Het kan je sensor zijn maar ook je oliedruk die veel te laag is. En dat ligt dan aan een kapotte lager of oliepomp. Ik zou er niet meer mee rijden.quote:
Maar als het peil goed is kan het toch juist de oliedruk zijn? Heb er echt de ballen verstand vanquote:Op dinsdag 18 april 2017 19:33 schreef Achterhoker het volgende:
Het peil is handmatig gemeten en dat was goed. Dat is de meest betrouwbare indicatie. Waarschijnlijk is er gewoon iets met de sensor.
Ik weet niet of het bij een Golf ook zo is, maar bij veel auto's gaat het lampje branden bij een te lage oliedruk. Peilen gaat lastig als de motor loopt.quote:Op dinsdag 18 april 2017 19:33 schreef Achterhoker het volgende:
Het peil is handmatig gemeten en dat was goed. Dat is de meest betrouwbare indicatie. Waarschijnlijk is er gewoon iets met de sensor.
Zou natuurlijk ook kunnen maar omdat die garage ook naar de peilsensor verwees dacht ik dat het probleem enkel in het peil zat.quote:Op dinsdag 18 april 2017 20:01 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Maar als het peil goed is kan het toch juist de oliedruk zijn? Heb er echt de ballen verstand van
December grote beurt.quote:Op dinsdag 18 april 2017 20:16 schreef Sounddragon het volgende:
Kan peil zijn, maar dat is het dus niet, kan inderdaad ook druk zijn, en dat weet je zo effe snel niet.
Wanneer heeft hij zijn laatste beurt gehad?
Ok, dan ga ik voor de sensor.. Zeker in combi met dat filmpje wat aangeeft dat knipperen duidt op druk..quote:
quote:Op dinsdag 18 april 2017 20:48 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Sorry ik moet deze gewoon posten
Waarom heeft de pijlstok dan de vorm van een pijl?quote:Op dinsdag 18 april 2017 21:31 schreef Sounddragon het volgende:
HET-IS-PEIL-MET-EEN-KORTE-EI, IJKEL.
Krijg ik echt serieus huilbuien van
Ben het niet alteid met je eens, maar nu:quote:Op dinsdag 18 april 2017 21:31 schreef Sounddragon het volgende:
HET-IS-PEIL-MET-EEN-KORTE-EI, IJKEL.
Krijg ik echt serieus huilbuien van
Maar wat als er een blauw lampje brandtquote:Op woensdag 19 april 2017 08:21 schreef Ivo1985 het volgende:
Belangrijke les van mijn rijinstructeur: als je niet precies weet wat elk lampje op het dashboard betekent, denk dan aan de kleuren van het verkeerslicht.
Groen lampje: niks aan de hand, je kan doorrijden. Gewoon informatie dus.
Oranje lampje: rustig doorrijden kan nog, maar stoppen zodra het kan. Er is een probleem wat op korte termijn verholpen moet worden.
Rood lampje: Stoppen (op een veilige plaats) en de motor uitschakelen. Elke kilometer die je nog rijdt kan technische schade opleveren.
Dan word je aan de kant gezet door de polisiequote:Op woensdag 19 april 2017 08:52 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Maar wat als er een blauw lampje brandt
Dan wordt er door een mede-weggebruiker een post over je geschreven in PTA / Irritaties op de weg #121 Zeh Germans are coming; happy easterquote:Op woensdag 19 april 2017 08:52 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Maar wat als er een blauw lampje brandt
Blauw is alleen goed als er niemand in de buurt is.quote:Op woensdag 19 april 2017 08:52 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Maar wat als er een blauw lampje brandt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |