abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 dinsdag 18 april 2017 @ 13:46:16 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_170305661
Elke keer dat er een bal in de tuin van de Britse Penny Freeman uit Bridlington in Yorkshire valt, baalt ze weer. Ze steekt uren in het onderhouden van de tuin en de ballen van de buurkinderen maken al dat werk weer kapot. Maar doordat ze weigert ballen terug te geven, heeft ze het aan de stok gekregen met de plaatselijke politie.



Bam! Daar komt weer een bal in het pittoreske tuintje van Freeman terecht. Samen met haar broer James Fudge woont de 73-jarige oma in een rijtjeshuis in het anders zo rustige kustplaatsje Bridlington. ,,We hebben vorig jaar ongeveer tien ballen in de schuur verstopt. Het is niet de bedoeling om ze kapot te maken, maar we willen de buurkinderen gewoon een lesje leren'', vertelt de pittige Britse aan een lokale krant.

Niet iedereen is van deze opvoedkundige actie gecharmeerd, merkte ze onlangs. ,,We doen het eigenlijk al een paar jaar zo, maar dit jaar stond direct de politie aan de deur.'' De wijkagenten kwamen langs nadat buren hadden geklaagd over het verdwijnen van twee ballen. Als ze het speelgoed niet direct teruggaf aan de kinderen, kon ze een boete voor diefstal krijgen, stelden de agenten.

Zure ouderen
Belachelijk, aldus Freeman die vindt dat nuttige tijd van de agenten is verkwanseld aan de ballen. ,,Ik houd de ballen gewoon voor een weekje in mijn bezit, want de kinderen moeten leren dat mijn planten en potten vernield worden door hun speelgoed.''

Ook vindt ze het onterecht dat ze door de buren wordt weggezet als een klagende bejaarde. ,,Ik ben daar heel boos over. Mijn broer en ik zijn beiden in de 70 en we zijn geen zure ouderen die overal over zeuren.'' Het liefste wil ze gewoon een normale band met de buren hebben. ,,We zijn zelf ook ouders.''

Een vriendschappelijke band zit er waarschijnlijk niet meer in, laat de buurvrouw desgevraagd weten. ,,We zijn eigenlijk allemaal heel erg bang voor hen. Ze reageert zo fel op de kinderen, dat ze niet meer langs durven te gaan om de bal op te halen.''

http://www.ad.nl/bizar/om(...)teruggeeft~afe4677a/

Ze ziet er ook echt zo uit als in het bericht. Kijk haar eens trots poseren. :D :{

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_170305697
Mijn ballen mag ze ook vasthouden.
pi_170305838
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 13:47 schreef scrupuleus het volgende:
Mijn ballen mag ze ook vasthouden.
Jij weet wel wat lekker is.
pi_170305853
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 13:47 schreef scrupuleus het volgende:
Mijn ballen mag ze ook vasthouden.
Die weet er wel raad mee volgens mij :9~
pi_170306040
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 13:47 schreef scrupuleus het volgende:
Mijn ballen mag ze ook vasthouden.
Wtf
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Trouwste user 2022 dinsdag 18 april 2017 @ 14:20:22 #6
7889 tong80
Spleenheup
pi_170306282
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 14:08 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Wtf
Het is een eikel.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_170309030
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 13:47 schreef scrupuleus het volgende:
Mijn ballen mag ze ook vasthouden.
Je weet dat ze ballen een week in haar bezit houdt, hè? :o
  Trouwste user 2022 dinsdag 18 april 2017 @ 16:38:00 #8
7889 tong80
Spleenheup
pi_170309147
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 16:33 schreef Iommi het volgende:

[..]

Je weet dat ze ballen een week in haar bezit houdt, hè? :o
Beter dan PSV

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_170310674
Ouders horen hun kinderen gewoon zo op te voeden dat ze niet herhaaldelijk de bal in de tuin van de buren trappen. Een ongelukje kan een keer gebeuren, maar dit lijkt meer op structureel gedrag.

De vrouw moet de ballen teruggeven, omdat de politie anders van diefstal spreekt. Ondertussen zit de vrouw wel met een schadepost vanwege vernielde bloemen en planten.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')