abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_170338704
registreer om deze reclame te verbergen
Wat groot alweer, lekker bekkie! En dat pakje O+
How I'll never be anything I hate
You smile, mention something that you like
How you'd have a happy life
if you did the things you like
  woensdag 19 april 2017 @ 20:50:36 #77
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_170339181
Beterschap, Quoi!

Regina, efficient! Maar ik heb geen ruimte om zoveel wasjes op te hangen, helaas.

Noud O+
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  woensdag 19 april 2017 @ 20:53:27 #78
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_170339309
Tof pakje idd, SQ!

Mijn baby heeft de pech dat haar mama een cheap skate is en ze het moet doen met de 100den gekregen kleertjes :P Maar als ik die mooie pakjes allemaal zie baal ik stiekem toch wel dat ik geen kleertjes voor d'r heb die ik echt leuk vind :')
pi_170339423
WortelNoud. O+

Ik wa soms ook ineens zo veel, maar meestal om de dag 1 was, tenzij ineens veel kots. Alle (hand/poets/hydrofiele/thee)doeken en het beddengoed gaan nu om de dag op 60 graden ivm de spruw, evenals mijn voedingsbeha's. Gelukkig heb ik toch alleen van die slappe Hema's. :')
  woensdag 19 april 2017 @ 20:55:58 #80
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_170339425
quote:
1s.gif Op woensdag 19 april 2017 20:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

op t kdv heeft ie m misschien al wel gezien :P

En t loopt goed af hoor :D

Ik hou sowieso van boekjes op rijm
Ohh nooo :o :+ best kans ja, ik heb me er nog nooit in verdiept waar het over gaat. Het leek mij qua tekening meer iets voor kindjes van een jaar of vier a vijf.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_170339488
quote:
1s.gif Op woensdag 19 april 2017 20:53 schreef Sylver_ het volgende:
Tof pakje idd, SQ!

Mijn baby heeft de pech dat haar mama een cheap skate is en ze het moet doen met de 100den gekregen kleertjes :P Maar als ik die mooie pakjes allemaal zie baal ik stiekem toch wel dat ik geen kleertjes voor d'r heb die ik echt leuk vind :')
Ik moet zeggen dat ik dat nu ook pas leuk begin te vinden bij N., omdat ze wat langer in elke maat zit nu. Voor L. heb ik nu in maat 62 ook pas wat leukere en duurdere pakjes gekocht, maar als ik dan weer zie hoe hard ze er al uit groeit. :X
pi_170339572
quote:
1s.gif Op woensdag 19 april 2017 20:53 schreef Sylver_ het volgende:
Tof pakje idd, SQ!

Wat niet is, kan nog komen *)

Worteltjes Noud O+
pi_170339583
quote:
1s.gif Op woensdag 19 april 2017 20:55 schreef Chanty het volgende:

[..]

Ohh nooo :o :+ best kans ja, ik heb me er nog nooit in verdiept waar het over gaat. Het leek mij qua tekening meer iets voor kindjes van een jaar of vier a vijf.
het kan echt prima! Mauw kan m helemaal opdreunen en ze noemt de gruffalo een "gek beest" :')

En thanks voor de complimenten op het pakje O+ was de eerste die ik kocht toen ik een goede echo had gehad :D
disclaimer
pi_170339632
En ik verpats al deze pakjes weer zodat cheapskate moeders hun kinders ook tof kunnen kleden #nobel 8-)
disclaimer
pi_170339731
Beterschap Quoi!

En leuke foto van Noud!

Hier ook vooral gekregen kleding. Heb voor een paar tientjes een idiote voorraad overgenomen van een vriendin, zelf maar een paar dingen gekocht en nog eea gekregen. Het viel me vandaag op dat zijn pakje van vandaag al heel anders zit dan vorige week. Denk dat ie over een week al niet meer past..
  woensdag 19 april 2017 @ 21:05:41 #86
280612 gewoonmezelf87
Nu ook als mama!
pi_170339800
quote:
1s.gif Op woensdag 19 april 2017 21:00 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

het kan echt prima! Mauw kan m helemaal opdreunen en ze noemt de gruffalo een "gek beest" :')

En thanks voor de complimenten op het pakje O+ was de eerste die ik kocht toen ik een goede echo had gehad :D
Ik kan hem inmiddels ook opdreunen... Saar noemt hem de grulallo of de gruffefel. :')

en Noud O+
Gm vind ik echt zon lieve mama O+ . Zo 1 waar alle kindjes soms jaloers op zijn dat ze hun mama niet is.
S. 2014
J. 2016
  woensdag 19 april 2017 @ 21:06:50 #87
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_170339859
quote:
1s.gif Op woensdag 19 april 2017 20:57 schreef Selvaria het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik dat nu ook pas leuk begin te vinden bij N., omdat ze wat langer in elke maat zit nu. Voor L. heb ik nu in maat 62 ook pas wat leukere en duurdere pakjes gekocht, maar als ik dan weer zie hoe hard ze er al uit groeit. :X
Dat idd :)
Kleertjesgeld gaat nu allemaal naar peuter ;)

quote:
1s.gif Op woensdag 19 april 2017 20:59 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Wat niet is, kan nog komen *)

Worteltjes Noud O+
Dat zeker, want ik heb vooral heel veel gekregen van de kleine maatjes. Dus als ze iets groter is kan ik los :P

quote:
12s.gif Op woensdag 19 april 2017 21:01 schreef Stormqueen het volgende:
En ik verpats al deze pakjes weer zodat cheapskate moeders hun kinders ook tof kunnen kleden #nobel 8-)
Heel nobel :D
pi_170339939
Ik heb trouwens 90% van die pakjes uit de supersale hoor. Want in mijn hart wil ik maar 1 ding en dat zijn bargains O+
disclaimer
  woensdag 19 april 2017 @ 21:35:47 #89
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_170340828
Ik heb ook bijna alle kleding gekregen. Maar het is zo achterlijk veel. Ik heb laatst geteld I heeft 36 broekjes en leggings :@ :@
En daar heb ik er dan denk ik 3 zelf van gekocht. Achja, nu we zonder wasmachine zitten, zit ze iig niet zonder kleding :')

En wat is Noud alweer groot! O+
pi_170341490
Wortelnoud O+

Ik heb best wel wat kleertjes nieuw gekocht, maar niet in 50 kom ik achter :+ Ik trek haar voornamelijk boxpakjes aan want gisteren had ze zichzelf gewoon uit haar broekje getrappeld :o We waren aan't wandelen en ze huilde; deed ik het dekje los, lag ze daaronder in haar romper. Broek en dekentje weggewerkt :')
pi_170341586
Ik kan geen pakjes verpatsen. Dat was wel de afspraak want dure merken gekocht (echt wie dat bedacht heeft voor babies is een genie maar ook een sadist).

Maar ik ben er mentaal nog niet klaar voor.

En waar je die vrije wasdag vandaam haalt.. snipperdag? Eens per week. Als je werkgever daar niet aan mee wil werken kom je een keer de hele week in kleding met babykots werken. Of in je pyama.

Of naakt. Maar dat past niet zo goed bij de tegenwoordig populaire "dont dress for the job you have, dress for the job you want" cultuur.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
pi_170341818
Hoe komen jullie kiddos aan al die leuke pakjes met groente en fruit motiefjes? Ik denk dat Goedzakje ermee in zijn nopjes zou zijn.
  woensdag 19 april 2017 @ 22:02:55 #93
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_170341822
Ik vind het bij de boxpakjes zo irritant om de beentjes er in en uit te doen. Ik moet of een reeks knoopjes dicht zien te drukken bij een heftig schoppende baby of een gestrekte been die absoluut niet wil buigen in een half open broekspijpje frommelen.
Of heb ik gewoon onhandige boxpakjes?
pi_170342034
Ja dat Sylver!
Ik vond de Maxomorrapakjes echt geen doen toen elke anderhalf uur een poepluier was en ik nog in de kreukels en vriendlief vond het ook maar niks.
Er zijn ook pakjes die helemaal tot onderaan open gaan van bijv Smafolk en Duns, is idd nog steeds meer gedoe dan los broekje maar wel makkelijker.
Zo vond ik laatst een pakje terug die superawesomegeweldig stond maar al te klein is :'( :'( :'(.
Dus als iemand deze nog ergens in maat 74+ kan vinden...
fJjT4pAm.jpg
pi_170342047
Ik kietel altijd zachtjes in zijn knieholtes om het beentje erin te frotten.
pi_170342120
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 22:02 schreef ReginaFalange het volgende:
Hoe komen jullie kiddos aan al die leuke pakjes met groente en fruit motiefjes? Ik denk dat Goedzakje ermee in zijn nopjes zou zijn.
Ik bestel ze online. Merken zijn bijvoorbeeld Maxomorra, Smafolk, Duns. L. draagt niks anders momenteel. O+

Of een onhandige baby, Sylver. :P Die van mij ligt nog altijd rustig bij het verschonen, dus ik herken het niet zo. Van dreumes vroeger overigens wel.
pi_170342265
Ik frot liever met een beentje bij het verschonen dan dat ik een baby heb wiens trui ALTIJD tot aan z'n nek opgekropen zit. Ik ben anders de hele dag aan het trekken :') Noud zal net als z'n zus jumpsuits dragen tot ie loopt :P
disclaimer
pi_170342332
Ach gewoon broek over shirt, superfancy (8> .

Ik heb de twee Maxomorrapakjes die maar 2x gedragen waren maar weggegeven binnen de familie O+.
pi_170343548
Ik ben ook een cheapskate. Veel h&m, hema en zeeman hier.

Mijn man zit te gamen met slapende baby op schoot. _O-
  woensdag 19 april 2017 @ 22:50:47 #100
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_170343681
Onhandige baby, check :P 7 van de 10 keer vindt ze verschonen niet tof.

Ik kies dan toch voor nektruitjes, SQ :P
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')