abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_170338889
Is wel leuk, een rijke Turk die boos is op een rijke Wannabee Nederlander. Kostelijk.
  woensdag 19 april 2017 @ 21:25:45 #27
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_170340485
Lekker boeiend al die hersenscheten van die Turkse proleten.
pi_170340665
de campagnes waren toch al over?
pi_170341045
De beste reclame voor de PVV komt altijd van haar tegenstanders.
Geert kan zich geen betere campagne wensen met de uitspraken van dit soort malloten.

Vrijheid van meningsuiting, het blijft moeilijk voor die islam achterlijken. Daarom hoort dat volk niet thuis in een westers beschaafd land. Eigen beschaving eerst!
pi_170341568
Wilders is een van de langstzittende Kamerleden. Ik moet er niet aan denken dat de rest van onze politici zich constant bezig houden met reageren op wilders. Hopelijk hebben ze wat beters te doen.
"Pools are perfect for holding water"
  woensdag 19 april 2017 @ 22:53:15 #31
396386 sturmpie
for night & nature
pi_170343747
quote:
6s.gif Op woensdag 19 april 2017 18:32 schreef Salvad0R het volgende:
Accepteert Turkije mensen met een dubbele nationaliteit als burger?
ja, turkse nederlanders omdat geld
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
  woensdag 19 april 2017 @ 22:57:12 #32
396386 sturmpie
for night & nature
pi_170343839
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 20:06 schreef Elfletterig het volgende:
Turkse nationaliteit inleveren of de Nederlandse.
gewoon 't NLse paspoort innemen, dan raken ze gelijk hun kans op bijstand kwijt. opgeruimd staat netjes. hetzelfde voor marokaanse-nederlandse dubbele paspoorten, NLse innemen, opgeruimd staat netjes. ze hebben al 'n paspoort dus ze hebben geen NLs paspoort nodig. van mij mogen ze allemaal terug naar hun "thuisland". ik ben 't zat met moslims, ze horen hier niet, ze passen zich niet aan, ze doen vaak moeilijk en veroorzaken problemen. ze praten amper nederlands, doen wel hbo maar zijn de nederlandse taal (nog) niet machtig. over niveau gesproken.
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_170343953
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 22:57 schreef sturmpie het volgende:

[..]

gewoon 't NLse paspoort innemen, dan raken ze gelijk hun kans op bijstand kwijt. opgeruimd staat netjes. hetzelfde voor marokaanse-nederlandse dubbele paspoorten, NLse innemen, opgeruimd staat netjes. ze hebben al 'n paspoort dus ze hebben geen NLs paspoort nodig. van mij mogen ze allemaal terug naar hun "thuisland". ik ben 't zat met moslims, ze horen hier niet, ze passen zich niet aan, ze doen vaak moeilijk en veroorzaken problemen. ze praten amper nederlands, doen wel hbo maar zijn de nederlandse taal (nog) niet machtig. over niveau gesproken.
Van mij mogen ze ook allemaal terug, maar ik vind wel dat mensen met een Nederlands paspoort de keuze moeten hebben om dat andere paspoort juist op te geven en het Nederlandse te behouden. Sommige Turkse Nederlanders (niet te verwarren met Turken in Nederland) hebben inmiddels de daad bij het woord gevoegd en hun Turkse nationaliteit ingeleverd. Ik kan dat alleen maar toejuichen.

Verder deel ik grotendeels je mening over moslims. De meesten integreren bar slecht, voelen zich geen Nederlander en hebben hier feitelijk niks te zoeken. Sowieso is het zaak dat we radicalisering van moslims veel harder gaan bestrijden. Ook zie ik graag dat we re-migratie actiever gaan bevorderen, desnoods zelfs met vertrekpremies. En onverbeterlijke criminelen moeten ook hun Nederlandse nationaliteit kunnen verspelen. Niet meteen als je een keer een fiets jat, maar wél als je blijft volharden in crimineel gedrag.
  woensdag 19 april 2017 @ 23:07:50 #34
396386 sturmpie
for night & nature
pi_170344050
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 23:03 schreef Elfletterig het volgende:
En onverbeterlijke criminelen moeten ook hun Nederlandse nationaliteit kunnen verspelen. Niet meteen als je een keer een fiets jat, maar wél als je blijft volharden in crimineel gedrag.
dat zal idd wel met de zachte hand gebeuren maar van mij mogen ze bij 1 overtreding, al is 't 'n parkeerboete, hun NLse paspoort inleveren. de maat is vol hier. ;)
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_170344101
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 23:07 schreef sturmpie het volgende:

[..]

dat zal idd wel met de zachte hand gebeuren maar van mij mogen ze bij 1 overtreding, al is 't 'n parkeerboete, hun NLse paspoort inleveren. de maat is vol hier. ;)
Nee, dat gaat me veel te ver.
  woensdag 19 april 2017 @ 23:12:24 #36
396386 sturmpie
for night & nature
pi_170344157
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 23:10 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Nee, dat gaat me veel te ver.
ze mogen hun Turkse/Marokaanse paspoort houden en werken in NL als ze dat willen/kunnen.
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_170344293
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 23:12 schreef sturmpie het volgende:

[..]

ze mogen hun Turkse/Marokaanse paspoort houden en werken in NL als ze dat willen/kunnen.
Iets simpels als een verkeersboete is voor mij onder geen beding een reden om iemands paspoort in te nemen. Maar bij onverbeterlijke criminelen vind ik het een prima optie. Ga maar lopen zieken in Marokko. Kun je daar in de gevangenis over het eten klagen...
  woensdag 19 april 2017 @ 23:23:14 #38
257175 iemandmoethetdoen
nietallesiswathetlijkt
pi_170344390
Ik zie dit als een verkapte oproep dat een dolle Turk, Willy straks afschiet!!
Als je links kijkt, zie je rechts niets!
  woensdag 19 april 2017 @ 23:34:15 #39
396386 sturmpie
for night & nature
pi_170344636
quote:
99s.gif Op woensdag 19 april 2017 23:23 schreef iemandmoethetdoen het volgende:
Ik zie dit als een verkapte oproep dat een dolle Turk, Willy straks afschiet!!
en dan volgt er een NLse zuivering, overal bloed en ledematen op straat van dubbele paspoorten
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_170344696
Ik vind het sowieso bizar dat Nederlanders zomaar even kunnen stemmen dat er een dicrator aan de macht moet komen in een land duizenden kilometers verderop. Dan gaat er ergens toch iets mis zou je zeggen.
pi_170346877
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 21:55 schreef probeer het volgende:
Wilders is een van de langstzittende Kamerleden. Ik moet er niet aan denken dat de rest van onze politici zich constant bezig houden met reageren op wilders. Hopelijk hebben ze wat beters te doen.
Rijke aandachttrekkers verdienen ook de aandacht. Men moet namelijk goed op de gekken letten. En het hen niet te gemakkelijk maken.
pi_170346899
quote:
14s.gif Op woensdag 19 april 2017 18:25 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Islamofacist is woest op een verstandig beleidsvoorstel, invoeren dus.
  donderdag 20 april 2017 @ 08:44:33 #43
3542 Gia
User under construction
pi_170347125
Ik vind dat het hebben van een dubbele nationaliteit alleen voorbehouden moet zijn aan mensen die een buitenlandse partner hebben, en hun kinderen. Verder niet meer.

Dus: Karel de Vries trouwt met een Italiaanse schone (nu is dit nog dicht bij huis, maar kan ook Braziliaanse zijn, natuurlijk), dan mag wmb die Italiaanse schone de Nederlandse nationaliteit bij haar Italiaanse krijgen en mogen hun kinderen ook de nationaliteit van zowel moeder als vader hebben. Dit om het, na een eventuele scheiding/overlijden partner of zo, makkelijker te maken voor moeder om met haar kinderen terug te keren naar haar familie/geboorteland.

Verhuist het gezin naar Italië dan gelden daar voor vader de italiaanse regels over het verkrijgen van ook de Italiaanse nationaliteit.

Trouwt op enig moment een dochter (of zoon) uit deze relatie met een puur Hollandse jongeman, dan behoudt zij nog wel de dubbele nationaliteit, maar hun kinderen niet meer. Want het geboorteland van moeder is Nederland. Eventueel zou het mogelijk kunnen zijn voor die kinderen om op hun 18de de nationaliteit van moeder aan te nemen, maar dan i.p.v. de Nederlandse.
pi_170347276
quote:
14s.gif Op woensdag 19 april 2017 18:25 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Islamofacist is woest op een verstandig beleidsvoorstel, invoeren dus.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_170347414
Een vriendendienstje van Mevlüt voor zijn makker Rutte. Beide hebben dezelfde ondemocratische ideeën. Turkije ging zelfs netter met het referendum om dan Nederland met zijn Oekraine-referendum. Beide hadden ook voordeel bij de Turkenrellen. Rutte kon zo de Nederlandse verkiezingen manipuleren en Erdogan kon het Turkse referendum manipuleren. Niks aan de hand.
pi_170348023
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 20:06 schreef Elfletterig het volgende:
Het gebeurt niet zo vaak, maar ik kies in deze kwestie volledig partij voor Geert Wilders en zijn mening. Ik heb helemaal niks met dat kut-Turkije en ook niet met al die Erdo-Turken in Nederland, die effectief een dictatuur in het leven hebben geroepen met hun stem. Dat recht heb je op zich, maar ga er dan ook fijn wonen.

Sowieso ben ik het eens met politici - waaronder Wilders - die bepleiten dat we in dit soort situaties af moeten van de dubbele nationaliteit. Het moet afgelopen zijn met de claim die landen als Turkije en Marokko leggen op mensen die hier zijn geboren. Zet ze maar voor het blok, die mensen: Turkse nationaliteit inleveren of de Nederlandse.
Wilders waarschuwd hier al sinds 2004 voor. Toen werd Wilders door de gevestigde politiek afgeschilderd als een racist. Want gut, gut, je moest maar durven de dubbele nationaliteit eens ter discussie te stellen. En nu schreeuwen hypocrieten als Buma moord en brand? Totaal ongeloofwaardig. :r

Intussen gaan de uitkeringen voor de bekostiging van dat tweede huisje in Marokko en Turkije gewoon door. Vieren Turkse en Marokkaanse criminelen met een dubbele nationaliteit in hun thuisland feest van het vergaarde criminele geld uit Nederland. Zien Marokkaanse en Turkse regeringen hun immigranten als hún onderdanen en ze gedragen zich er ook nog eens na.

Houdt toch op! Dit is al zolang bekend en aangekaart. We zijn als Nederland gekke Henkie dat we dit tolereren. Het toppunt was dat onder staatssecretaris Dijksma van de VVD 'gevluchte' Marokkanen naar Nederland die asiel aanvroegen een oprotpremie kregen van 2000 euro! 8)7

Deze waanzin kun je iemand met een gezond verstand toch niet meer uitleggen.
pi_170349951
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 09:39 schreef Elzies het volgende:

[..]

Wilders waarschuwd hier al sinds 2004 voor. Toen werd Wilders door de gevestigde politiek afgeschilderd als een racist. Want gut, gut, je moest maar durven de dubbele nationaliteit eens ter discussie te stellen. En nu schreeuwen hypocrieten als Buma moord en brand? Totaal ongeloofwaardig. :r

Intussen gaan de uitkeringen voor de bekostiging van dat tweede huisje in Marokko en Turkije gewoon door. Vieren Turkse en Marokkaanse criminelen met een dubbele nationaliteit in hun thuisland feest van het vergaarde criminele geld uit Nederland. Zien Marokkaanse en Turkse regeringen hun immigranten als hún onderdanen en ze gedragen zich er ook nog eens na.

Houdt toch op! Dit is al zolang bekend en aangekaart. We zijn als Nederland gekke Henkie dat we dit tolereren. Het toppunt was dat onder staatssecretaris Dijksma van de VVD 'gevluchte' Marokkanen naar Nederland die asiel aanvroegen een oprotpremie kregen van 2000 euro! 8)7

Deze waanzin kun je iemand met een gezond verstand toch niet meer uitleggen.
Ik snap je punt en ben het grotendeels met je eens.

Mijn insteek is persoonlijk nooit geweest dat mensen hun dubbele nationaliteit moeten inleveren, maar als je ziet wat voor puinhoop de integratie is en als je de oververtegenwoordiging in crimineel gedrag ziet, dan is het hoog tijd dat de wegen van Nederland en bepaalde Turken en Marokkanen zich definitief scheiden.

Ik zal altijd nuance blijven aanbrengen en opkomen voor die mensen die wél goed integreren en die de benaming Turkse of Marokkaanse Nederlander waardig zijn; dit in tegenstelling tot Turken en Marokkanen in Nederland. Als jouw loyaliteit elders ligt en je hebt niks met Nederland en onze normen en waarden: pak je koffers en vertrek. Het is hoog tijd dat de overheid dat gerichter gaat stimuleren.

NB: Dijksma is van de PvdA en heeft bij mijn weten als staatssecretaris nooit wat te maken gehad met asielzaken, immigratie en dergelijke.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2017 11:01:38 ]
pi_170376032
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 11:01 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik snap je punt en ben het grotendeels met je eens.

Mijn insteek is persoonlijk nooit geweest dat mensen hun dubbele nationaliteit moeten inleveren, maar als je ziet wat voor puinhoop de integratie is en als je de oververtegenwoordiging in crimineel gedrag ziet, dan is het hoog tijd dat de wegen van Nederland en bepaalde Turken en Marokkanen zich definitief scheiden.

Ik zal altijd nuance blijven aanbrengen en opkomen voor die mensen die wél goed integreren en die de benaming Turkse of Marokkaanse Nederlander waardig zijn; dit in tegenstelling tot Turken en Marokkanen in Nederland. Als jouw loyaliteit elders ligt en je hebt niks met Nederland en onze normen en waarden: pak je koffers en vertrek. Het is hoog tijd dat de overheid dat gerichter gaat stimuleren.

NB: Dijksma is van de PvdA en heeft bij mijn weten als staatssecretaris nooit wat te maken gehad met asielzaken, immigratie en dergelijke.
Ik kijk evenmin weg van degene die zich conform onze samenleving hebben geïntegreerd, maar dat neemt het bestaande probleem niet weg. Problemen rondom:

-Uitkeringsfraude.

-Criminelen met een dubbele nationaliteit die hier misdrijven plegen maar vervolgens door hun moederland niet worden uitgeleverd.

-De sociale en politieke invloeden die dit soort moederlanden uitoefenen in Nederland en zelfs doelbewust de integratie met onze samenleving dwarsbomen.

Jarenlang werd dit soort terechte kritiek als stigmatiserend en discriminerend beschouwd. Het was racistische Jan Maat praat niet conform de multiculturele en pro-Europese idealen. Verketter de boodschapper en veeg de kritiek onder het spreekwoordelijke tapijt.

Zo werkt helaas onze politiek. Er is sinds Fortuyn niets veranderd met die mentaliteit. Zelfs niet met de opkomst van Wilders tot de tweede partij van Nederland. Vooral negeren die hap en als het echt niet meer kan even wat oneliners van Wilders na toeteren om vervolgens weer onder dat spreekwoordelijke tapijt te duiken. Yak! :r
pi_170376082
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 21:41 schreef hb64 het volgende:
De beste reclame voor de PVV komt altijd van haar tegenstanders.
Geert kan zich geen betere campagne wensen met de uitspraken van dit soort malloten.

Vrijheid van meningsuiting, het blijft moeilijk voor die islam achterlijken. Daarom hoort dat volk niet thuis in een westers beschaafd land. Eigen beschaving eerst!
:Y
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
  vrijdag 21 april 2017 @ 09:35:39 #50
414204 WoordenShuffelaar
Wereldkampioen shuffelaar
pi_170376121
Het is wel sneu voor de Nederlandse Turken die anti Erdogan zijn maar niet van hun Turkse nationaliteit af kunnen als hij Nederlandse nationaliteit afgepakt wordt. Ik zit in een soortgelijke situatie.
Ik shuffel je woorden naar een hoogtepunt.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')