abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 dinsdag 18 april 2017 @ 13:40:48 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_170305568
Een Australische moeder en stiefvader zijn vandaag schuldig bevonden aan de moord op hun driejarige zoon. Het kind overleed volgens The Sydney Morning Herald nadat het herhaaldelijk op gruwelijke wijze was mishandeld.



De moeder zou kort voor het overlijden van de jongen hebben gezegd dat ze een kastdeur tegen zijn hoofd had geramd omdat ze ,,zo boos was'' en ,,gewoon wilde slapen''. Het stel bekende later ook het kind in een gesloten koelbox vol ijs te hebben gestopt. Daarnaast werd er een bal in zijn mond gestopt en vastgeplakt met tape en werd de peuter herhaaldelijk te hebben geslagen met een houten lepel.

Toch ontkende het duo verantwoordelijk te zijn voor de dood van de jongen. Hij zou zijn overleden nadat hij in het park struikelde over een hondenriem. Uit de lijkschouwing bleek echter dat de peuter stierf door een hartinfarct. Hij had meerdere verwondingen op zijn lichaam, evenals ernstige schade aan zijn ruggengraat.

,,Ik heb zo vaak gedacht over het doden van de jongen. Ik hield van hem, maar we hadden niet echt een band'', zei de moeder eerder tegen de politie. ,,Een deel van me haatte hem omdat hij op zijn vader leek.''

De vrouw en man krijgen later te horen welke straf ze krijgen.

http://www.ad.nl/buitenla(...)ord-peuter~ad23a5d6/

Sluit ze op in een vriescel. :(

:{
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_170305807
Niet lief
  dinsdag 18 april 2017 @ 14:01:00 #3
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_170305899
Ik kan de frustratie wel begrijpen. Vaak luisteren kinderen van die leeftijd voor geen meter.
pi_170305916
Dan kan je zo'n kind toch beter verkopen op de zwarte markt, dan hou je er nog iets anders aan over dan een gevangenisstraf.
  Trouwste user 2022 dinsdag 18 april 2017 @ 14:59:14 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_170307002
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 14:01 schreef butz0rs het volgende:
Ik kan de frustratie wel begrijpen. Vaak luisteren kinderen van die leeftijd voor geen meter.
Er na is nog erger.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_170307082
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 14:02 schreef LurkJeRot het volgende:
Dan kan je zo'n kind toch beter verkopen op de zwarte markt, dan hou je er nog iets anders aan over dan een gevangenisstraf.
precies, das volkomen legaal
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_170307121
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 14:01 schreef butz0rs het volgende:
Ik kan de frustratie wel begrijpen. Vaak luisteren kinderen van die leeftijd voor geen meter.
Ik ben twee dus zeg ik standaard nee?

verder moet je mensen die kinderen mishandelen gewoon steriliseren cq castreren. Die moet je nooit en te nimmer meer kinderen op de wereld laten zetten
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_170307140
Onbegrijpelijk dat er zo veel mentaal uitgedaagde apen op deze wereld rond lopen.
pi_170307165
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 15:07 schreef Apekoek het volgende:
Onbegrijpelijk dat er zo veel mentaal uitgedaagde apen op deze wereld rond lopen.
Hoe groter het aantal mensen op de aarde, hoe meer van dit soort idioten er ook verschijnen.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')