abonnement Unibet Coolblue
pi_170322448
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 19:04 schreef Keyos het volgende:

[..]

Geld gewed of heb je een kaartje voor de tribune die je dan voor honderden euro'tjes kan verkopen?
Dat 2e :P
pi_170326298
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 16:17 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Als jij het zegt geloof ik het
Men zegt vaak dat ik negatief ben, maar zelf vind ik het eerder realistisch. Dus als ik realistisch ben dan concludeer ik dat Feyenoord dit niet meer uit handen geeft.
pi_170326308
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 17:36 schreef Caland het volgende:

[..]

90 minuten lang een rondo doen samen met Excelsior als zij de punten ook nog nodig hebben. Dat zou wel genot zijn.
Dat zou wel goud zijn.
pi_170326419
MikosGouka twitterde op woensdag 19-04-2017 om 08:35:39 Open training zo bij de koploper. Met veel spelers want duel Jong Feyenoord afgelast. Opponent Heracles had te weinig spelers. #Feyenoord reageer retweet
Wat is die beloftecompetitie toch een drama -O- Heel snel instromen in de piramide
pi_170326629
Nelom weer terug op de training. Jan Arie direct naar binnen. Nelom tegen Vitesse?
Nait Soezn Moar Broezn
pi_170326761
quote:
15s.gif Op woensdag 19 april 2017 11:17 schreef Divje het volgende:
Nelom weer terug op de training. Jan Arie direct naar binnen. Nelom tegen Vitesse?
Karsdorp doet wel weer mee op de training, dus dat is mooi. Hoop dat Scharie niets heeft.
pi_170327541
hafcfan gaat ons naaien met woekerprijzen voor Feyenoord - Heracles kaarten. Koop niet bij hem!
pi_170327600
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 12:04 schreef Scrummie het volgende:
hafcfan gaat ons naaien met woekerprijzen voor Feyenoord - Heracles kaarten. Koop niet bij hem!
Kan jij niet wat regelen? :D

wacht. GOEDEMORGEN
Nait Soezn Moar Broezn
pi_170327689
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 12:07 schreef Divje het volgende:

[..]

Kan jij niet wat regelen? :D
Tot nu toe overal 'nee' als antwoord helaas ;(.
pi_170327822
quote:
1s.gif Op woensdag 19 april 2017 12:11 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Tot nu toe overal 'nee' als antwoord helaas ;(.
Pfft. Misgunners.
Nait Soezn Moar Broezn
  woensdag 19 april 2017 @ 12:37:38 #61
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_170328210
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 12:04 schreef Scrummie het volgende:
hafcfan gaat ons naaien met woekerprijzen voor Feyenoord - Heracles kaarten. Koop niet bij hem!
Moet je wel in het uitvak zitten en verplicht met een bus mee. Zoveel zal dat niet opleveren.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_170328251
ik bied mijn kaart aan voor 2000 euro

gr gr
Abracadabra, tapate guarra!
pi_170328416
Verrassing!

quote:
De supportersverenging van Feyenoord is tegen de huidige plannen van Feyenoord City. Via het onderstaande statement geeft FSV De Feijenoorder toelichting op de keuze.
FSV De Feijenoorder zegt geen ‘ja’ tegen de plannen voor Feyenoord City. Op donderdag 20 april zou de gemeenteraad een besluit nemen over Feyenoord City, maar er is meer tijd nodig om de plannen te bestuderen. Op donderdag 11 mei 2017 neemt de Rotterdamse gemeenteraad een besluit over de plannen voor Feyenoord City. FSV De Feijenoorder is gevraagd steun te geven, met name aan het plan voor een nieuw stadion voor de club. De vereniging kan die steun voor de plannen met de huidige inzichten niet geven.
De vereniging heeft zich van meet af aan op het standpunt gesteld dat zij wil dat Feyenoord een financieel gezonde organisatie is en blijft. Met alle faciliteiten die bijdragen aan sportief succes. Het stadion moet een zo groot mogelijke impuls geven aan het spelersbudget en supporters moeten zich er thuis voelen.
Vanuit dit vertrekpunt heeft de vereniging gekeken naar de plannen voor Feyenoord City. Dat hebben wij gedaan met de expertise die wij in huis hebben, maar hebben ook gebruik gemaakt van expertise uit ons netwerk. De vereniging wil de beste, meest gezonde optie voor Feyenoord en geeft daaraan graag haar onvoorwaardelijke steun. Die steun moet helpen bij het realiseren van draagvlak voor besluiten die genomen gaan worden en is daarmee, zoals onderschreven door de Rotterdamse politiek, in belang van alle betrokken partijen.
Spelersbudget, voetbalstadion en normalisatie
Bij het beoordelen van de plannen voor een nieuw stadion heeft FSV De Feijenoorder zich gericht op volgende drie aspecten:
1. Spelersbudget, dat met een nieuw stadion significant hoger moet liggen dan bij renovatie en dan dat van de directe concurrenten. Daarbij moeten de financiële risico’s beperkt blijven. Het stadion mag nooit een blok aan het been van de club worden.
2. Voetbalstadion, het stadion moet een voetbalstadion zijn met veel ruimte voor sfeer en beleving. De lat ligt hoog, De Kuip die hierom wordt geroemd is niet te evenaren.
3. Normalisatie, er moeten stappen gemaakt worden zodat supporters in de toekomst op een plezierige manier naar het stadion kunnen en de wedstrijden kunnen bezoeken. Dit is ook voor diverse politieke partijen een belangrijk punt. Gedurende de twee jaar dat er aan de stadionplannen is gewerkt is hierop weinig voortgang geboekt.
Teveel onzekerheden
Feyenoord City heeft ons in de vele gesprekken onvoldoende kunnen overtuigen dat dit stadionplan het beste is voor de club. Zo zijn twijfels omtrent de groei in spelersbudget onvoldoende weggenomen.
1. De verwachte groei in spelersbudget is gering ten opzichte van de verhoudingsgewijs grote investeringen en risico’s. Er zijn 3 cases uitgewerkt en in de meest aannemelijke case is het zeer de vraag of Feyenoord haar concurrenten Ajax en PSV bij kan halen, laat staan inhalen.
2. Er loopt nog aanvullende onderzoek naar het spelersbudget. Waar het Feyenoord City plan Feyenoord kan brengen is onduidelijk.
3. De club zou calculaties hebben waaruit blijkt dat bij het vorige renovatieplan (BAM plan) de spelersbegroting niet met 20 miljoen per seizoen zou stijgen. Maar zelfs dat renovatie de club financieel in gevaar zou brengen. Er is nog geen inzage gegeven in deze nieuwe en alternatieve feiten.
Daarmee is aan de belangrijkste criteria niet voldaan. Wij kunnen steun aan Feyenoord City niet aan onze achterban verkopen, als we trouw blijven aan de criteria die we aan het begin van het traject hebben gecommuniceerd én gedeeld met Feyenoord City.
Om meer vertrouwen in de plannen te krijgen moet Feyenoord City er voor zorgen dat bij opening van het stadion met prijspeil van nu een spelersbudget van meer dan 32.5 miljoen euro wordt gegarandeerd.
Tot slot, ook mobiliteit is voor ons een belangrijk punt. Feyenoord City komt met doelstellingen waarin staat dat supporters op een andere manier naar het stadion moeten komen. Minder met de auto en meer met openbaar vervoer. Dat kan supporters veel extra reistijd gaan kosten. Supporters mogen niet de dupe worden van mobiliteitsdoelstellingen! Bovendien zijn de mobiliteitsdoelstellingen erg ambitieus gesteld.
https://www.fr12.nl/nieuw(...)-feyenoord-city.html

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2017 12:51:32 ]
  woensdag 19 april 2017 @ 12:51:54 #64
263417 Keyos
Like a Boss
pi_170328424
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 12:04 schreef Scrummie het volgende:
hafcfan gaat ons naaien met woekerprijzen voor Feyenoord - Heracles kaarten. Koop niet bij hem!
Wat is het leven toch fijn als je een seizoenskaart hebt.

Maar eens proberen of ik het voor elkaar krijg volgend seizoen (of het seizoen daaropvolgend) weer kan promoveren van een silvercard naar een goldcard. Niet dat ik alle wedstrijden wil- en kan bezoeken, maar ik wil wel weer de luxe hebben om mijn eigen wedstrijden uit te kiezen + Europees/bekerfinale gegarandeerd een kaart te hebben.

quote:
Suprise suprise inderdaad. Op deze manier komt er nooit wat. Gemeente moet gewoon een metrolijn aanleggen in de buurt van de Kuip van Slinge naar de Kralingse Zoom, problem solved. Kost wat geld, maar is onmiskenbaar noodzakelijk als je de vervoersproblemen in dat gebied wilt oplossen. De tram is gewoon kut.

[ Bericht 16% gewijzigd door Keyos op 19-04-2017 12:59:14 ]
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_170328446
quote:
Je verwacht het niet
* Verwijderd *
pi_170329302
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 12:04 schreef Scrummie het volgende:
hafcfan gaat ons naaien met woekerprijzen voor Feyenoord - Heracles kaarten. Koop niet bij hem!
Ik heb ook nooit gezegd dat ik het goedkoop weg ging doen. Tevens ook nooit op fok aangeboden.
pi_170329314
quote:
1s.gif Op woensdag 19 april 2017 12:37 schreef Caland het volgende:

[..]

Moet je wel in het uitvak zitten en verplicht met een bus mee. Zoveel zal dat niet opleveren.
Ik heb thuiskaarten Frits.
pi_170329977
Bilal is weer terug op het trainingsveld *O*
Karsdorp ook trouwens.
* Verwijderd *
  woensdag 19 april 2017 @ 14:34:49 #69
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_170330521
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 14:09 schreef zoekeenleven het volgende:
Bilal is weer terug op het trainingsveld *O*

Joepie. -O-
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_170330533
quote:
1s.gif Op woensdag 19 april 2017 13:40 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Ik heb ook nooit gezegd dat ik het goedkoop weg ging doen. Tevens ook nooit op fok aangeboden.
Je vroeg het hier nog laatst in het topic, of iemand interesse had.
pi_170330713
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 14:35 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Je vroeg het hier nog laatst in het topic, of iemand interesse had.
Toen had ie ws niet gedacht dat het de beslissende pot zou zijn? Maar in dat geval, wtf doe je met die kaarten als je er dan ook al zo graag vanaf wilt.

Ik kan me wel voorstellen dat je niet per se zo zit te wachten op het kampioensfeestje van de tegenstander. Zeker niet als je dan voor veel te veel geld kunt verpatsen, dat laatste blijft dan wel schraal, maar ja.
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  woensdag 19 april 2017 @ 14:51:23 #72
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_170330902
Voor welk vak zijn die kaartjes eigenlijk?
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_170331091
Eerlijk is eerlik, ik zou ook gewoon de vrije markt gebruiken als ik kaartjes zou hebben van een andere club in zo'n geval.
Feyenoord Rotterdam
pi_170331125
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 april 2017 15:35 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Mijn hart vreest al voor zoiets als dit:


Zolang het maar dezelfde afloop heeft w/
Zorya Luhansk-achtige wedstrijd en ontknoping in de laatste wedstrijd tegen Heracles. _O_
Feyenoord Rotterdam
pi_170331196
quote:
10s.gif Op woensdag 19 april 2017 14:59 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Eerlijk is eerlik, ik zou ook gewoon de vrije markt gebruiken als ik kaartjes zou hebben van een andere club in zo'n geval.
Ik ook hoor, maar niet op FOK! :).
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')