Jij had toch een andere?quote:Op dinsdag 18 april 2017 19:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja zo een
Deze zit nog beter in de lak ook
quote:Op dinsdag 18 april 2017 19:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja zo een
Deze zit nog beter in de lak ook
Hij trekt wel wat naar linksquote:Op dinsdag 18 april 2017 19:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
OMG! Jij kloeke held! Helemaal niets hoef jij te compenseren met staal en benzine. Nice!
Even opnieuw uitlijnen.quote:
quote:Op dinsdag 18 april 2017 19:56 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Even opnieuw uitlijnen.
Maar denk dat als je dat overweegt, je tot de conclusie komt dat hij economisch total loss is...
Hij past in de autoquote:Op dinsdag 18 april 2017 19:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom ligt er nog geen surfplank op het dak?
M'n 7 voeter ging ook prima op het dak van m'n corsa.quote:Op dinsdag 18 april 2017 20:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hij past in de auto![]()
Maar denk dat het niet zo fijn rijden is met zo'n ding op het dak
Nopequote:
Zonder ook niet denk ikquote:Op dinsdag 18 april 2017 20:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hij past in de auto![]()
Maar denk dat het niet zo fijn rijden is met zo'n ding op het dak
Verbruik valt wel tegen.... 1:16. Met de Cinquecento haalde ik nog wel eens 1:18. Wel veel ruimte binnenin inderdaadquote:Op dinsdag 18 april 2017 20:00 schreef Harmankardon het volgende:
Prima auto toch, goedkoop en betrouwbaar met veel ruimte.
Heel stabiel is hij niet neequote:Op dinsdag 18 april 2017 20:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zonder ook niet denk ik.
Een windvlaag en je gaat van de rechter rijbaan naar de linker
Dat is m'n handdoekquote:Op dinsdag 18 april 2017 20:01 schreef dopfles1 het volgende:
Je roze tas ligt trouwens nog in je auto.
Hallelujaquote:Op dinsdag 18 april 2017 19:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik aan mijn vorige auto 4K aan onderhoud versleuteld in 2 jaar tijd. En distributieriem niet meegeteld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |