abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  woensdag 19 april 2017 @ 15:22:13 #76
12713 trui
aantrekkelijk!
pi_170331577
Niet afhankelijk maken, maar je hebt er wel de verantwoordelijkheid voor, dus je zult hoe dan ook meewegen of hij zich daar ook enigszins in zou kunnen voegen.
in de haak.
  woensdag 19 april 2017 @ 15:22:46 #77
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_170331592
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 15:21 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Een keuze afhankelijk laten maken voor een tienjarige zoon, lijkt mij heel ongezond.
Zijn welzijn en geluk er niet in betrekken, dat zou pas ongezond zijn.
The love you take is equal to the love you make.
pi_170331961
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 15:21 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Een keuze afhankelijk laten maken voor een tienjarige zoon, lijkt mij heel ongezond.
:')
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_170331993
Een kind van 10 redt zich echt wel, die heeft sowieso een enorm aanpassingsvermogen. Vaak hebben met emigeren de kinderen vrij snel hun plek gevonden.
  woensdag 19 april 2017 @ 15:48:08 #80
437326 HarveySpecter
You want advice..Ask Dr. Phill
pi_170332120
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 14:49 schreef Majoraan het volgende:

[..]

Ik had ook het idee dat hij warme gevoelens voor Eline had. Maar wurgslang (zo voelde hij het) Marit eiste al zijn aandacht en momentjes op. Hij had liever meer met Eline opgetrokken, maar zelfs dan kwam Marit even haar momentje pakken. En zo kreeg hij steeds meer afkeer van Marit. Maar als een gentleman liet hij dat niet teveel merken :P
Daar is Riks toch ook zelf bij? Hij liet het schijnbaar allemaal gebeuren. Als hij Eline echt leuk had gevonden, dan had hij er wel meer werk van gemaakt.
"I don't pave the way for people... People pave the way for me"
  woensdag 19 april 2017 @ 15:57:32 #81
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_170332331
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 15:42 schreef Quotidien het volgende:
Een kind van 10 redt zich echt wel, die heeft sowieso een enorm aanpassingsvermogen. Vaak hebben met emigeren de kinderen vrij snel hun plek gevonden.
Het emigreren was in principe het punt niet, h. Het streng opvoeden met een geloof wel.
pi_170332384
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 15:48 schreef HarveySpecter het volgende:

[..]

Daar is Riks toch ook zelf bij? Hij liet het schijnbaar allemaal gebeuren. Als hij Eline echt leuk had gevonden, dan had hij er wel meer werk van gemaakt.
Ik had ook niet het idee dat Riks zich tot Eline aangetrokken voelde.
Life can be a bitch, so like it..
  woensdag 19 april 2017 @ 16:03:03 #83
437326 HarveySpecter
pi_170332440
quote:
1s.gif Op woensdag 19 april 2017 16:00 schreef ato het volgende:

[..]

Ik had ook niet het idee dat Riks zich tot Eline aangetrokken voelde.
Ik denk dat Riks zich tot niemand aantrokken voelt, behalve de heer Jezus.
  woensdag 19 april 2017 @ 16:12:58 #84
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_170332671
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 16:03 schreef HarveySpecter het volgende:

Daar lijkt 't wel op.
  woensdag 19 april 2017 @ 16:13:55 #85
437326 HarveySpecter
pi_170332690
quote:
11s.gif Op woensdag 19 april 2017 16:12 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Daar lijkt 't wel op.
Ook prima, maar z'n deelname aan BZV is mooi voor niets geweest :)
pi_170332810
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 16:03 schreef HarveySpecter het volgende:

[..]

Maar Jezus heeft ook een heel groot offer gebracht voor Riks.
pi_170332837
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 16:13 schreef HarveySpecter het volgende:

[..]

Dat weet je niet, misschien ziet hij zichzelf wel terug op tv en gaat dan pas beseffen wat voor een ontzettend botte lul hij af en toe was. Of een zeer gelovig type ziet hem en besluit contact met hem te zoeken. Dussss...
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  woensdag 19 april 2017 @ 16:28:41 #88
437326 HarveySpecter
pi_170332976
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 16:20 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Maar Jezus heeft ook een heel groot offer gebracht voor Riks.
_O- Ja, isso
pi_170334232
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 08:11 schreef Idisrom het volgende: [..]

Ik denk dat de KRO anders te weinig materiaal had om uit te zenden voor de slotaflevering.
Stel, als alleen Herman en Fleur blijven over, en Fleur kijkt nog steeds niet verliefd, dan valt er weinig meer te vertellen in de slotaflevering.

Dat blijkt ook al doordat Yvon Riks nog zo zit door te zagen. Wat mij het meest verbaast, is dat Riks zowel begin april terug kwam om verantwoording aan Yvonne af te leggen, als in mei ook nog naar de afterparty gaat komen. Wat haalt deze veeboer al die tijd vandaan? Zijn kinderen moeten naar school.

Het lijkt er bijna op dat Marit zich meer thuis voelde in Canada dan Riks.
Ze komen om in het materiaal. En er is een schema voor de uitzendingen, e.e.a. zal in contracten vastgelegd zijn.

Fleur hoeft helemaal niet verliefd te kijken om verliefd te kunnen zijn. Dt staat vast niet in het contract. Veel personen komen plat over doordat ze plat geknipt & geplakt zijn in het kader van framen. Wat er zou fijn veel te roddelen zijn, als er nog 4 weken lang een verse partner met stijf gezicht rond liep. Past wel in het BZV-gebeuren, valt me in. Misschien moeten ze per uitzending naast een pineut ook nog een strak gezicht uitkiezen.

Een veeboer kan gewoon af en toe weg. En deze veeboer heeft zijn kinderen dagelijks even op bezoek, maar ze wonen bij hun moeder. Ook als hij wl degene was die dagelijks voor ze zorgde, had hij wat kunnen regelen binnen die warme kerkgemeenschap van hem. Hoe komt het toch dat de boeren, waar ze ook wonen, vastgeketend zitten aan de persoonlijke gewoontes van zoveel kijkers?

Marit voelde zich thuis in Canada (of is het: in Riks huis?) omdat ze dat wilde, omdat ze Riks wilde. De praktijk met z'n aldaags geest had moeten uitwijzen of ze zich daar echt thuis voelde. Claudia wist al snel daar niet te kunnen aarden. Eline had zich kunnen aanpassen aan een leven op een Canadese boerderij, maar niet aan een leven met een steile mennoniet.

Harrit en Eline zijn bekritiseerd over het emigreren met kinderen, die zelf weinig te kiezen hebben. Ze mogen vast wel een mening uiten, maar kunnen ze overzien waar ze dan een mening over uiten? Ook is gescheiden zijn aangekaart: hoe moet het dan met de vader en de contacten over en weer? Over het weekje weg begon Harrit zelf te miepen. Onbegrijpelijk dat derden gaan miepen over een weekje weg met opvang voor de kinderen. De kinderen zijn niet ergens aan een boom vastgebonden of zo en een weekje uit logeren of thuis met een oppas is voor een normaal kind geen ramp.
pi_170334248
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 16:13 schreef HarveySpecter het volgende: [..]

Wat nog wel eens achteraf gezegd wordt bij nietgeslaagde zoektochten: geen spijt van het avontuur & over zichzelf geleerd & geleerd wat losser/opener/... te zijn.
pi_170335859
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 17:36 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Ze komen om in het materiaal. En er is een schema voor de uitzendingen, e.e.a. zal in contracten vastgelegd zijn.

Fleur hoeft helemaal niet verliefd te kijken om verliefd te kunnen zijn. Dt staat vast niet in het contract. Veel personen komen plat over doordat ze plat geknipt & geplakt zijn in het kader van framen. Wat er zou fijn veel te roddelen zijn, als er nog 4 weken lang een verse partner met stijf gezicht rond liep. Past wel in het BZV-gebeuren, valt me in. Misschien moeten ze per uitzending naast een pineut ook nog een strak gezicht uitkiezen.

Een veeboer kan gewoon af en toe weg. En deze veeboer heeft zijn kinderen dagelijks even op bezoek, maar ze wonen bij hun moeder. Ook als hij wl degene was die dagelijks voor ze zorgde, had hij wat kunnen regelen binnen die warme kerkgemeenschap van hem. Hoe komt het toch dat de boeren, waar ze ook wonen, vastgeketend zitten aan de persoonlijke gewoontes van zoveel kijkers?

Marit voelde zich thuis in Canada (of is het: in Riks huis?) omdat ze dat wilde, omdat ze Riks wilde. De praktijk met z'n aldaags geest had moeten uitwijzen of ze zich daar echt thuis voelde. Claudia wist al snel daar niet te kunnen aarden. Eline had zich kunnen aanpassen aan een leven op een Canadese boerderij, maar niet aan een leven met een steile mennoniet.

Harrit en Eline zijn bekritiseerd over het emigreren met kinderen, die zelf weinig te kiezen hebben. Ze mogen vast wel een mening uiten, maar kunnen ze overzien waar ze dan een mening over uiten? Ook is gescheiden zijn aangekaart: hoe moet het dan met de vader en de contacten over en weer? Over het weekje weg begon Harrit zelf te miepen. Onbegrijpelijk dat derden gaan miepen over een weekje weg met opvang voor de kinderen. De kinderen zijn niet ergens aan een boom vastgebonden of zo en een weekje uit logeren of thuis met een oppas is voor een normaal kind geen ramp.
Moet met het schaamrood op de kaken toegeven dat ik vandaag in de supermarkt een stuk van een interview met de vader van Fleur heb gelezen. Daaruit bleek dat het tussen Herman en Fleur vanaf het begin dikke mik was, maar dat er bewust zo geknipt en geplakt is dat het leek alsof Herman voor Anne zou gaan.Om de spanning erin te houden.
  woensdag 19 april 2017 @ 19:26:50 #92
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_170336679
Het moet natuurlijk een leuk familieprogramma blijven, met de mooie plaatjes en de romantiek. Genoeg zonsondergangen gezien in deze reeks. Met knippen en plakken en aanwijzingen en coaching (Riks alleen al is veranderd van een vrouwonvriendelijke hork naar een best aimabele peer op het laatst) en het verzinnen van activiteiten en een wurgcontract (geen negatieve dingen uiten), dan krijg je dus n seizoen Boer Zoekt Vrouw!
pi_170336746
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 18:53 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Moet met het schaamrood op de kaken toegeven dat ik vandaag in de supermarkt een stuk van een interview met de vader van Fleur heb gelezen. Daaruit bleek dat het tussen Herman en Fleur vanaf het begin dikke mik was, maar dat er bewust zo geknipt en geplakt is dat het leek alsof Herman voor Anne zou gaan.Om de spanning erin te houden.
Waar stond dat interview in?
There was pain in your eyes
So you vanished in the night
  woensdag 19 april 2017 @ 19:42:48 #94
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170337080
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 15:42 schreef Quotidien het volgende:
Hij zal zich prima redden, maar ik zou mijn kind niet zo'n relifundamentalist als reserve-ouder aan willen doen, en dan heb ik (met kind) in het epicentrum van de bible belt gewoond.
Wullie bin KOEL Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 19 april 2017 @ 19:52:29 #95
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_170337340
quote:
1s.gif Op woensdag 19 april 2017 19:42 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hij zal zich prima redden, maar ik zou mijn kind niet zo'n relifundamentalist als reserve-ouder aan willen doen, en dan heb ik (met kind) in het epicentrum van de bible belt gewoond.
Het moeilijke aan de situatie van Riks was was dat er in de nabije omgeving geen hond woont. Dus geen andere invloeden, geen speelmaatjes, geen niet-religieuze mensen waarmee je leeft.
Dus emigratie naar Riks vind ik hoe dan ook met kinderen niet zo goed.
pi_170337482
Zou me niet verbazen als die Riks gewoon zo'n enge sekteleider is die gefrituurde baby's vreet.
  woensdag 19 april 2017 @ 19:57:56 #97
257772 Pisces29
Mijn kleine kuikentje <3
pi_170337511
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 18:53 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Waarom zou je dat als vader zonodig kwijt willen? Windt hij zich op dat zijn oogappel geen eerste keuze leek? :')
Mensen en de behoefte om uit de school te klappen voor onzinnigheden.
Life only gives you what you decided you can have!
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende: Abs are made in the kitchen.
  woensdag 19 april 2017 @ 20:00:30 #98
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170337583
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 19:52 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Het moeilijke aan de situatie van Riks was was dat er in de nabije omgeving geen hond woont. Dus geen andere invloeden, geen speelmaatjes, geen niet-religieuze mensen waarmee je leeft.
Dus emigratie naar Riks vind ik hoe dan ook met kinderen niet zo goed.
En toch denk ik dat zijn stugge houding mbt religie haar helemaal weggejaagd heeft, haar kind qua religie blijven opvoeden zoals ze nu doet was met Riks geen optie, dat zou hij simpelweg niet accepteren, en dat is volgen mij wel wat de beslissing wel heel makkelijk voor haar maakte.
Hij had geen oor naar haar standpunten wat dat betreft, iedereen in het gezin zou het op zijn manier moeten doen.
Wullie bin KOEL Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_170337635
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 19:57 schreef Vatta het volgende:
Zou me niet verbazen als die Riks gewoon zo'n enge sekteleider is die gefrituurde baby's vreet.
:Y

Ik vind het trouwens wel zwaar komisch dat Riks alleen maar kleding heeft van traktormerken enzo.
Zit ie romantisch in z'n Fendt trui naast Marit in de Honeymoonsuite _O-
  woensdag 19 april 2017 @ 20:21:15 #100
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_170338239
quote:
1s.gif Op woensdag 19 april 2017 20:02 schreef JayHovah het volgende:

[..]

:Y

Ik vind het trouwens wel zwaar komisch dat Riks alleen maar kleding heeft van traktormerken enzo.
Zit ie romantisch in z'n Fendt trui naast Marit in de Honeymoonsuite _O-
Ik kijk het met iemand die ook gewoon die merken herkent.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')