abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 19 april 2017 @ 14:53:31 #1
467132 openkamer
Ontwikkelaar van openkamer.org
pi_170330945
Open Kamer is een onafhankelijk, open source, en niet-commercieel project om inzicht te geven in het handelen van de Tweede Kamer.

Ik ben een ontwikkelaar van Open Kamer. Met deze post hoop ik wat bekendheid en feedback te krijgen voor dit project.

Een paar highlights:
Tijdlijn van een wetsvoostel: https://www.openkamer.org/dossier/tijdlijn/34356/
Kamervragen: https://www.openkamer.org/kamervragen/
Tijdlijn van kamerlid activiteiten: https://www.openkamer.org/persoon/pia-dijkstra/

Open Kamer is nog vol in ontwikkeling en zal de komende tijd meer parlementaire data en features toevoegen.

We zijn benieuwd naar jouw mening, en horen wat je graag zou zien op Open Kamer?

[ Bericht 0% gewijzigd door openkamer op 19-04-2017 15:16:35 (spelling) ]
pi_170331025
Webcams op het damestoilet.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_170331067
Afzichtelijke spam, maar het project zelf klinkt erg interessant en de site ziet er al best aardig uit.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_170331132
Jammer van de spam, maar de site is best bruikbaar. Kwam goed van pas bij het schrijven van m'n scriptie.
  woensdag 19 april 2017 @ 15:04:02 #5
467132 openkamer
Ontwikkelaar van openkamer.org
pi_170331199
Ik begrijp dat dit misschien als spam overkomt.

Aangezien het niet commercieel is (geen reclames, geen verdienmodel), en relevant voor dit forum, dacht ik dat het geen echte spam is.

Als dit hier niet gewenst is, hoor ik het graag en zal ik het bericht verwijderen. Ik ben zelf moderator van een forum en ben zeker geen fan van spam.

Ik werk als vrijwilliger aan Open Kamer en zou graag wat feedback krijgen. Ik weet niet hoe ik dat op een andere manier kan doen. Suggesties zijn zeker welkom.

[ Bericht 2% gewijzigd door openkamer op 19-04-2017 15:06:52 (toevoeging over niet commercieel) ]