abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 29 april 2017 @ 18:46:05 #101
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_170568475
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 18:41 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Bij ons zat om ondoorgrondelijke redenen de NS-folder afwisselend in de lengte en in de breedte in de bundels. Daarnaast zaten de tiewraps vaak veel te los, waardoor de hele teringzooi al in de grijze tas uit elkaar was gelazerd. :(
er zaten bij mij ook maar 13 of 14 stuks in een bundel. Dus ik heb nog nooit zoveel reclamebundels gehad voor een wijk :+

Desondanks bij wijk 1 nog een 50 stuks tekort ook _O-
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_170568699
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 april 2017 18:46 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

er zaten bij mij ook maar 13 of 14 stuks in een bundel. Dus ik heb nog nooit zoveel reclamebundels gehad voor een wijk :+

Desondanks bij wijk 1 nog een 50 stuks tekort ook _O-
Ik heb wel vaker opeens tekort als er meerdere folders gecombineerd worden. Dan bestaat 1 setje af en toe uit maar één type folder. Dan zitten er bijvoorbeeld in je tas 400x folder 1 en 300x folder 2. :X
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 29 april 2017 @ 19:09:55 #103
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_170568925
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 18:57 schreef Sebastiaan92 het volgende:

[..]

Ik heb wel vaker opeens tekort als er meerdere folders gecombineerd worden. Dan bestaat 1 setje af en toe uit maar één type folder. Dan zitten er bijvoorbeeld in je tas 400x folder 1 en 300x folder 2. :X
_O-

Nog nooit meegemaakt. Bij mij was het een standaardtekort vanwege nieuwbouw en dat terwijl er sinds kort al flink veel extra setjes folders aan die wijk toebedeeld zijn.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_170569977
Nou draag ik al vier maanden nooooit meer oranje, toch blijven mensen bij mij leuren om een AH-Bonus folder. ;) Paar knakkers hier slaan de adressen gewoon over als die geen post hebben.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 29 april 2017 @ 19:56:00 #105
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_170570024
WilliamJozef twitterde op zaterdag 29-04-2017 om 13:06:26 @OpenKortenhoef @McSpank Je kunt tegenwoordig live zien waar je postbode loopt in specifieke postcodegebieden. Supe… https://t.co/W5TeOFzelQ reageer retweet

Is dit de toekomst?
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 29 april 2017 @ 21:31:35 #106
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_170572529
Ja dat was al met de introductie van de APP.
Je wordt gevolgd.
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
  zaterdag 29 april 2017 @ 21:31:45 #107
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_170572539
De politie heeft beelden van bewakingscamera’s gepubliceerd waarop een jongeman te zien is die wordt verdacht van het in brand steken van brievenbussen in de Maastrichtse wijk Heugem.

Bekijk het volledige artikel op http://www.telegraaf.nl/e/28074386
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
pi_170573211
quote:
11s.gif Op zaterdag 29 april 2017 19:56 schreef Peterselieman het volgende:
WilliamJozef twitterde op zaterdag 29-04-2017 om 13:06:26 @OpenKortenhoef @McSpank Je kunt tegenwoordig live zien waar je postbode loopt in specifieke postcodegebieden. Supe… https://t.co/W5TeOFzelQ reageer retweet
[ afbeelding ]
Is dit de toekomst?
Fijn voor de veiligheid van post, je fiets of jezelf
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 29 april 2017 @ 22:06:27 #109
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_170573444
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 21:57 schreef diesnelle het volgende:

[..]

Fijn voor de veiligheid van post, je fiets of jezelf
ik zet onderweg mijn fiets vrijwel nooit op slot :@
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_170573570
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 21:57 schreef diesnelle het volgende:

[..]

Fijn voor de veiligheid van post, je fiets of jezelf
Is dit niet voor de pakketdienst? Als dit ook voor bezorgers is staat misschien wel de halve wijk bij het depot rond aanlevertijd :D
  zondag 30 april 2017 @ 07:01:51 #112
451613 Globetrottertje
globetrottertje
pi_170578545
Afgelopen woensdag was er een dame van Postnl (herkende haar fleecejack) in een wit busje (geen Postnl letters erop) op het bedrijventerrein waar ik aan het bezorgen was, rondjes aan het rijden. Ze reed naar elk bedrijf, ging daar parkeren en was met het een of ander piepapparaat bezig.
Op een gegeven moment kwamen we elkaar steeds tegen en toen moest ze wel lachen.

Wat ze nu aan het doen was? Voor pakketten? Routes bepalen, scannen, piepen, mij volgen? (Ik werd al paranoïde) Misschien op afstand die oranje barcodes traceren, kijken of ik alles wel netjes bezorg! _O- ze reed trouwens weg toen ik de loop op "stop" zette nadat ik de laatste brief bij het laatste adres had gedaan. Kan toeval zijn geweest.

Maar serieus, ik heb zoiets nog nooit gezien. Ze was wellicht pakketten. Ik kende haar ook niet.
Heb haar in de andere twee wijken ook niet gezien aan de andere kant van het dorp.

Zo maak je nog eens wat mee. :)

[ Bericht 6% gewijzigd door Globetrottertje op 30-04-2017 07:18:22 ]
pi_170578930
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 22:10 schreef Sebastiaan92 het volgende:

[..]

Is dit niet voor de pakketdienst? Als dit ook voor bezorgers is staat misschien wel de halve wijk bij het depot rond aanlevertijd :D
waarna je al die mensen moet gaan uitleggen dat het verboden is post op straat af te geven.
Maar het lijkt mij inderdaad ook van de pakketdienst.
pi_170578938
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 07:01 schreef Globetrottertje het volgende:

Wat ze nu aan het doen was? Voor pakketten? Routes bepalen, scannen, piepen, mij volgen? (Ik werd al paranoïde)
Ik denk een proef met het opvoeren van de schokken (via smartphone) als de bezorger niet opschiet. Ze testen hoever ze kunnen gaan tot er helemaal geen beweging meer in zit.
  zondag 30 april 2017 @ 08:44:06 #115
451613 Globetrottertje
globetrottertje
pi_170578964
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 08:37 schreef diesnelle het volgende:

[..]

Ik denk een proef met het opvoeren van de schokken (via smartphone) als de bezorger niet opschiet. Ze testen hoever ze kunnen gaan tot er helemaal geen beweging meer in zit.
_O- _O-
  Redactie Frontpage / Sport zondag 30 april 2017 @ 10:29:43 #116
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_170579804
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 07:01 schreef Globetrottertje het volgende:
Afgelopen woensdag was er een dame van Postnl (herkende haar fleecejack) in een wit busje (geen Postnl letters erop) op het bedrijventerrein waar ik aan het bezorgen was, rondjes aan het rijden. Ze reed naar elk bedrijf, ging daar parkeren en was met het een of ander piepapparaat bezig.
Op een gegeven moment kwamen we elkaar steeds tegen en toen moest ze wel lachen.

Wat ze nu aan het doen was? Voor pakketten? Routes bepalen, scannen, piepen, mij volgen? (Ik werd al paranoïde) Misschien op afstand die oranje barcodes traceren, kijken of ik alles wel netjes bezorg! _O- ze reed trouwens weg toen ik de loop op "stop" zette nadat ik de laatste brief bij het laatste adres had gedaan. Kan toeval zijn geweest.

Maar serieus, ik heb zoiets nog nooit gezien. Ze was wellicht pakketten. Ik kende haar ook niet.
Heb haar in de andere twee wijken ook niet gezien aan de andere kant van het dorp.

Zo maak je nog eens wat mee. :)
Ik heb wel eens meegemaakt dat er een controle van de route was. Kwam ik dezelfde postbode met zijn auto elke keer weer tegen.
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 1 mei 2017 @ 11:32:27 #117
451613 Globetrottertje
globetrottertje
pi_170603905
Wat is dan precies een controle van de route?
pi_170605760
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2017 11:32 schreef Globetrottertje het volgende:
Wat is dan precies een controle van de route?
Dan gaat iermand zich verstoppen achter een boom en jou controlen of je het goed doet.
  maandag 1 mei 2017 @ 13:05:43 #119
451613 Globetrottertje
globetrottertje
pi_170606169
Ja, maar dat wordt normaliter bij ons door de TC gedaan. Die zie je af en toe wel in zijn Upje rondtoeren. ...of met een verrekijker tussen de struiken.. :+

[ Bericht 20% gewijzigd door Globetrottertje op 01-05-2017 15:11:16 ]
pi_170626635
Ik heb net even zitten rekenen hoeveel tijd ik voor "VrijOpFeestdag" heb gekregen: 0,0 uur!
Is dit bij jullie ook zo? :?
pi_170626872
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 09:20 schreef Rafierafie het volgende:
Ik heb net even zitten rekenen hoeveel tijd ik voor "VrijOpFeestdag" heb gekregen: 0,0 uur!
Is dit bij jullie ook zo? :?
hier ook, maar weet niet of het al bij is gewerkt. Kreeg vorige week wel een berichtje dat niet overal te zien was dat je wel uren kreeg als vof, maar dat dat uiteindelijk bij het afsluiten van de week wel goed zou komen. Dus vandaag nog maar even afwachten
  dinsdag 2 mei 2017 @ 10:35:39 #122
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_170627795
PBZ: ook voor al uw administratieve handelingen ;-)
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
  dinsdag 2 mei 2017 @ 11:02:07 #123
451613 Globetrottertje
globetrottertje
pi_170628165
Op woensdag zie je meestal wat de meertijden zijn van de vorige week. Zullen het morgen gaan zien.

Werk ze allemaal vandaag!
pi_170640069
Ik had voor komende zaterdag gevraagd voor een kleine wijk, was geen enkel probleem, kon best voor een keer, had toch niemand verlof. Lekker wijkje van 1,5 uur.
Nu krijg ik net (19.15) een mailtje van admimadam dat ze iets heeft moeten wijzigen voor zaterdag. Heb ik er nu een wijk staan van 3,5 uur.
Ik loop eigenlijk elke zaterdag 3,5/4,5 uur (niet altijd even leuk, maar goed), en dan vraag je een keer om 1 kortere wijk, omdat je ergens heen wil gaan. Omdat het bevestigd was door admi en het zo op het rooster stond (wat ik ook weer bevestigd had), heb ik alsnog kaartjes gekocht.
Nu mag ze het anders oplossen.

Hier dus wel een hele goede en fijne tc. Maar die heeft vakantie (en dan gaat het helemaal goed mis bij de admi). Maar de admi is hier echt heel slecht (behalve als tc toezicht heeft, wat niet de bedoeling is).
Verder is hier weinig te klagen. Het gezeik met de admi is vele malen erger dan al die verschrikkelijke pakjes/pakketten.

[ Bericht 21% gewijzigd door swimmie86 op 02-05-2017 20:47:11 ]
pi_170641378
De admimadam hier vroeg me zaterdag of ik een extra wijk wilde lopen. Toen ik aangaf dat ik eigenlijk al andere plannen had vroeg ze: Valt daar niet wat mee te schuiven? Wat is dat nou voor vraag?
Vervolgens geef ik aan dan wel een halve wijk te willen doen. "Wil je dan liever wijk a of b?"
"Doe maar wijk a, want die is makkelijker op te delen"
"Even kijken welke het grootst is... Nee, dan wordt het toch wijk b"
VRAAG HET DAN NIET!!! :(
pi_170641698
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 21:19 schreef Rafierafie het volgende:
De admimadam hier vroeg me zaterdag of ik een extra wijk wilde lopen. Toen ik aangaf dat ik eigenlijk al andere plannen had vroeg ze: Valt daar niet wat mee te schuiven? Wat is dat nou voor vraag?
Vervolgens geef ik aan dan wel een halve wijk te willen doen. "Wil je dan liever wijk a of b?"
"Doe maar wijk a, want die is makkelijker op te delen"
"Even kijken welke het grootst is... Nee, dan wordt het toch wijk b"
VRAAG HET DAN NIET!!! :(
Ook te stompzinnig voor worden dat zij dan gaan beslissen wat beter is natuurlijk. Alleen naar de tijd kijken is niet handig natuurlijk. Ten eerste zegt de tijd niet altijd alles. Ten tweede maakt de afstand tot het depot veel uit. Een wijk ver van het depot gaat beide bezorgers veel fietstijd kosten natuurlijk. En idd wat jij zegt, sommige wijken lenen zich er beter voor om op te delen dan andere wijken.

In de tijd voor admie was het altijd wel wat makkelijker plannen omdat je dan tenminste iemand sprak die de wijken ook daadwerkelijke kende.
  woensdag 3 mei 2017 @ 07:47:01 #127
451613 Globetrottertje
globetrottertje
pi_170648635
De tijd van het verlof staat er nu bij. Zo te zien hebben ze de tijd genomen van het gemiddelde van de laatste 13 weken. Bij ons in ieder geval, wat voor mij goed uitkomt.

*O*
pi_170652497
Ineens een wijk erbij vandaag zonder overleg of een bericht... Seriously?!

En hij is er afgehaald, ze hebben mijn mail blijkbaar gezien. Ik vroeg wanneer deze er bij gekomen was. Heb nergens gezegd dat ik hem niet kon lopen, maar wilde wel even een punt maken van het niet communiceren. Had hem verder best kunnen lopen, maar goed. Het kan natuurlijk ook dat ze een foutje gemaakt hadden. -> en bevestigd ;) kan gebeuren natuurlijk.

[ Bericht 42% gewijzigd door VixenFromHell op 03-05-2017 12:41:40 ]
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  woensdag 3 mei 2017 @ 13:53:19 #129
451613 Globetrottertje
globetrottertje
pi_170655152
@Vixen, dat gebeurde mij vorige week dinsdag. Op dinsdag had ik een wijk, een vaste in mijn dorp. Die stond en die had ik bevestigd.

Ik zet mijn telefoon aan tegen een uur of elf om naar het depot te gaan fietsen. Krijg ik ineens een melding van roosterwijziging.

Ik kijken.. staat er een wijk bij van een ander depot. Madam van de admi had hem er 'gewoon' bijgezet. Zonder even te bellen..

Ik kon hem wel lopen hoor, want het depot van die wijk ligt op de route van mijn toen nog vaste wijk afgelopen week en ik heb hem ook gelopen, maar ik heb er wel even pittig mailtje achteraan gestuurd.
pi_170655206
quote:
1s.gif Op woensdag 3 mei 2017 13:53 schreef Globetrottertje het volgende:

Ik kon hem wel lopen hoor, want het depot van die wijk ligt op de route van mijn toen nog vaste wijk afgelopen week en ik heb hem ook gelopen, maar ik heb er wel even pittig mailtje achteraan gestuurd.
Hier in Noord komt de post wat later... wild west hiero!
pi_170655379
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 11:53 schreef VixenFromHell het volgende:
Ineens een wijk erbij vandaag zonder overleg of een bericht... Seriously?!

En hij is er afgehaald, ze hebben mijn mail blijkbaar gezien. Ik vroeg wanneer deze er bij gekomen was. Heb nergens gezegd dat ik hem niet kon lopen, maar wilde wel even een punt maken van het niet communiceren. Had hem verder best kunnen lopen, maar goed. Het kan natuurlijk ook dat ze een foutje gemaakt hadden. -> en bevestigd ;) kan gebeuren natuurlijk.
Niks nieuws hier. En dan zeker gek opkijken als er een keer een wijk blijft staan .
pi_170657705
Hier hebben ze ook wel eens vergeten om me in te lichten, maar de wijk moest dit keer naar de collega die onder mij in het rijtje staat :P
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_170659774
Jaja, admie-perikelen. Als je je ziek meldt, krijg je te horen: "Jij ook al! |:( o|O }) (= heel veel gevloek en getier). Er staan nu al 8 diensten open!" Ehm... oké, dan ben ik wel niet ziek... -O-
pi_170660139
quote:
1s.gif Op woensdag 3 mei 2017 07:47 schreef Globetrottertje het volgende:
De tijd van het verlof staat er nu bij. Zo te zien hebben ze de tijd genomen van het gemiddelde van de laatste 13 weken. Bij ons in ieder geval, wat voor mij goed uitkomt.

*O*
Hier ook, bijna een uur meer :P Binnenkort wordt dat helaas weer afgeschaft.
pi_170661754
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 17:40 schreef Thomas-sama het volgende:

[..]

Hier ook, bijna een uur meer :P Binnenkort wordt dat helaas weer afgeschaft.
Als zaw (die vaak genoeg op donderdag werkt) wel "gewoon" nul uur zoals in het oude systeem.
pi_170668727
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 17:23 schreef Hondsdraf het volgende:
Jaja, admie-perikelen. Als je je ziek meldt, krijg je te horen: "Jij ook al! |:( o|O }) (= heel veel gevloek en getier). Er staan nu al 8 diensten open!" Ehm... oké, dan ben ik wel niet ziek... -O-
Ach, je moet maar zo denken, de admies verzuipen er ook gewoon in. Dan krijg je dat soort reacties.

Toen ik inval-PB+ was (feitelijk minstens de helft van de tijd) werd ik ook krankjorum van de ziekmeldingen, diensten die open stonden etc. Daar zat bij mij wel nog een groot stuk frustratie bij vanwege het feit dat ik wel het werk deed van de PB+ en voor halve TC speelde maar er niet naar betaald kreeg. :') .

Dat was dan in een dorp met 16 wijken. En dan kwam het nogal eens voor dat je de dag begon met de wetenschap dat wijk E, M en T sowieso nog niet ingevuld waren en ging om 9 uur de telefoon met de melding dat degene die de X en de W zou lopen ziek was. Dan moet je dus allemaal gaan trekken en duwen aan mensen om het allemaal maar weg te krijgen. :X
  woensdag 3 mei 2017 @ 22:52:53 #137
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_170670107
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 17:23 schreef Hondsdraf het volgende:
Jaja, admie-perikelen. Als je je ziek meldt, krijg je te horen: "Jij ook al! |:( o|O }) (= heel veel gevloek en getier). Er staan nu al 8 diensten open!" Ehm... oké, dan ben ik wel niet ziek... -O-
Daar heb ik zo'n hekel aan. De eerste keer dat me dat overkwam was ik stomverbaast. Tweede keer was ik er op voorbereid, "mannen die veel vloeken worden vaker impotent".
Tegenwoordig bel ik liever met m'n tc. Ziek ben ik zelden, dat scheelt.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_170671211
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 22:11 schreef lololo het volgende:

[..]

Ach, je moet maar zo denken, de admies verzuipen er ook gewoon in. Dan krijg je dat soort reacties.

Toen ik inval-PB+ was (feitelijk minstens de helft van de tijd) werd ik ook krankjorum van de ziekmeldingen, diensten die open stonden etc. Daar zat bij mij wel nog een groot stuk frustratie bij vanwege het feit dat ik wel het werk deed van de PB+ en voor halve TC speelde maar er niet naar betaald kreeg. :') .

Dat was dan in een dorp met 16 wijken. En dan kwam het nogal eens voor dat je de dag begon met de wetenschap dat wijk E, M en T sowieso nog niet ingevuld waren en ging om 9 uur de telefoon met de melding dat degene die de X en de W zou lopen ziek was. Dan moet je dus allemaal gaan trekken en duwen aan mensen om het allemaal maar weg te krijgen. :X
Ik snap de frustratie wel maar het is niet echt professioneel, toch? Ik heb in een totaal andere branche ook als planner gewerkt en heb het nooit op mensen afgereageerd als ze niet beschikbaar waren. Juist niet eigenlijk. De eerst volgende keer had ik ze immers weer nodig.
pi_170671330
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 22:52 schreef V__L_N het volgende:

[..]

Daar heb ik zo'n hekel aan. De eerste keer dat me dat overkwam was ik stomverbaast. Tweede keer was ik er op voorbereid, "mannen die veel vloeken worden vaker impotent".
Tegenwoordig bel ik liever met m'n tc. Ziek ben ik zelden, dat scheelt.
In dit geval is het een vrouw ;) , maar goed, ik begrijp wat je bedoelt. Ik ben ook niet vaak ziek. Misschien dat ik het juist om die reden zo naar vind om op zo'n manier bejegend te worden. Je hoeft me echt geen beterschap te wensen hoor, maar een beetje serieus genomen worden is wel fijn. (Al is het maar een bijbaan).
  donderdag 4 mei 2017 @ 10:55:17 #140
327191 RobertNL
For your gear.
pi_170676568
PostNL bezorgt pakjes voor AliExpress

Dat zal verklaren waarom ze bij PostNL opruiming hebben gehouden en we vorige weken zo veel Chinese meuk hadden.


Ze hebben nu een direct contract met Aliexpress, de ''aliexpress standard shipping'' wordt voor Nederland (en wellicht voor meer landen in EU dus gewoon PostNL).

Nja, niet veel veranderingen dus, maar denk dat voorbereidingen wel de reden waren om het proces even leeg te maken.
Chinese pakketjes met een RX00000000NL Code komen nu namelijk ook direct in de Jouw PostNL app te staan.

[ Bericht 17% gewijzigd door RobertNL op 04-05-2017 11:06:40 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  donderdag 4 mei 2017 @ 13:01:55 #141
258802 Yreal
henk..!
pi_170679859
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 10:55 schreef RobertNL het volgende:
PostNL bezorgt pakjes voor AliExpress

Dat zal verklaren waarom ze bij PostNL opruiming hebben gehouden en we vorige weken zo veel Chinese meuk hadden.

[ afbeelding ]
Ze hebben nu een direct contract met Aliexpress, de ''aliexpress standard shipping'' wordt voor Nederland (en wellicht voor meer landen in EU dus gewoon PostNL).

Nja, niet veel veranderingen dus, maar denk dat voorbereidingen wel de reden waren om het proces even leeg te maken.
Chinese pakketjes met een RX00000000NL Code komen nu namelijk ook direct in de Jouw PostNL app te staan.
ik huilde van binnen toe ik dit las
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 4 mei 2017 @ 13:26:14 #142
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_170680605
Nog meer scannen dus :P
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 4 mei 2017 @ 13:58:16 #143
327191 RobertNL
For your gear.
pi_170681424
quote:
9s.gif Op donderdag 4 mei 2017 13:01 schreef Yreal het volgende:

[..]

ik huilde van binnen toe ik dit las
quote:
10s.gif Op donderdag 4 mei 2017 13:26 schreef Peterselieman het volgende:
Nog meer scannen dus :P
Nee, denk net als nu veel ongetraceerde meuk. Dat doet PostNL ook in de zelfde/vergelijkbare service. Maar in plaats dat ze via Chinapost -> PostNL gaan gaan ze nu vanaf het begin met PostNL, voor ons bezorgers zal er de eerste tijd waarschijnlijk dus niet al te veel veranderen :P.

Uiteindelijk gok ik wel dat de RS0000000NL codes door ons bezorgd kunnen worden, maar direct verwacht ik het nog niet eerlijk gezegd :P (vooral ook omdat die nog aangetekend zijn vaak).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_170683023
quote:
93 cent. Duurt niet lang meer of de postzegel in Nederland kost meer dan dat :D
pi_170694005
Ik ben ook bang dat we op den duur dus ook die Chinese zooi moeten gaan scannen. PostNL zal gegarandeerd uitgebreidere diensten gaan aanbieden. Ik voorzie pilot nummer 9653,3. :'(
Een kwestie van tijd.
  donderdag 4 mei 2017 @ 23:03:35 #146
327191 RobertNL
For your gear.
pi_170694749
Gewerkte tijd of betaalde tijd :D?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  donderdag 4 mei 2017 @ 23:31:45 #147
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_170695476
Ik was even op twitter, klachten lezen over bezorgers die om 8 uur aanbellen.
Maar mijn oog viel hier op:
https://twitter.com/thomasson48/status/856813687658741760
https://twitter.com/thomasson48/status/860176400363474944

Persoon ontvangt brieven van zowel sandd als postnl die 'open gestoomd' zouden zijn en vertraagt of verdwenen.
Die enveloppen zien er eigenlijk gewoon meer verregend uit.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_170695711
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 23:31 schreef V__L_N het volgende:
Ik was even op twitter, klachten lezen over bezorgers die om 8 uur aanbellen.
Maar mijn oog viel hier op:
https://twitter.com/thomasson48/status/856813687658741760
https://twitter.com/thomasson48/status/860176400363474944

Persoon ontvangt brieven van zowel sandd als postnl die 'open gestoomd' zouden zijn en vertraagt of verdwenen.
Die enveloppen zien er eigenlijk gewoon meer verregend uit.
Wat een waus. Zo ziet bij regen bij mij alles er minstens uit, meesten zijn erger. Dat je dan HAH hebt die wel papier-mâché lijkt :')
pi_170695722
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 23:31 schreef V__L_N het volgende:
Ik was even op twitter, klachten lezen over bezorgers die om 8 uur aanbellen.
Maar mijn oog viel hier op:
https://twitter.com/thomasson48/status/856813687658741760
https://twitter.com/thomasson48/status/860176400363474944

Persoon ontvangt brieven van zowel sandd als postnl die 'open gestoomd' zouden zijn en vertraagt of verdwenen.
Die enveloppen zien er eigenlijk gewoon meer verregend uit.
Lekker slim ook om je adres en bankgegevens zo op Twitter te gooien.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 4 mei 2017 @ 23:43:25 #150
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_170695803
Het is een complot. Iedereen stoomt zijn post open, leest het en bezorgt het pas een week later, huuuuuuh
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 4 mei 2017 @ 23:53:27 #151
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_170696044
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 23:40 schreef RokStarr het volgende:

[..]

Wat een waus. Zo ziet bij regen bij mij alles er minstens uit, meesten zijn erger. Dat je dan HAH hebt die wel papier-mâché lijkt :')
Precies. Meestal is het ongeveer zo erg bij regen, maar je kunt niet voorkomen dat sommige dingen behoorlijk nat worden.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_170698211
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 23:40 schreef Sebastiaan92 het volgende:

[..]

Lekker slim ook om je adres en bankgegevens zo op Twitter te gooien.
Ik zal hem een cent overmaken als bedankje voor zijn gegevens. :)
  vrijdag 5 mei 2017 @ 09:13:39 #153
451613 Globetrottertje
globetrottertje
pi_170698679
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 08:38 schreef diesnelle het volgende:

[..]

Ik zal hem een cent overmaken als bedankje voor zijn gegevens. :)
_O- _O-

Ik kan nu een nieuwe Huawei gaan claimen bij Postnl omdat ik mijn koffie over het toestel geproest heb. Hahahahaha
  vrijdag 5 mei 2017 @ 09:15:35 #154
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_170698715
Wel aardig dat ze d'r gegevens zo op Twitter zet. Hoeven wij d'r post niet meer open te stomen. Wel toevallig dat zowel PostNL als Sandd het specifiek op haar post voorzien heeft. Ik denk dat ze voor haar probleem beter een tweet naar de webcare van het GGZ kan sturen.

Overigens wel lekker goedkoop wonen daar in het hoge noorden: EUR 145,51. Daar heb je hier nog niet eens een parkeerplaats voor.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  vrijdag 5 mei 2017 @ 10:45:26 #155
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_170700386
Ik zat inderdaad te overwegen om te verhuizen. In dat gebied kan je zelfs van dat omzalige loontje van de postnl leven.

Ben benieuwd wanneer de webcare er achterkomt dat het waterschade is.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
  vrijdag 5 mei 2017 @ 12:29:45 #156
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_170702481
quote:
14s.gif Op donderdag 4 mei 2017 23:43 schreef Peterselieman het volgende:
Het is een complot. Iedereen stoomt zijn post open, leest het en bezorgt het pas een week later, huuuuuuh
Stoompo(s)t-affaire
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
  vrijdag 5 mei 2017 @ 12:35:20 #157
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_170702602
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 09:15 schreef Kramerica-Industries het volgende:

Overigens wel lekker goedkoop wonen daar in het hoge noorden: EUR 145,51. Daar heb je hier nog niet eens een parkeerplaats voor.
Na aftrek van huurtoeslag(Je kan er voor kiezen dat deze naar de verhuurder wordt overgemaakt)
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
  vrijdag 5 mei 2017 @ 15:11:39 #158
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_170706170
http://nos.nl/artikel/217(...)je-buurman-niet.html
Ik wil best 2de paasdag ruilen voor Bevrijdingsdag, kan iemand dat even doorgeven aan de cao onderhandelaars?
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
  vrijdag 5 mei 2017 @ 18:55:35 #159
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_170710644
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 12:35 schreef Pietertje71 het volgende:

[..]

Na aftrek van huurtoeslag(Je kan er voor kiezen dat deze naar de verhuurder wordt overgemaakt)
Is dat zo? Volgens mij kan dat al jaren niet meer. Vroeger wel, maar dan bleken veel mensen toch weer teveel huursubsidie ontvangen te hebben, dan moest de Belastingdienst dat geld weer gaan terugvorderen bij de verhuurder, en moest de verhuurder de met terugwerkende kracht te weinig ontvangen huur weer bij de huurder gaan incasseren. Dat gaf teveel problemen, dus die mogelijkheid is toen afgeschaft.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  vrijdag 5 mei 2017 @ 20:18:26 #160
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_170712201
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 15:11 schreef V__L_N het volgende:
http://nos.nl/artikel/217(...)je-buurman-niet.html
Ik wil best 2de paasdag ruilen voor Bevrijdingsdag, kan iemand dat even doorgeven aan de cao onderhandelaars?
Goed plan, aangezien wij 2e paasdag (en 2e pinksterdag ook) sowieso al vrij hebben, omdat deze op een maandag vallen.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  zaterdag 6 mei 2017 @ 00:25:21 #161
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_170718234
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
  zaterdag 6 mei 2017 @ 10:24:48 #162
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_170722209
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 18:55 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Is dat zo? Volgens mij kan dat al jaren niet meer. Vroeger wel, maar dan bleken veel mensen toch weer teveel huursubsidie ontvangen te hebben, dan moest de Belastingdienst dat geld weer gaan terugvorderen bij de verhuurder, en moest de verhuurder de met terugwerkende kracht te weinig ontvangen huur weer bij de huurder gaan incasseren. Dat gaf teveel problemen, dus die mogelijkheid is toen afgeschaft.
Kan nogsteeds. Moet je in goed overleg aanvragen.
Kan ook ivm een bewindvoerder zijn.
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 6 mei 2017 @ 17:18:53 #163
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_170728305
Was best wel warm loopweer vandaag :)
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_170732126
Sinds wanneer mogen er ook gewoon te dikke binnenlandse pakketjes bij zitten? Weet dat dat toen rondom de feestdagen tijdelijk zo was, maar mijn TC gaf aan dat dit ook nu gewoon mag. En gaf aan dat dat waarschijnlijk alleen maar meer zou gaan worden. Heb nu al een paar keer een binnenlands pakketje erbij gehad. Vandaag eentje die wel gefrankeerd leek als brievenbuszending, maar toch duidelijk niet zou gaan passen. Eerder van de week gewoon eentje waar pakkettarief voor betaald was.

De post werd wel eerder geleverd trouwens ;)
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_170732359
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 20:32 schreef VixenFromHell het volgende:
Sinds wanneer mogen er ook gewoon te dikke binnenlandse pakketjes bij zitten? Weet dat dat toen rondom de feestdagen tijdelijk zo was, maar mijn TC gaf aan dat dit ook nu gewoon mag. En gaf aan dat dat waarschijnlijk alleen maar meer zou gaan worden. Heb nu al een paar keer een binnenlands pakketje erbij gehad. Vandaag eentje die wel gefrankeerd leek als brievenbuszending, maar toch duidelijk niet zou gaan passen. Eerder van de week gewoon eentje waar pakkettarief voor betaald was.

De post werd wel eerder geleverd trouwens ;)
Wanneer het ze uitkomt zal het wel mogen ;) Zelf al een paar keer een te dikke brievenbuszending van Abelli gehad. Daarnaast zo af en toe een dikke H+M en groene verpakkingen uit Oldenzaal.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 6 mei 2017 @ 20:47:43 #166
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_170732487
ach ja, had vandaag er ook pakjes tussen zitten die je met geen mogelijkheid in de brievenbussen gepropt kreeg. Gelukkig waren de mensen thuis
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_170732645
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 20:42 schreef Sebastiaan92 het volgende:

[..]

Wanneer het ze uitkomt zal het wel mogen ;) Zelf al een paar keer een te dikke brievenbuszending van Abelli gehad. Daarnaast zo af en toe een dikke H+M en groene verpakkingen uit Oldenzaal.
Ja waarschijnlijk. Het is hier ook al wel eens eerder voorgekomen, ook lang voor het scannen al wel. Maar heb het idee dat het wel toeneemt, dus ik dacht ik zal er eens een opmerking over maken :P kreeg natuurlijk de opmerking terug dat we er vooral blij mee moeten zijn want de post wordt minder.
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_170732870
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 20:54 schreef VixenFromHell het volgende:

[..]

Ja waarschijnlijk. Het is hier ook al wel eens eerder voorgekomen, ook lang voor het scannen al wel. Maar heb het idee dat het wel toeneemt, dus ik dacht ik zal er eens een opmerking over maken :P kreeg natuurlijk de opmerking terug dat we er vooral blij mee moeten zijn want de post wordt minder.
Afgelopen woensdag een wijk waar ik voor enkele straten alleen Chinese pakjes had, en voor de rest niets. Zonder die dingen hou je daar dus bijna geen tijd over van je dienst.
pi_170754113
Ja dat is ook zo. Maar de dingen die niet door de brievenbus passen, kosten vaak enorm veel tijd..

En wij lopen er hier nu al tegen aan dat de normtijden van een groot deel van de wijken op dit depot (iets van 35 wijken totaal) te krap staat. Ongeveer een kwart sowieso (eigen ervaring + besproken met collega's). Gaat om minimaal 10 minuten, maar meestal wel een kwartier en sommige wijken zelfs 20 tot 25 minuten (de wijken die al sinds januari of nog langer geen vaste bezorger meer hebben). En ik neem aan dat er in september gewoon doodleuk weer een hoop tijd af gaat, ipv bij. Ook al krijgen we meer pakketten. Tijd uitbetalen als je het doorgeeft doen ze wel, maar ze willen de tijden niet meer standaard verruimen. Ook niet als 5 bezorgers aangeven dat het echt niet mogelijk is in die tijd. Zeker als ze er inderdaad steeds meer pakketten bij gaan doen zullen ze niet meer zo kunnen korten op de tijden, maar ik zie ze daar niet mee stoppen.
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  zondag 7 mei 2017 @ 23:25:29 #170
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_170763517
Bij ons idem dito. Elk excuus grijpen ze aan om in de tijden te snijden, maar structureel de basistijden naar boven aanpassen, ho maar. Want "de volumes dalen", zo wordt steeds maar als een mantra herhaald. In september zal er ongetwijfeld weer tijd af gaan, terwijl we dan dat vermaledijde postvest door onze strot geramd krijgen, waarvan nu al bekend is dat dit in de bezorging veel meer tijd gaat kosten. Tegelijkertijd wordt ook de codeerregel ingevoerd. Dat zou in theorie er toe moeten leiden dat het sorteren veel sneller gaat, maar leidt in de praktijk vooral tot meer fouten in de bundels. De tijdswinst die binnen wordt geboekt is minder groot dan verwacht, en wordt ook nog eens voor een flink deel teniet gedaan door uitloop in de bezorging. Verder is de kans groot dat we nog veel meer pakketten gaan overnemen van pakketservice, namelijk ook binnenlandse pakketten tot maximaal maatje schoenendoos, die ook gescand moeten worden. Ik ben natuurlijk blij met het extra werk, maar dat de basistijden niet omhoog gaan is niet rechtvaardig, ook al wordt er gezegd dat je altijd kan bijplussen. Vooral omdat er de laatste tijd steeds meer gezeurd wordt door de TC's dat we te vaak bijplussen, terwijl er veel minder vaak gemind wordt. Uiteraard kan dit alleen maar betekenen dat de postbezorgers de boel belazeren en kan het op generlei wijze worden opgevat als een indicatie dat sommige wijken gewoon veel te krap staan. :N
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_170765360
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 19:19 schreef VixenFromHell het volgende:
Ja dat is ook zo. Maar de dingen die niet door de brievenbus passen, kosten vaak enorm veel tijd..

Klopt. Ik zit dan vaak genoeg te vloeken als ik weer eens een tas opentrek die vol met Chinese pakjes zit. Waarbij er ook steeds vaker pakjes zonder huisnummer langskomen. Ik vind het vooral irritant voor de planning. Veel Chinese pakjes kan van een wijk van een uur zo een wijk van 1,5 uur maken. Hierdoor weer je nooit precies hoeveel wijken te veel is om te accepteren.

Over de snelheid van die codeerregel in de sortering heb ik ook sterk mijn twijfels. In de "lastige" vakjes zou je tijdwinst kunnen halen. Maar als ik nu al zie wat voor puinzooi die machine maakt van dergelijke vakjes met veel sub nummering dan vrees ik het ergste.
  maandag 8 mei 2017 @ 12:46:46 #172
451613 Globetrottertje
globetrottertje
pi_170771426
Ik heb ze in een bepaalde invalwijk steeds met alleen de voornaam en de straat. Tja.. wat denken die Chinezen? Of denken ze dat die voornaam een achternaam is en wij als bezorgers het wel eventjes uit zullen zoeken.

Bekijk het maar.
:(
pi_170780747
Mailtje van de PV postnl, dat ze het vanaf nu anders gaan doen. Je kan alleen nog maar profiteren van kortingen als je lid bent, en nieuwe medewerkers zijn automatisch lid. Wat is dat dan voor iets doms? Goed, het kost maar een euro per maand, maar ik vind het vrij apart dat ze dan alvast voor die nieuwe medewerkers gaan bepalen dat die lid worden.
pi_170783553
Heb hier al een hele tijd niet meer gepost of gekeken,
dus misschien dat het al eens voorbij gekomen is.

Heeft iemand hier die mbo toets al eens gemaakt?
Hoe erg is dat ding, 45 tot 90 minuten is toch wel vrij lang, dus veel of niet?
* Een stoplicht springt op rood, een ander op groen, in Almelo is altijd wat te doen. *
pi_170783646
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 20:45 schreef Stoplichtjuh het volgende:
Heb hier al een hele tijd niet meer gepost of keken,
dus misschien dat het al eens voorbij gekomen is.

Heeft iemand hier die mbo toets al eens gemaakt?
Hoe erg is dat ding, 45 tot 90 minuten is toch wel vrij lang, dus veel of niet?
je bedoelt voor als je technisch operator of proces expert of zo wilt worden?
Heb hem zelf niet gedaan want niet geinteresseerd in die functies, maar hoorde van collega's dat het wel erg makkelijk was. Ken ook niemand die hem niet gehaald heeft :P
Geloof dat ze er een uur mee bezig waren of zo
  maandag 8 mei 2017 @ 21:13:07 #176
451613 Globetrottertje
globetrottertje
pi_170784473
Mbo toets? Haha ik heb havo en hbo. :+

Meer dan menig TC. _O-
pi_170784826
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 21:13 schreef Globetrottertje het volgende:
Mbo toets? Haha ik heb havo en hbo. :+

Meer dan menig TC. _O-
nou, goed nieuws, dan krijg je vrijstelling! :P
  maandag 8 mei 2017 @ 21:25:46 #178
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_170784951
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 19:26 schreef gelestipjes het volgende:
Mailtje van de PV postnl, dat ze het vanaf nu anders gaan doen. Je kan alleen nog maar profiteren van kortingen als je lid bent, en nieuwe medewerkers zijn automatisch lid. Wat is dat dan voor iets doms? Goed, het kost maar een euro per maand, maar ik vind het vrij apart dat ze dan alvast voor die nieuwe medewerkers gaan bepalen dat die lid worden.
Wat is dat nou weer voor gierig gebeuren. Maak dan gewoon iedereen lid ofzo.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_170785063
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 21:25 schreef V__L_N het volgende:

[..]

Wat is dat nou weer voor gierig gebeuren. Maak dan gewoon iedereen lid ofzo.
maar dan wel gratis, want hoewel 1 euro per maand natuurlijk niks is heb ik dat er zeker niet voor over. Heb nog nooit gebruik gemaakt van die aanbiedingen
pi_170786111
In week 25 krijgen alle deelnemers van de postcode loterij een cadeau, in totaal 2,7 miljoen pakjes.
Ik denk niet dat ze erin trappen als ik nu nog verlof vraag voor week 25 ;(
pi_170786262
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 21:54 schreef gelestipjes het volgende:
In week 25 krijgen alle deelnemers van de postcode loterij een cadeau, in totaal 2,7 miljoen pakjes.
Ik denk niet dat ze erin trappen als ik nu nog verlof vraag voor week 25 ;(
Bijtijds ziek melden :)
pi_170788932
Oh dat is volgens mij in dezelfde week dat we van ons depot een etentje hebben gepland op vrijdag na het werk :X
Volgens mij wilden ze zulke partijen juist meer naar de daldagen verplaatsen, zoiets hoorde ik een tijdje terug.
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  dinsdag 9 mei 2017 @ 08:09:06 #183
451613 Globetrottertje
globetrottertje
pi_170791692
Bedankt voor de tip @Gelestipjes. Ik zorg ervoor die week geen extra wijken te nemen. 8-)

@Vixenfromhell, dat klopt. Dat bericht kregen wij ook. Veel mensen hebben dan trouwens drie wijken.

Woha, de app heeft een update. Ziet er anders uit. Even wennen. Lijkt overzichtelijker te zijn.
*oeps.. 10 scanpakjes vandaag..*

De lopen die ik vandaag heb, hebben veel Chineze meuk. Flats waar het niet doorheen past. Buren die niet van elkaar aannemen en flatbewoners (ontvangers van de pakjes) die niet opendoen. Retailer zit gelukkig in het aangrenzende winkelcentrum. Mogen ze het lekker ophalen. Ik claim mijn tijd wel indien nodig.


>:)

[ Bericht 51% gewijzigd door Globetrottertje op 09-05-2017 08:34:43 ]
  dinsdag 9 mei 2017 @ 09:06:31 #184
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_170792301
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 08:09 schreef Globetrottertje het volgende:

Woha, de app heeft een update. Ziet er anders uit. Even wennen. Lijkt overzichtelijker te zijn.
*oeps.. 10 scanpakjes vandaag..*

Hij is inderdaad veranderd. Of het echt overzichtelijker is een kwestie van smaak: in veel gevallen is er gekozen voor een groter lettertype, en ook is de kleur blauw wat feller.

Maar wat ik wel echt hoop is dat dat continue vastlopen, waar de app sinds de laatste update mee kampte, nu tot het verleden behoort. Als de app nu eindelijk goed functioneert ga ik ook stoppen met updaten, want de laatste paar updates waren beslist geen verbetering. Meestal werd er 1 probleem opgelost, en kwam er een nieuw probleem voor in de plaats. Een wantrouwend mens zou denken dat die software-ontwikkelaars expres allerlei bugs inbouwen om zichzelf aan het werk te houden.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_170792694
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 09:06 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Hij is inderdaad veranderd. Of het echt overzichtelijker is een kwestie van smaak: in veel gevallen is er gekozen voor een groter lettertype, en ook is de kleur blauw wat feller.

Maar wat ik wel echt hoop is dat dat continue vastlopen, waar de app sinds de laatste update mee kampte, nu tot het verleden behoort. Als de app nu eindelijk goed functioneert ga ik ook stoppen met updaten, want de laatste paar updates waren beslist geen verbetering. Meestal werd er 1 probleem opgelost, en kwam er een nieuw probleem voor in de plaats. Een wantrouwend mens zou denken dat die software-ontwikkelaars expres allerlei bugs inbouwen om zichzelf aan het werk te houden.
Ik heb ontdekt dat het helpt om je cache te legen.
Laatst had ik 7 scanpakjes en 6 vastlopers. Na het weggooien van mijn cachebestanden geen problemen meer gehad.
  dinsdag 9 mei 2017 @ 09:34:55 #186
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_170792810
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 09:29 schreef Rafierafie het volgende:

[..]

Ik heb ontdekt dat het helpt om je cache te legen.
Laatst had ik 7 scanpakjes en 6 vastlopers. Na het weggooien van mijn cachebestanden geen problemen meer gehad.
Dat had ik ook al geprobeerd, maar het hielp niet. Maar het vastlopen was bij mij echt iets van de laatste paar weken, sinds ik de nieuwste update er op had gezet. Veeel collega's hadden er ook last van, en volgens de IT Helpdesk was het een bekend probleem.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  dinsdag 9 mei 2017 @ 09:39:28 #187
451613 Globetrottertje
globetrottertje
pi_170792899
Hier ook. We konden zelfs de batterij uit dat toestel halen. Gewoon afsluiten ging niet meer.


Ben benieuwd hoe het gaat vandaag. Bij tien buspakjes ziet dat geval het niet meer zitten is mijn ervaring. Meestal gaat hij na de vierde of zo al protesteren. In ieder geval bij mij.
pi_170792979
Vast lopen nog geen last van gehad. Hij blijft wel structureel circa 10 minuten na een geslaagde scan roepen dat er iets is fout gegaan. Ook moet ik vaak eerst synchroniseren om het aantal geslaagde taken te zien oplopen.

Overigens had ik laatst na het scannen 2x dezelfde taak in mijn takenlijst staan.
  dinsdag 9 mei 2017 @ 09:46:10 #189
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_170793015
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 09:39 schreef Globetrottertje het volgende:
Hier ook. We konden zelfs de batterij uit dat toestel halen. Gewoon afsluiten ging niet meer.
Dat probleem had ik dan weer niet. Bij mij loopt enkel de app vast, en mijn telefoon niet. Wat bij mij altijd werkt is instellingen > apps beheren > mijn werk > nu stoppen. Daarna de app opnieuw opstarten en alles werk weer (voor zolang het duurt). Hij loopt bij mij ook op willekeurige momenten vast, niet altijd tijdens het scannen. Soms ook gewoon als ie in de stopwatch-stand staat.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_170816987
Nog een tip bij vastlopers; op de y5 heb je ook een optimaliseerknop tussen je apps staan. Als je die indrukt sluit ie meestal ook onze favoriete app af. Dan hoef je niet helemaal naar instellingen.

Ik vind het sowieso vreemd dat de app niet gewoon crasht. In dat geval zou je teniminste nog een foutrapport kunnen versturen.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 9 mei 2017 @ 23:19:36 #191
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_170817951
Ik druk als ie vastloopt gewoon op dat vierkante blokje rechtsonder en veeg de app weg ;)
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_170823309
Zitten ze bij jullie ook weer zo achter het invullen van die vragenlijst aan? Heb hem netjes meteen ingevuld, in de hoop dat ik geen mailtjes zou krijgen. Maar nu mailt de TC zelf iedere keer naar ons team of we hem in willen vullen.. :P

Helemaal vastlopen doet de app hier trouwens ook niet, maar hij bleef wel regelmatig op 'bezig' staan na stoppen. De enige manier om dat dan weg te krijgen was de app verversen, en dan stond de teller weer op 0. Batterij kan trouwens ook niet uit mijn toestel, dus dat zou dan geen oplossing zijn ;)
Scannen gaat hier gewoon altijd goed :o

Moet wel nodig mijn oude werktelefoon weer eens opladen :') die ligt hier inmiddels al een paar weken met een lege batterij omdat mijn gewone telefoon fijner (sneller) is. Maar daar ga ik spijt van krijgen als ik hem een keer laat vallen oid tijdens het werk.
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  woensdag 10 mei 2017 @ 11:04:53 #193
451613 Globetrottertje
globetrottertje
pi_170823754
Gisteren liep de app als een trein. Scannen ging zelfs zo snel dat ik er bang van werd. Hoefde de telefoon maar in de buurt te houden of hij deed "meeehhpp"

App en mobiel liepen ook niet vast. Alleen opstarten van de wijk duurde even. Het startknopje deed het niet dacht ik toen, maar ik moest gewoon even geduld hebben.
pi_170832146
quote:
ik snap niet echt waarom ze staken. Waarom zouden ze recht hebben op meer dan andere medewerkers die daar in Arnhem werken? Ja, door de brand kwam de verhuizing wat eerder, jammer. Maar anderen waarvan de vestiging verhuisd is krijgen hun reistijd ook niet vergoedt en die krijgen ook gewoon de reiskostenvergoeding die in de cao vermeld staat.
pi_170833057
Weet iemand of je, als parttime postbezorger bij Post NL, na twee keer een jaarcontract te hebben gekregen, altijd een vast contract krijgt? Ik hoor verschillende dingen van collega's. :)
pi_170833239
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 18:45 schreef Hondsdraf het volgende:
Weet iemand of je, als parttime postbezorger bij Post NL, na twee keer een jaarcontract te hebben gekregen, altijd een vast contract krijgt? Ik hoor verschillende dingen van collega's. :)
Nooit altijd ;)
pi_170833339
Ligt hier heel erg aan de situatie. Hier waren collega's die wel wilden en mochten blijven, maar niet konden/wilden voldoen aan de eisen die werden gesteld mbt beschikbaarheid. Bijvoorbeeld gaan werken op daldagen, en/of een groter contract.
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_170833411
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 18:45 schreef Hondsdraf het volgende:
Weet iemand of je, als parttime postbezorger bij Post NL, na twee keer een jaarcontract te hebben gekregen, altijd een vast contract krijgt? Ik hoor verschillende dingen van collega's. :)
Hangt altijd van de locatie af en je eigen prestaties.

In 2011 of 2012 (?) had ik een OT contract gekregen op basis van een Zaterdagbestellerscontract voor 4 uurtjes.

Toen er een tijdje uit geweest en daarna bepaalde tijd gekregen voor het Voorbereiden voor 12 uur per week (di/do en za).

Later toen ik fulltime elders ging werken, bleef ik echter op de zaterdag werken voor 3 uur per week. Ik heb het contract niet uitgezeten, dus ik weet niet of ze het hadden verlengd naar OT, maar dat denk ik niet. Aangezien voorbereiders geen OT meer krijgen, helaas.

Heb wel het idee dat Postbezorgers makkelijker OT krijgen dan Voorbereiders.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_170833554
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 18:45 schreef Hondsdraf het volgende:
Weet iemand of je, als parttime postbezorger bij Post NL, na twee keer een jaarcontract te hebben gekregen, altijd een vast contract krijgt? Ik hoor verschillende dingen van collega's. :)
bij ons mogen ze postbezorgers geen vast contract meer geven. Maakt niet uit hoe goed en hoe flexibel je bent of hoe krap ze zitten qua bezorgers, na 2 jaar moet je weg.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')