreef Braindead2000 het volgende:
"De show van Bill O'Reilly, die elke avond om acht uur in The O'Reilly Factor halfzacht progressief Amerika uitscheldt, trekt elke avond zo'n drie miljoen kijkers en is daarmee de belangrijkste publiekstrekker van Fox News."

Ook weinig. De VS heeft 20 keer meer inwoners dan Nederland. Dat is hetzelfde als een programma in Nederland 150.000 kijkers trekt.
Dat viel mij ook al op.

Plus dat 3 miljoen kijkers per dag jaarlijks 1,6 miljard oplevert.

Nou weet ik niet of die show 365 dagen per jaar op TV is, maar stel even dat dat zo is.

1.600.000.000 / 3.000.000 / 365 = 1,46 dollar per kijker per dag.

Dat vind ik nogal veel geld per kijker als ik eerlijk ben. Tevens denk ik dat het bedrag hoger ligt, want die show zal wel alleen doordeweeks zijn gok ik zo. :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_170349240
Vieze oude witte mannen moeten realiseren dat zij niet onschendbaar zijn. Mooi nieuw dus. Jammer dat ze een soortgelijke als president hebben.
pi_170349385
Goed bezig!
pi_170349477
quote:
10s.gif Op donderdag 20 april 2017 10:06 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Maar vooruitlopend op dat 'hele verhaal' concludeer jij maar alvast dat de betreffende vrouwen kuthoeren zijn die zichzelf maar wat graag lieten neuken om hogerop te komen?

Nee, goed bezig, Willempie.
Ik som een situatie op inclusief wat voorbeelden welke een factor kunnen zijn als het gaat om vrouwen in het bedrijfsleven. Nergens heb ik uitgesproken dat dit nu aan de hand is, ik ben wel van mening dat we niet alle vrouwen op hun blauwe ogen moeten geloven.

Er word meteen vanuit gegaan dat deze man schuldig is, wat ik zeer raar vind, (nu gaan we het er toch weer over hebben, maar ja jij begon :6 ), als deze man moslim was geweest had jij wel geopperd om eerst het verhaal van deze man aan te horen voordat we een conclusie trokken (eerlijk is eerlijk, ik zou dan wat negatiever zijn geweest richting die man, wat ook fout is). Het lijkt erop dat deze "viespeuk" inderdaad schuldig is, maar we moeten stoppen met meteen vrouwen op hun blauwe ogen te geloven en de man als seksueel misbruiker in de media te bestempelen alleen omdat een vrouw het roept, dan komt de ervaring en andere situaties weer om de bocht kijken waar anderen (waaronder ik) ook al onrechtmatig beschuldigd zijn geworden.

Zie toch niet altijd alles zo zwart/wit van mij, ik probeer gewoon een andere kant van een verhaal te belichten, iets waar velen geen oog meer voor hebben zodra een vrouw roept dat ze misbruikt is.

Valse aangifte van seksueel misbruik is niet iets nieuws, er zijn dus vrouwen in staat om een man onterecht te beschuldigen van verkrachting of misbruik om zo te krijgen wat ze willen, waarom is het dan zo raar om te denken dat er ook vrouwen zullen zijn die misbruik maken van hun vrouwelijkheid om te krijgen wat ze willen en dit achteraf te bestempelen als "misbruik".
  donderdag 20 april 2017 @ 10:40:36 #46
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_170349533
Kuthoeren!
Zo. Dat is de andere kant van de zaak belicht.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_170349637
Verrekte_Koekwaus die hier even het genuanceerde verhaal komt vertellen _O_ .
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_170349984
quote:
10s.gif Op donderdag 20 april 2017 10:05 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Nou, aangezien Fox al 13 miljoen heeft afgetikt aan schikkingen met een vijftal vrouwen denk ik dat zijn kant van het verhaal niet al te best uit de bus komt :') .
Ik weet niet alle details, en mensen menen dat ik hier Bill loop te verdedigen, ik vraag alleen aandacht aan de andere kant van het verhaal.

Uit het bericht in het bronbericht maak ik op dat een vrouw Bill beschuldigt dat haar carrière op een dood spoor is geraakt, Bill is hiervoor verantwoordelijk omdat die vrouw niet het bed gedeeld zou hebben met hem. Ik vraag mij af hoe je zoiets bewijst, opeens treden er meer vrouwen naar buiten die hetzelfde bevestigen, een groep mannen roept dat het onzin is. Het enige wat ik zie en hoor is een groep vrouwen en een groep mannen die beiden het tegenovergestelde roepen/beweren. Waarna de vrouwen in gelijk worden gesteld. Maar hoe bewijs je zoiets, zoiets lijkt mij niet contractueel vastgelegd? De gedragingen mbt. de journalisten zijn raar, dat geef ik toe, maar 70 adverteerders haken af en Bill word op straat gezet.

Onomstotelijk bewijs dat hij het is geweest, toch? Ja, rijke mannen hebben de schijn tegen, en daar geloof ik er ook geen één van op hun blauwe ogen als ze zeggen niet het bed te delen met één van de mooie vrouwelijke werknemers. Mannen worden nu steevast als dader gezien als het gaat om seksueel misbruik, terwijl genoeg onderzoeken zijn geweest dat veel vrouwen liegen, dat er gevallen zijn dat mannen na jaren vrij kwamen nadat ze onterecht in de gevangenis hebben gezeten voor verkrachting. We mogen ook niet ontkennen en vergeten dat vanuit het opkomend feminisme een hetze gaande is jegens de (rijke blanke) man.

En ik geloof heus wel dat er zich genoeg wel degelijk schuldig aan gemaakt hebben, maar ik geloof ook dat er degelijk genoeg vrouwen rondlopen die misbruik maken van de slachtofferrol voor beter gewin. Overal worden mensen opgelicht en bestolen, een vrouw hoeft maar te roepen dat ze misbruikt is en het beeld is al gecreëerd, en zolang er geen beelden, smsjes of ander fysiek bewijs is blijft het een ja/nee spelletje waarin de vrouw bijna altijd wegloopt als winnaar.
pi_170350134
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 10:28 schreef SA-african21 het volgende:
Vieze oude witte mannen moeten realiseren dat zij niet onschendbaar zijn. Mooi nieuw dus. Jammer dat ze een soortgelijke als president hebben.
Kijk en jij bent het prachtige voorbeeld van hoe de media en wat uitspraken van feminisme iemand kunnen wegzetten als een vrouw hatend persoon. Na al die onderzoeken, al die budgeten, alle media die tegen hem waren hebben ze het ene zware misdrijf van Trump bekend gemaakt "grab them by the pussy", dat is voldoende om die man af te schilderen als een vrouw hatende seksmaniak. Nou geloof me, dan is iedere man ter wereld een seksmaniak omdat die wel eens seksistische gedachten of opmerkingen heeft gemaakt met de mannen onder elkaar als er over vrouwen gesproken word. Het valt me sowieso op dat steeds meer mannen die vooral aan de "rechterkant" van de samenleving opereren worden weggezet als vrouwenhaters en vrouwenmisbruikers.
  donderdag 20 april 2017 @ 11:12:14 #50
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_170350169
Ja. Het zijn kuthoeren. Want die zijn er.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_170350242
quote:
10s.gif Op donderdag 20 april 2017 10:44 schreef Ludachrist het volgende:
Verrekte_Koekwaus die hier even het genuanceerde verhaal komt vertellen _O_ .
Tamelijk bizar, inderdaad.

Normaliter is meneer niet vies van overhaaste conclusies.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_170350243
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_170350275
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2017 08:38 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Precies. Gewoon een held.

Vrouwonvriendelijk gedrag is namelijk alleen problematisch als de dader islamitisch, gekleurd of straatarm is.
Als je een blanke succesvolle presentator bent die vrouwonvriendelijk is, moet je ontslagen worden. Ben je een scooterrijdend bontkraagje met chococreme kleur en je randt vrouwen aan en scheld ze uit voor kankerhoer, dan krijg je van ome Koos een huis, een baan, gratis kleding, gratis meubilair, gratis telefoon en tablet, want je bent zielig.

Zo rolt ons aller Koos _O_
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_170350292
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 11:02 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Uit het bericht in het bronbericht maak ik op dat een vrouw Bill beschuldigt dat haar carrière op een dood spoor is geraakt,
Dan zou ik maar eens beginnen met goed lezen. Ik heb het stuk even geciteerd.

quote:
Vorig jaar vertrok bestuursvoorzitter en mede-oprichter Roger Ailes, nadat voormalig Miss America Gretchen Carlson hem ervan had beschuldigd haar carrière te hebben laten doodlopen omdat ze niet was ingegaan op zijn seksuele avances.
Als je hier al de mist in gaat heb ik er weinig vertrouwen in dat je met de rest wel goed zit.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_170350293
quote:
17s.gif Op donderdag 20 april 2017 08:56 schreef Copycat het volgende:
Prachtig. Het ligt aan die kuthoeren.
quote:
17s.gif Op donderdag 20 april 2017 09:09 schreef Copycat het volgende:
Daarom. Ook al staat er in het bericht dat het de cultuur was, het zijn gewoon die wijven die het aan zichzelf te danken hebben. Eerst de vruchten plukken van hun kutjes en daarna janken en klagen.
Kuthoeren.
quote:
17s.gif Op donderdag 20 april 2017 09:12 schreef Copycat het volgende:
Nee daarom. Bill is het slachtoffer van die kuthoeren.
quote:
17s.gif Op donderdag 20 april 2017 09:14 schreef Copycat het volgende:

[..]

Bill is geen vuile moslim of neger, dus dan zijn die vrouwen vuile kuthoeren. Het is soms zo eenvoudig.
quote:
17s.gif Op donderdag 20 april 2017 10:40 schreef Copycat het volgende:
Kuthoeren!
Zo. Dat is de andere kant van de zaak belicht.
quote:
17s.gif Op donderdag 20 april 2017 11:12 schreef Copycat het volgende:
Ja. Het zijn kuthoeren. Want die zijn er.
Bedankt voor de inhoudelijke discussie.

Zeg NWS mods, mijn dialogen worden altijd verwijderd als ze niet in het straatje passen, maar deze onzin mag wel blijven staan?
  donderdag 20 april 2017 @ 11:19:11 #56
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_170350300
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 11:18 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Bedankt voor de inhoudelijke discussie.

Zeg NWS mods, mijn dialogen worden altijd verwijderd als ze niet in het straatje passen, maar deze onzin mag wel blijven staan?
Ik geef slechts een samenvatting van jouw monoloogjes.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_170350306
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2017 11:17 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Als je een blanke succesvolle presentator bent die vrouwonvriendelijk is, moet je ontslagen worden. Ben je een scooterrijdend bontkraagje met chococreme kleur en je randt vrouwen aan en scheld ze uit voor kankerhoer, dan krijg je van ome Koos een huis, een baan, gratis kleding, gratis meubilair, gratis telefoon en tablet, want je bent zielig.

Zo rolt ons aller Koos _O_
Vreemd beeld heb jij van mij.

Ik ben juist voorstander van zo min mogelijk handouts door vadertje staat, ongeacht welke kleur de ontvanger heeft. Daarom stem ik ook rechts.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Eindredactie Games donderdag 20 april 2017 @ 11:24:55 #58
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_170350391
quote:
11s.gif Op donderdag 20 april 2017 09:40 schreef Twiitch het volgende:
Ik heb best lang gedacht dat het gewoon satire was, zoals Stephen Colbert :') Wat een fossiel deze man, terecht afgevoerd,
Dit ja. Hoewel de O'Reilly Factor soms ook wel hilarische TV opleverde. Ik denk dat het net als met Alex Jones ook voor een groot deel wel een gespeeld personage was, want zo volslagen wereldvreemd kan niemand zijn anno 2017.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_170350454
quote:
10s.gif Op donderdag 20 april 2017 11:16 schreef NgInE het volgende:

Good riddance.
Wat een bizzare zender ook. _O-

Fuck Bill O' Reilly
Feyenoord Rotterdam
pi_170350500
quote:
2s.gif Op donderdag 20 april 2017 11:18 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dan zou ik maar eens beginnen met goed lezen. Ik heb het stuk even geciteerd.

[..]

Als je hier al de mist in gaat heb ik er weinig vertrouwen in dat je met de rest wel goed zit.
quote:
Vorig jaar vertrok bestuursvoorzitter en mede-oprichter Roger Ailes, nadat voormalig Miss America Gretchen Carlson hem ervan had beschuldigd haar carrière te hebben laten doodlopen omdat ze niet was ingegaan op zijn seksuele avances.
We kijken beiden anders tegen dit bericht op, ik lees dat een vrouw een man beschuldigd en die man daarna is opgestapt, is die man opgestapt omdat hij schuldig was? Of is die man opgestapt omdat iedereen er meteen vanuit ging dat hij schuldig was waardoor adverteerders afhaken en het station geld misliep?

Waar maak jij uit op dat deze man schuldig is? Omdat die man opstapt? Zielig voor al die onschuldige mannen die jaren vastgezeten hebben voor verkrachting, ook al bleek achteraf dat ze onschuldig waren, ze zaten immers in de gevangenis en dan zijn ze schuldig, in jouw ogen.

De vrouw die deze beschuldigingen uitte heeft die gepubliceerd in haar boek, 34 jaar later! 2 jaar daarna doet ze aangifte, die man ontkent, zijn advocaat ontkent en daarna komen nog eens 5 vrouwen die 30-50 jaar eerder seksueel bejegend zijn. (vergeten ook dat 30-50 jaar geleden een hele andere tijd was dan nu). Onder druk van Murdock neemt Roger ontslag en krijgt 40 miljoen mee en zegt dit: "I will not allow my presence to become a distraction from the work that must be done every day to ensure that Fox News and Fox Business continue to lead our industry.".

Nu ga ik niet roepen of hij wel of niet schuldig is, maar op basis van wat een aantal vrouwen roepen over iets wat 30-50 jaar geleden gebeurd is, waar geen fysiek bewijs voor is word deze man afgeschilderd als een seksueel misbruiker.

Nu stel voor jij werkt voor een groot bedrijf, en opeens roepen 5 vrouwen dat ze 30 jaar geleden zijn aangerand door jou, het bedrijf komt slecht in het nieuws, adverteerders lopen weg, en je baas vraagt jou om op te stappen en krijgt 40 miljoen mee, ben jij dan een seksueel misbruiker? Volgens je eigen beredenering wel, immers 5 vrouwen roepen dat, ook al is er geen bewijs,. dat is het enige om in de huidige samenleving (in de media) te worden afgeschilderd als seksueel misbruiker, het leed is al geschied ook al ben je onschuldig. Word maar eens het slachtoffer van zo'n onterechte beschuldiging, dan ga je er anders tegenaan kijken.

Daarbij ga ik ervanuit dat die man nu vastzit als hij immers al die vrouwen misbruikt heeft, of de rechtszaken heeft afgekocht, maar helaas, gelukkig verkopen die boeken van die vrouwen wel goed.
pi_170350598
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 11:31 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

[..]

We kijken beiden anders tegen dit bericht op, ik lees dat een vrouw een man beschuldigd en die man daarna is opgestapt, is die man opgestapt omdat hij schuldig was? Of is die man opgestapt omdat iedereen er meteen vanuit ging dat hij schuldig was waardoor adverteerders afhaken en het station geld misliep?
Punt is dat dit niet Bill O'Reilly is, maar iemand anders. Een heel andere kwestie die jij voor het gemak maar even overneemt en op deze zaak betrekt.

Bill heeft o.a. het volgende op zijn bordje liggen:

quote:
- approaching an African American woman whose desk was near his, referring to her as “hot chocolate,” and grunting like a “wild boar”
- offering multiple unwanted sexual advances and lewd comments to a woman producer on his show, phoning her “when it sounded as if he was masturbating” and describing “various sexual fantasies”
- suggesting that she “buy a vibrator,” “engage in phone sex or a threesome with him,” and listen to “the details of his alleged sexual encounters with a cabana masseuse, airline stewardesses, and Thai sex-show workers”
- threatening to make any woman who dared to complain about his behavior “pay so dearly that she’ll wish she’d never been born”
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_170350643
quote:
2s.gif Op donderdag 20 april 2017 11:36 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Punt is dat dit niet Bill O'Reilly is, maar iemand anders. Een heel andere kwestie die jij voor het gemak maar even overneemt en op deze zaak betrekt.

Bill heeft o.a. het volgende op zijn bordje liggen:

[..]

Gewoon gebbetjes van onze Bill.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_170350659
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2017 11:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:

[..]

Wat een bizzare zender ook. _O-

Fuck Bill O' Reilly

FOX is de uitvinder van fake news.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
  donderdag 20 april 2017 @ 11:40:59 #64
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_170350679
quote:
10s.gif Op donderdag 20 april 2017 11:39 schreef KoosVogels het volgende:

Gewoon gebbetjes van onze Bill.
Die kuthoeren hebben gewoon geen gevoel voor humor. En kennen hun plek niet.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_170350685
quote:
10s.gif Op donderdag 20 april 2017 11:39 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Gewoon gebbetjes van onze Bill.
Ja, weet je wat het is, waarom moeten we die vrouwen geloven? Genoeg vrouwen die zich laten afpalen om hogerop te komen. Dan hebben ze wel allemaal miljoenen gekregen om deze zaken te schikken, maar dat zegt niks, want we hebben zijn kant van het verhaal nog niet gehoord en waarschijnlijk is hier gewoon een heel normale verklaring voor.

En jij moet sowieso niets zeggen, want als dit een moslim was stond jij vooraan om hem te verdedigen en die vrouwen de schuld te geven.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_170350689
quote:
2s.gif Op donderdag 20 april 2017 11:36 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Punt is dat dit niet Bill O'Reilly is, maar iemand anders. Een heel andere kwestie die jij voor het gemak maar even overneemt en op deze zaak betrekt.

Bill heeft o.a. het volgende op zijn bordje liggen:

[..]

Jij had het in je vorige reactie over Roger Ailes. Daarbij is dit uit aan het draaien op en welles nietes spelletje waar mijn punt genegeerd word, ik heb het nu niet speciefiek over de situatie van Bill, maar heb het over de algemene situatie wereldwijd hoe makkelijk het is voor vrouwen om onterecht een man te beschuldigen voor misbruik. En dan heb je de schijn tegen je.
pi_170350711
O'reilly is een vieze seniele ouwe gek.

Mooi dat ie vervangen wordt door Tucker Carlson.
pi_170350755
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 11:41 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Jij had het in je vorige reactie over Roger Ailes. Daarbij is dit uit aan het draaien op en welles nietes spelletje waar mijn punt genegeerd word, ik heb het nu niet speciefiek over de situatie van Bill, maar heb het over de algemene situatie wereldwijd hoe makkelijk het is voor vrouwen om onterecht een man te beschuldigen voor misbruik. En dan heb je de schijn tegen je.
:') Lol wat. Jij zegt dit:

quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 11:02 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]
Uit het bericht in het bronbericht maak ik op dat een vrouw Bill beschuldigt dat haar carrière op een dood spoor is geraakt,
Ik geef aan dat dat niet klopt, want de vrouw die iemand beschuldigt voor het carrièreverloop gaat over Roger Ailes, niet over onze Bill.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 20 april 2017 @ 11:45:50 #69
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_170350768
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 08:43 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Vrouwen, misbruiken hun lichaam om hogerop te komen, lekker neuken voor promotie. En zodra ze het limiet bereikt hebben komen de aanklagen over seksueel misbruik. Er gaan nog een hoop koppen rollen de komende 10/20 jaar totdat de mannen in de top eindelijk eens doorhebben iemand te promoveren op kwalificaties ipv. zuigkracht. :')

Zoveel vrouwen die neuken om hogerop te komen, en nu achteraf gaan klagen. Ken er zelf ook een aantal die het bed gedeeld hebben met leraren (voor punten) of een manager voor promotie. En wij mannen laten ons nog meer onderdrukken door het opkomend feminisme, het ligt immers altijd aan de mannen, het feit dat vrouwen mannen makkelijk om hun vinger winden en zodra het om seks gaat ze bijna alles van ze kunnen vragen heeft er natuurlijk niets mee te maken.
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 08:52 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Onzin, vrouwonvriendelijk is alles als het niet zoals in "50 shades" gaat. Vrouwen geilen op macht en geld, en dan boeit afkomst en uiterlijk niet. Kijk naar al die voetballers, 99% gaat met een golddigger, gaat het uit slaan ze wel weer één of andere miljonair aan de haak. Het is een moeilijke situatie, maar ik vind het een belangrijke factor dat veel vrouwen seks misbruiken om zichzelf te verbeteren, en dat is iets wat heel veel vrouwen doen, en achteraf schreeuwen dat het aan de man ligt.
_O_
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_170350841
quote:
2s.gif Op donderdag 20 april 2017 11:45 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

:') Lol wat. Jij zegt dit:

[..]

Ik geef aan dat dat niet klopt, want de vrouw die iemand beschuldigt voor het carrièreverloop gaat over Roger Ailes, niet over onze Bill.
Ah ik zie het al, ik ging er het hele topic vanuit dat Bill degene was die beschuldigd was geworden door die vrouwen, maar dat was die Roger, in je laatste bericht had ik het wel over Roger, maar klopt die eerdere berichten had ik het over Bill. Neemt niet weg dat mij standpunt hetzelfde blijft, de situatie is niet veranderd, alleen de persoon die de beschuldigingen naar zijn hoofd gegooid krijgt, ;)
pi_170350873
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 11:10 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Kijk en jij bent het prachtige voorbeeld van hoe de media en wat uitspraken van feminisme iemand kunnen wegzetten als een vrouw hatend persoon. Na al die onderzoeken, al die budgeten, alle media die tegen hem waren hebben ze het ene zware misdrijf van Trump bekend gemaakt "grab them by the pussy", dat is voldoende om die man af te schilderen als een vrouw hatende seksmaniak. Nou geloof me, dan is iedere man ter wereld een seksmaniak omdat die wel eens seksistische gedachten of opmerkingen heeft gemaakt met de mannen onder elkaar als er over vrouwen gesproken word. Het valt me sowieso op dat steeds meer mannen die vooral aan de "rechterkant" van de samenleving opereren worden weggezet als vrouwenhaters en vrouwenmisbruikers.
Het is niet gewoon een man. Het is de president of the united states. Natuurlijk zal heel zijn achtergrond ondergezocht worden. Dat werd ook bij Obama gedaan. Bovendien noemde hij Mexicanen verkrachtters maar in de tussen tijd zulke vrouw onvriendelijke rape culture opmerkingen maken? Pure hypocrisie.
pi_170350885
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 11:49 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

de situatie is niet veranderd, alleen de persoon die de beschuldigingen naar zijn hoofd gegooid krijgt, ;)
En, je weet wel, de daadwerkelijke beschuldigingen zijn anders. Misschien ook wel een klein dingetje.

Niet voor jou natuurlijk, want he, waarom zouden we die vrouwen geloven. Jij kent immers vrouwen die seks hebben gehad voor een promotie.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_170350928
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2017 11:51 schreef SA-african21 het volgende:

[..]

Het is niet gewoon een man. Het is de president of the united states. Natuurlijk zal heel zijn achtergrond ondergezocht worden. Dat werd ook bij Obama gedaan. Bovendien noemde hij Mexicanen verkrachtters maar in de tussen tijd zulke vrouw onvriendelijke rape culture opmerkingen maken? Pure hypocrisie.
Ok, nikonlover.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_170350946
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 11:55 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Ok, nikonlover.
Ik ben geen nikonlover, zat vandaag even te kijken en maar een account aangemaakt :)
pi_170350974
Weer zo'n holier than thou christengekkie geouted.

Je kon je er klok op gelijkzetten.

"Whenever I hear some bigmouth in Washington or the Christian heartland banging on about the evils of sodomy or whatever, I mentally enter his name in my notebook and contentedly set my watch. Sooner rather than later, he will be discovered down on his weary and well-worn old knees in some dreary motel or latrine, with an expired Visa card, having tried to pay well over the odds to be peed upon by some Apache transvestite." - Christopher Hitchens

Bye Bill :W

[ Bericht 0% gewijzigd door LuNaTiC op 20-04-2017 12:06:55 ]
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_170351048
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2017 11:56 schreef SA-african21 het volgende:

[..]

Ik ben geen nikonlover, zat vandaag even te kijken en maar een account aangemaakt :)
Wees welkom. :9
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_170351074
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 11:31 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

[..]

We kijken beiden anders tegen dit bericht op, ik lees dat een vrouw een man beschuldigd en die man daarna is opgestapt, is die man opgestapt omdat hij schuldig was? Of is die man opgestapt omdat iedereen er meteen vanuit ging dat hij schuldig was waardoor adverteerders afhaken en het station geld misliep?

Waar maak jij uit op dat deze man schuldig is? Omdat die man opstapt? Zielig voor al die onschuldige mannen die jaren vastgezeten hebben voor verkrachting, ook al bleek achteraf dat ze onschuldig waren, ze zaten immers in de gevangenis en dan zijn ze schuldig, in jouw ogen.

De vrouw die deze beschuldigingen uitte heeft die gepubliceerd in haar boek, 34 jaar later! 2 jaar daarna doet ze aangifte, die man ontkent, zijn advocaat ontkent en daarna komen nog eens 5 vrouwen die 30-50 jaar eerder seksueel bejegend zijn. (vergeten ook dat 30-50 jaar geleden een hele andere tijd was dan nu). Onder druk van Murdock neemt Roger ontslag en krijgt 40 miljoen mee en zegt dit: "I will not allow my presence to become a distraction from the work that must be done every day to ensure that Fox News and Fox Business continue to lead our industry.".

Nu ga ik niet roepen of hij wel of niet schuldig is, maar op basis van wat een aantal vrouwen roepen over iets wat 30-50 jaar geleden gebeurd is, waar geen fysiek bewijs voor is word deze man afgeschilderd als een seksueel misbruiker.

Nu stel voor jij werkt voor een groot bedrijf, en opeens roepen 5 vrouwen dat ze 30 jaar geleden zijn aangerand door jou, het bedrijf komt slecht in het nieuws, adverteerders lopen weg, en je baas vraagt jou om op te stappen en krijgt 40 miljoen mee, ben jij dan een seksueel misbruiker? Volgens je eigen beredenering wel, immers 5 vrouwen roepen dat, ook al is er geen bewijs,. dat is het enige om in de huidige samenleving (in de media) te worden afgeschilderd als seksueel misbruiker, het leed is al geschied ook al ben je onschuldig. Word maar eens het slachtoffer van zo'n onterechte beschuldiging, dan ga je er anders tegenaan kijken.

Daarbij ga ik ervanuit dat die man nu vastzit als hij immers al die vrouwen misbruikt heeft, of de rechtszaken heeft afgekocht, maar helaas, gelukkig verkopen die boeken van die vrouwen wel goed.
Lees dit nou maar https://www.theatlantic.c(...)really-fired/523614/
Dan begrijp je dat je de plank misslaat. Het zijn niet 3 geïsoleerde incidenten die zich decennia geleden hebben afgespeeld.
I´m back.
pi_170351304
quote:
2s.gif Op donderdag 20 april 2017 11:51 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

En, je weet wel, de daadwerkelijke beschuldigingen zijn anders. Misschien ook wel een klein dingetje.

Niet voor jou natuurlijk, want he, waarom zouden we die vrouwen geloven. Jij kent immers vrouwen die seks hebben gehad voor een promotie.
Bill of Roger, één van hen is beschuldigd op basis van een boek over bevindingen van 30-50 jaar geleden. Dat veranderd niet.
pi_170351355
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 12:04 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Lees dit nou maar https://www.theatlantic.c(...)really-fired/523614/
Dan begrijp je dat je de plank misslaat. Het zijn niet 3 geïsoleerde incidenten die zich decennia geleden hebben afgespeeld.
Zucht, en uiteindelijk is het zo gedraaid dat het lijkt dat ik het hier blind voor Bill of Roger loop op te nemen, waar ik over val is dat een uitspraak van een vrouw over misbruik voldoende is om iemand weg te zetten als een misbruiker.

Vrouwen hebben een machtspositie als het komt mbt. misbruik, een vrouw die zich vrijwillig aanbied en daarna roept dat je haar misbruikt hebt, nou succes ermee, het is haar woord tegen dat van jou, maar voor de media en menig FOK!kers hier ben je direct schuldig. Zeer spijtig.
pi_170351361
De wereld is beter zonder deze man op TV dus goed nieuws.
Conscience do cost.
pi_170351377
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 12:16 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Bill of Roger, één van hen is beschuldigd op basis van een boek over bevindingen van 30-50 jaar geleden. Dat veranderd niet.
Ja, Roger. Als je het daar over wilt hebben mag je er een topic over openen. Als je gewoon over vrouwen wilt klagen raad ik je R&P aan. Het lijkt mij normaal om het in een topic over Bill O'Reily ook daadwerkelijk over de kwestie Bill O'Reily te hebben.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_170351404
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 12:19 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Zucht, en uiteindelijk is het zo gedraaid dat het lijkt dat ik het hier blind voor Bill of Roger loop op te nemen, waar ik over val is dat een uitspraak van een vrouw over misbruik voldoende is om iemand weg te zetten als een misbruiker.

Vrouwen hebben een machtspositie als het komt mbt. misbruik, een vrouw die zich vrijwillig aanbied en daarna roept dat je haar misbruikt hebt, nou succes ermee, het is haar woord tegen dat van jou, maar voor de media en menig FOK!kers hier ben je direct schuldig. Zeer spijtig.
Ja, punt is dat iets dergelijks hier niet speelt, dus is het ook niet echt relevant, vind ik.
Dat er ook in bepaalde gevallen valse aangiften worden gedaan op dit gebied en ook andere gebieden, lijkt mij verder niet omstreden. Uiteraard gebeurt dat.
Maar in dit geval is het een pattern of conduct. Het is ook nogal wat, men slacht de kip met de gouden eieren.
I´m back.
pi_170351450
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 12:20 schreef ems. het volgende:
De wereld is beter zonder deze man op TV dus goed nieuws.
Trekken ze wrs weer een andere mafklapper uit de la. Dat paleoconservatieve wereldbeeld is niet zo maar weg natuurlijk.
I´m back.
pi_170351536
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2017 11:51 schreef SA-african21 het volgende:

[..]

Het is niet gewoon een man. Het is de president of the united states. Natuurlijk zal heel zijn achtergrond ondergezocht worden. Dat werd ook bij Obama gedaan. Bovendien noemde hij Mexicanen verkrachtters maar in de tussen tijd zulke vrouw onvriendelijke rape culture opmerkingen maken? Pure hypocrisie.
Mooi hoe dit zijn eigen leventje blijft leiden.
pi_170351590
quote:
2s.gif Op donderdag 20 april 2017 12:21 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ja, Roger. Als je het daar over wilt hebben mag je er een topic over openen. Als je gewoon over vrouwen wilt klagen raad ik je R&P aan. Het lijkt mij normaal om het in een topic over Bill O'Reily ook daadwerkelijk over de kwestie Bill O'Reily te hebben.
Ik zie een topic over iemand die ontslagen is vanwege vrouwonvriendelijk gedrag, waarvan ik dacht dat het Bill was bleek het Roger te zijn die vrouwen misbruikt had, neemt niet weg dat mijn punt niet gerelateerd is aan Bill of Roger maar aan vrouwen en mannen algemeen. En daar gaat mijn punt over, vrouw onvriendelijk gedrag nu was geen vrouw onvriendelijk gedrag 30-50 jaar geleden. Een vrouw wat roept dat ze misbruikt is word eerder geloofd dan een man die het ontkend, want waarom heeft een vrouw een reden om dat te doen, nou het publiceren van een boek, het verdienen van geld, promotie op het werk of een beter punt.

Maar laat ik maar met de massa meegaan, en gewoon hier het standaard riedeltje plempen:

Bill :r
pi_170351617
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 12:33 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Ik zie een topic over iemand die ontslagen is vanwege vrouwonvriendelijk gedrag, waarvan ik dacht dat het Bill was bleek het Roger te zijn die vrouwen misbruikt had, neemt niet weg dat mijn punt niet gerelateerd is aan Bill of Roger maar aan vrouwen en mannen algemeen. En daar gaat mijn punt over, vrouw onvriendelijk gedrag nu was geen vrouw onvriendelijk gedrag 30-50 jaar geleden. Een vrouw wat roept dat ze misbruikt is word eerder geloofd dan een man die het ontkend, want waarom heeft een vrouw een reden om dat te doen, nou het publiceren van een boek, het verdienen van geld, promotie op het werk of een beter punt.

Maar laat ik maar met de massa meegaan, en gewoon hier het standaard riedeltje plempen:

Bill :r
Dat zeg ik, als je graag een algemeen punt wil maken over achterbakse vrouwen kun je daar beter een r&p-topic over openen. In dit geval is het beter om je even in te lezen en goed na te denken of dit de plek is om zo'n tirade af te steken.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_170352356
quote:
17s.gif Op donderdag 20 april 2017 08:56 schreef Copycat het volgende:
Prachtig. Het ligt aan die kuthoeren.
Precies. Je begint het eindelijk te snappen.

Veel vrouwen vinden die slachtofferrol maar wat lekker natuurlijk. Lekker het zielige vrouwtje spelen dat "seksistisch benaderd" wordt. Maar genoeg vrouwen die dat zgn. "seksisme" maar wat graag zelf inzetten om hun zin te krijgen. Alleen vinden ze het dan natuurlijk niet leuk als ze "seksistisch benaderd" worden door de één of andere pauper op straat, want het moet natuurlijk wel minstens een bekende voetballer of CEO zijn. :')

Ik ken overigens ook gewoon vrouwen die er wel eerlijk voor uit komen dat het nu eenmaal zo werkt. Niet mijn favoriete type vrouw overigens, maar er lopen er genoeg van rond.
  donderdag 20 april 2017 @ 13:24:32 #88
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_170352556
Echt 1 van de grootste mongolen op de TV. Nog erger dan Emiel Ratelband of Peter Jan Rens. En dat is toch knap.
pi_170353267
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 12:19 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Zucht, en uiteindelijk is het zo gedraaid dat het lijkt dat ik het hier blind voor Bill of Roger loop op te nemen, waar ik over val is dat een uitspraak van een vrouw over misbruik voldoende is om iemand weg te zetten als een misbruiker.
Dus je hebt je helemaal niet verdiept in deze zaak en roept daarom maar weer eens iets doms?

quote:
Vrouwen hebben een machtspositie als het komt mbt. misbruik, een vrouw die zich vrijwillig aanbied en daarna roept dat je haar misbruikt hebt, nou succes ermee, het is haar woord tegen dat van jou, maar voor de media en menig FOK!kers hier ben je direct schuldig. Zeer spijtig.
Ja dat mag je allemaal best wel vinden maar als je op zijn minst even de moeite had genomen om het artikel in de OP had gelezen dan was dit topic verschoont gebleven van aardig wat domme reacties van je.
pi_170353325
quote:
17s.gif Op donderdag 20 april 2017 09:14 schreef Copycat het volgende:

[..]

Bill is geen vuile moslim of neger, dus dan zijn die vrouwen vuile kuthoeren. Het is soms zo eenvoudig.
En deze Bill is de andere Bill niet want die andere Bill moest van idioot alt-rechts gelijk aan de hoogste boom opgeknoopt worden vanwege een zeer vage pizza constructie.
pi_170353609
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 12:19 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Zucht, en uiteindelijk is het zo gedraaid dat het lijkt dat ik het hier blind voor Bill of Roger loop op te nemen, waar ik over val is dat een uitspraak van een vrouw over misbruik voldoende is om iemand weg te zetten als een misbruiker.

Vrouwen hebben een machtspositie als het komt mbt. misbruik, een vrouw die zich vrijwillig aanbied en daarna roept dat je haar misbruikt hebt, nou succes ermee, het is haar woord tegen dat van jou, maar voor de media en menig FOK!kers hier ben je direct schuldig. Zeer spijtig.
'
Makkelijk om het van de ene kant te kijken. De andere kant is dat in een bedrijf als dit de vrouwen alles maar moeten slikken of eruit getrapt worden en hun leven vernield. Als je over dit soort zaken leest speelt het in veel gevallen al jaren zo niet decennia. En de mannen die het doen worden dan weer lang door het netwerk beschermd. Wel erg simpel om te denken dat de vrouwen in dit geval de machtspositie hebben.
pi_170354301
Verrekte_Koekwous droomt er stiekem zelf ook van om zijn lekkere vrouwelijke collega's eens bij de kut te grijpen. Hij heeft alleen geen invloed en geen geld dus durft hij het niet.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_170355185
Hij is ontslagen omdat hij zijn sponsors is kwijtgeraakt...

quote:
Yep

Fox News knew about sexual harassment allegations for more than a decade (back to 2004). They did nothing.

O'Reilly lost more than half his advertisers in a week. Next week O'Reilly is fired.

O'Reilly brought in $180 million advertising dollars in 2015. Losing more than half your advertisers would be a decrease of roughly $90 million, plus $13 million dollars in settlement. These "allegations" could cost around $100 million and would make any corporation nervous.

Fox only cares about money, not sexual harassment.
pi_170358881
als Fox slim is nemen ze Tomi Lahren aan als vervanging
  donderdag 20 april 2017 @ 19:13:59 #96
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_170359183
quote:
10s.gif Op donderdag 20 april 2017 11:39 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Gewoon gebbetjes van onze Bill.
Dat is gewoon kleedkamergepraat, dat doen alle mannen. Die kuthoeren moeten niet klagen, het zijn gewoon complimentjes.

Zo, hebben we die alvast gehad.
  donderdag 20 april 2017 @ 19:26:09 #97
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_170359503
quote:
2s.gif Op donderdag 20 april 2017 19:00 schreef Evertjan het volgende:
als Fox slim is nemen ze Tomi Lahren aan als vervanging
Beter gaat zei gewoon de porno in

:P
  donderdag 20 april 2017 @ 19:46:54 #98
262 Re
Kiss & Swallow
pi_170360194
buiten zijn show om was hij geloof ik wel te pruimen maar blijkbaar met een moreel kompas van een chimpansee lijkt het me prima dat deze ouwe rukzak lekker verdwijnt van de buis
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_170360863
quote:
17s.gif Op donderdag 20 april 2017 11:40 schreef Copycat het volgende:

Die kuthoeren hebben gewoon geen gevoel voor humor. En kennen hun plek niet.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een kuthoeren complex heb jij.

Maar je hebt gelijk, géén van die vrouwen droeg een boerka. Dus kuthoeren ja.
Kuthoeren.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_170360960
quote:
2s.gif Op donderdag 20 april 2017 19:00 schreef Evertjan het volgende:
als Fox slim is nemen ze Tomi Lahren aan als vervanging
Tucker Carlson volgt Bill op. De man die iedere libtard klem lult


pi_170361005
quote:
3s.gif Op donderdag 20 april 2017 19:46 schreef Re het volgende:
buiten zijn show om was hij geloof ik wel te pruimen maar blijkbaar met een moreel kompas van een chimpansee lijkt het me prima dat deze ouwe rukzak lekker verdwijnt van de buis
Is dat zo? Kijk ik van op dan.
I´m back.
pi_170363096
Toch mooi $ 25 miljoen vertrekpremie mee, al zal hij dat niet accepteren.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  donderdag 20 april 2017 @ 21:34:37 #103
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_170365013
quote:
2s.gif Op donderdag 20 april 2017 13:24 schreef ShaoliN het volgende:
Echt 1 van de grootste mongolen op de TV. Nog erger dan Emiel Ratelband of Peter Jan Rens. En dat is toch knap.
Hij is nog altijd slimmer dan Hannity of Beck.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  donderdag 20 april 2017 @ 21:46:33 #104
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_170365556
Die vent was gewoon een lobbyist voor de republikeinen. Mooi dat ie weg is.
:')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')