abonnement Unibet Coolblue
pi_170354428
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 00:09 schreef vera166 het volgende:
Klein beetje hetzelfde hier :)
Gewoon psychologie in Utrecht gaan doen ofzo. Is niet moeilijk. Ik weet niet of ze jou met jouw hbo-opleiding laten instromen bij het mastergedeelte. Anders gewoon de bachelor doen ^O^

Moet je alleen misschien een sugar daddy regelen voor pecunia. Maar dat lukt jou wel :D
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_170360793
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 22:27 schreef Pinkiepink92 het volgende:
Waarom niet.. omdat ik me dan toch te oud voel ofzo, met 24. Misschien ook omdat veel mensen dan juist opzoek gaan naar het huisje boompje beestje, en ik ga dan nog eens even het studentenleven ontdekken. Geen idee. Alsof ik dan toch buiten de boot val.

Ik zou het dan wel een klein beetje doen idd omdat ik bang ben iets gemist te hebben, en ook omdat het me gewoon super leuk lijkt. maar ik wil sowieso nog een masterstudie doen, dus dan kan ik dat wel mooi combineren. Het voelt gewoon zo kut dat ik het idee heb dat al die stadse mensen (waaronder collega's), overal vrienden hebben, de leukste (huis)feesten hebben meegemaakt en hebben lopen feesten en beesten in hun studententijd.

En dat heb ik gewoon niet echt. Ik heb wel super veel lol gehad (en nog steeds) met m'n vriendinnen en ben ook heel blij daarmee, en ook zeker niet eenzaam, maar ik heb gewoon zin in totaal iets anders, de bezem erdoorheen zeg maar. Iets meer het wilde leven ofzo, niet dat brave en saaie.
Je kunt prima nog bij een vereniging op je 24ste. Ja oke je moet niet bij het corps aankomen, maar een beetje relaxte vereniging doet echt niet moeilijk. studentenhuis kan lastiger zijn, maar als je nog minstens 2 jaar studeert zullen ze meestal denk niet te moeilijk doen.

Ik zou lekker een master gaan doen, op kamers, lid worden en het studentenleven gaan ontdekken. Heb je al een studiestad op het oog?
pi_170363025
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 20:04 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Je kunt prima nog bij een vereniging op je 24ste. Ja oke je moet niet bij het corps aankomen, maar een beetje relaxte vereniging doet echt niet moeilijk. studentenhuis kan lastiger zijn, maar als je nog minstens 2 jaar studeert zullen ze meestal denk niet te moeilijk doen.

Ik zou lekker een master gaan doen, op kamers, lid worden en het studentenleven gaan ontdekken. Heb je al een studiestad op het oog?
Ik ken genoeg mensen die zelfs op hun 26/27ste nog zonder problemen in een studentenhuis zijn gaan wonen..
pi_170364688
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2017 20:55 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ik ken genoeg mensen die zelfs op hun 26/27ste nog zonder problemen in een studentenhuis zijn gaan wonen..
Nouja het is soms lastiger als je nog 1 jaar moet en er maar kort woont. Bij waar ik woonde werd er wel op gelet dat je nog even student was en niet na een half jaar alweer weg moest. Was ik het niet mee eens, maar zo werkte het wel.
  donderdag 20 april 2017 @ 21:35:33 #30
165633 eriksd
The grand facade...
pi_170365046
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 22:10 schreef Pinkiepink92 het volgende:
haha, tegen die tijd dus wel 24...
Nounou. Gewoon doen.

quote:
1s.gif Op woensdag 19 april 2017 22:16 schreef madam-april het volgende:

[..]

Er zijn heel erg veel studenten die pas op die leeftijd op kamers gaan..
Dat is ook weer onzin.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_170365061
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 21:27 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Nouja het is soms lastiger als je nog 1 jaar moet en er maar kort woont. Bij waar ik woonde werd er wel op gelet dat je nog even student was en niet na een half jaar alweer weg moest. Was ik het niet mee eens, maar zo werkte het wel.
Oh op die manier, ja dat klopt inderdaad wel.. Maar dat staat in feite los van leeftijd..
pi_170365771
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2017 21:36 schreef madam-april het volgende:

[..]

Oh op die manier, ja dat klopt inderdaad wel.. Maar dat staat in feite los van leeftijd..
Klopt, een sjaars kan ook na 3 weken of maanden stoppen. Dat maakte dan blijkbaar niet uit. Maar zoals ik zei, ik was het daar mee oneens.
pi_170365926
Misschien is het beter om dit niet meer te doen. Alles in zijn eigen tijd, en dat je al aangeeft te twijfelen zegt al dat je zelf ook wel gewoon volwassen wil worden en het verleden echt achter je wil laten. Dit los je niet op door nog extra te feesten, te studeren om een reden te hebben om dronken te kunnen worden, soms moet je gewoon het laten zoals het is en tevreden zijn met wat je hebt. Een studie en wat drankfeestjes helpen je niet om je leegte op te vullen die je ex-vriendje je heeft gegeven. Zoek een nieuwe vriend, op een nette manier, ga squashen of golven ofzo met een groepje.
Fylax is op televisie geweest
pi_170366324
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 21:54 schreef jodelahity het volgende:
Misschien is het beter om dit niet meer te doen. Alles in zijn eigen tijd, en dat je al aangeeft te twijfelen zegt al dat je zelf ook wel gewoon volwassen wil worden en het verleden echt achter je wil laten. Dit los je niet op door nog extra te feesten, te studeren om een reden te hebben om dronken te kunnen worden, soms moet je gewoon het laten zoals het is en tevreden zijn met wat je hebt. Een studie en wat drankfeestjes helpen je niet om je leegte op te vullen die je ex-vriendje je heeft gegeven. Zoek een nieuwe vriend, op een nette manier, ga squashen of golven ofzo met een groepje.
Ooit een studentenleven gehad? Ik wel en ik had het echt voor geen goud willen missen. Als je 24 bent is er echt nog geen man overboord. Als TS er nog een keer flink van wil genieten moet ze dat wat mij betreft gewoon doen.
pi_170366380
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 22:04 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Ooit een studentenleven gehad? Ik wel en ik had het echt voor geen goud willen missen. Als je 24 bent is er echt nog geen man overboord. Als TS er nog een keer flink van wil genieten moet ze dat wat mij betreft gewoon doen.
Waarom zo serieus erop reageren? Nu heb ik geen weerwoord
Fylax is op televisie geweest
pi_170366403
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 22:05 schreef jodelahity het volgende:

[..]

Waarom zo serieus erop reageren? Nu heb ik geen weerwoord
Wat jammer voor je dan.
pi_170366481
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 21:51 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Klopt, een sjaars kan ook na 3 weken of maanden stoppen. Dat maakte dan blijkbaar niet uit. Maar zoals ik zei, ik was het daar mee oneens.
'Sjaars' :r krijg spontaan kotsneigingen van die term..
pi_170366555
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 22:06 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Wat jammer voor je dan.
Ook wel voor jou, ze gaat nooit weer reageren op dit topic namelijk
Fylax is op televisie geweest
pi_170367783
Hoezo zou ik niet meer gaan reageren?

Maar inderdaad, ik weet het gewoon nog niet. Het gesettelde leven benauwd me gewoon enorm, en ik heb spijt van de keuzes die ik heb gemaakt. Het allerliefste zou ik alles op nieuw doen en die master eerder gaan doen, want een master wil ik wel heel erg graag. twijfel twijfel. Tussen de 18 jarigen zitten is ook geen bal aan, en ik wil ook niet als sneu uit de hoek komen.
pi_170367923
Ohja het zou dan trouwens Amsterdam wonen. Ik hoef ook niet echt persé het typische echte studentenleventje.. maar meer gewoon een beetje losraken uit de sleur.
  donderdag 20 april 2017 @ 22:40:56 #41
451005 Grems
Clown World
pi_170368292
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 22:30 schreef Pinkiepink92 het volgende:
Hoezo zou ik niet meer gaan reageren?

Maar inderdaad, ik weet het gewoon nog niet. Het gesettelde leven benauwd me gewoon enorm, en ik heb spijt van de keuzes die ik heb gemaakt. Het allerliefste zou ik alles op nieuw doen en die master eerder gaan doen, want een master wil ik wel heel erg graag. twijfel twijfel. Tussen de 18 jarigen zitten is ook geen bal aan, en ik wil ook niet als sneu uit de hoek komen.
Doe nou maar gewoon​. Als het kut is kun je altijd nog stoppen. Dit is een typisch gevalletje waar je echt alleen spijt van kunt krijgen als je het niet doet.
pi_170369127
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2017 22:40 schreef Grems het volgende:

[..]

Doe nou maar gewoon​. Als het kut is kun je altijd nog stoppen. Dit is een typisch gevalletje waar je echt alleen spijt van kunt krijgen als je het niet doet.
Dit idd. Gewoon doen, 24 is echt niet abnormaal voor zoiets.
Ik ben ook op mijn 22ste nog bij een dispuut gegaan, omdat het kon.
  donderdag 20 april 2017 @ 23:07:52 #43
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_170369541
Doen. Ik was 22, volle bak ingedoken, de gekste dingen meegemaakt en de tijd van mijn leven gehad. Mijn (inmiddels 4 jaar) huidige liefde ontmoet. Doen.
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
[b]Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:[/b]
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
pi_170373123
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2017 22:08 schreef madam-april het volgende:

[..]

'Sjaars' :r krijg spontaan kotsneigingen van die term..
Begrijpelijk, ik heb ook een hekel aan die sjaarsjes
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 22:33 schreef Pinkiepink92 het volgende:
Ohja het zou dan trouwens Amsterdam wonen. Ik hoef ook niet echt persé het typische echte studentenleventje.. maar meer gewoon een beetje losraken uit de sleur.
Amsterdam is wel duur qua kamers, hou daar rekening mee, het echte studentenleven krijg je pas mee als je in de stad zelf woont. Verder moet je het gewoon doen inderdaad. Wellicht is het focussen op de meest die hard verenigingen/kamers niet zo verstandig, maar er zijn genoeg mensen die er een actief studentenleven op na houden die wat ouder zijn en geen problemen hebben met iemand die er 2-3 jaar is.
pi_170373439
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 00:55 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Begrijpelijk, ik heb ook een hekel aan die sjaarsjes

[..]

Amsterdam is wel duur qua kamers, hou daar rekening mee, het echte studentenleven krijg je pas mee als je in de stad zelf woont. Verder moet je het gewoon doen inderdaad. Wellicht is het focussen op de meest die hard verenigingen/kamers niet zo verstandig, maar er zijn genoeg mensen die er een actief studentenleven op na houden die wat ouder zijn en geen problemen hebben met iemand die er 2-3 jaar is.
:') copsballen
pi_170373449
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2017 01:15 schreef madam-april het volgende:

[..]

:') copsballen
Je moet je niet zo op de kast laten jagen
pi_170373510
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 april 2017 01:16 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Je moet je niet zo op de kast laten jagen
:* Dat doe ik ook niet
pi_170373537
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2017 01:21 schreef madam-april het volgende:

[..]

:* Dat doe ik ook niet
Oke mooi!
pi_170376413
quote:
14s.gif Op donderdag 20 april 2017 14:53 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Gewoon psychologie in Utrecht gaan doen ofzo. Is niet moeilijk. Ik weet niet of ze jou met jouw hbo-opleiding laten instromen bij het mastergedeelte. Anders gewoon de bachelor doen ^O^

Moet je alleen misschien een sugar daddy regelen voor pecunia. Maar dat lukt jou wel :D
Ja alleen ik wil geen psychologie doen :'( ik weet helemaal niet wat ik wil. En ik ben dan 21 ipv 24 zoals TS maar toch. Werken lijkt me nu nog niet wat, een master ook niet :') struggles
pi_170376511
Geen idee wat je van plan bent .. maar met een beetje pre/master heb je helemaal geen tijd om even je sociale leven opnieuw in te richten. Wil je nu het "studentenleven" of wil je een master? Bij het eerste zou ik ergens in een grote stad een bachelor gaan doen. Bij het tweede kan je de wens voor een "studentenleven" beter afstrepen. Volgens mij is jouw beeld van studeren op het ogenblik nógal geromantiseerd. Belangrijk om dat in de gaten te houden. Verder .. gewoon doen. Zou ik het studentenleven missen? Toen misschien wel, want ik kon nog met weinig genoegen nemen. Nu niet meer, ik ben klaar met het omdraaien van ieder dubbeltje. Daar is niets romantisch aan. Studeren met een studentenleven als doel wordt een vreselijk grote deceptie.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 21-04-2017 10:02:32 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')