abonnement Unibet Coolblue
pi_170356995
Wij hebben hier buurtpreventie dus een buurt hebben we niet laat staan een buurtwhatsapp. ;(
pi_170357405
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2017 17:13 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

En dat is niet het geval omdat je niet in een buurt woont?
Jawel, maar wij hebben geen buurtwhatsapp.
pi_170357531
quote:
14s.gif Op woensdag 19 april 2017 15:13 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

Altijd handig om te weten bij welke buren je in kan breken.
Precies dat :D

Na 2 dagen in een deuk te hebben gelegen om dit soort dommigheid, zag ik een bericht verschijnen van iemand die blijkbaar een helder moment had: "hoe veilig is deze app eigenlijk??"
_O-
Iets met de plank finaal misslaan.
  vrijdag 21 april 2017 @ 10:39:31 #54
282135 PietPossum
Disputatio non grata
pi_170377300
quote:
1s.gif Op woensdag 19 april 2017 08:32 schreef spiritusbus het volgende:
Buurtwhatsapp :r

Herkenbare klacht van ts, constant oeverloos gezeik van kutjes die niets anders te doen hebben dan de straat in de gaten te houden en de bankrekening van manlief leeg te zuigen.
Dat fenomeen heeft ‘vrouw zijn’, misschien ben je niet in de wieg gelegd voor het heteroseksuele leven
pi_170378949
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 10:39 schreef PietPossum het volgende:

[..]

Dat fenomeen heeft ‘vrouw zijn’, misschien ben je niet in de wieg gelegd voor het heteroseksuele leven
Oh ja, zitten alle vrouwen thuis zuur te zijn op kosten van de man?

Ik zal mn vriendin zeggen dat ze dan maar ontslag moet nemen, omdat ze zich niet als een vrouw gedraagt.

Laat me raden, je hebt zelf nog nooit een vriendin gehad en dat gemis verdedig je naar de buitenwereld door vrouwen unaniem als zure huismutsen neer te zetten?
  vrijdag 21 april 2017 @ 12:11:58 #56
282135 PietPossum
Disputatio non grata
pi_170379013
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 april 2017 12:08 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Oh ja, zitten alle vrouwen thuis zuur te zijn op kosten van de man?
klopt.
quote:
Ik zal mn vriendin zeggen dat ze dan maar ontslag moet nemen, omdat ze zich niet als een vrouw gedraagt.
Misschien kan je vriendin jou meteen zeggen dat je niet zo aangebrand moet reageren? Over aangebrand gesproken, stuur d'r sowieso eens de keuken in joh.

edit: ah ja, je noemt jezelf al licht ontvlambaar, that explains :)

quote:
Laat me raden, je hebt zelf nog nooit een vriendin gehad en dat gemis verdedig je naar de buitenwereld door vrouwen unaniem als zure huismutsen neer te zetten?
Nee, jammer joh, woon al jaren samen met zo'n geldverslinder
pi_170379093
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 12:11 schreef PietPossum het volgende:

[..]

klopt.

[..]

Misschien kan je vriendin jou meteen zeggen dat je niet zo aangebrand moet reageren? Over aangebrand gesproken, stuur d'r sowieso eens de keuken in joh.

edit: ah ja, je noemt jezelf al licht ontvlambaar, that explains :)

[..]

Nee, jammer joh, woon al jaren samen met zo'n geldverslinder
Aha, je hebt het vrouwelijk equivalent van een lapzwans aan de haak geslagen. Gefeliciteerd.
  vrijdag 21 april 2017 @ 18:57:19 #58
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_170386956
Wij zitten ook in zo'n groep, bij kerstmis allemaal "fijne kerstdagen allemaal! Groetjes annie en de kisd" (met twintig reacties) of "Vandaag begint onze verbouwing, sorry voor de overlast" met veel "succes!" er achter aan. Mijn vader vervolgens helemaal over de zeik dat de app daar niet voor bedoeld is, sinds toen is het stil _O-
Helemaal super.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')