abonnement Unibet Coolblue
pi_170338292
Iemand ondertussen al een meerwaarde uit de islam kunnen benoemen?
  woensdag 19 april 2017 @ 20:24:01 #102
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_170338331
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 20:22 schreef WodanIsGroot het volgende:
Iemand ondertussen al een meerwaarde uit de islam kunnen benoemen?
Waarom ga je niet in op degenen die zeggen dat de islam niet een meerwaarde op zichzelf is?
  woensdag 19 april 2017 @ 20:27:54 #103
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_170338454
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 20:22 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Uit de hoek van allochtoons slachtoffergedrag niet uit die van de islam.
Exact. Dat is de strategie van islamisme, politieke islam. Zoals ik al eerder opgemerkt heb maar wat je schijnbaar niet hebt gelezen: waarom denk je dat zo veel moslims problemen hebben met integratie? Waarom wil DENK als speerpunt integratie afschaffen?

DENK en politieke islam gebruiken de slachtofferrol omdat het werkt. Het doet het over het algemeen goed bij regressieve personen die alleen volledig reactionair kunnen bewegen uit angst voor populisme. Types zoals jij die nooit verder komen dan 'maar hunnie dan'.

Ook werkt het voor christenen goed in de VS, bijvoorbeeld.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_170338634
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 20:24 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Waarom ga je niet in op degenen die zeggen dat de islam niet een meerwaarde op zichzelf is?
Omdat dat niet de vraag uit de OP is.
  woensdag 19 april 2017 @ 20:34:26 #105
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_170338635
quote:
2s.gif Op woensdag 19 april 2017 20:27 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Exact. Dat is de strategie van islamisme, politieke islam. Zoals ik al eerder opgemerkt heb maar wat je schijnbaar niet hebt gelezen: waarom denk je dat zo veel moslims problemen hebben met integratie? Waarom wil DENK als speerpunt integratie afschaffen?

DENK en politieke islam gebruiken de slachtofferrol omdat het werkt. Het doet het over het algemeen goed bij regressieve personen die alleen volledig reactionair kunnen bewegen uit angst voor populisme. Types zoals jij die nooit verder komen dan 'maar hunnie dan'.

Ook werkt het voor christenen goed in de VS, bijvoorbeeld.
Het zijn gewoonweg geen islamistische standpunten.

En dat erbij verzinnen is iets voor populisten om hun eigen dubieuze plannen goed te praten. Dat je daar in dit topic krampachtig probeert weg te drukken daar laat ik me dus niet door tegenhouden.
  woensdag 19 april 2017 @ 20:38:40 #106
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_170338762
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 20:34 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Het zijn gewoonweg geen islamistische standpunten.
En dus? Wat een inhoudsloos antwoord weer :'). We hebben het over de politieke tak van islam. Dus voor de zoveelste keer: waarom is zo'n partij tegen integratie? Wat voor ideologie kan daar achter zitten?

quote:
En dat erbij verzinnen is iets voor populisten om hun eigen dubieuze plannen goed te praten. Dat je daar in dit topic krampachtig probeert weg te drukken daar laat ik me dus niet door tegenhouden.
Je vind het blijkbaar niet erg om nogal voor schut te staan door constant compleet offtopic te reageren en krampachtig proberen de aandacht af te leiden. Nogmaals: whataboutism.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_170338784
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 20:22 schreef WodanIsGroot het volgende:
Iemand ondertussen al een meerwaarde uit de islam kunnen benoemen?
Hmm, twee keer dezelfde vraag. Ik kan bij jou geen meerwaarde voor deze samenleving ontdekken helaas.
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
pi_170338836
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 20:39 schreef keste010 het volgende:

[..]

Hmm, twee keer dezelfde vraag. Ik kan bij jou geen meerwaarde voor deze samenleving ontdekken helaas.
Flauw, maar dat kan ik ook zijn want het is namelijk meer dan jij als moslim zijnde. Maar er is ook geen polticus die mij benoemt als waarde: het daadwerkelijke onderwerp van dit topic.
pi_170338901
quote:
2s.gif Op woensdag 19 april 2017 20:27 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Exact. Dat is de strategie van islamisme, politieke islam. Zoals ik al eerder opgemerkt heb maar wat je schijnbaar niet hebt gelezen: waarom denk je dat zo veel moslims problemen hebben met integratie? Waarom wil DENK als speerpunt integratie afschaffen?

DENK en politieke islam gebruiken de slachtofferrol omdat het werkt. Het doet het over het algemeen goed bij regressieve personen die alleen volledig reactionair kunnen bewegen uit angst voor populisme. Types zoals jij die nooit verder komen dan 'maar hunnie dan'.

Ook werkt het voor christenen goed in de VS, bijvoorbeeld.
Wat jij eigenlijk zegt is dat binnen een partij die je als vertegenwoordiger van de politieke islam ziet (daar kan ik nog een hele hoop vraagtekens bij zetten, maar vooruit: ik ga even met je mee) niet zozeer de islamitische standpunten, maar de politieke strategie niet ziet zitten. Je zou zelfs kunnen ergeren dat jij je ergert aan een tactiek die tegen het populistische aanzit, namelijk de slachtofferrol.

De grote vraag blijft dan alleen: wat heeft dat te maken met islamisering? Dat DENK een kutpartij is zal ik niet ontkennen (en Hexagon volgens mij ook niet), maar waarom zou dat een reden zijn om de oorzaak hiervan in islamisering te zien en niet gewoon bij de demagogie van Kuzu en consorten?
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
  woensdag 19 april 2017 @ 20:44:42 #110
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_170338939
quote:
14s.gif Op woensdag 19 april 2017 20:38 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

En dus? Wat een inhoudsloos antwoord weer :'). We hebben het over de politieke tak van islam. Dus voor de zoveelste keer: waarom is zo'n partij tegen integratie? Wat voor ideologie kan daar achter zitten?
Tegen integratie zijn is iets heel anders dan de islam willen doordrukken. Je zal in een islamitische theocratie juist een plicht tot integratie hebben in de islamitische leer.

quote:
Je vind het blijkbaar niet erg om nogal voor schut te staan door constant compleet offtopic te reageren en krampachtig proberen de aandacht af te leiden. Nogmaals: whataboutism.
Je zet eerder jezelf voor schut door steeds te proberen een rookgordijn op te trekken rond het fenomeen dat populisten de angst voor "islamisering" gebruiken voor een minstens zo foute agenda.
pi_170338942
quote:
1s.gif Op woensdag 19 april 2017 20:41 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Flauw, maar dat kan ik ook zijn want het is namelijk meer dan jij als moslim zijnde. Maar er is ook geen polticus die mij benoemt als waarde: het daadwerkelijke onderwerp van dit topic.
Wat ik voor meerwaarde heb is niet relevant aangezien ik niet vind dat burgers of groepen een meerwaarde hoeven te hebben om in deze samenleving te mogen functioneren. Jij kennelijk wel, dus toon eerst maar eens je eigen meerwaarde aan.
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
  woensdag 19 april 2017 @ 20:47:02 #112
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_170339037
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 20:43 schreef keste010 het volgende:

[..]

Wat jij eigenlijk zegt is dat binnen een partij die je als vertegenwoordiger van de politieke islam ziet (daar kan ik nog een hele hoop vraagtekens bij zetten, maar vooruit: ik ga even met je mee) niet zozeer de islamitische standpunten, maar de politieke strategie niet ziet zitten. Je zou zelfs kunnen ergeren dat jij je ergert aan een tactiek die tegen het populistische aanzit, namelijk de slachtofferrol.

De grote vraag blijft dan alleen: wat heeft dat te maken met islamisering? Dat DENK een kutpartij is zal ik niet ontkennen (en Hexagon volgens mij ook niet), maar waarom zou dat een reden zijn om de oorzaak hiervan in islamisering te zien en niet gewoon bij de demagogie van Kuzu en consorten?
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 20:43 schreef keste010 het volgende:

[..]

Wat jij eigenlijk zegt is dat binnen een partij die je als vertegenwoordiger van de politieke islam ziet (daar kan ik nog een hele hoop vraagtekens bij zetten, maar vooruit: ik ga even met je mee) niet zozeer de islamitische standpunten, maar de politieke strategie niet ziet zitten. Je zou zelfs kunnen ergeren dat jij je ergert aan een tactiek die tegen het populistische aanzit, namelijk de slachtofferrol.

De grote vraag blijft dan alleen: wat heeft dat te maken met islamisering? Dat DENK een kutpartij is zal ik niet ontkennen (en Hexagon volgens mij ook niet), maar waarom zou dat een reden zijn om de oorzaak hiervan in islamisering te zien en niet gewoon bij de demagogie van Kuzu en consorten?
DENK is inderdaad een kutpartij en kun je beter AK-partij Nederland noemen. Maar ik zie in hun hele uitingen eigenlijk geen opgelegde islamisering.

En zelfs al zouden ze die verborgen houden. Ze zijn geen relevante machtsfactor. De SGP is in dat opzicht een stuk extremer en toch machtiger.
  woensdag 19 april 2017 @ 20:52:32 #113
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_170339279
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 20:43 schreef keste010 het volgende:

[..]

De grote vraag blijft dan alleen: wat heeft dat te maken met islamisering?
Dat lijkt me vrij duidelijk. Hoe meer mensen die de islam onderschrijven in een samenleving hoe meer invloed zij krijgen. Bij islam is dat bijna dubbel, omdat 'moslim' een vrijwel volledige identiteit is, en ook zo wordt behandeld door de samenleving. Dat kan men misbruiken, en dat is wat politieke islam doet. Nogmaals: om te integreren in de Nederlandse samenleving zal men vanuit islamitisch perspectief concessies moeten doen. Dezelfde die elke andere religieuze groepering heeft moeten doen (vooral de christelijke stromingen in het geval van Nederland). Omdat islam als religie nogal, laten we zeggen, plakkerig is blijkt dat in de praktijk moeilijk. Over de vele mislukkingen in het integratietraject van moslims hoeven we het niet te hebben lijkt me.

Dus voor mensen die die concessies niet willen doen is er een andere optie: de samenleving concessies laten doen richting jou. En vanwege bovenstaande redenen is dat een reële optie.

De hamvraag is als volgt: waarom zou zo'n partij als DENK integratie af willen schaffen? Geef daar eens antwoord op, daar zit namelijk de clou.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  woensdag 19 april 2017 @ 20:54:51 #114
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_170339378
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 20:44 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Tegen integratie zijn is iets heel anders dan de islam willen doordrukken.

Stropop.

quote:
Je zet eerder jezelf voor schut door steeds te proberen een rookgordijn op te trekken rond het fenomeen dat populisten de angst voor "islamisering" gebruiken voor een minstens zo foute agenda.
Je obscurantisme begint beschamend te worden. Ten eerste is wat populisten doen niet relevant voor het onderwerp, alleen al omdat wat zij roepen geen betrekking heeft op de werkelijkheid. Ten tweede is het enige dat jij tot nu toe gedaan hebt roepen dat de PVV gevaarlijker is en dat daarom verder niet meer gesproken hoeft te worden over andere onderwerpen.

Compleet idiote gedachtengang.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  woensdag 19 april 2017 @ 21:02:37 #115
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_170339690
quote:
14s.gif Op woensdag 19 april 2017 20:54 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Stropop.
Je zegt zelf dat het een teken is dat ze voor islamisering zijn. Ik niet.

quote:
Je obscurantisme begint beschamend te worden. Ten eerste is wat populisten doen niet relevant voor het onderwerp, alleen al omdat wat zij roepen geen betrekking heeft op de werkelijkheid. Ten tweede is het enige dat jij tot nu toe gedaan hebt roepen dat de PVV gevaarlijker is en dat daarom verder niet meer gesproken hoeft te worden over andere onderwerpen.

Compleet idiote gedachtengang.
Nog een keertje, de hele angst voor islamisering is de mest op het populistische akkertje van de PVV. Zodoende is het in deze discussie heel relevant. Maar op een of andere manier schijn je die constatering steeds op aggressieve manier de kop in te willen drukken.
  woensdag 19 april 2017 @ 21:04:12 #116
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_170339744
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 21:02 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Je zegt zelf dat het een teken is dat ze voor islamisering zijn. Ik niet.

Dat zeg ik ook niet. Lees het nog een keer. Denk eens wat dieper na. Oorzaak en gevolg. Kom op, je kunt het!

quote:
Nog een keertje, de hele angst voor islamisering is de mest op het populistische akkertje van de PVV. Zodoende is het in deze discussie heel relevant. Maar op een of andere manier schijn je die constatering steeds op aggressieve manier de kop in te willen drukken.
Nee, die constatering is simpelweg inhoudsloos en offtopic. En dat wordt alleen maar meer zo hoe vaker je het blijft herhalen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  woensdag 19 april 2017 @ 21:10:35 #117
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_170340004
quote:
14s.gif Op woensdag 19 april 2017 21:04 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook niet. Lees het nog een keer. Denk eens wat dieper na. Oorzaak en gevolg. Kom op, je kunt het!
Goed wat is er volgens jou islamiserend aan dat standpunt?

quote:
Nee, die constatering is simpelweg inhoudsloos en offtopic. En dat wordt alleen maar meer zo hoe vaker je het blijft herhalen.
Nee hoor, hoe vaker jij er gepikeerd op blijft reageren, hoe meer het duidelijk is dat het een hele juiste constatering is die alles met dit topic te maken heeft
pi_170340126
quote:
2s.gif Op woensdag 19 april 2017 20:52 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dat lijkt me vrij duidelijk. Hoe meer mensen die de islam onderschrijven in een samenleving hoe meer invloed zij krijgen. Bij islam is dat bijna dubbel, omdat 'moslim' een vrijwel volledige identiteit is, en ook zo wordt behandeld door de samenleving. Dat kan men misbruiken, en dat is wat politieke islam doet. Nogmaals: om te integreren in de Nederlandse samenleving zal men vanuit islamitisch perspectief concessies moeten doen. Dezelfde die elke andere religieuze groepering heeft moeten doen (vooral de christelijke stromingen in het geval van Nederland). Omdat islam als religie nogal, laten we zeggen, plakkerig is blijkt dat in de praktijk moeilijk. Over de vele mislukkingen in het integratietraject van moslims hoeven we het niet te hebben lijkt me.

Dus voor mensen die die concessies niet willen doen is er een andere optie: de samenleving concessies laten doen richting jou. En vanwege bovenstaande redenen is dat een reële optie.

De hamvraag is als volgt: waarom zou zo'n partij als DENK integratie af willen schaffen? Geef daar eens antwoord op, daar zit namelijk de clou.
Waar komt toch dat idee bij jou vandaan dat moslims zo homogeen zijn dat ze allen op DENK stemmen? En dat "men vanuit islamitisch perspectief concessies moet doen"? Een moslim moet helemaal niets. Die moet zich gewoon goed gedragen hier. Dat sommigen graag op DENK stemmen moeten zij zelf weten, en dat we hen daar vrij in laten is m.i. een van de grootste verworvenheden van vrij Nederland.

De uitdaging schuilt juist in de dialoog met moslims aan te gaan en te zorgen dat ze niet op zo'n idiote partij als DENK stemmen. Velen doen dat juist als reactie op figuren die het over 'islamisering' in z'n geheel hebben. Want vanwege het partijprogramma doe je het niet, zo islamitisch is dat niet.

Ga je ons nu eindelijk eens vertellen wat in het partijprogramma van DENK nu precies de 'islamisering' illustreert? Want je bent volgens mij vooral gewoon geïrriteerd vanwege hun politieke strategie.
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
  woensdag 19 april 2017 @ 21:14:48 #119
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_170340150
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 21:10 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Goed wat is er volgens jou islamiserend aan dat standpunt?

Ah! Een inhoudelijke vraag! Het kan dus toch :).

Het is een gevolg van islamisering, als we dat definiëren als de groeiende invloed van islam in een samenleving. Omdat het percentage moslims sterk groeit, bijvoorbeeld.

quote:
2s.gif Op woensdag 19 april 2017 20:52 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dat lijkt me vrij duidelijk. Hoe meer mensen die de islam onderschrijven in een samenleving hoe meer invloed zij krijgen. Bij islam is dat bijna dubbel, omdat 'moslim' een vrijwel volledige identiteit is, en ook zo wordt behandeld door de samenleving. Dat kan men misbruiken, en dat is wat politieke islam doet. Nogmaals: om te integreren in de Nederlandse samenleving zal men vanuit islamitisch perspectief concessies moeten doen. Dezelfde die elke andere religieuze groepering heeft moeten doen (vooral de christelijke stromingen in het geval van Nederland). Omdat islam als religie nogal, laten we zeggen, plakkerig is blijkt dat in de praktijk moeilijk. Over de vele mislukkingen in het integratietraject van moslims hoeven we het niet te hebben lijkt me.

Dus voor mensen die die concessies niet willen doen is er een andere optie: de samenleving concessies laten doen richting jou. En vanwege bovenstaande redenen is dat een reële optie.

De hamvraag is als volgt: waarom zou zo'n partij als DENK integratie af willen schaffen? Geef daar eens antwoord op, daar zit namelijk de clou.
quote:
Nee hoor, hoe vaker jij er gepikeerd op blijft reageren, hoe meer het duidelijk is dat het een hele juiste constatering is die alles met dit topic te maken heeft
:O. Je wanhopige gedweep met de PVV begint vrij zielig te worden. Zeker omdat je verder nog totaal geen enkele toevoeging aan het daadwerkelijke onderwerp hebt gedaan.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_170340246
quote:
14s.gif Op woensdag 19 april 2017 21:14 schreef Fir3fly het volgende:

Het is een gevolg van islamisering, als we dat definiëren als de groeiende invloed van islam in een samenleving. Omdat het percentage moslims sterk groeit, bijvoorbeeld.

Wacht even: zit je nou een hele reeks aan posts over 'islamisering' af te steken, om wanneer je gevraagd wordt wat precies daarvan in de standpunten van DENK terug te zien is te wijzen op een algemene demografische trend? Het ging erom wat we van die 'islamisering' terugzien in de politiek, en dus in dit geval specifiek in de opvattingen van DENK. Dat er meer islamitische kiezers bij zijn gekomen hadden Hexagon en ik ook nog wel kunnen bedenken.
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
  woensdag 19 april 2017 @ 21:30:59 #121
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_170340647
quote:
14s.gif Op woensdag 19 april 2017 21:14 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Ah! Een inhoudelijke vraag! Het kan dus toch :).

Het is een gevolg van islamisering, als we dat definiëren als de groeiende invloed van islam in een samenleving. Omdat het percentage moslims sterk groeit, bijvoorbeeld.
Het percentage is al jaren constant
http://nos.nl/artikel/214(...)-jaren-constant.html

En verder heb ik nog niks gezien over welke macht die islam nou precies heeft. Zelfs de zwarte kousen hebben meer macht.

quote:
:O. Je wanhopige gedweep met de PVV begint vrij zielig te worden. Zeker omdat je verder nog totaal geen enkele toevoeging aan het daadwerkelijke onderwerp hebt gedaan.
Jouw pogingen om de dubbele agenda achter de gecreeerde angst voor islamisering achter een rookgordijn te stoppen zijn eerder wanhopig te noemen.

Het wordt almaar meer duidelijk dat een bepaalde ideologische stroming er baat bij heft er zoveel mogelijk angst over te zaaien.
pi_170340804
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 20:12 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ik vind het kutstandpunten maar ik zie er niets islamiserends in
DENK werpt zich natuurlijk op als ''verdediger'' van de islam in Nederland tegen al die ''islamofobe'' mensen die de islam aanvallen. Daarmee verdedigt het een verschrikkelijke, barbaarse ideologie.

Zou je dezelfde houding aannemen als er een politieke beweging met drie zetels in de Tweede Kamer zou zitten die het nazisme verdedigt tegen al die nazifobe mensen?
  woensdag 19 april 2017 @ 21:39:05 #123
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_170340943
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 21:35 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

DENK werpt zich natuurlijk op als ''verdediger'' van de islam in Nederland tegen al die ''islamofobe'' mensen die de islam aanvallen. Daarmee verdedigt het een verschrikkelijke, barbaarse ideologie.

Zou je dezelfde houding aannemen als er een politieke beweging met drie zetels in de Tweede Kamer zou zitten die het nazisme verdedigt tegen al die nazifobe mensen?
Daarmee suggereer je dus dat moslims stuk voor stuk verschrikkelijke barbaren zijn die allen zonder uitzondering kwaadaardig zijn. Dat is simpelweg niet zo dus een godwin is niet zo op zijn plek.
pi_170341298
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 20:18 schreef keste010 het volgende:

[..]

Sterk antwoord weer. Voor die hele dreiging van 'islamisering' in ons politiek bestel heb je dus 0 bewijs.
NIDA Rotterdam is een islamitische partij die in de Rotterdamse gemeenteraad zit. Islam Democraten is een partij die meerdere keren in de gemeenteraad van Den Haag is gekomen. Partij van de Eenheid heeft een islamitische grondslag en kwam ook in de gemeenteraad van Den Haag.

DENK vist uit dezelfde vijver als deze lokale partijen. Dezelfde achterban (moslims) en dezelfde politieke geluiden (tegen ''islamofobie''), alleen dan op landelijk niveau. Het grote verschil is wellicht dat het iets meer (Turkse) etnische belangen mee neemt.

Je moet wel ziende blind zijn om niet te zien dat DENK zonder aarzeling de islamisering zou faciliteren. Dat ze dat niet expliciet zeggen brengt sommige mensen hier blijkbaar in verwarring. Dat zouden dezelfde mensen zijn die het paard van Troje blindelings naar binnen hebben gehaald, omdat het qua uiterlijk geen bedreiging leek. Praktisch is het de eerste grote moslimpartij die op landelijk niveau de Nederlandse (en misschien wel de hele westerse) politiek binnen komt.
pi_170341679
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 21:48 schreef KrappeAuto het volgende:

Dat zouden dezelfde mensen zijn die het paard van Troje blindelings naar binnen hebben gehaald, omdat het qua uiterlijk geen bedreiging leek. Praktisch is het de eerste grote moslimpartij die op landelijk niveau de Nederlandse (en misschien wel de hele westerse) politiek binnen komt.
Ben jij niet zelf het paard van Troje met dit paniekverhaal?
Van binnenuit ondermijn je zo het tolerant samenleven van groepen mensen door een bepaalde etnische groep aan te wijzen als groot gevaar
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')