abonnement Unibet Coolblue
pi_170322301
Swatch Faux Fox met aluminium origineel Swatch schakelband. Nieuwprijs horloge 79, band 35 vorig jaar. Mijn prijs 39 euro.

Swatch New Gent, mooi donkergroen met contrasterende datum aanduiding. Nieuwprijs 70 euro vorig jaar. Mijn prijs 29 euro.


pi_170322383
je foto's doen het niet plaats ze anders op http://imgur.com/

heb denk ik interesse in die faux fox voor je vraagprijs maar zou eerst een foto van de combinatie met het schakelbandje willen zien.

als je op de imgur pagina bent kan je de foto's er zelfs vanaf je bureaublad/verkenner in slepen en dan uploadt ie ze. bij "share links" kies je dan voor de link BBcode, dat werkt hier op FOK!.

[ Bericht 32% gewijzigd door pfefferkatze op 19-04-2017 00:02:56 ]
pi_170322577
Vreemd, in mijn browser op mijn laptop zie ik de foto's gewoon, op mijn smartphone niet.
pi_170322645

Links de Faux Fox, rechts de New Gent
pi_170322659
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 00:10 schreef dutchman79 het volgende:
Vreemd, in mijn browser op mijn laptop zie ik de foto's gewoon, op mijn smartphone niet.
Ze staan in je Dropbox en op je laptop sta je daar op ingelogd en kan je de foto's zien. Iedereen behalve jijzelf heeft geen rechten om die foto's in te kunnen zien dus niemand ziet die foto's behalve jijzelf.

Dropbox heeft een wijziging doorgevoerd in de "public" folders om piracy tegen te gaan. Public is niet public meer:
https://www.lifehacker.com.au/2017/03/your-dropbox-public-folder-isnt-public-any-more/

Gebruik een dienst om afbeeldingen te delen zoals imgur. Als je controle wilt houden over je foto's moet je een account aanmaken dan kan je alles overzichtelijk houden, zien wat je hebt geüpload, en ze verwijderen.
pi_170322688
quote:
7s.gif Op woensdag 19 april 2017 00:15 schreef racerdkb het volgende:

[..]

Ze staan in je Dropbox en op je laptop sta je daar op ingelogd en kan je de foto's zien. Iedereen behalve jijzelf heeft geen rechten om die foto's in te kunnen zien dus niemand ziet die foto's behalve jijzelf.

Dropbox heeft een wijziging doorgevoerd in de "public" folders om piracy tegen te gaan. Public is niet public meer:
https://www.lifehacker.com.au/2017/03/your-dropbox-public-folder-isnt-public-any-more/

Gebruik een dienst om afbeeldingen te delen zoals imgur. Als je controle wilt houden over je foto's moet je een account aanmaken dan kan je alles overzichtelijk houden, zien wat je hebt geüpload, en ze verwijderen.
Weer wat geleerd. Thanks
pi_170322775
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 00:17 schreef dutchman79 het volgende:

[..]

Weer wat geleerd. Thanks
Vind jij het zwarte van het horloge niet een beetje vloeken met het metaalkleurige van het aluminium? Of ziet het er in het echt wel tof uit? :P
pi_170322822
quote:
7s.gif Op woensdag 19 april 2017 00:22 schreef racerdkb het volgende:

[..]

Vind jij het zwarte van het horloge niet een beetje vloeken met het metaalkleurige van het aluminium? Of ziet het er in het echt wel tof uit? :P
Het originele rubberen oranje band vond ik in eerste instantie mooi qua kleurstelling, echter was dit na 2 maanden dagelijks gebruik al weggevaagd. Derhalve nieuw robuust band met vouwsluiting gekocht, in de Swatch Store waar ik was, vond ik deze combinatie net het mooist.
pi_170336315
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 00:26 schreef dutchman79 het volgende:

[..]

Het originele rubberen oranje band vond ik in eerste instantie mooi qua kleurstelling, echter was dit na 2 maanden dagelijks gebruik al weggevaagd. Derhalve nieuw robuust band met vouwsluiting gekocht, in de Swatch Store waar ik was, vond ik deze combinatie net het mooist.
Hm ja okee kan me wel voorstellen dat het cool is. Is ie nog ergens op te halen of liever alleen verzending?
pi_170341485
quote:
7s.gif Op woensdag 19 april 2017 19:11 schreef racerdkb het volgende:

[..]

Hm ja okee kan me wel voorstellen dat het cool is. Is ie nog ergens op te halen of liever alleen verzending?
Verzending heeft de voorkeur aangezien ik in het zuidelijkste puntje van Nederland (Vaals) woon en voor mijn werk niet in Nederland onderweg ben.
DM me maar voor de afhandeling als je wilt.
pi_170398741
Kick !
pi_170734098
Up !
pi_170735836
Heeft die groene nu zoveel krassen?
  Moderator zondag 7 mei 2017 @ 19:53:27 #14
231857 crew  Housekeeper
Ik kies bewust
pi_170755255
Verkocht :)
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')