abonnement Unibet Coolblue
pi_170328455
Normaal gesproken ben ik een voorstander van mensen helpen die dringend hulp nodig hebben. Dit zal ik goed keuren.

Maar na Keulen, de gebeurtenissen in Parijs en Berlijn. Ben ik van mijn mening afgeweken. Hoe kunnen mensen die hulp nodig hebben zich misdragen en mensen vermoorden of verkrachten kan dit in hun Arabisch land dan wel? Vraag ik me af.

Laatste las ik een bericht over (asielzoekers) 5 Irakezen die een meisje van 7 hebben verkracht. Walgelijk vind ik dit.

Nu denk ik bij mezelf, we zijn mensen maar niet elke mens is even aardig ook al is die persoon pas geholpen en opgenomen is in Europa.

Ja, trauma's zijn dus goedkeuringen tot verkrachtingen en moorden in Europa? Geen wonder dat er in Duitsland 3500 vluchtelingen zijn aangevallen door dit soort dingen.

Dus ik ben gaan beseffen dat we niet meer vluchtelingen moeten opnemen. Sterker nog zij die verkrachten en moorden stuur hen meteen terug naar het woestijnland waar ze vandaan komen vol met leed, geen genade of stop hen 2 jaar 24/7 een neger-dildo in de kont van die vluchtelingen die verkracht hebben.

Nee, ik ben geen voorstander van vluchtelingen, ik ben voorstander van menselijkheid maar als sommige mensen dit niet kennen moeten wij dit zwaarder aanpakken. Martel-praktijken zou ik voor dit soort figuren goedkeuren.

Hoe denken jullie hierover?
Hallo, I died yesterday but after 4 years I'm back in an new body. Thanks to GOD!
pi_170328515
Iedereen moet gewoon teruggestuurd worden zodra het veilig is.

Die mensen horen hier niet, 90% gaat nooit werken en de rest van hun leven teren op de Nederlandse staat, die ze helemaal NIKS schuldig is.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_170328518
Gekken in de zandbak laten en hulpbehoevende vrouwen en kinderen hierheen halen.
  woensdag 19 april 2017 @ 13:02:45 #4
396386 sturmpie
for night & nature
pi_170328601
vluchtelingen met een iq minder dan 135 in zee dumpen.
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_170328629
Als berichten over individuen uit de ene groep er voor zorgen dat je een bepaalde houding aan neemt tegen over die groep en je dat bij een andere groep niet hebt (Mensen uit westerse landen verkrachten ook kinderen, helaas) dan is dat wel typisch ja
Het zegt wat over je referentiekader
pi_170328741
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 12:53 schreef AndereBaby het volgende:
Ja, trauma's zijn dus goedkeuringen tot verkrachtingen en moorden in Europa?
Helemaal niemand beantwoord deze vraag met ja. Dus wat is je punt met die vraag?
pi_170328781
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 12:53 schreef AndereBaby het volgende:
Nee, ik ben geen voorstander van vluchtelingen, ik ben voorstander van menselijkheid maar als sommige mensen dit niet kennen moeten wij dit zwaarder aanpakken. Martel-praktijken zou ik voor dit soort figuren goedkeuren.
Juist ja.
pi_170328936
vind je verkrachtingen wel goed als het door allochtonen gepleegd wordt, die verder niet op de vlucht zijn of oorlogen meegemaakt hebben

die indruk wek je wel een beetje, als je je vooral opwind over verkrachtingen gepleegd door 'mensen die hulp nodig hebben'

En waarom spreek je het goed dat in duitsland 3500 vluchtelingen aangevallen zijn...
vind je dat okay enkel omdat er kennelijk dus ook andere vluchtelingen crimineel zijn?
is dat een begrijpelijke grond om vervolgens andere vluchtelingen fysiek geweld aan te doen?

dat vind ik een beetje vreemd, om geweld tegen bepaalde personen opeens goed te praten enkel omdat andere personen uit een soortgelijke groep kennelijk ook crimineel kunnen zijn is een nogal rare gevolgtrekking...

dat is alsof je zegt dat alle mannen verkrachters zijn en dus keihard in hun ballen getrapt moeten worden, omdat sexueel geweld nu eenmaal altijd door mannen gepleegd wordt...

Met Racisme of racist zijn heeft dat volgens mij niet eens zo heel veel te maken, ik zou het eerder onder kortzichtige domheid vatten, als je zo simpel denkt
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_170328949
Met je andere topic over een Europese bloedlijn, mwah..
Je komt over alsof je in de rascistische hoek zit.
Hell To The Liars
pi_170328976
quote:
Ik wil een heel Europese bloedlijn creëren, op een gegeven moment. Hopelijk krijg ik een soort Angelina Jolie 'zonder de Amerikaanse genen erbij'.
_O- _O-
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 19 april 2017 @ 13:24:21 #11
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170328984
Dat bericht over aanrandingen in Keulen is verzonnen. Het is niet gebeurt.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_170329109
Nederland voor de Nederlanders (blanken dus haha)
pi_170329112
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 13:24 schreef Keep_Walking het volgende:
Dat bericht over aanrandingen in Keulen is verzonnen. Het is niet gebeurt.
Serieus? Vertel meer aub, ik heb dit volledig gemist.
pi_170329132
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 13:24 schreef Keep_Walking het volgende:
Dat bericht over aanrandingen in Keulen is verzonnen. Het is niet gebeurt.
:')

Log uit graag.
  woensdag 19 april 2017 @ 13:35:07 #15
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_170329190
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 13:24 schreef Keep_Walking het volgende:
Dat bericht over aanrandingen in Keulen is verzonnen. Het is niet gebeurt.
Trump is ook helemaal geen president. Iedereen tuint er met open ogen in, stelletje schapen zijn jullie ook! _O- Alles geloven wat de media je voorspiegelt.
  woensdag 19 april 2017 @ 13:58:03 #16
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170329664
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 13:30 schreef -PesteNoire- het volgende:

[..]

Serieus? Vertel meer aub, ik heb dit volledig gemist.
https://www.google.nl/amp(...)lijkt-nepnieuws.html
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  woensdag 19 april 2017 @ 13:58:17 #17
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170329672
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 13:35 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Trump is ook helemaal geen president. Iedereen tuint er met open ogen in, stelletje schapen zijn jullie ook! _O- Alles geloven wat de media je voorspiegelt.
https://www.google.nl/amp(...)lijkt-nepnieuws.html
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  woensdag 19 april 2017 @ 13:58:31 #18
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170329680
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 13:31 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

:')

Log uit graag.
Nee.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_170329776
quote:
probeer de kop eens te lezen. Doe maar alleen de kop
  woensdag 19 april 2017 @ 14:04:55 #20
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170329828
quote:
1s.gif Op woensdag 19 april 2017 14:02 schreef Allures het volgende:

[..]

probeer de kop eens te lezen. Doe maar alleen de kop
Oh klopt dat is Frankfurt. Laat me kijken of ik iets kan vinden over Keulen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  woensdag 19 april 2017 @ 14:07:04 #21
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170329902
quote:
1s.gif Op woensdag 19 april 2017 14:02 schreef Allures het volgende:

[..]

probeer de kop eens te lezen. Doe maar alleen de kop
https://decorrespondent.n(...)54424699768-5d66b558
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_170329915
quote:
quote:
Was de nieuwjaarsnacht in Frankfurt vergelijkbaar met die in Keulen, een jaar eerder?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_170330088
quote:
misschien moet je eerst de dingen lezen voor je ze post
Daar staat nergens dat er niks gebeurd is in keulen en er niet heel veel vrouwen zijn lastig gevallen en aangerand
Alleen dat de dadergroep door de media enorm is aangedikt

Niks mis met proberen de feiten weer te geven en niet de sensatie verhalen, maar als je gaat roepen dat het niet gebeurd is zit je net zo ver van de waarheid als wanneer je zegt dat er 1000 daders waren

Dit subforum is misschien wat te hoog gegrepen voor je
  woensdag 19 april 2017 @ 14:17:02 #24
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170330131
quote:
1s.gif Op woensdag 19 april 2017 14:14 schreef Allures het volgende:

[..]

misschien moet je eerst de dingen lezen voor je ze post
Daar staat nergens dat er niks gebeurd is in keulen en er niet heel veel vrouwen zijn lastig gevallen en aangerand
Alleen dat de dadergroep door de media enorm is aangedikt

Niks mis met proberen de feiten weer te geven en niet de sensatie verhalen, maar als je gaat roepen dat het niet gebeurd is zit je net zo ver van de waarheid als wanneer je zegt dat er 1000 daders waren

Dit subforum is misschien wat te hoog gegrepen voor je
Ik denk dat ik je makkelijk kan vernietigen in politieke discussies hoor. Alleen weet ik niet zoveel over vluchtelingen, islam en dat soort onderwerpen. Dat ben ik mezelf nu aan het aanleren.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_170330141
quote:
1s.gif Op woensdag 19 april 2017 14:17 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik denk dat ik je makkelijk kan vernietigen in politieke discussies hoor. Alleen weet ik niet zoveel over vluchtelingen, islam en dat soort onderwerpen. Dat ben ik mezelf nu aan het aanleren.
je kunt niet eens een nieuwsartikel lezen :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')