abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 19 april 2017 @ 17:24:01 #151
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_170334025
Persco live nu
pi_170334115
Dat was het alweer. :')
pi_170335944
Ik vind het wel een beetje belachelijk dat in de media de bewoner van het huis nu al volledig de schuld krijgt, wellicht was het gewoon een noodlottig ongeluk ? Opzet is nog niet eens bewezen en hij kan zich helaas niet zelf meer verdedigen. Echt schandalig.
"You can call me Susan if it makes you happy"
  woensdag 19 april 2017 @ 19:03:40 #154
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_170336114
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 18:56 schreef TLC het volgende:
Ik vind het wel een beetje belachelijk dat in de media de bewoner van het huis nu al volledig de schuld krijgt, wellicht was het gewoon een noodlottig ongeluk ? Opzet is nog niet eens bewezen en hij kan zich helaas niet zelf meer verdedigen. Echt schandalig.
Hij heeft het aangekondigd... :X
Alhoewel het nog wel bewezen moet worden idd
  woensdag 19 april 2017 @ 22:49:25 #155
432997 Ven1972
Man met humor
pi_170343644
Ik heb vanavond met mijn broer naar de RTL nieuws gekeken zowel berichtgeving over de explosie in Veendam en we zijn van mening dat een bewoner met psychiaterische klachten nooit alleen in een gewone huis of flat kan bewonen zodat er geen hulp nodig heeft. Zowel zij of hij kan echt gevaar zijn voor zichzelf en andere bewoners die dichtbij wonen. Zowel kan hij of zij drugs gebruikt of een gedragstoornis heeft kan het zijn dat voor anderen beangstigd dat het ook hun overkomt als hij of zij heel erg verward raakt. En ik lees dat deze dader echt omgangsproblemen heeft met andere medebewoners, zowel 's nachts overvallen met bellen naar anderen. Maar ook heeft het te maken dat volgens de bewoners deze dader voor veel overlast heeft gezorgd dat anderen niet prettig is om met hem samenwonen in één flat.

Ik denk dat als iemand echt zwaar dement is of zwaar psyisch probleem heeft nooit alleen kan wonen in een gewone woning of een flat waar geen professionele hulp aanwezig is echt wel onverstandig. Vooral in ieder geval is het zo dat iemand zwaar gestoord of ernstig psychiaterisch ziek is echt voor altijd opgenomen wordt in een speciale woonvorm die echt op gesteld is om juiste zorg te ontvangen. In een speicale woonvorm kan hij of zij juiste begeleiding krijgen van mensen die daar als begeleider werken, zoals bij RIBW of GGD het geval is. Helaas is dat door de bezuningen helemaal door de stront geduwd door de gemeente of de overheid.

Mensen die een gedragstoornis of psyische problemen heeft zijn nooit te vetrouwen zowel dat ook voor ons echt gevaar kan opleveren als hij of zij heel dichtbij ons staat. En juist heb ik ook gelezen dat deze dader zelfmoordplannen heeft om zowel 2 verdiepingen met een explosie heeft opgeblazen om door gas te openen.

Het doet ons denken aan 2 jaar geleden bij een woonvorm van de Noorderbrug in Hoogeveen waar lichamelijk beperkte mensen wonen.
Humor, serieus en vrolijk!
pi_170357834
De kans is groot dat de mensen die woensdagnacht hun appartement in het verwoeste complex aan de Julianalaan in Veendam niet in mochten, hun spullen kwijt zijn. Dat zegt Stichting Salvage, die de verzekeraars vertegenwoordigt.

Het gaat om de bewoners van de zes tot acht appartementen die zijn onderzocht op instabiliteit en onveiligheid. Zij hebben vervangend onderdak gekregen van woningcorporatie Acantus. Het is nog niet duidelijk of dit ook geldt voor de bewoners van de overige appartementen die zijn onderzocht.

'Wat ik nu draag, is het enige dat ik nog heb'
'Wat ik nu draag, is het enige dat ik nog heb. Dat geldt ook voor mijn vrouw', zegt Klaas Hensens.

Hij en andere bewoners werden aan het begin van de middag bijgepraat door Salvage. Het deel van het pand waar zij wonen is bijzonder instabiel kregen ze te horen, medewerkers durven het niet aan om naar binnen te gaan. En dus kunnen de bewoners niet bij hun spullen.

'Wat kan je doen? Niks'
'De dingen waar we aan gehecht zijn krijgen we waarschijnlijk nooit meer terug', beseft Hensens. 'Mijn bril, horloge, papieren, ID-kaart. Dat ben je allemaal kwijt en moet ik opnieuw aanvragen. Maar wat kan je doen? Niks.'

Toch mogen de bewoners nog hopen op een hereniging met hun spullen. Salvage streeft ernaar te zorgen dat de bewoners toch bij hun bezittingen kunnen, hoorden ze later op de middag.

Acantus is niet bereikbaar voor commentaar.

http://www.rtvnoord.nl/ni(...)mogelijk-alles-kwijt
pi_170968938
http://www.rtvnoord.nl/ni(...)at-levert-66-euro-op

De Benefietavond heeft ¤66,- opgeleverd :') :D Kunnen ze weer een nieuwe deurbel van kopen..
pi_170969466
quote:
15s.gif Op maandag 15 mei 2017 21:05 schreef KolonelBroodje het volgende:
http://www.rtvnoord.nl/ni(...)at-levert-66-euro-op

De Benefietavond heeft ¤66,- opgeleverd :') :D Kunnen ze weer een nieuwe deurbel van kopen..
Beter een gasdetector en batterijen, beter laat dan nooit

https://www.conrad.nl/nl/(...)pla-126504&WT.srch=1
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_170971247
quote:
15s.gif Op maandag 15 mei 2017 21:05 schreef KolonelBroodje het volgende:
http://www.rtvnoord.nl/ni(...)at-levert-66-euro-op

De Benefietavond heeft ¤66,- opgeleverd :') :D Kunnen ze weer een nieuwe deurbel van kopen..
Is niet veel maar bij de meeste mensen uit Veendam en omgeving was er ook niks bekend over een benefietavond, is niet uitgebreid in de media en/of op social media geweest. En veel mensen bleven ook thuis vanwege het songfestival.
pi_170972158
quote:
15s.gif Op maandag 15 mei 2017 21:05 schreef KolonelBroodje het volgende:
http://www.rtvnoord.nl/ni(...)at-levert-66-euro-op

De Benefietavond heeft ¤66,- opgeleverd :') :D Kunnen ze weer een nieuwe deurbel van kopen..
:D _O- _O-

Wat een vrekken :D :') :')

Ze hadden Mies Bouwman moeten vragen om dit te doen waren ze binnen geweest :7
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
pi_170975386
Hoezo vrekken? Mensen krijgen toch geld van hun verzekering?
pi_170985134
quote:
10s.gif Op maandag 15 mei 2017 23:16 schreef Stokken_en_stenen het volgende:

[..]

:D _O- _O-

Wat een vrekken :D :') :')

Ze hadden Mies Bouwman moeten vragen om dit te doen waren ze binnen geweest :7
Ze lieten liever Lady Roos komen, niet bepaald een goede zangeres.

pi_170985656
:')
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')