abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_170461229
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
17s.gif Op maandag 24 april 2017 18:18 schreef Budabuddumbam het volgende:
dat is wel wat ik zou doen.
misschien ook wat minder bananen geven :@
pi_170483592
Wéér een flesweigeraar hier :') maar we strijden dapper door hoor.
disclaimer
pi_170483645
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 19:54 schreef Stormqueen het volgende:
Wéér een flesweigeraar hier :') maar we strijden dapper door hoor.
beter een flesweigeraar dan een borstweigeraar #bepositive :*
Ik heb er één en ik ben er trots op...
dinsdag 26 september 2017 17:45 schreef Falco het volgende: Monique is inderdaad het enige lichtpunt van de FP _O_
"The needs of the many outweigh the needs of the crew, or the one."
My 5 minutes of fame
pi_170483683
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 19:56 schreef DJMO het volgende:

[..]

Hoezo? :o
How I'll never be anything I hate
You smile, mention something that you like
How you'd have a happy life
if you did the things you like
pi_170483687
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2017 19:51 schreef Mies_poes het volgende:

[..]

misschien ook wat minder bananen geven :@
bananen werken niet per definitie stoppend hoor; mijn jongens poepten juist beter na een banaan :Y)
dinsdag 26 september 2017 17:45 schreef Falco het volgende: Monique is inderdaad het enige lichtpunt van de FP _O_
My 5 minutes of fame
pi_170483708
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 19:58 schreef Molo het volgende:

[..]

Hoezo? :o
ik bedoelde het symbolisch ... tuurlijk is het rot als je baby de fles weigert, maar het lijkt me lastiger als je borstvoeding geeft en ze weigert de borst.
My 5 minutes of fame
pi_170483983
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 19:59 schreef DJMO het volgende:

[..]

ik bedoelde het symbolisch ... tuurlijk is het rot als je baby de fles weigert, maar het lijkt me lastiger als je borstvoeding geeft en ze weigert de borst.
niet als je fulltime werkt. Dan is het allebei net zo kut :')
Maar goed, het is met de vorige ook goed gekomen dus we houden moed :P
disclaimer
pi_170484177
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 19:59 schreef DJMO het volgende:

[..]

Nou ja, ik dacht dus aan wat SQ zei. Lijkt me vooral ruk als je borstvoeding wilt geven en hij de fles niet wil. Je kunt moedermelk wel in een fles mikken, maar moedermelk in een andere tet wordt wat lastig :P
pi_170484273
Nouja borstweigeren is praktisch misschien handiger dan flesweigeren, maar emotioneel is het wel een dingetje :')

*slingert de kolf weer aan :Y)
pi_170484369
Hoezo emotioneel?
pi_170484410
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 19:56 schreef DJMO het volgende:

[..]

Meh, echt niet hoor. Echt, op het moment dat L. de fles eindelijk pakt gooi ik die hele bv het raam uit, wat een ellende.

L. heeft de laatste avonden totaal geen geduld om te wachten op een tsr, en dat duurt gewoon even omdat ik later op de dag niet heel ruim in de melk zit. We hebben net 3 kwartier samen op bed gelegen en ze probeert steeds drie tellen de melk te laten stromen en dan begint ze te huilen omdat er zo snel niks komt. Herhaal dit riedeltje zo'n 100 keer en je hebt een idee van mijn afgelopen avonden. Eerder pakte ze na een half uur / drie kwartier de borst dan nog wel en dronk ze rustig, maar nu echt niet, niks is goed. :{ Ik had me van tevoren voorgenomen niet moeilijk te doen over flesjes, maar mevrouw is nog steeds een hardnekkige weigeraar, dus niemand kan momenteel iets voor haar doen. Ik ben net naar beneden gelopen omdat ik het niet meer kon handelen, ik voelde mezelf gewoon agressief worden. Nu probeert man er tegen beter weten in toch een klein flesje in te krijgen, maar het gekrijs gaat maar door. :'(

Ik vind het zo benauwend dat niemand eens een voeding van me over kan nemen en ik dus ook niet even een nacht bij kan slapen (snot en keelpijn zorgen ervoor dat ze weer 4-5 keer komt per nacht).

Bij een derde begin ik er niet eens meer aan.
pi_170484470
Ja, dat is gewoon ruk en slopend ja ;(
Sterkte!
pi_170484557
Kan het me helemaal voorstellen selvaria ;( :*
disclaimer
pi_170484586
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 20:25 schreef Selvaria het volgende:

[..]

Meh, echt niet hoor. Echt, op het moment dat L. de fles eindelijk pakt gooi ik die hele bv het raam uit, wat een ellende.

L. heeft de laatste avonden totaal geen geduld om te wachten op een tsr, en dat duurt gewoon even omdat ik later op de dag niet heel ruim in de melk zit. We hebben net 3 kwartier samen op bed gelegen en ze probeert steeds drie tellen de melk te laten stromen en dan begint ze te huilen omdat er zo snel niks komt. Herhaal dit riedeltje zo'n 100 keer en je hebt een idee van mijn afgelopen avonden. Eerder pakte ze na een half uur / drie kwartier de borst dan nog wel en dronk ze rustig, maar nu echt niet, niks is goed. :{ Ik had me van tevoren voorgenomen niet moeilijk te doen over flesjes, maar mevrouw is nog steeds een hardnekkige weigeraar, dus niemand kan momenteel iets voor haar doen. Ik ben net naar beneden gelopen omdat ik het niet meer kon handelen, ik voelde mezelf gewoon agressief worden. Nu probeert man er tegen beter weten in toch een klein flesje in te krijgen, maar het gekrijs gaat maar door. :'(

Ik vind het zo benauwend dat niemand eens een voeding van me over kan nemen en ik dus ook niet even een nacht bij kan slapen (snot en keelpijn zorgen ervoor dat ze weer 4-5 keer komt per nacht).

Bij een derde begin ik er niet eens meer aan.
ach wat een drama en ellende ... heb je de oxy-neusspry al geprobeerd? Dat zou kunnen helpen bij de TSR ..
My 5 minutes of fame
pi_170484695
Daar bel ik morgen inderdaad de huisarts maar even voor ja.
pi_170484743
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 20:34 schreef Selvaria het volgende:
Daar bel ik morgen inderdaad de huisarts maar even voor ja.
hoe oud is ze nu? Ik heb het niet heel intensief gevolgd de laatste maanden :@
My 5 minutes of fame
pi_170484831
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 20:24 schreef Molo het volgende:
Hoezo emotioneel?
Als je heel graag borstvoeding had gegeven maar de baby drinkt niet goed aan de borst of weigert de borst. :{

Selvaria wat kut weer, had je al een cupje geprobeerd inmiddels?
pi_170484963
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 20:38 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Als je heel graag borstvoeding had gegeven maar de baby drinkt niet goed aan de borst of weigert de borst. :{

Selvaria wat kut weer, had je al een cupje geprobeerd inmiddels?
Dan kan (parttime) kolven toch?
pi_170485091
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 20:35 schreef DJMO het volgende:

[..]

hoe oud is ze nu? Ik heb het niet heel intensief gevolgd de laatste maanden :@
Bijna 3 maanden.

Vivi, dat is de volgende stap. Cupje is inmiddels besteld, hopelijk komt hij morgen aan.
pi_170485385
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 20:46 schreef Selvaria het volgende:

[..]

Bijna 3 maanden.

Vivi, dat is de volgende stap. Cupje is inmiddels besteld, hopelijk komt hij morgen aan.
Gewoon uit nieuwsgierigheid hoor, maar op welk moment leg je aan? Als ze begint te huilen of daarvoor al? Want zodra je de borst aanbiedt wanneer ze nog geen echte honger heeft, kan het zijn dat ze meer geduld heeft om te wachten tot de melk gaat stromen. Dus wat meer op jouw verzoek gaan aanbieden in plaats van te wachten tot ze komt om een voeding.
My 5 minutes of fame
  dinsdag 25 april 2017 @ 20:59:16 #96
280612 gewoonmezelf87
Nu ook als mama!
pi_170485530
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 20:42 schreef Molo het volgende:

[..]

volgens mij vind ze het emotioneel lastig dat ze graag bv had gegeven maar dat de kleine de borst niet pakt.
ze kolft volgens mij idd
fulltime
Gm vind ik echt zon lieve mama O+ . Zo 1 waar alle kindjes soms jaloers op zijn dat ze hun mama niet is.
S. 2014
J. 2016
pi_170485586
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 20:59 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

volgens mij vind ze het emotioneel lastig dat ze graag bv had gegeven maar dat de kleine de borst niet pakt.
ze kolft volgens mij idd
fulltime
Ah ok. Ja ik zie borstvoeding met name als voeding voor de baby, dat is wellicht anders dan.
Fulltime kolven is wel loeizwaar trouwens
pi_170485647
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 20:42 schreef Molo het volgende:

[..]

dat geeft niet het gevoel wanneer je een baby tevreden slapend aan de borst hebt liggen. live borstvoeding geven zorgt er ook voor dat je bepaalde hormonen aanmaakt waardoor je je gelukkiger voelt (of zou moeten voelen, daar kan Wup je vast meer over vertellen, dat gaat boven m'n pet). Een kolf en een fles met moedermelk zorgt daar niet voor.
My 5 minutes of fame
pi_170485779
Wat balen, SQ, weer een flesweigeraar... Hopelijk gaat hij het onder de knie krijgen binnenkort. Hij heeft toch al wel een keer de fles gedronken?

Wij hadden vandaag een consult prelogopedie omdat onze gup de fles ook nog steeds niet pakt }:| . Er lijkt geen fysieke belemmering voor het fles drinken. Het advies: blijven oefenen, 2 keer per dag, proberen het relaxed te houden en geen frustratie van maken. Vorige week hadden we 5 dagen 2 x per dag geoefend met 0 vooruitgang. Toen ben ik maar even gestopt, maar blijkbaar heeft doorgaan wel zin en kan het na 2 weken oefenen (of 6 weken }:| ) zomaar nog lukken. Of helemaal niet, zoals bij de zoon van de logopediste :X .

Sel, wat verdrietig dat je avonden zo lopen. Hopelijk gaat het cupje of de spray helpen, en laat tot die tijd je man maar af en toe aanklooien. Moet ook af en toe kunnen... :*
pi_170485898
heb je al eens een andere fles geprobeerd marel?
My 5 minutes of fame
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')