abonnement Unibet Coolblue
pi_170336028
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 18:56 schreef Achterhoker het volgende:
Allemaal maar kankeren op die arbiter. Maar we vergeten even hoe makkelijk er een penalty aan Robben werd gegeven. En dat Vidal eigenlijk al vlak na rust van het veld gestuurd had moeten worden.
Bayern is ook gewoon een smerig team. Schwalbe koningen en jankers (wat dat betreft lijken ze wel op Barca). Met Muller :r voorop
  woensdag 19 april 2017 @ 19:02:20 #127
321876 Cherna
Fuck the System
pi_170336086
quote:
1s.gif Op woensdag 19 april 2017 18:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

:')

Geloof je er zelf in?
Ik geloof dat wel. Maar ook verdedigen hoort bij het spel. De spelregels zijn bepalend. Dan moet het niet zo zijn, daar waar veel geld besteed word om de beste spelers te contracteren(aanval) die clubs bij voorbaat al een voordeel hebben omdat scheidsrechters het snelle spel niet meer kunnen volgen


Het is al erg genoeg dat alleen Duitsland en in mindere mate Italië en Frankrijk kunnen aanhaken in de EU. De rest heeft daar niets meer te zoeken.

Jammer dat die regel max 3 buitenlanders niet meer bestaat.
Helaas in deze tijd ook niet meer mogelijk.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_170336467
Ik ben vooral benieuwd wat mensen denken dan de reden zou zijn achter zo'n complot om Spaanse teams door te krijgen. Barça en Real zijn natuurlijk commercieel interessant, maar Atleti toch stukken minder. Ik heb trouwens het idee dat Engelse teams op dat vlak nog altijd stukken interessanter zijn dan welke Spaanse ploeg ook, dat is ook wel te zien aan die tv-deals in Engeland :)

Kan me dus ook wel vinden in de uitleg van Kopsterk, Spaanse teams zijn kwalitatief nog wel altijd de beste ploegen dus dat zal in aanvallend opzicht veel situaties met zich meebrengen waarbij een discutabele beslissing in hun voordeel kan uitvallen.

quote:
1s.gif Op woensdag 19 april 2017 18:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Bayern is ook gewoon een smerig team. Schwalbe koningen en jankers (wat dat betreft lijken ze wel op Barca). Met Muller :r voorop
Ik vond het wel grappig om Robben heel boos geciteerd te zien in de media, als je aan wat spelers denkt die als een stervende zwaan naar het veld gaan in de hoop een tegenstander een kaart aan te smeren of strafschop te versieren komt zijn naam al snel naar boven :9. Valt me ook op hoe ze dat op de Nederlandse televisie altijd goed weten te praten, ergens begrijpelijk maar niet heel objectief.
  woensdag 19 april 2017 @ 19:34:27 #129
321876 Cherna
Fuck the System
pi_170336878
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 19:18 schreef Dejannn het volgende:
Ik ben vooral benieuwd wat mensen denken dan de reden zou zijn achter zo'n complot om Spaanse teams door te krijgen. Barça en Real zijn natuurlijk commercieel interessant, maar Atleti toch stukken minder. Ik heb trouwens het idee dat Engelse teams op dat vlak nog altijd stukken interessanter zijn dan welke Spaanse ploeg ook, dat is ook wel te zien aan die tv-deals in Engeland :)

Kan me dus ook wel vinden in de uitleg van Kopsterk, Spaanse teams zijn kwalitatief nog wel altijd de beste ploegen dus dat zal in aanvallend opzicht veel situaties met zich meebrengen waarbij een discutabele beslissing in hun voordeel kan uitvallen.

[..]

Ik vond het wel grappig om Robben heel boos geciteerd te zien in de media, als je aan wat spelers denkt die als een stervende zwaan naar het veld gaan in de hoop een tegenstander een kaart aan te smeren of strafschop te versieren komt zijn naam al snel naar boven :9. Valt me ook op hoe ze dat op de Nederlandse televisie altijd goed weten te praten, ergens begrijpelijk maar niet heel objectief.
Barcelona is commercieel zeker interessant. Alleen al bij mij op de werkvloer zijn er meer Barca fans dan van welke Nederlandse topploeg ook. Laat staan de regionale club. Die lopen allen met pins,sleutelhangers etc. En een aantal(5 collega's)gaan eens in de twee maanden kijken.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_170337112
quote:
1s.gif Op woensdag 19 april 2017 19:34 schreef Cherna het volgende:

[..]

Barcelona is commercieel zeker interessant. Alleen al bij mij op de werkvloer zijn er meer Barca fans dan van welke Nederlandse topploeg ook. Laat staan de regionale club. Die lopen allen met pins,sleutelhangers etc. En een aantal(5 collega's)gaan eens in de twee maanden kijken.
Ja oke maar Nederland heeft in het algemeen gezien natuurlijk wel een bepaalde binding met Barça, meer dan in andere landen nog is mijn ervaring :). Valt ook wel te verklaren gezien het verleden.

Daarnaast zal het een grote rol spelen dat (het spel van) Barça al een flink aantal jaar wordt beschouwd als de personificatie van 'mooi' voetbal, ook weer een aspect dat vooral onder Nederlanders enorm leeft.
pi_170337728
Dit topic. :')
pi_170338125
quote:
1s.gif Op woensdag 19 april 2017 19:34 schreef Cherna het volgende:

[..]

Barcelona is commercieel zeker interessant. Alleen al bij mij op de werkvloer zijn er meer Barca fans dan van welke Nederlandse topploeg ook. Laat staan de regionale club. Die lopen allen met pins,sleutelhangers etc. En een aantal(5 collega's)gaan eens in de twee maanden kijken.
Barca fans?

:')

Eens in de 2 maanden daarheen vliegen om in dat sfeerloze kutstadion te zitten?

En sleutelhangers? :') werk je met kinderen?
  woensdag 19 april 2017 @ 20:38:19 #133
321876 Cherna
Fuck the System
pi_170338754
quote:
1s.gif Op woensdag 19 april 2017 20:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Barca fans?

:')

Eens in de 2 maanden daarheen vliegen om in dat sfeerloze kutstadion te zitten?

En sleutelhangers? :') werk je met kinderen?
Als het om Barca gaat dan lijken het inderdaad net kinderen.😁
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')